Το σουηδικό μέσο Teknikens Värld το έχουμε μάθει από τα τεστ ταράνδου που έχει δώσει στην δημοσιότητα, αλλά τώρα δυναμομέτρησε 10 μοντέλα του VW Group, των εταιριών της Audi, Skoda, και Volkswagen τα οποία φορούν τους επηρεαζόμενους από το dieselgate πετρελαιοκινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων.

Στην αξιολόγηση του μέτρησε την ιπποδύναμη και την ροπή κάθε μοντέλου πριν και μετά την ανάκληση για την επιδιόρθωση από την εταιρία. Το αποτέλεσμα έδειξε πως τα επιδιορθωμένα αυτοκίνητα εμφάνισαν μεγαλύτερη κατανάλωση στα 2,0-λιτρα μοντέλα και μειωμένη ροπή που φτάνει έως και το 10%,

Από τα διαγράμματα των δυναμομετρήσεων γίνεται εμφανές ότι η ροπή εμφανίζεται σε υψηλότερες σ.α.λ., κάτι που σε πραγματικές συνθήκες σημαίνει ότι στις ίδιες στροφές θα έχεις μικρότερη έλξη, σε σχέση με το παρελθόν, αναγκάζοντας σε να πατήσεις το γκάζι πιο έντονα. Συνεχίζοντας, τα αυτοκίνητα με τον 1.6-λίτρων TDI δεν εμφάνισαν έλλειψη δύναμη, τουναντίον ένα εξ αυτών έδειξε αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή.