Η Porsche όπως ήδη ξέρεις δοκιμάζει την νέα τρίτη γενιά της Cayenne η οποία πιθανόν δεν θα παρουσιαστεί στα τέλη της χρονιάς όπως αρχικά αναμένονταν, αλλά μέσα στο 2018. Το νέο γερμανικό crossover θα αποκτήσει υβριδικές εκδόσεις και η κορυφαία του έκδοση θα αποδίδει 680 άλογα. Η Cayenne Turbo S E-Hybrid που επιβεβαιώθηκε από το αφεντικό της εταιρείας Oliver Blume, θα φοράει τον ίδιο 4,0 λίτρο biturbo V8 κινητήρα με το plug-in υβριδικό σύστημα που φοράει και η Panamera Turbo S E-Hybrid.

Οι επιδόσεις τις κορυφαίας Cayenne θα σε κάνουν να ξεχάσεις γρήγορα την τωρινή Turbo S μιας και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική 310 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αποδίδει 550 άλογα και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει πλέον τα 680 άλογα και τα 850 Nm ροπής. Διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh, που χαρίζει στο αυτοκίνητο μια ηλεκτρική αυτονομία ίση με 50 χιλιόμετρα. Το υβριδικό σύνολο διαθέτει έναν “αποζεύκτη”, ο οποίος ενεργοποιείται ηλεκτρομηχανικά από έναν συμπλέκτη, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο PDK κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει την δύναμη και στους δύο άξονες.

O Blume δήλωσε:

Αυτός είναι ο δικός μας τρόπος για να προωθήσουμε την ηλεκτρική ενέργεια και αυτό θα γίνει με την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, όπως η Turbo S, με μια υβριδική έκδοση.

Η Panamera Sport Turismo που παρουσιάστηκε πρόσφατα διαθέτει E-Hybrid έκδοση με τον biturbo 2,9 λίτρων v6 με 462 άλογα και 700Nm ροπής, αλλά δεν είναι ακόμα σίγουρο αν θα αποκτήσει και αυτή την πιο ισχυρή υβριδική έκδοση με τον V8 κινητήρα. Η Porsche πάντως υπόσχεται πως θα “ηλεκτρίσει” τα περισσότερα μοντέλα βγάζοντας στην αγορά την ηλεκτρική Macan και τις υβριδικές 911, Boxter, Cayman. Ο Blume είπε πως ακόμα δεν έχουν πάρει τις τελικές αποφάσεις, αλλά όσον αφορά την 911 παρόλο που δεν είναι ακόμα σίγουρο αν θα έχει μια plug-in hybrid εκδοχή, θα έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορέσει να ενσωματώσει μια plug-in hybrid εκδοχή.