Porsche Mission E concept (1)

Η Porsche ετοιμάζει να περάσει στη παραγωγή την έκδοση παραγωγής του Mission E Concept, με το μοντέλο να βγαίνει στην αγορά το 2018. Οι Γερμανοί θέλουν το μοντέλο να είναι το καλύτερο της κατηγορίας, κάτι που απλά σημαίνει, πως θέλουν να είναι καλύτερο από το Tesla Model S.

Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε ο ένας μηχανικός της Porsche, δήλωσε πως το Mission E θα είναι “κάτι το ιδιαίτερο, μια πραγματική Porsche“, κάτι εντελώς διαφορετικό από τους αντιπάλους του, και ικανότερο από τα μοντέλα της Tesla, λέγοντας:

Η Ludicrous λειτουργία των μοντέλων της Tesla είναι μια “απάτη”. Μόνο δύο ενεργοποιήσεις του, ζημιώνουν το σύνολο της μπαταρίας. Αυτό δεν θα γίνεται στο Mission E. Ο οδηγός θα είναι σε θέση να τρέξει στο όριο, ξανά και ξανά. Η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί, η μονάδα ισχύος δεν θα υπερθερμανθεί και τα καθίσματα δεν θα χαλάσουν.

Παρότι για την ώρα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το πρωτότυπο φορούσε δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 600 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε 15 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή και να του δίνει αυτονομία 400 χλμ.

Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η εταιρία θα κρατήσει σχεδόν απαράλλαχτη την έκδοση παραγωγής του Mission E concept. O Blume δήλωσε πως η εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού της μοντέλου θα είναι “πολύ παρόμοια” με αυτή του πρωτότυπου, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω.

Το μοντέλο που θα τεθεί απέναντι από το Tesla Model S, θα βγει στην αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας, έχει κωδική ονομασία J1 και θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρία. Η Porsche για την κατασκευή του αυτοκινήτου ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας στο Zuffenhausen της Στουτγάρδης, ως μέρος της επένδυσης ύψους 700 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο, επένδυση που περιλαμβάνει ένα νέο βαφείο και ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης. Μέρος της επένδυσης είναι και η επέκταση του εργοστασίου παραγωγής κινητήρων, το οποίο θα αναβαθμιστεί ώστε να μπορεί να παράγει τους ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου, ενώ θα επενδυθούν και περισσότερα χρήματα στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Porsche στο Weissach, εκεί όπου η εταιρία ετοιμάζει το ηλεκτρικό μοντέλο της.