Για πρώτη φορά στη ιστορία της, η VW έγινε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου από πλευράς πωλήσεων, ξεπερνώντας την Toyota, η οποία κατείχε τον τίτλο αυτό τα τελευταία 4 χρόνια.

Πέρυσι, η VW, παρά το Dieselgate, έκανε ρεκόρ πωλήσεων με 10.312.400 οχήματα (+3,8% από το 2015), με την Toyota (Toyota, Lexus, Daihatsu, Scion και Hino) να πουλά 10.175.000 (+0,2%). Στην τρίτη θέση αναμένεται να βρεθεί η General Motors, η οποία θα ανακοινώσει τα στοιχεία των πωλήσεών της την επόμενη εβδομάδα.

  • Jettakias
  • Moby Dick

    Kάποιοι θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει με τίποτα σήμερα!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Βασικα οχι. Δεν θα ασχοληθω καν!

  • τι δεν εγινε κανα τσουναμι παλι για δικαιολογια ??????τι δεν εσκασε κανας αντιδραστηρας ???? τι το dieselgate δεν εκανε δουλεια ????
    μηπως φταιει ο αναδρομος ερμης και οι ψεκαμσενοι ????
    περιμενω μια δικαιολογια για τους αριθμολαγνους της πρωτιας !!!!
    εγω σαν μικρομετοχος του group…… απολαμαβω το καφεδακι μου απο την πρωτια !!!!!!

    • Petros K

      Μικρομέτοχος του group λέει χαχαχαχαχαχαχα
      Να ενωθούμε όλοι οι μικρομέτοχοι του VAG της Ελλάδας μήπως μας δώσουν κανένα Golf GTD (αφού Ελλάδα είσαι μόνο πετρέλαιο) να βγάζουμε γούστα!

    • manowar

      το ρεζουμε βρισκεται στα λογια αυτου του τραγουδιου ο κοσμος εχει ….https://www.youtube.com/watch?v=ul-c5IAkR1I αυτο….αυτη ειναι η αιτια

  • crazyfrog

    διαβαζω απο μικρο παιδι τα περιοδικα του χωρου.καθε γενια του gοlf θεωρειται σχεδον παντα το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια του.ε πληρωμενοι δεν ειναι ολοι.
    (ποτε δεν ειχα VW,περασα απο opel και jeep και τωρα ειμαι κατοχος bmw.το επομενο αυτοκινητο μου δε θα ειναι VW λογω κολληματος μου με τις πολυτελεις μαρκες αλλα δεν ειμαι τοσο κοντοφθαλμος ωστε να μην αναγνωριζω οτι το golf για παραδειγμα ειναι κορυφαιο αυτοκινητο.)
    και επισης θεωρω πεταμα χρηματων το να μη παρει καποιος το καλυτερο στην κατηγορια του εκτος και μονο αν καποιο αλλο του κανει κλικ λογω εμφανισης.(η μονη αποδεκτη δικαιολογια για μενα ειναι μου αρεσε πολυ και το πηρα.ολα τα αλλα περι μη βλαβων κτλ ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε)

  • mb190rules

    χωρις τα ‘παρακλαδια’ τους ποια ειναι πρωτη? vw η τουοτα?

  • mb190rules

    χωρις τα ‘παρακλαδια’ τους ποια ειναι πρωτη? vw η τουοτα?

    • Toyota: 8.973.988

      Volkswagen: 5.987.800

    • LEO

      Άρα ο τίτλος έπρεπε να λέει για VW group.

