Η Toyota ανακοίνωσε πως από τον Απρίλιο προχωρά στην περικοπή θέσεων του διοικητικού της συμβουλίου από τους έντεκα στους εννέα, προκειμένου να λαμβάνει ταχύτερες αποφάσεις.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση μόνο ο Akio Toyoda και ο πρόεδρος Takeshi Uchiyamada θα παραμείνουν διευθυντές της εταιρίας, μετά την μείωση τους από τους έξι που είναι σήμερα. Η Toyota ελπίζει η νέα διάρθρωση της να επιταχύνει την λήψη αποφάσεων που θα της επιτρέψουν να γίνει ξανά η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως από πλευράς πωλήσεων, έναν τίτλο που τον έχασε πέρυσι, μετά από αρκετά χρόνια, από την VW.

Ο Osamu Nagata, προηγουμένως προϊστάμενος των διοικητικών υπηρεσιών της Toyota στη Βόρεια Αμερική, θα προωθηθεί σε Chief Financial Officer και εκτελεστικός αντιπρόεδρος, ενώ αποκτά θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Ο Mitsuru Kawai θα γίνει εκτελεστικός αντιπρόεδρος αρμόδιος για τα εργοστάσια της Toyota.

Οι Mitsuhisa Kato, Takahiko Ijichi, Nobuyori Kodaira, μέλη του διοικητικού συμβουλίου θα παραιτηθούν και θα γίνουν σύμβουλοι της εταιρίας, ενώ και τα διευθυντικά στελέχη Hirofumi Muta, Koei Saga και Soichiro Okudaira υποβαθμίζονται. Ο Muta θα γίνει αντιπρόεδρος της Hino Motors, της θυγατρικής εταιρίας της Toyota, ο Saga θα γίνει εκτελεστικός σύμβουλος και πρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τον Okudaira να μπαίνει επικεφαλής της Daihatsu.

Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ από τον Απρίλιο, ενώ οι θέσεις διοικητικού συμβουλίου θα τεθούν σε ψηφοφορία κατά τη συνεδρίαση των μετόχων τον Ιούνιο.

  • SAMURAI-66

    Ισως στην νεα τους προσπαθεια για επανακτηση της πρωτης θεσης στην παγκοσμια αγορα και στην αγαπη για τα σπορ αυτοκινητα απο πλαυρας του προεδρου akio toyoda να παιξει σημαντικο ρολο η αναβιωση του θρυλικου ονοματος του 2000GT που συμφωνα με το καλα πληροφορημενο ιαπωνικο περιοδικο best cars εχει σκοπο να επαναφερει και παλι στην διεθνη σκηνη ο μεγαλος κολοσσος.
    Και μαλιστα με εικονα συγχρονη και ρετρο παραλληλα στην μορφη του για να θυμιζει εντονα την παλια του αιγλη…πισω φωτιστικα και πλαγια ιδιας φιλοσοφιας με το πριν 50 χρονια πρωτοεμφανιζομενο αδελφο του,λογοτυπο πισω απο τους εμπρος τροχους με την ονοματολογια και το ιστορικο logo του 2000GT και ρετρο στοιχεια και στο εσωτερικο του οπως και συχρονα με της διπλες πισω εξατμισεις εντονα νεφρα στα πλαγια και δυναμικη εμπρος μασκα.
    Δεν ειναι απιθανο να παιρνει ζωη απο τον επερχομενο κινητηρα 2 λιτρων τουρμπο που θα φοραει και η νεα corolla GT με ισχυ 250 ιππους και τιμολογιακα να ειναι σε ψηλοτερα επιπεδα απο του GT86 με σκοππο να διατηρησει το υψηλο ιματζ που συντροφευει την ιστορια του εδω και 50 χρονια.
    Και μαζι με το GT86 και Supra οπως και την εντονη φημολογια για την ανασταση και του ονοματος της celica θα δωσει πληρη σειρα σπορ μοντελων στον γιαπωνεζο κατασκευαστη επαναφεροντας τον στα λημερια του που εχει αφησει ασχολουμενος με την υβριδικη τεχνολογια.
    Μαζι κανουν λογο απο το περιοδικο και για την επαναφορα του mazda cosmo μισο αιωνα μετα με τον γνωστο βανκελ κινητηρα που το εκανε γνωστο στον πλανητη με επισης ρετρο και συγχρονα στοιχεια στην μορφη του….αλλο ενα ιστορικο ονομα της ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας.
    Δυο προτασεις εξαιρετικα σημαντικες που θα ενδυμναμωσουν τους δυο συνεργαζομενους ασιατες κατασκευαστες και θα φερουν μνημες χαρας σε πολλους λατρεις του αυτοκινητου και θα τους δωσει την ευκαιρια να εορτασουν τα 50 χρονια ιστοριας των δυο ονοματων.
    Μακαρι ολα τα δημοσιευματα να επιβεβαιωθουν αρκετα συντομα και να δουμε τα δυο υπεροχα σπορ μοντελα!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/3bdc5b2438f7b22aac385968b2648ed3d5da996d9052afe359ff205ed5892eec.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/e0e148208b5aa078dd1f5bf7689b699d96874579f68037b946d3e7042d7b5e4c.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c30c9aeb3a4c6e582e2aaa05808cef21c0fdadd51535c99d751286432acd04a0.jpg

  • Herc

    Θελουμε ξανα την DAIHATSU στην Ευρωπη.