Παγκόσμιο ντεμπούτο κάνει στη Γενεύη η νέα γενιά του Opel Insignia, τόσο σε Grand Sport όσο και σε Sports Tourer έκδοση. Το νέο μοντέλο είναι κατά 73 χιλιοστά πιο μακρύ σε σχέση με το παρελθόν, αγγίζοντας σχεδόν τα 5 μέτρα ή για να είμαι ακριβής, 4.986 χιλιοστά.

Θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα Global Epsilon της GM, κάτι που σημαίνει ότι το μεταξόνιο του έχει αυξηθεί κατά 9,2 εκατοστά, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Πιο συγκεκριμένα, αυτός πλέον έχει όγκο 520 λίτρα (+30 σε σχέση με το sedan), με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων να γίνεται σε αναλογία 40/20/40 και να σχηματίζουν έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης, που ξεπερνά τα 2 μέτρα, και χωρητικότητα 1.640 λίτρων.

Σχεδιαστικά αντλεί στοιχεία από το Monza concept, με τις όποιες διαφορές να εντοπίζονται από την μεσαία κολόνα και πίσω, με το συνολικό βάρος του να έχει μειωθεί μέχρι και 200 κιλά, κάτι που θα αντικατοπτρίζεται τόσο στις μειωμένες καταναλώσεις, όσο και στη καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο. Μόνο από το σώμα, η Opel κατάφερε να μειώσει το βάρος του κατά 60 κιλά.

Από πλευράς ασφαλείας, το Opel Insignia διαθέτει τα συστήματα rear cross traffic alert, lane keep assist, lane departure warning, ενεργό cruise control και αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης. Επίσης έχει ενεργό αλουμινένιο καπό που αυξάνει την ασφάλεια των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Κάτω από το καπό υπάρχει μια μεγάλη γκάμα νέων και αναβαθμισμένων τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που συνδυάζονται και με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αρχικά το συγκεκριμένο κιβώτιο θα προσφέρεται μόνο στις τετρακίνητες εκδόσεις, με την Opel να υπόσχεται πως το κιβώτιο προσφέρει εξαιρετικά ομαλές και σχεδόν απαρατήρητες αλλαγές ταχυτήτων, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.

Ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες υπάρχει ένας νέος bi-turbodiesel 2,0 λίτρων απόδοσης 160 ίππων και ένας turbo 1.500άρης βενζίνης απόδοσης 165 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 209 χλμ/ώρα. Επίσης υπάρχει ένας 2,0-λιτρος 250 ίππων που συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, όπως και ένας 1.600άρης turbodiesel.

Το σύστημα τετρακίνησης είναι τύπου Haldex και διαθέτει δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που αντικαθιστούν τον πίσω διαφορικό. Το Insignia έχει torque vectoring και FlexRide που είναι ενεργό και έχει τρεις ρυθμίσεις λειτουργίας (Standard, Sport και Tour). Το σύστημα FlexRide είναι σε θέση να διαβάζει τον δρόμο 500 φορές ανά δευτερόλεπτο και προσαρμόζεται ανάλογα με την ρύθμιση που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η Sport δίνει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, η Tour μεγιστοποιεί την οικονομία καυσίμου και κάνει τις αναρτήσεις πιο μαλακές, με την Standard να κινείται στο μέσο από τις άλλες δύο ρυθμίσεις.

  • DimitrisBXL

    Ομορφο και δυναμικο

  • SAMURAI-66

    Τελευταιο αμερικανικο τεκνο πριν φορεσει την γαλλικη σημαια στο σημα της….ωραιο!

  • xtra

    well done~!

  • Koss

    Αμαξάρα!!

  • Γιώργος Βαρδου

    δηλαδη 4θυρο δεν εχεις

  • Mrdesperado32

    το isuzu αλεξισφαιρο ντιζελακι θα ναι οτι πρεπει.πολυ μεγαλο ομως αν και σχεδιαστικα ιναι πανεμορφο.αντε και του χρονου σκληροπυρηνικη εκδαση με 300 ατια και γαλλικο στησιμο να κλαψει ο ανταγωνισμος.

    • DJ_D

      Πιο isuzu ;

    • Mrdesperado32

      isuzu δεν ειναι αυτο το μοτερ? το προηγουμενο 1.7 ηταν isuzu

    • DJ_D

      Το 1,6 είναι εξελιγμένο από την αρχή από GM/Opel.

    • GiorisFullThrottle

      Παλι αδιαβαστος εισαι οσον αφορα την Opel…..

    • Mrdesperado32

      οχι και τοσο..απ οτι διαβασα το λιγο που το εψαξα το μπλοκ παιζει να ναι και isuzu..

    • panos

      φιλε εδω εισαι λαθος, γτ το μοτερ/θερμαστρα η σομπα πετρελαιου*
      του insignia εχει εξελιχθει κ κατασκευαζεται ιαπωνια απο την kerosun..

      * θερμαστρα η σομπα επειδη προφανως ζεσταινει κ την καμπινα.

    • GiorisFullThrottle

      Φιλε μου το μοτερ ειναι Οpel-GM κ παραγεται στην Ουγγαρια

    • panos

      φιλε το ειχα καταλαβει οτι γνωριζεις τι ειναι το μοτερ,
      γκουγκλαρε ομως την λεξη ” kerosun ” κ θα καταλαβεις
      για τι προκειται, γτ μερικοι νομιζουν οτι απευθυνονται
      σε παιδακια, κ φυσικα δεν μιλαω για εσενα..

    • GiorisFullThrottle

      Μαλλον εγω δε το πιασα οτι εκανες πλακα…Να σου πω κατι…αν δεν ειμαι σιγουρος για κατι η δε το χω διασταυρωσει δε θα πεταξω τη μακακια μου ετσι για να πω κατι.Αν δε το ξερω θα ρωτησω για να μαθω.Πολλες φορες βλεπουμε σχολια που σε κανουν να ξεχασεις κ αυτα που ηξερες-ξερεις!!!! Αν αρχισουμε ν απαντανταμε σε ολα αυτα τα σχολια δε τελειωνουμε….γι αυτο κ αποφευγω πολλες φορες!!!

    • panos

      μα το σωστο ειναι αυτο που ειπες κ που κανεις, δλδ για κατι που δεν ειμαστε σιγουροι να ρωταμε πριν το πουμε, αλλα υπαρχουν κ ορισμενοι που επειδη ειναι haters, πετανε εσκεμμενα κατι που δεν ισχυει..

  • Giannisk

    Πολύ ωραίο αυτοκόνητο όπως και το προηγούμενο. Ίσως από τα τελευταία με την υπογραφή των Αμερικανών.

  • panos

    σασι απο hummer, μοτερ cummins, ηλεκτρονικα sanyo, μονο opel δεν
    ειναι..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο και αμαξάρα… ίσως το τελευταίο Opel πριν πάει στον όμιλο PSA….

  • Mika

    Ο τρικυλινδρος κινητηρας ποσα κυβικα/αλογα, θα εχει?
    Το station ειναι πανεμορφο!

  • giorgos

    ωραιο αμαξι λιμουζινα και απο εξτρα να βαλεις και στις τσεπες εχω το 1,6 turbo ελπιζω το καινουργιο μοντελο να πηγαινει καλυτερα και να καιει λιγοτερο