Για ακόμη μια χρονιά, η Toyota παρέμεινε στη πρώτη θέση σε ότι αφορά την πιο πιο εμπορική αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, σύμφωνα με την μελέτη του Brand Finance, με την BMW και την Mercedes να ακολουθούν. Η Toyota έχει αξία 46,25 δισ δολαρίων, η BMW 37,12 δισ. δολαρίων, η Mercedes 35,54 δισ. δολαρίων, η Volkswagen 25,01 δισ. δολαρίων, η Nissan 24,76 δισ. δολαρίων, η Ford 22,43 δισ. δολαρίων, η Honda 21,31 δισ. δολαρίων και η Hyundai 19,97 δισ. δολαρίων.

Στη γενική λίστα, η Toyota βρίσκεται στην 12η θέση, χάνοντας μια θέση σε σχέση με πέρυσι, με την Google να ανεβαίνει από την 1η, στην 2η θέση, ρίχνοντας την Apple στην 2η, για να γίνει αυτή η πιο εμπορική εταιρία του κόσμου με αξία 109,4 δισ. δολαρίων (+24%). Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Amazon. Σε ότι αφορά τον τίτλο της πιο ισχυρής μάρκας του κόσμου, ο τίτλος πάει για ακόμη μια χρονιά στην Lego

Αναλυτικά οι 30 πιο ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, σύμφωνα με το Brand Finance, για το 2017 είναι οι εξής, ενώ τα πλήρη αποτελέσματα της φετινής έρευνας μπορείς να τα βρεις εδώ.

Δελτίο Τύπου

Google Pips Apple: Apple No Longer the World’s Most Valuable Brand, Global Brand Ranking Reveals

• The world’s most valuable brand is Google, with a value of US$109.4 billion • Apple’s brand value has dropped 27%, ending a 5 year period at the top • Lego regains its status as the world’s most powerful brand ahead of Lego Batman release

Google’s brand value rose by 24% during 2016 (from US$88.2bn to US$109.4bn) whilst Apple’s declined from $145.9bn to $107.1bn, according to the latest Brand Finance Global 500 report. Google last occupied the position of the world’s most valuable brand in 2011. The company remains largely unchallenged in its core search business, the mainstay of its advertising income. Ad revenues were up 20% in 2016 as budgets are increasingly directed online and Google finds more innovative ways to monetise users.

David Haigh, CEO of Brand Finance, said: “Apple has struggled to maintain its technological advantage, with new iterations of the iPhone delivering diminishing returns, while the Chinese market is now crowded with local competitors. Apple has been living on borrowed time for several years by exploiting its accumulated brand equity. This underlines one of the many benefits of a strong brand, but Apple has finally taken it too far.”

Every year, leading valuation and strategy consultancy Brand Finance values the brands of thousands of the world’s biggest companies. Brands are first evaluated to determine their power / strength (based on factors such as marketing investment, familiarity, loyalty, staff satisfaction and corporate reputation). Brand strength is used to determine what proportion of a business’s revenue is contributed by the brand, which is projected into perpetuity to determine the brand’s value. The results of this analysis are ranked, with the world’s 500 most valuable brands featured in the Brand Finance Global 500.

View the full list of the world’s 500 most valuable brands here

Lego has regained its status as the world’s most powerful brand. The building blocks for Lego’s brand strength have always been present but the release of the Lego Movie in 2014 provided the final push required to make Lego the world’s most powerful brand in 2015. The first sequel, the Lego Batman Movie will be released on February 9th. Its predicted impact has helped Lego regain its top position, lost to Disney in 2016. Further planned releases will continue to build the brand for years to come, while contributing significantly to Lego’s already vast licensing income.

David Haigh adds: “Unvalued brands can lead to undervalued companies that are more vulnerable to takeover, struggle to secure adequate financing and miss market opportunities. Meanwhile a powerful brand can protect a company’s value during turbulent market conditions, create new market opportunities and increase profit margins. All companies should therefore not just know the value of their brands, but also understand what drives that value and how it can be harnessed to benefit the business as a whole.”

You can find more detailed insights into brands from industries such as TMT, Oil & Gas, Tech, FMCG, Banking, Fashion, and Aviation in the Brand Finance Global 500 2017 Report, highlights include:

China’s bank brands are now worth more than those of the United States ICBC is the world’s most valuable banking brand AT&T has overtaken Verizon to become the world’s most valuable telecoms brand Emirates is no longer the most valuable airline brand, having been overtaken by American, United & Delta Coca-Cola, Pepsi, McDonalds, KFC & Subway all see brand values fall, undermined by healthy eating trends Nokia’s brand is back from the brink and back in the top 500, following takeover and rebrand of Alcatel and launch of the Nokia 6 phone Read the full report on the world’s 500 most valuable brands here

  • Columbia University my Dream

    Tι να το κάνεις…από την στιγμή που δεν βελτιώνουν το design στα άσχημα κατά γενική ομολογία αυτοκίνητα τους για εμένα θα είναι αδιάφορη.

    Μου λένε όλοι το Toyota Yaris αυτοκινητάρα ξεσκίζει σε πωλήσεις. Και τους λέω το Yaris είναι το «αυτοκίνητο της κρίσης». Ο Έλληνας βαθιά μέσα του αγαπάει τα γερμανικά και τα ιταλικά αυτοκίνητα απλά λόγω της κρίσης μην μπορώντας να αγοράσει γερμανικό ή ιταλικό το έριξε στο Yaris.

    Υ.Γ Βέβαια επειδή τυχαίνει να είμαι ο πιο ΔΙΚΑΙΟΣ άνθρωπος του κόσμου να ξεκαθαρίσω ότι κρίνω καθαρά με κριτήριο design-ομορφιά. Αξιοπιστία δεν το συζητάμε ιαπωνική εγγύηση, σκυλιά….

