Τα αποτελέσματα των νέων δοκιμών πρόσκρουσης που διεξήγαγε ο ευρωπαϊκός οργανισμός ασφαλείας Euro NCAP, έδειξαν πως τα Audi Q5, Toyota C-HR και Land Rover Discovery απέσπασαν πέντε αστέρια ασφαλείας, με το Citroen C3 να αποσπά 4 αστέρια και τα Fiat 500 facelift και Ford Ka+ 3 αστέρια.

Όπως αναφέρει ο οργανισμός, τα Fiat 500 και Ford Ka+ δεν διαθέτουν προεντατήρες στις πίσω ζώνες ασφαλείας, ενώ δεν φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό τεχνολογία αυτόνομης πέδησης. Το C3 σύμφωνα με το Euro NCAP έχασε τη κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστεριών επειδή η προστασία που προσφέρουν στους πεζούς απέχει ελάχιστα από το ανώτατο όριο.

Συγκεκριμένα, το Audi Q5 πήρε 93% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 86% στη προστασία παιδιών, 73% στη προστασία πεζών και 58% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Land Rover Discovery συγκέντρωσε 90% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 80% στη προστασία παιδιών, 75% στη προστασία πεζών και 73% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Toyota C-HR απέσπασε 95% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 77% στη προστασία πεζών και 78% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Citroen C3 πήρε 88% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 83% στη προστασία παιδιών, 59% στη προστασία πεζών και 58% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Fiat 500 facelift απέσπασε 66% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 49% στη προστασία παιδιών, 53% στη προστασία πεζών και 27% στα συστήματα ασφαλείας.

Τέλος, το Ford Ka+ πήρε 73% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 61% στη προστασία παιδιών, 57% στη προστασία πεζών και 29% στα συστήματα ασφαλείας.

  • Mrdesperado32

    καλα η φυσαρμονικα ο ιαπωνας ειναι ασφαλεστερο απ το πανακριβο πριμουμ σουπερ μπετον αρμε αμμοχαλικο 3Α αουδι??πως γκενεν ατο??

    • Herc

      Ακριβως.Αχωνευτο εεε.Εσπειρε παλι η TOYOTA.Συστηματα ασφαλειας AUDI 58%.Γελαω.Πληρωνεις ενα σωρω λεφτα για να παρεις γυαλισμενο σημα.

    • Mika

      Γι αυτο χτυπα το, θα εχεις κι οικονομια, και θα εισαι κι ασφαλεστερος!!!
      :p
      ;-)

    • Mrdesperado32

      δε προκειται να παρω ποτε υπερυψωμενο ξανα.οπως δε προκειται να παρεις και συ μακ..

    • Mika

      Mην εισαι τοσο σιγουρος για μενα και τη Μclaren!
      θα εισαι ο πρωτος που θα του στειλω selfie!

    • Mrdesperado32

      Μακαρι στο ευχομαι

  • Mika

    Πως αλλαζουν τα δεδομενα, πριν μερικα χρονια το 500αρακι ηταν 5αρι και τωρα το FL 3αρι, και πολυ του ειναι….
    Και μιλαμε για το ιδιο αυτοκινητο,αλλα αλλους κανονισμους!

    • thodoris91

      Σκέψου ότι βασίζεται στο πάτωμα του panda του 2003… Ανεξαρτήτως συστημάτων ασφαλείας πολύ δύσκολο να έπιανε και τα 4 αστέρια

    • Mika

      Σιγουρα, απλα δινεται πολλη μεγαλη σημασια πια στα αυτονομα συστηματα ασφαλειας…Αν τα ειχε, θα επιανε 4αρι..

    • thodoris91

      Δίνουν όντως πολύ σημασία (αδίκως κατά τη γνώμη μου), αλλά κι από την άλλη για να πούμε και την αλήθεια κι η fiat τόσο που το κοστολογεί το 500 έπρεπε να του τα είχε βάλει!

  • Anestis Genk

    Προσωπικά τα βρίσκω παραπλανητικά αυτά. Με την έννοια ασφάλεια στο αμάξι εγώ εννοώ την παθητική ασφάλεια. Καλά τα συστέμια ασφαλείας (αρκεί να λειτουργούν και να μην βασιζόμαστε σε αυτά), αλλά αν είναι έτσι να μετράμε και τις διαστάσεις μιας και ένα μικρό δίνει μικρότερο “στόχο”.

  • panos

    86% προστασια παιδιων το Q5, 77% το C-HR, ακομα κ το κουβαδακι το C3
    προστατευει ( 80% ) καλυτερα τα παιδια απο την τογιοταρα..

    • george

      83% το C3 για τα παιδια.. Το C3 έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα αλλά χανει πολλούς πόντους επειδή δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα.. Αν είχε αυτόματο φρενάρισμα θα έπαιρνε γύρω στο 96-97% αντί για 88% στην προστασία ενηλίκων και θα εκτοξευόταν επίσης και η βαθμολογία στους πεζους και στα συστήματα ασφάλειας.. Το C3 έχει πραγματικά πάρα πολλά συστήματα ασφάλειας αλλά αφου δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα χάνει πολλούς βαθμούς.. Αν η Citroen του έβαζε αυτό το σύστημα με το φρενάρισμα και όχι κάτι άλλα συστήματα που δε δίνουν βαθμούς που του έχει βάλει, θα είχε αποσπάσει πολύ υψηλές βαθμολογίες.. Άδικος ο τρόπος αξιολόγησης του euroncap κατα τη γνώμη μου, που καταδικάζει όσα αυτοκίνητα δεν έχουν αυτόματο φρενάρισμα