    • vw=vw group
      volkswagen=volkswagen (brand)

  • Smartass

    VW= Volkswagen, AUDI, SEAT, BENTLEY, BUGATTI, LAMBORGHINI, Volkswagen Comercial Vehicles, SCANIA, SKODA, MAN, PORSCHE, DUCATI!!
    ;)

    • Herc

      Νομιζω εχει αγορασμενες και κατι μαρκες ποδηλατων.Να μετρανε και αυτες;Tα λουκανικα μετρανε;
      H ΤΟΥΟΤΑ, ειναι μακραν το πιο καλοπουλημεμενο ονομα στα αυτοκινητα, χωρις τα παρακλαδια.Μετα ερχεται VW και Ford.
      Tωρα, το οτι χαιρονται καποιοι με Porche, το οτι η εταιρεια που τους αγορασε και ανηκουν σε αυτη, ειναι πρωτη σε πωλησεις με αυτους μεσα αλλα και με ολο το Ευρωπαικο συναπαντημα. Τι να πω.Του χρονου αγοραστε και καμια 5-6 αλλες εταιρειες μπας και βγητε πρωτοι και καταιδρωμενοι, απο μια εταιρεια που σαν παλευει μονη της.

    • manowar

      https://uploads.disquscdn.com/images/7896268e0f67e663b060de6e79d8b930126492b1da097a34da514e881fba97da.jpg ελα δεν πειραζει…μια μερα εφιαλτης ειναι θα περασει…ολα αυτα που ανεφερες τα εκανε αυτοκινητα επιτυχημενα γιατι οι περισσοτερες θα πηγαιναν ακλαυτες σαν την λανσια..

    • Mika

      το βρηκες και με γιαπωνεζικα γραμματα ρε μπαγασα…Δεν παιζεσαι!
      :p :p

    • Smartass
    • manowar

      Ελληνιδα μανα ο πιο υπομονετικος ζωντανος οργανισμος με τα μεγαλυτερα κουραγια απο ολα τα αλλα οντα…

  • Petros K

    Δύσκολη μέρα σήμερα για πάρα πολλούς! Εντυπωσιακό το comeback της VW μετά το dieselgate, όχι απλά παρέμεινε στις ίδιες πωλήσεις αλλά ξεπέρασε και την μέχρι πρότινος πρωτοπόρα Toyota.. https://uploads.disquscdn.com/images/d9171897dfd230060b4f78da8c5424ef517b47823d6f74612781a2c48990d5aa.png

  • Satsok

    Ωραία και τώρα που είναι πρώτη και εγώ έχω δύο Γρουπάτα ( Seat-VW) τι κερδίζω;

    • Tasos.pap

      Φίλε σε κορόιδεψαν εσένα. Όλοι όσοι αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο ( απ οποιαδήποτε εταιρία ) μας δίνουν και μετοχές. Στο γκουπ δίνουν λίγες παραπάνω βέβαια.

      Υ.Γ από τα πιο εύστοχα σχόλια που έχει διαβάσει το site.

  • MPAMPIS

    VW τα μεγαλύτερα λαμογια στην ιστορια της αυτοκινησης

    • manowar

      ενω στο γκρουπο της φιατ ειναι παρθενοπες… ;-)

  • mother1russia

    Αυτο που δεν καταλαβαινω εγω ειναι απο ποτε οι πωλησεις κανουν μια εταιρια μεγαλη.
    Δηλαδη η Ferrari με μολις 8000 πωλησεις τον χρονο ειναι μικρη εταιρια

    • mb190rules

      παιζει ρόλο οταν συγκρίνεις την ferrari με την mclaren ξερω γω.
      Ετσι και εδω ας πουμε η vw με την toyota. Αν και θα επρεπε πιστευω να ειναι χωρις τα παρακλαδια η συγκριση.
      H audi με τις premium, lexus, bmw και mercedes κλπ..

    • manowar

      φιλε σωστα μιλας αλλα η vw εχει και πιο λιγα αυτοκινητα λιγοτερες κατηγοριες απο την τουοτα γενικα η vw ηταν παντα γκρουπ ετσι βαδιζε η τουοτα ηταν σολο οποτε δεν μπορεις να συγκρινεις χωρις τα παρακλαδια πχ τα σεατ σκοντα μπουγκαττι λαμποργκινι εχουν τεχνολογια της vw οποτε καταβαθος βαγκεν ειναι αλλα με εξωφυλα ιταλικα,,τσεχικα κτλ κτλ.

