Με τις κυβερνήσεις να πιέζουν σε συνεχώς για μικρότερες εκπομπές ρύπων, ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson δηλώνει πεπεισμένος πως το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ηλεκτρικό και όχι υδρογόνου, κυρίως λόγω έλλειψης υποδομών, αφήνοντας ένα παραθυράκι ανοικτό μήπως κάνει λάθος σχετικά με το υδρογόνο. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Σουηδός δήλωσε πως το μέλλον της αυτοκίνησης θα διαθέτει plug-in υβριδικά μοντέλα αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά. Συγκεκριμένα είπε:

Κοιτάζοντας το μέλλον, αν θέλουμε εκπομπές CO2 μικρότερες των 95 γρ/χλμ, το πετρέλαιο δεν είναι σε θέση να μας βοηθήσει. Μόνο ο ηλεκτρισμός μπορεί που θα συνδυάζεται με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, ενώ όσο πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στα όρια των μηχανών εσωτερικής καύσης, τόσο πιο κοντά ερχόμαστε στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η Volvo το διάστημα αυτό αναπτύσσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο που θα βγει στην αγορά το 2019, θέτοντας ως στόχο να πουλήσει 1.000.000 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025. Ο Samuelsson εκτιμά πως τα ηλεκτρικά μοντέλα προσφέρουν καλύτερη οδηγική εμπειρία σε σχέση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω καλύτερης επιτάχυνσης, απουσίας θορύβων μετάδοσης και μικρότερων εκπομπών. Ο CEO της Volvo πιστεύει πως μέσα στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί σε τέτοιο επίπεδο που θα επιτρέψει τα ηλεκτρικά μοντέλα να έχουν παρόμοια τιμή με τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου.

Η Volvo, σε αντίθεση την Tesla και τις VW Group, BMW Group, Daimler και Ford, δεν είναι διατεθειμένη αυτή τη χρονική περίοδο να κατασκευάσει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, κάτι που σίγουρα θα λειτουργήσει αρνητικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Ο Samuelsson δικαιολογεί την απόφαση αυτή της Volvo, υποστηρίζοντας πως οι σταθμοί ταχυφορτιστών δεν πρέπει να δημιουργούνται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά από άλλες επιχειρήσεις που επενδύουν στη δημιουργία τους.

  • GiannisTs

    Η Volvo σε λίγα χρόνια θα μας φύγει για τα ξένα καθώς η Geely την θέλει στην Κίνα. Ήδη απο πέρσι υπάρχει το νεο brand Lynk & Co. όπου η Geely θα χρησιμοποιεί στοιχεία της Volvo. Το 2018 θα βγεί τούτο το εργαλείο το οποίο θα κατασκευάζεται στην Κίνα ωστόσο η πλατφόρμα είναι βασιζόμενη σε μοντέλο της Vol.

    Voila!

    https://blogs-images.forbes.com/tychodefeijter/files/2016/10/lynkco-forbes-2-3.jpg?width=960