    Υ.Γ2 Η μόνη Ιαπωνική εταιρεία που προσέχει το design και βγάζει όμορφα αυτοκίνητα είναι η MAZDA αλλά δυστυχώς δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

    • Grekko

      Εγώ έπαθα πλάκα με το chr, πανέμορφο, φουτουριστικό κ καθόλου βαρετό σε σχέση με όλα τα άλλα toyota!

    • manowar

      Ναι ειναι εξαιρεση.

    • DJ_D

      Ο Έλληνας γουστάρει γερμανικό, αλλά μην μπορώντας να αγοράσει λόγο κρίσης αγοράζει Yaris που έχει ίδια τιμή ή είναι λίγο πιο ακριβό από τα αντίστοιχα, Polo, Corsa, Fiesta κ.τ.λ.
      Because fuck logic…
      ___________________________________________________________________
      Αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί σε μερικές ώρες.

    • mother1russia

      Εχεις στην κατοχη σου ιαπωνικο αυτοκινητο τελευταιας 7ετιας??
      Αυτο με την αξιοπιστια ας τελιωσει οπως τελιωσαν και τα “ξερα” ιαπωνικα της δεκαετιας του 90.
      Πλεον με τα τουρμπο και τις νεες τεχνολογιες, τα καινοτομα συστηματα και τους αισθητηρες μεχρι και στα πιο απιθανα σημεια απλα δεν υπαρχει αξιοπιστο αυτοκινητο νεας γενιας.

      Ισα ισα που τα περισσοτερα ιαπωνικα εχουν μεινει πισω στις νεες τεχνολογιες και εχουν περισσοτερα θεματα απο τα γερμανικα που ηδη τα εχουν δουλεψει για χρονια και τα εχουν βελτιωσει

  • SAMURAI-66

    Σκηπτρο που εχει στην κατοχη της εδω και χρονια ειναι αυτη η για μια ακομα φορα πρωτια της toyota μεσα στης τοσες που πετυχαινει σε καθε αξιολογηση που εμφανιζεται και την ανεβαζουν ψηλα μονιμως.
    Και δευτερη σε πωλησεις που τερματισε τον προηγουμενο χρονο απο της ατυχιες που την χτυπησαν παλι ειναι κορυφαια διαχρονικα σε αξιαι!!
    Τυχαιο?
    Δεν νομιζω!!
    Και ας χτυπιουνται οι αλλοι οπως μπορουν για της προσκαιρες επιτυχιες της στιγμης…τα γεγονοτα παλι ερχονται και δειχνουν την αληθεια!!

    • mother1russia

      Toyota – BMW ομως εχουν πεσει θεσεις σε σχεση με το 2016 και ερχονται απο πισω καλπαζοντας VW και NISSAN .
      Η VW αυξησε την αξια της απο 18 σε 25 δις μεσα σε μια χρονια, δηλαδη αυξησε την αξια της πανω απο 30%
      Η Porche απο την αλλη ανεβηκε 223 θεσεις, αυτο δεν εχει ξαναγινει.

      Στην μαχη των premium η MERC πλησιαζει επικινδυνα και απλα δεν ξερω αυτη η συνεργασια των δυο μεγαλων σε τι τους ωφελησε.

  • 2 ερωτησεις….
    που ειναι η FIAT ???? πως η LEXUS ειναι τοσο κατω ???

    • mother1russia

      78 θεσεις επεσε η Lexus, απορω γιατι η Toyota την κραταει ακομα μονο ζημια της κανει

    • ας μας πει ενας μικρομετοχος της τον λογο !!!!! :-D

    • manowar

      Χαχαχαχαχα μονο εμεις της μεμβε θα μιλαμε??

  • mother1russia

    Η Honda εφαγε σκονη απο Nissan και VW για πρωτη φορα στην ιστορια της, αν συνεχισει ετσι με τα καγκουραμαξα θα την περασει και η Isuzu στο τελος.
    Καλα οσο για την Hyundai δεν το συζητω, εχασε πολυ αξια και δεν μπορω να καταλαβω γιατι.

    Παντως βαση αυτης της ροης αν συνεχισει ετσι η VW που μετα απο τοσα προστιμα με το dieselgate αυξησε την αξια της σχεδον 30% τοτε να περιμενουμε μεσα σε μια πενταετια να ερθει πρωτη χαλαρα κιολας.

    Η ιερη δυαδα χρειαζεται νεες συνεργασιες, η Merc με Renault και Nissan εχουν κανει εξαιρετικες κινησεις. Ηρθε η ωρα η BMW να μπει δυνατα σε μικρα και supercars , περιμενω νεα F1 με McLaren και καποια μικρη τυπου Isuzu να πεταξει αγροτικα και επαγγελματικα να κοντραρει Merc.

  • manowar

    Μλκες η bmw και η μερσεντες για να βρισκονται πιο κατω απο την τουοτα με μικρη διαφορα και τετοιες τιμες που πουλανε τα αυτοκινητα λογο πριμιουμ φανταστείτε τι κερδη εχουν …εχουν χεστει στο ταλαρο..και ο αλλος ο σκρουτζ δεν βαζει ξανα την bmw στην f1 αλλα καθετε και τον παιζει…βαλε την ομαδα στον αγωνα ρε χαμενε να θυμηθούμε τα παλια..εδω η αλφα που ηταν λουζερ τοσο καιρο ξυπνησε και θα βαλει μονοθεσιο ξανα..αιντε καβουρομανες

    • mother1russia

      Πρεπει να δωσει κινητηρες στην McLaren και να κανουν και το νεο F1.
      Μετα να κανουν κι ενα hypercar να ξεφυγουμε απο Merc που πλησιαζει επικινδυνα