Μετά από πολλά teasers και ακόμα περισσότερες εικασίες για το ποιόν του, αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα το supercar που σχεδίασε ο Pininfarina για την εταιρία του Emerson Fittipaldi.

O δυο φορές πρωταθλητής F1 και νικητής του Indy 500, τράβηξε το σεντόνι που κάλυπτε το πνευματικό του τέκνο και έβαλε τέλος στην περιέργειά μας. Ευθύς αμέσως ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα, οι τεράστιες πλευρικές εισαγωγές του κινητήρα και τα εξίσου ευμεγέθη ανοίγματα στο εμπρός μέρος, που «φέρνουν» αρκετά (όπως και το σχήμα του προφυλακτήρα) σε Ferrari Enzo. Διόλου τυχαίο, καθώς η Enzo είχε πάρει μορφή από το χέρι του Ken Okuyama, ενός εκ των κορυφαίων σχεδιαστών του ιταλικού οίκου.

Στο πίσω μέρος δεν έχουμε μάτια για τίποτα άλλο, πέρα από το ενιαίο σύνολο διαχύτη – αεροτομής. Τα δυο αεροδυναμικά τμήματα αποτελούνται από ένα τεράστιο, σμιλεμένο κομμάτι ανθρακονήματος και χαρίζουν μια μοναδική εικόνα στη γλουτιαία περιοχή του EF7. Δεν περνάνε απαρατήρητα τα φανάρια, η κεντρική τοποθέτηση της εξάτμισης και το φως ομίχλης.

Το λογότυπο του Pininfarina εν είδει χορηγού στο spoiler; Η πιο σικάτη και ξεχωριστή πινελιά που έχω δει πρόσφατα.

Με τέτοια εμφάνιση, θα ήταν αμαρτία να μην υπήρχε το αντίστοιχο μηχανολογικό υπόβαθρο να τη στηρίζει. Ευτυχώς, το project δόθηκε στα πλέον κατάλληλα χέρια. Η ΗWA AG ανέλαβε την εξέλιξη του σασί, της ανάρτησης και του κινητήρα, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει πλήρως (στα χαρτιά τουλάχιστον) τη γερμανική εταιρία. Αν το όνομα σου ακούγεται σαν πειραματικό φάρμακο για την τριχόπτωση, θα εκπλαγείς να μάθεις ότι η HWA είναι το αγωνιστικό παρακλάδι της AMG που προετοιμάζει τα αυτοκίνητα της Mercedes για το DTM.

Έχοντας αυτό το background, τα τεχνικά χαρακτηριστικά δύσκολα θα απογοήτευαν. Πλαίσιο και αμάξωμα είναι από ανθρακόνημα, ο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 4,8 λίτρων με ανατροφή DTM και απόδοση 600 ίππων στις 9.000 στροφές, το κιβώτιο 6-τάχυτο σειριακό, η καμπίνα είναι τόσο άκαμπτη που δεν χρειάζεται roll cage (στα πρότυπα της McLaren P1) και το βάρος ανέρχεται σε μόλις 1.000 κιλά.

Για να επιτευχθεί αυτό, τα παράθυρα είναι από πολυανθρακικό πλαστικό, τα καθίσματα είναι ενιαία κομμάτια ανθρακονήματος (εννοείται σταθερά) και το εσωτερικό διαθέτει τα απολύτως απαραίτητα. Δηλαδή μια οθόνη για τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και 20 διακόπτες για τη διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Οι 25 αγοραστές του EF7 θα περιοδεύσουν σε 14 πίστες ανά τον κόσμο συμμετέχοντας στο αντίστοιχο πρωτάθλημα, αφού πρώτα δεχθούν τα ιδιαίτερα μαθήματα του ίδιου του Fittipaldi για τη συμπεριφορά και το «κουμάντο» της ταχύτατης κατασκευής. Τιμή και νούμερα επιδόσεων δεν ανακοινώθηκαν, αλλά εξυπακούεται ότι το πρώτο θα είναι ιδιαίτερα υψηλό και το δεύτερο ακριβώς το αντίθετο.

Οι υπόλοιποι θα πρέπει να αρκεστούμε στη virtual εμπειρία του επερχόμενου “Gran Turismo Sport”, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2017 για το Playstation 4.

  • Θάνος Πολυχρονίου

    ΕΡΩΤΑΣ

  • Renesis1

    Πάρα πολύ όμορφο και πρωτοποριακό..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τέλειο!

  • spiros

    το cockpit είναι αστείο.
    Σαν να το πήραν από PLAYSTATION 4.

  • Mika

    Μ αρεσει!