Η SsangYong παρουσιάζει το νέο Rexton (Y400) που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Σεούλ στις 30 του Μάρτη. Η νέα ναυαρχίδα της Νοτιοκορεατικής μάρκας έχει σχεδίαση εμπνευσμένη από τον Παρθενώνα, τον εμβληματικό ναό της Ακρόπολης των Αθηνών, που αποτελεί το πιο αυθεντικό και κλασσικό σημείο αναφοράς της παγκόσμιας αρχιτεκτονικής, εξαιτίας, μεταξύ άλλων, του μεγαλοπρεπούς και αρμονικού σχεδιασμού του.

Βαθιά εμπνευσμένο, το σχέδιο του νέου SsangYong Rexton ενσωματώνει το στιβαρό και δυναμικό προφίλ ενός αυθεντικού SUV, καθώς βασίζεται σε αρρενωπές αλλά ισορροπημένες αναλογίες που απλώνονται στις πληθωρικές γραμμές της σιλουέτας του.

Προορισμένο να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αλλά και μεγάλη συμμετοχικότητα στην οδήγηση, το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Posco, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας.

Το νέο πλαίσιο (τύπου σκάλας) του νέου Rexton χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος.

Στο εσωτερικό συναντάμε μια μεγάλη οθόνη αφής 9,2″, δερμάτινες επενδύσεις, όπως επίσης ξύλινα διακοσμητικά. Επίσης διαθέτει σύστημα 3D Around View Monitoring, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.

Το μήκος του φτάνει τα 4,85 μέτρα, το πλάτος τα 1,92 μέτρα, το ύψος τα 1,80 μέτρα, με μεταξόνιο 2,864 μέτρα. Βάσει του συνδυασμού των παραπάνω χαρακτηριστικών, το νέο Rexton είναι σχεδιασμένο να προσφέρει μια μεστή οδηγική εμπειρία, με καλά κρατήματα, ισόποση κατανομή βάρους στους δύο άξονες, εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου, με κορυφαία ελκτική ικανότητα αλλά και πολύ περιορισμένο δείκτη NVH (Noise, Vibrations, Harshness) έτσι όπως προκύπτει από τη χρήση πλαισίου τύπου σκάλας και όχι μονοκόματου (monocoque).

Η επιλογή αυτή εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, εκτός, από την δεδομένα καλύτερη ανθεκτικότητα στις εκτός δρόμου προκλήσεις. Παράλληλα, μελέτες έχουν δείξει, ότι ο συγκεκριμένος τύπος πλαισίου στα μεγάλα SUV εξασφαλίζει και καλύτερη συμπεριφορά στις συγκρούσεις, αναφορικά με την προστασία των επιβατών, αφού απορροφά αποτελεσματικότερα την ενέργεια της σύγκρουσης.

Κίνηση θα παίρνει από δύο κινητήρες, έναν turbo βενζίνης 2,0-λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6-άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και έναν 2,2-λίτρων turbodiesel απόδοσης 178 ίππων με 400 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Οι πωλήσεις του νέου SsangYong Rexton θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα μετά το καλοκαίρι.

  • Interstellar

    A! Πολυ ωραίο είναι μπράβο τους.

  • a_f_a

    νόμιζα οτι ήταν φιατ στην αρχή…
    ιταλικό ντιζαϊν μπαροκοφαφλατοειδες.. αλλά τελικά κορέα.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Ἐκείνη τὴν μύτη στὸ πίσω παράθυρο τί τὴν ἤθελαν;