Η Dodge έδωσε ακόμη ένα teaser του Challenger SRT Demon, κάνοντάς μας γνωστό πως διαθέτει την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα καπό σε μοντέλο παραγωγής. Η εισαγωγή αέρα ονομάζεται Air Grabber, καλύπτει έκταση 290,3 τετραγωνικών εκατοστών και παρέχει τον απαιτούμενο αέρα στον κομπρεσοράτο V8 κινητήρα του αυτοκινήτου.

H Dodge αναφέρει πως η εισαγωγή αέρα στο καπό, μαζί με τους αεραγωγούς πίσω από τους προβολείς, μειώνουν κατά πολύ την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής σε σχέση με το Hellcat. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο και μέχρι τότε, η Dodge θα δίνει και ένα νέο teaser κάθε εβδομάδα.

Σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, ο “δαίμονας” θα συνοδεύεται από 18 μοναδικά στοιχεία που μεγιστοποιούν την ευελιξία και την αποκλειστικότητα, συμπεριλαμβανομένων Demon-επώνυμων εργαλείων, εφεδρικούς Demon τροχούς, Demon Track Pack, και πολλά άλλα, με το κάθε Challenger SRT Demon να διαθέτει ειδικό ταμπελάκι με το όνομα του ιδιοκτήτη.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μονάχα κάθισμα οδηγού, μιας και τα υπόλοιπα έχουν αφαιρεθεί, προκειμένου το βάρος του να μειωθεί κατά 97,5 κιλά. Εκτός από το πίσω κάθισμα (-25 κιλά) και το κάθισμα του συνοδηγού (-26,3 κιλά), το SRT Demon διαθέτει χειροκίνητο τηλεσκοπικό τιμόνι το οποίο μειώνει το βάρος κατά 1,8 κιλά, λιγότερο ηχομονωτικό υλικό (μείωση βάρους 8 κιλών), κούφιες αντιστρεπτικές (μείωση βάρους 8,6 κιλά), μικρότερα φρένα (τετραπίστονα με δίσκους 360 mm, σε σχέση με τα εξαπίστονα με δίσκους 391 mm του SRT Hellcat – μείωση βάρους 7,2 κιλά) και νέες ζάντες 18″ (μείωση βάρους 7,2 κιλών).

Υπάρχουν μόλις δύο ηχεία, ενώ όλες οι υπόλοιπες καλωδιώσεις του ηχοσυστήματος αφαιρέθηκαν, περιορίζοντας το βάρος κατά 10,9 κιλά. Επίσης ξέχνα την ρεζέρβα και την επένδυση στο πορτμπαγκάζ. Περιττά πράγματα. Η συνολική μείωση του βάρους από την αφαίρεση των παραπάνω ανέρχεται στα 105,2 κιλά, αλλά επειδή το Challenger SRT Demon είναι βαρύτερο κατά 7,7 κιλά σε σχέση με το Challenger SRT Hellcat, λόγω φουσκωμένων θόλων, το πρώτο ζυγίζει 97,5 κιλά λιγότερο.

Ο σχεδιασμός του έχει ήδη διαρρεύσει και πριν από μια εβδομάδα έγινε γνωστό πως φορά ειδικά “Demon Branded” ελαστικά 315/40R18 Nitto NT05R drag radials, αλλά και ένα φαρδύ bodykit. Είναι η πρώτη φορά που κάποιο εργοστασιακό μοντέλο της Dodge εξοπλίζεται με drag radials ελαστικά στον βασικό εξοπλισμό.

  • sergio360

    Αυτο το αμαξι το θελω αρρωστα….

    • αμα βαλεις και τα καθισματα του σνοδηγου και το πισω…..και γωωωω !!!!!!!

  • xtra

    μ’αρεσει οταν οι αμερικανοι εχουν κεφια !

  • Mika

    Προβλεπω το air grapper να ειναι το νεο item για βελτιωση και των απλων SRT, απο εδω και περα…..Και δειχνει ωραια και κανει δουλεια!

  • Bon Viveur

    πολύ κακό για το τίποτα. Προτιμώ το απλό SRT