Η Uber δεν περνά και την καλύτερη φάση της, μιας και μετά τη παραδοχή της που χρησιμοποιούσε μυστικό λογισμικό που κατασκόπευε τους επιβάτες, αλλά και την μήνυση της Google κατά της, υποστηρίζοντας πως η αυτόνομη τεχνολογία που χρησιμοποιεί είναι κλεμμένη από αυτή, τα νέα για τα αυτόνομα αυτοκίνητα που ετοιμάζει δεν είναι ευχάριστα.

Σύμφωνα με αναφορές, τα αυτόνομα αυτοκίνητά της που δοκιμάζονται σε Πενσυλβάνια, Αριζόνα και Καλιφόρνια, διανύοντας περισσότερα από 20.000 μίλια εβδομαδιαίως, δεν είναι και τόσο αυτόνομα, μιας και απαιτούν συχνή παρέμβαση του οδηγού, ώστε να παραμείνουν εντός πορείας. Πόσο συχνή; Κάθε λιγότερο από ένα μίλι (1,61 χλμ), σύμφωνα με έγγραφα που διέρρευσαν. Ο μέσος όρος τον Φεβρουάριο ήταν 0,8 μίλια (1,29 χλμ), ενώ τον Ιανουάριο ήταν 0,9 μίλια (1,45 χλμ). Αυτό δείχνει πως τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης της Uber δεν μπορούν να “διαβάσουν” πλήρως τον δρόμο, έτσι ώστε να κρατήσουν εντός πορείας τα αυτοκίνητα δοκιμών.

Επίσης τα αυτόνομα αυτοκίνητα της Uber παρουσίαζαν ξαφνικές επιταχύνσεις, απότομα φρεναρίσματα και γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, που χαρακτηρίζονται ως “κακές εμπειρίες”. Τον Μάρτιο ένα τέτοιο περιστατικό έκανε την εμφάνισή του κάθε δύο μίλια, ενώ τον Ιανουάριο κάθε τέσσερα μίλια. Σε ότι αφορά τις ανθρώπινες παρεμβάσεις που έγιναν προκειμένου να αποφευχθεί ένα ατύχημα, τον Φεβρουάριο το ποσοστό αυτό ήταν 1 φορά κάθε 50 μίλια, ενώ τον Μάρτιο στα 200 μίλια.

Η εταιρία χρειάζεται τα αυτόνομα μοντέλα, προκειμένου να βγάλει στην αγορά έναν αυτόνομο στόλο, μιας και σύμφωνα με αναλυτές, είναι η μοναδική βιώσιμη λύση προκειμένου να εξασφαλιστεί το μέλλον της εταιρίας που το 2016 έχασε περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια.