Η McLaren τοποθετεί σε όλα τα σύγχρονα supercars της έναν V8 twin-turbo κινητήρα που από την MP4-12C μέχρι και την P1 ήταν χωρητικότητας 3,8 λίτρων, ενώ στην 720S μεγάλωσε στα 4 λίτρα. Το ήξερες όμως πως ο κινητήρας αυτός έχει τις ρίζες του στον VRH35L της Nissan που τροφοδοτούσε το πιο ξεχασμένο supercar όλων των εποχών, το R390;

Ο Nissan VRH35L κινητήρας ήταν ένας twin-turbo 3,5-λίτρων αλουμινένιος V8 κινητήρας με βάρος 170 κιλών, που χρησιμοποιήθηκε στο Le Mans. Το ντεμπούτο του έγινε το 1997 με την Nissan μαζί με την Tom Walkinshaw Racing (TWR) να τοποθετούν τον VRH35L κινητήρα στο R390 GT1.

Τα turbo ήταν τις IHI και η Nissan ισχυρίζεται πως παρήγαγε 650 άλογα με 706 Nm ροπής στην αγωνιστική έκδοση και 550 άλογα στην έκδοση “παραγωγής”. Όσο παραγωγής μπορεί να είναι ένα μοντέλο που κατασκευάστηκε σε μόλις 2 μονάδες, με το ένα να βρίσκεται στην αποθήκη της Nissan στη Zama ενώ το άλλο, λέγεται ότι δημοπρατήθηκε και κατέληξε σε κάποιον ζάμπλουτο συλλέκτη.

Η Nissan δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει στο Le Mans με το R390 GT1, και αφού έτρεξε το 1997, το 1998 και το 1999, αποφασίσει να αποσυρθεί από τον θεσμό. Ωστόσο ο κινητήρας του αγωνιστικού “ζει” ακόμη.

Η McLaren όταν βρισκόταν στην αρχή της ανάπτυξης και της εξέλιξης της MP4-12C διάλεξε τον VRH35 κινητήρα ως βάση του νέου project της. Αγόρασε τα δικαιώματα από την TWR, με την Ricardo να αναλαμβάνει την περαιτέρω βελτίωση του και κάπως έτσι γεννήθηκε ο M838T. Ο νέος κινητήρας της 720S έχει κωδική ονομασία M840T και παράγει 720 άλογα.