Τρία μονοθέσια μένουν μέχρι να ολοκληρωθεί το φετινό παζλ. Αύριο είναι η σειρά των Red Bull, Toro Rosso και Haas, που θα μας αποκαλύψουν τα μονοθέσιά τους ακριβώς πριν από την έναρξη των δοκιμών, τη Δευτέρα, στην πίστα της Βαρκελώνης. Έως τώρα, έχουμε δει εφτά μονοθέσια, και αυτό που προσωπικά με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο είναι η Mercedes W08, όπως νομίζω και τους περισσότερους οπαδούς του αθλήματος.


Δεν είναι παράλογο να μιλά κάποια ομάδα για μία αντίπαλο, και η McLaren αναλαμβάνει τώρα αυτόν τον «ρόλο». Πιο συγκεκριμένα, ο Πίτερ Προδρόμου, Αρχιμηχανικός της βρετανικής ομάδας, ρωτήθηκε για τα έως τώρα αυτοκίνητα, λέγοντας πως η W08 είναι αυτή που ξεχωρίζει, με τους μηχανικούς της Mercedes να έχουν δουλέψει πολύ σκληρά ατελείωτες ώρες για να δημιουργηθεί ένα τόσο εντυπωσιακό -τουλάχιστον στην όψη- μονοθέσιο, με απίστευτα μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.

Το μονοθέσιο που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο μέχρι στιγμής είναι αυτό της Mercedes. Ξεκάθαρα, η Mercedes αφιέρωσε απίστευτα πολύ χρόνο στο μονοθέσιο. Αυτό είναι το μοναδικό που ξεχωρίζει. Όσον αφορά τις μεγάλες εκπλήξεις, δε νομίζω ότι έχουμε δει κάτι μέχρι στιγμής που να μοιάζει ως μεγάλο παράθυρο.

Ένα από στα στοιχεία που φέρνει η W08 (όπως και η Ferrari SF70H) είναι το T-Wing. Αυτό έχει προκύψει από ένα παράθυρο στους κανονισμούς, και για την ώρα η McLaren δεν το έχει ενσωματώσει στην MCL32, όμως ο Προδρόμου λέει πως οι άνθρωποι στο Woking το εξετάζουν. Παράλληλα, υπογραμμίζει πως βασικός τους στόχος είναι οι όσο το δυνατόν πιο γρήγορες αναβαθμίσεις στην MCL32, ώστε να έχει έναν πολύ καλό ρυθμό ανάπτυξης.

Υπάρχει μια περιοχή, ένας τομέας των κανονισμών που δεν είχε καλυφθεί όταν σχεδιαζόταν οι κανονισμοί, κάτι που επιτρέπει το T-Wing εκεί.. Κι εμείς το κοιτάμε. Ξοδέψαμε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για τα θεμέλια του μονοθεσίου. Για την ακρίβεια, ξεκινήσαμε αυτό το concept πριν από 18 μήνες. Αυτό που θέλαμε είναι να δημιουργήσουμε μια καλή βάση.

Έτσι, είμαστε σε αυτή την προνομιούχο θέση, όπου βρίσκουμε πολύ καλά κέρδη στην απόδοση αυτή τη στιγμή. Η βασική πρόκληση είναι να μεταφέρουμε αυτά τα κέρδη στην πίστα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αυτή τη στιγμή, έχουμε επικεντρωθεί βαθύτατα σε αυτό, προσπαθώντας να φέρνουμε αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

  • George11

    Ωχ !!

  • μετα το μισο θα επικεντροθουν στο μονοθεσιου του 19 μαλλον … ελπιζω να επικενδροθει και η χοντα στις γκαζομηχανες και να αφησει την Φ1 … ελπιζω επισης η συνεργασια με την bmw να φερει εναν νεο κινητηρα στην Φ1 … θα δουμε βεβαια πως θα πανε τα πραγματα ..μακαρι να μας διαψεψει ολους η χοντα

    • rantaplan

      του 19 είπες? Δηλαδή το 18 από τώρα στα σκουπίδια?

  • Mika

    Κι αν το λεει αυτο ενας ιδιαιτερα ευφυης ανθρωπος μιας αντιπαλης ομαδας, καταλαβαινουμε τι μας περιμενει….
    Παντως, κι εμενα μου εχει κανει αισθηση το μονοθεσιο της Μercedes..Πιο πολυ κι απο της ομαδας μου…

  • Γιάννης

    Όλα στην πίστα θα φανούν… Πάντως οπτικά το πιο «άδειο» μονοθέσιο (αυτό με το “λιγότερο” σασί, οπτικά πάντα) μου φαίνεται ότι είναι αυτό της McLaren, και ακολουθεί αυτό της Mercedes. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει κάτι.