Δε νομίζω ότι χρειάζεται άλλη μια επιβεβαίωση ότι τα Toyota GT86 και Subaru BRZ αυτής της γενιάς δεν θα προσφερθούν σε turbo, STI ή cabrio έκδοση, αλλά μια ανώνυμη πηγή μέσα από την Subaru, που μίλησε σε αμερικάνικο έγκυρο μέσο, κατέστησε δεδομένο ότι δεν θα δούμε αυτές τις εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι μετά τα facelift που υπέστησαν και τα δύο μοντέλα μέσα στο 2016, θα συνεχίσουν να προσφέρονται με τον 2-λιτρο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα, απόδοσης 205 ίππων, στέλνοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Τόσο η Subaru όσο και η Toyota έχουν επιβεβαιώσει ότι θα υπάρχουν συνεχιστές των sport coupe μοντέλων τους, χωρίς ωστόσο να ξέρουμε τίποτα για τα κινητήρα σύνολα τους.

  • Mika

    No surprise there..

    • εχουμε δει κανα BRZ με τον κινητηρα απο το impreza ???

    • Mika

      Δεν τον βαζουν, ρε συ!!
      Πανε κατευθειαν σε engine swap απο Ferrari h american V8 LS3, etc..

    • τοσο πιο ευκολα βρισκεις ενα τετοιο μοτερ….και τοσο πιο φτηνα ειναι ????
      στην τελικη δεν θελει της πατεντας το καγκελο για να κουμπωσουν ?? ενω ενα μοτερ απο ιμπρεζα..δεν καθεται κουτι ????

    • Mika

      Θεωρητικα, θα καθοταν, σκεψου ομως γιατι δεν εχουμε δει τοσες μετατροπες ενω θα ηταν το πιο ευκολο πραγμα στο κοσμο, προερχομενο απο την ιδια την εταιρια, αντι να κοιταζεις αλλου??
      Προφανως θα υπαρχει θεμα packaging κι αλλες λεπτομερειες που δεν γνωριζουμε, κι ετσι δεν προτιμαται, η απλα δεν χωραει χωρις σημαντικες τροποποιησεις…Απο την αλλη ο V8 ειναι τοσο compact κι ελαφρυς που τον εχουμε δει ηδη στο νεο ΜΧ5 και σε πολλα GT86……

  • Giannis

    Σε κάμπριο που το έχω δει από κοντά είναι πολύ όμορφο. Του πηγαίνει πολυ.Επρεπε να το περάσουν στην παραγωγή.

  • gv

    νομιζω ειναι πολυ δυσκολο να προβλεψει κανεις ποσο θα κρατησει αυτη η συνεργασια..
    το σιγουρο ειναι οτι καποια στιγμη καποιος ειτε θα θελει να βαλει τουρμπο μοτερ ειτε θα θελει να το κανει υβριδικο και αν δε συμφωνησουν παει..
    αν μπει τουρμπο το θεωρω πολυ απιθανο να ειναι τετρακυλινδρος σε σειρα γιατι θα διαφωνησει η subaru..
    οποτε αν δε βαλει καποιο τουρμπο μποξερ η subaru,ειτε θα κρατησουν το υπαρχον ατμοσφαιρικο με καποια μορφη υβριδισμου ειτε θα τα χωρισουν τα τσανακια τους..

  • Anestis Genk

    Η subaru δεν έχει μικρά μοτέρια. Εγώ νομίζω με το supercharger kit της cosworth γίνεται πολύ αξιοπρεπές εργαλείο, με αξιοπιστία, οδηγησιμότητα, εργοστασιακό look και σχετικά χαμηλή τιμή. Αυτά για χώρες που δεν δηλώνεις τις μετατροπές, σε κάποιες χώρες όμως κυνηγάνε πάρα πολύ την μοντίφα οπότε για εκεί χρειάζεται μια εργοστασιακή λύση.

  • SAMURAI-66

    Ολα τα καλα…μαζι και το μοτερ τουρμπο…θα ερθουν στην νεα γενια.
    Τωρα μονο ατμοσφαιρα.