    • mother1russia

      Και παλι δεν ειναι σωστο , η μεγαλυτερη ειναι αυτη που εχει το ακριβοτερο brand και συνολικη αξια.
      Ειναι σαν να μαλωνουν δυο μποξερ στα lightweight ποιος ειναι ο καλυτερος στον κοσμο.

    • manowar

      μα ποτε δεν ηταν ετσι,,,κανενας πετροχεντ δεν διαλεγει μεσω πωλησεων κατι που θελει να παρει και γενικα δεν ειναι θυμα σαν τους πολλους ….απλα σημερα γλενταμε τους jdm που κατειχαν το ρεκορ αυτο με την τουοτα.. ;-ΡΡΡ στα @@ μου και ο ενας και ο αλλος..απλα εχει γελιο εδω και 10 χρονια τους εχουνε παρει την F1 τους εχουνε παρει τα wrc τους εχουνε παρει τα λεμανς χροονια τωρα τους εχουνε παρει διοργανωσεις της fia gt3 δεν υπαρχουν πουθενα τωρα μονο κατεβασαν ενα λεξους,,,τους εχουν παρει τους χρονους στο ρινγκ τους εχουν παρει τις πωλησεις στην πριμιουμ κατηγορια στα χατσμπακς ειχαν και αυτοι κατι να χαιρονται μπηκε το γκολφ το clubsport και τα ξεσκονισε ολα ανεβασε το επιπεδο στο παταρι,,,γενικα περνονται απο τοτε που περασε η εποχη του 90….;-ΡΡΡΡΡ

    • mother1russia

      Ξερω τι λες, εγω διαφωνω με τον τιτλο μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια

  • manowar

    χωρις σαλιο βουρτσα…αμερικανακια καουμπους της gm πρεπει να βρειται πιο συγχρονο τροπο να φτιαχνετε αυτοκινητα αυτα για εσας για τους αλλους να αγορασουν κανενα σχεδιαστη που να μην ειναι γυφτος στην ζωη του…3 μπαλακια φαγατε και 3 οι αλλοι 6..παρτε τα….

  • SAMURAI-66

    Καλο ειναι και πρεπει να γνωριζουμε οτι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια στον πλανητη ειναι η toyota εδω και χρονια και οχι η vw που εχει την μιση παραγωγη της….οποτε ο τιτλος θελει διορθωση για να αποδιδει την αληθεια.
    To group σαν συνολο 11 brand εχει τα προαναφερθεντα στο αρθρο αποτελεσματα ετσι για να ξερουμε τι λεμε.
    Το αποτελεσμα αναμενομενο και ο λογος που καταφεραν την πρωτια τον εχω ηδη αναλυση εδω οποτε να μην επεκταθω.
    ……..https://www.autoblog.gr/2017/01/10/to-vw-group-ekane-rekor-pwlhsewn-to-2016/

    • manowar

      σχολιασες ενα χρονο περιμενα να το πω… ΚΛΑΨΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ποια ειναι πρωτη λεει;;εχεις προβλημα με τον μεταβολισμο σου….ξαναδιαβασε τον τιτλο το λεει με μεγαλα καλοφαγομενα χοντρα γραμματα ουτε παστιτσιο να ετρωγαν τα γραμματα που εβαλε ο πηλιδης και δεν θες να τα δεις;; ε;;

    • SAMURAI-66

      Εσυ ως συνηθως αλλα και οι παρεα σου μας το προσφερεται σε αφθονια….ευχαριστουμε!!
      https://uploads.disquscdn.com/images/af3ca3955ba09d7150d6c5d6204bb680b51c673d2b74380b0868de044eb5059c.jpg

    • manowar

      Ελα ? Μου μιλησες πωπω πεσατε σε τέτοιο επιπεδο μεγαλε γκουρου?? κοκκινησαν τα μαγουλα μου.. :-)… να ξερεις ενα πραγμα ,,,,ειναι μεγάλη μου τιμη που σας προσφερω γελιο :-%

