Τέσσερις ημέρες πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης, η Opel παρουσιάζει σήμερα το Insignia GSi Sports Tourer, την γρήγορη έκδοση του estate αμαξώματος του νέου Insignia. Αυτό θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φορέσει το νέο biturbo diesel κινητήρα, που παρουσίασε η γερμανική εταιρία χθες.

Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας της Opel έχει χωρητικότητα 2,0-λίτρων, όπου χάρη στα διπλά turbo αποδίδει 210 άλογα στις 4.000 σ.α.λ., και 480 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να έχει torque vectoring. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 231 χλμ/ώρα. Στον κύκλο δοκιμών WLTP, το Insignia με τον συγκεκριμένο κινητήρα καταναλώνει 7,5 με 8 λίτρα καυσίμου στα 100 χλμ, με 196-209 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Ο συγκεκριμένος κινητήρας του Insignia χρησιμοποιεί AdBlue και καλύπτει τις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών Euro 6.2 που θα τεθεί σε ισχύ από το φθινόπωρο του 2018.

Διαθέσιμος, όμως, θα είναι και ο 2,0-λιτρος turbo βενζινοκινητήρας, απόδοσης 260 ίππων με 400 Nm ροπής. Και αυτό το σύνολο θα συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς, έχοντας και σύστημα torque vectoring. Το σύστημα τετρακίνησης είναι τύπου Haldex και διαθέτει δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που αντικαθιστούν το πίσω διαφορικό. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα.

Το Opel Insignia GSi Sports Tourer είναι κατά 73 χλστ. πιο μακρύ σε σχέση με το παρελθόν και πρακτικά αγγίζει τα 5 μέτρα, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4.986 χλστ. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 520 λίτρα (+30 σε σχέση με το sedan), με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων να γίνεται σε αναλογία 40/20/40 και να σχηματίζουν έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης, που ξεπερνά τα 2 μέτρα, και χωρητικότητα 1.640 λίτρων.

Το μοντέλο αντικαθιστά πρακτικά την προηγούμενη γενιά του Opel Insignia OPC, όντως 160 κιλά ελαφρύτερο και διαθέτει σπορ παρουσιαστικό με νέους προφυλακτήρες, αεροτομή ζάντες 20″, φρένα της Brembo και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, ενώ κάθεται 10 χλστ. πιο χαμηλά. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια, μαύρη επένδυση ουρανού και αλουμινένια πεντάλ. Παρά την μειωμένη ιπποδύναμη σε σχέση με το Insignia OPC, η Opel τονίζει πως το μοντέλο είναι ταχύτερο στο Nurburgring από το OPC.

  • SAMURAI-66

    Αν δεν καταφερει οι γαλλικων συμφεροντων εταιρεια με μοντελα οπως αυτο που αξιζει της προσοχης να την φερει στον ισιο δρομο απομακρυνοντας την απο την μονιμη χασουρα καλυτερα να το κλεισουν το μαγαζι!!

  • vded

    Πολύ όμορφο και αυτό. Είδα πριν λίγες μέρες λευκό Renault Talisman με ξένες πινακίδες και μου έπεσε το σαγόνι!! Αυτή η κατηγορία έχει ομορφύνει επικίνδυνα!!