Η RUF έκανε την έκπληξη που υποσχέθηκε και έφερε κάτι πολύ ενδιαφέρον στην έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για το CTR που αποτελεί το πρώτο in-house σχεδιασμένο και εξελιγμένο supercar της, παρότι έχει ρετρό στοιχεία που προέρχονται από την 911 του 1987, αποτίοντας φόρο τιμής στην CTR Yellow Bird.

Το νέο supercar της RUF διαθέτει ένα carbon monocoque σασί, ολοκληρωτικά σχεδιασμένο από αυτήν, όντας το πρώτο μοντέλο της που το χρησιμοποιεί. Το εμπρός μέρος παραμόρφωσης είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, και ενσωματώνει το roll cage, με την ανάρτηση να διαθέτει διπλά ψαλίδια σε pushrod διάταξη, τόσο για το εμπρός και πίσω άξονα.

Κάτω από το πίσω καπό τοποθετείται ένας twin-turbo 3,6-λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας, απόδοσης 710 ίππων και 880 Nm ροπή. Ο κινητήρας της RUF κάνει χρήση ξηρού κάρτερ, έτσι ώστε να παρέχει σταθερή πίεση λαδιού σε κάθε συνθήκη.

Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και φυσικά ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το συνολικό βάρος του είναι μόλις 1.200 κιλά, καθώς το αμάξωμα είναι από carbon, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,5 δευτ., με τα 200 χλμ/ώρα να τα βλέπεις στο κοντέρ σε χρόνο κάτω των 9 δευτερολέπτων.

Πατάει σε σφυρήλατες μονομπούλονες 19άρες ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά 245/35 για τον εμπρός άξονα και 305/30 για τον πίσω. Αυτές κρύβουν τους carbon-cermamic δίσκους, διαστάσεων 380 χλστ. εμπρός και 350 χλστ. πίσω, με δαγκάνες έξι και τεσσάρων πιστονιών, αντίστοιχα.

Το εσωτερικό του CTR είναι αρκετά λιτό και μινιμαλιστικό, καθώς έχει χώρο για μόνο δύο θέσεις, κάνοντας εκτενή χρήση ελαφριών υλικών. Το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας είναι επενδυμένο με alcantara, ενώ υπάρχει δέρμα και carbon, με την RUF να προσπαθεί να διατηρήσει τη retro εικόνα του παλιού μοντέλου.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα περιοριστεί στα 30 αντίτυπα (συν ένα το πρωτότυπο), και θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη πόλη Pfaffenhausen, στην Γερμανία.

 

  • vukostas E93

    Πόσο απλό, πόσο υπέροχο….

  • mixalhs7

    Ενδιαφέρον ”παιχνίδι”!

  • Mika

    Ειναι μεγαλα τρολλακια εκει στη RUF τελικα!!!
    :P :P

    • mixalhs7

      Τσεκαρε λιγο τα specs της CTR και αυτα της νεας mclaren ;))

    • Mika

      Ξερω τι θα μου πεις…
      Εγω μιλαω για το θεμα της εμφανισης!!
      Καθαρη τρολλια!!!
      :p :p

  • DimitrisBXL

    Πωωωωωωωωωω αυτα ειναι.

  • Anestis Genk

    Τα πίσω λάστιχα πολύ στενά!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τρομερή!!!!! Πωωωπω…

  • xtra

    μας πορωσε ΠΟΛΥ (αν η stinger ειναι η vintage look , αυτη ειναι η new age retro !)και ταυτοχρονα μας πληγωσε (λιγακι ) , τουλαχιστον οσους περιμεναν κατι πρωτοτυπο και σχεδιαστικα!
    Το αυτοκινητο ειναι ενα ΕΠΟΣ , απλα ηρθε λιγο αργα και η μοδα με τα vitage και restomods (απο mini εως ford gt) δεν ειναι πλεον η κυριαρχη ταση

    • xtra

      Θα την αγοραζα , χτες !

  • Sensei Konstantinos

    RUF σαν να λέμε ανόθευτη απο το μαρκεντιγκ αυθεντικη Πόρσε !!!

  • cfu

    τι να λεμε τωρα