  • manowar

    οταν ειχε βγει η τουοτα πρωτη αα και ειναι η καλυτερη και βγαζει τα καλυτερα αυτοκινητα κτλ κτλ τωρα που ειναι το γρκουπ ,,,,και τωρα που εινια πρωτη τι εχω να κερδισω την βοηθησαν οι πωλησεις των αλλων και βεβαια την βοηθησαν αφου αυτην πληρωνει για παρτυ τους αυτη εβαλε τις μετοχες σε αυτην αξιζει η νικη σε ποιον αξιζει στην τουοτα;;αντε παγαινετε να κλαψετε στη τουαλετα και μετα ελατε

    • φημες λενε οτι στις αντιπροσωπειες..οι πωλητες ψεκαζουν τους υποψηφιους αγοραστες μεμια αγνωστη χημικη ουσια…….που κανει τα αυτοκινητα του γκρουπ ακαταμαχητα…..οποτε αναγκαστικα οι αγοραστες..ενω πηγαν απλα για να δουνε ενα οχημα…στο τελος το αγοραζουν !!!! :-P

    • Mika

      H Bugatti εκανε τη διαφορα!!!

    • και με μοντελος δεκαετιας !!!! :-P

    • Mika

      :-)))))))

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Αν η VW πείσει την γερμανία να βάλει κι άλλους φόρους στα εισαγώμενα από Ιαπωνία στην ΕΕ, και αγοράσει καμία Opel η κάτι τέτοιο, θα είναι και του χρόνου πρώτη εταιρία ;)

  • charris

    επίσης…και τα πρώτα αυτοκίνητα που πωλούνται πριν κλείσουν 5ετια….!!! just in case

  • charris

    επίσης…και τα πρώτα αυτοκίνητα που πωλούνται πριν κλείσουν 5ετια….!!! just in case

    • giannisb

      κανονικά έτσι πρέπει και βασικά έτσι είναι στην ευρώπη μην κοιτάς που εδώ στο ελλάντα τα αλλάζουμε στην 15ετία++ ….just in case Και δεν ισχύει αυτό ούτε εχει βάση:”και τα πρώτα αυτοκίνητα που πωλούνται πριν κλείσουν 5ετια” διότι άμα μπεις στο car τα περισσότερα πάνω απο 150κ-200κ χλμ έχουν και τα καινούρια οι περισσότεροι τα πουλάν γιατί είτε δεν μπορούν να τα συντηρήσουν είτε να τα ξεχρεώσουν είτε φεύγουν εξωτερικό να ”σωθούν”…

    • charris

      κανονικά έτσι πρέπει…..τι είναι τα αυτοκίνητα? φριτεζες???? ξέχασα τα tsi είναι……
      οκ πέρα από το τρολλ….κανείς πολύ μεγάλο λάθος…..όσο για το car που αναφέρεις αυτό και αν είναι λάθος δεδομένο….

    • giannisb

      άρα παίρνουμε ένα αυτοκίνητο και το κρατάμε 10-20-30 χρόνια όσο πάει και ας έχει σκουριάσει και ας είναι παλιάς τεχνολογίας με ρύπους κλπ ας καίει και παραπάνω απο ένα καινούριο και ας μην έχει την ίδια ασφάλεια με ένα καινούριο να βγάζει και βλάβες ενώ θα μπορούσες να το πάρεις καινούριο να το πουλήσεις ελαφρός μεταχειρισμένο και να πάρεις πάλι ένα καινούριο σύγχρονο αμάξι μετά απο 4-5-6 χρόνια …στην Ελλάδα σήμερα είναι κάτι το αδιανόητο αυτό και λογικότατο εκεί που μας κατάντησαν οι κερατάδες και δεν κάνω διάκριση ιαπωνικό γερμανικό ας είναι ότι θέλει ,πιστεύω ότι έτσι είναι το σωστό με μοναδική εξαίρεση την περίπτωση που δώσει κάποιος για αυτοκίνητο πάνω απο 50.000 ευρώ και το δει ας πούμε σαν επένδυση και το κρατήσει σίγουρα μια γεμάτη 10ετία όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα που κοστίζουν τόσο έχουν και την ανάλογη τεχνολογία που θα υποστηρίζει το οδηγό ακόμα και μετά απο 10 χρόνια όπως ένα καινούριο αυτοκίνητο μετά απο 10 χρόνια..

