Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, η έκδοση παραγωγής του Mission E θα προσφέρεται σε πολλές εκδόσεις, με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, με εντυπωσιακή αυτονομία και δυνατότητα ταχυφόρτισης. Ο Oliver Blume είπε πως:
Το Mission E θα τοποθετηθεί κάτω από την Panamera. Θα προσφέρει αυτονομία 500 χλμ, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε μόλις 15 λεπτά, δίνοντάς του αυτονομία 400 χλμ. Θα προσφέρουμε διαφορετικές εκδόσεις ιπποδύναμης του αυτοκινήτου.
Επιπλέον ο Blume συμπλήρωσε πως και η Porsche θα προσφέρει over-the-air αναβαθμίσεις, όπως κάνει η Tesla στα μοντέλα της, ενώ θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του Mission E να εγκαθιστούν και αναβαθμίσεις που θα βελτιώνουν την απόδοση, αυξάνοντας πχ. την απόδοση από τα 400 στα 450 άλογα.
Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας θα βγει στην αγορά το 2020 και σύμφωνα με την Porsche, θα είναι “κάτι το ιδιαίτερο, μια πραγματική Porsche“, κάτι εντελώς διαφορετικό από τους αντιπάλους του, και ικανότερο από τα μοντέλα της Tesla, διαθέτοντας την τεχνολογία του 919 Hybrid.
Παρότι για την ώρα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το πρωτότυπο Mission E φορούσε δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 600 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η εταιρία θα κρατήσει σχεδόν απαράλλαχτη την έκδοση παραγωγής του Mission E concept. O Blume δήλωσε πως η εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού της μοντέλου θα είναι “πολύ παρόμοια” με αυτή του πρωτότυπου, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω.
Το μοντέλο που θα τεθεί απέναντι από το Tesla Model S, θα βγει στην αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας, έχει κωδική ονομασία J1 και θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρία. Η Porsche για την κατασκευή του αυτοκινήτου ανακοίνωσε την πρόσληψη 1.400 ανθρώπων, ενώ έχει βάλει ως στόχο να πουλά 20.000 Mission E κάθε χρόνο.