Στις αρχές του μήνα η PSA εξαγόρασε την Opel από την GM και έφερε αρκετές ανατροπές μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η GM είχε πολλούς λόγους για να πουλήσει την γερμανική εταιρεία, αλλά υπάρχει ένας ακόμα λόγος που μπορεί να μην φαντάζεσαι. Αυτός έχει σχέση με τους ρύπους. Σύμφωνα με έναν γερμανικό προμηθευτή, ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η GM στην Ευρώπη περιλαμβάνει και το Opel Corsa, μιας και η πλατφόρμα του βασίζεται στην προηγούμενη γενιά που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Fiat, που ήταν αποτέλεσμα του γάμου GM-Fiat.

H GM έπρεπε να αναπτύξει μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά για το Corsa προκειμένου η Opel να πιάσει τις μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων CO2. Έτσι για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Ευρώπης, το νέο Corsa θα έπρεπε να γίνει πολύ ακριβό, πράγμα που δεν θα το βοηθούσε να πουλήσει στις αναδυόμενες αγορές, ενώ αν είχε σχεδιαστεί σαν ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αυτό μπορεί προκαλούσε ένα μεγάλο κίνδυνο για την εταιρεία, μιας και πέρυσι πούλησε 264/000 μονάδες, κάνοντας το, το δημοφιλέστερο Opel.

Επιπλέον η εταιρεία έχει προειδοποιήσει πως τα τέσσερα τελευταία χρόνια βρίσκεται αρκετά πίσω από τους αντιπάλους της, όσον αφορά τα όρια του CO2 που θα ισχύσουν από το 2021. Ο μέσος όρος των ρύπων είναι αρκετά χειρότερος από πολυτελείς εταιρείες όπως η BMW ή η Mercedes, σε αντίθεση με την Peugeot και την Citroen που βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις με τις χαμηλότερες εκπομπές. Μετά την εξαγορά, το νέο Corsa θα καθυστερήσει ένα χρόνο, ώστε να βασιστεί σε πλατφόρμα της PSA και θα διαθέτει και γαλλικά μοτέρ.

Εκτός από το νέο Corsa, η Opel ετοιμάζει και ένα νέο μεγάλο SUV που θα παίξει τον ρόλο ναυαρχίδας μαζί με το νέο Insignia. Θα βασίζεται σε πλατφόρμα της PSA και θα αποτελεί ένα μέρος του επιθετικού σχεδίου για 7 νέα μοντέλα. Ο Karl Thomas Neumann που παραμένει στη θέση του CEO της Opel λόγω των πολύ καλών σχέσεων που έχει με τον Carlos Tavares, πιέζει από την εποχή που η Opel ήταν στην GM να αναπτύξει η εταιρεία νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Ο ίδιος επιβεβαίωσε πως θα παρουσιαστούν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Ampera-e, ενώ αρνήθηκε τις φήμες που ήθελαν την Opel να γίνει αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία.

Το άνοιγμα της Opel στην Κίνα δεν θεωρείται από τον Neumann ως βιώσιμη λύση, καθώς προτεραιότητα του είναι να κάνει πιο κερδοφόρα την Opel στην Ευρώπη με την βοήθεια της PSA. Ο ίδιος δήλωσε πως η Κινέζικη αγορά δεν είναι πανάκεια για να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων σε όλες τις άλλες αγορές. Ακόμα και στην περίπτωση που ο Neumann ήθελε να εισάγει Opel στην Κίνα,αυτό δεν θα ήταν εφικτό λόγω της συμφωνίας μη ανταγωνισμού μεταξύ PSA και GM, μια συμφωνία που αναφέρει πως τα υπάρχοντα μοντέλα που χρησιμοποιούν τεχνολογία της GM, απαγορεύονται να λανσαριστούν σε νέες αγορές. Το ίδιο ισχύει και για τη GM, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα επιτρέπεται να εμπορεύονται τις ίδιες βασικές τεχνολογίες στην Ευρώπη.