      υγ. το car όντως ήταν κακό παράδειγμα αλλά και πάλι δεν αναιρεί τίποτα απο αυτά που πρωτοείπα.

    • charris

      δεν είπα πουθενά για 10-20-30 χρόνια….όπως ξαναέγραψα ένα μέσο όρο 7χρονια είναι αποδεκτό….

      τώρα με τρολλαρεις αν μου λες για ρύπους στο vw…!!!xaxaxa

    • sergio360

      Καθαρα απο οικονομικης αποψης,δεν σε συμφερει να κρατας αμαξι πανω απο 3 χρονια.Ασχετο που καποιος μπορει να κολλησει με ενα μοντελο και να το κρατησει.Παντου σε ολο τον ανεπτυγμενο κοσμο τα αμαξια τα αλλαζουν αυτοι που μπορουν στην τριετια.

    • charris

      το ειπες και μονος σου αυτοι που μπορουν….
      και πιστεψε με στο αναπτυγμενο κοσμο που λες ο μεσος ανθρωπος στην κοινωνικη πυραμιδα αλλαζει αμαξι καθε 7 χρονια…..
      υπαρχουν αρκετες ερευνες με ευκολη αναζητηση μπορεις να βρεις απο πολλα πανεπιστημια να δεις οτι δεν γραφω οτι μου ερθει….

      και σου ξαναλεω….τα αυτοκινητα που αλλαζουν καθε 3 χρονια ειναι αυτα με προγραμματα χρονοδανεισμου….

      σαν ιδιωτης ενα αμαξι για να σε συμφερει να το αλλαξεις στα 3 χρονια πρεπει να επηρεαζεται απο πολλες μεταβλητες…οχι δοσεις, κατηγορια, χρηση, κοστος χρησης,κοστος αγορας,…
      και ολα αυτα παντα σε συναρτηση με μεταβλητη που δεν ειναι σταθερη (επιτοκιο πληθωρισμος κτλ) βλεπεις η συναρτηση παλινδρομησης χρησης και ειδικα σε ενα προιον με χαμηλη ελαστικοτητα…πες με αμαξι…δεν ειναι αυτο που πιστευεις εσυ…..

      τεσπα το κουρασαμε….το δικο μου δεν εχει βγαλει τα λεφτα του….!!!! χεχεχε

    • sergio360

      Ποιο αμαξι εχει βγαλει τα λεφτα του εκτος απο τα ΤΑΞΙ?Αντε και αυτα που τα πηρες καινουργια οπως πχ μια 911R και ανεβασε 25% τιμη απο το slot και μονο.

    • charris

      το ταξί είναι παραγωγικός συντελεστής φίλε μου….

    • sergio360

      Ε αυτο λεω…Απο ολα τα αλλα αυτοκινητα που κυκλοφορουν κανενα δεν εβγαλε τα λεφτα του…Τρυπιος κουμπαρας ειναι…Εκτος απο τις κατηγοριες που ανεφερα.

  • Mika

    Και το πετυχε αυτο εν μεσω dieselgate????Πως εγινε αυτο???
    Πιτουρα εχει ο κοσμος στο μυαλο???
    Μηπως τελικα δεν δινουν δεκαρα για τους ρυπους των diesel???
    Φουντ φορ θοτ….

    • τα ταμπελοπροβατα..οι μικρομετοχοι…και οι ψεκασμενοι….πρεπει να πηγαν να αγορασουν ενα εξτρα οχημα…απλα για ενισχυση του γκρουπ λογο ντιζελγκειτ !!!!
      τι εννοιες οτι στην πραξη ο καταναλωτης ειχε χεσμενο το ντιζελγκειτ ??? :-D

    • Mika

      Απο τη πρωτη μερα το πιστευα αυτο….Ναι…..Το εχει γραμμενο εκει που δεν πιανει μελανι…

    • και γω μαζι σου….το εχω πει…οτι οι ρυποι θα ειχαν αρνητικο αντικτπο μονο στους πραγματικα οικολογους …οι οποιοι ειναι ελαχιστοι……
      ολοι οι αλλοι απλα αγορασαν το αυτοκινητο που τους αρεσε !!!!

    • Mika

      Απλα ειναι τα πραγματα, οπως τα ειπες….
      Δεν ειναι πλανεμενοι, ουτε τρολλ…Απλα εκαναν το κεφι τους…
      :-)

    • Renesis1

      Έτσι είναι όπως τα λες. Αν σου αρέσει πολύ ένα αυτοκίνητο σαν design μέσα έξω και μπορείς να το αποκτήσεις, το τελευταίο που θα σκεφτείς είναι οι ρύποι.. Απλά πας, το παίρνεις και γουστάρεις..

    • mixalhs7

      Νομίζω πως οι εξελίξεις τρέχουν τόσο γρήγορα που οι απόψεις επί του θέματος που διαβάζω γενικά δεν έχουν πια ισχυη.
      Το μεγαλύτερο ποσοστό καινούργιων οχημάτων που πωλούνται στον ανεπτυγμένο κόσμο τα αγοράζουν οι εταιρείες λιζινγκ των τραπεζών και οι πελάτες τα νοικιάζουν βάση τις καλύτερης προσφοράς που παίρνουν.
      Στην εποχή μας τα αυτοκίνητα είναι 100% ανακυκλώσιμα άρα έχουν εξ αρχής μικρο κύκλο ζωής, πράγμα που σημαίνει πως δεν παίζει μεγάλο ρόλο η αξιοπιστία ειδικά στο πεδίο του λίζινγκ.
      Επισης με το λίζινγκ ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να αλλάζει πολύ γρήγορα μάρκα και μοντέλο, πράγμα που σημαίνει πως το φαινόμενο των πιστών σε μια μάρκα σβήνει σιγά σιγά.
      Με λίγα λόγια οι καταναλωτικες συνήθειες και τα κριτήρια στην αγορά αυτοκινήτου αλλάζουν άρα ο όγκος πωλήσεων μιας εταιρίας είτε αυτή λέγετε vw είτε τογιοτα είτε lada δεν έχει καμία βαρύνουσα σημασία.

      Επισης θεωρώ μέγα λάθος αυτό που γράφετε για την χρησιμότητα των πολλών brands στο vag.
      Νομίζω πως το vag έχει τόσα brands όχι γιατί θέλει να προσπεράσει αριθμητικά την τογιοτα αλλά γιατί με τα πολλά brands στην ουσία πουλάει το ”ίδιο προϊόν” σε μεγαλύτερη τιμή δηλ έχει μεγαλύτερα κέρδη ανά όχημα.
      Η Τογιοτα προσπαθεί να κάνει το ίδιο μεμονωμένα με την Λεξους έχοντας εξασφαλισμενο το μεγαλύτερο κομμάτι στην αγορά των ΗΠΑ στα φορτηγάκια επαγγελματικα suv κτλ που δεν τα έχει το vag, το οποίο όμως επικρατεί στην αγορά της Κινας.

    • mixalhs7

      Είναι προφανές πως η bosch ανέπτυξε λογισμικό εξαπάτησης πωλήσεων :-D

  • Angel of Death

    ΦΑΤΕ ΣΚΟΝΗ ΙΑΠΩΝΕΣ