Το μέλλον είναι ηλεκτρικό και η Hyundai δεν θέλει να μείνει πίσω. Έτσι εκτός από την ηλεκτρική έκδοση του Ioniq, η κορεατική εταιρία ετοιμάζει μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια και θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα.

Η νέα αρχιτεκτονική θα επιτρέπει την κατασκευή compact, subcompact και SUV μοντέλων, με την αυτονομία τους να κυμαίνεται από τα 300 έως τα 600 χλμ. Ηλεκτρικό μοντέλο θα βγάλει και η πολυτελής Genesis το 2021.

Η Hyundai παράλληλα ετοιμάζει και ένα SUV υδρογόνου που θα βγει στην αγορά το 2018, κατά τη διάρκεια των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Pyeongchang της Νοτίου Κορεάς. Τεχνολογικά θα βασίζεται στο Futuristic FE Fuel Cell Concept που είδαμε στις αρχές του μήνα στην έκθεση της Γενεύης, έχοντας αυτονομία 800 χλμ. Το πρωτότυπο διέθετε ένα υβριδικό σύστημα υδρογόνου που ζύγιζε 20% λιγότερο, προσέφερε 10% μεγαλύτερη αυτονομία, έχοντας 30% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.

Η Hyundai μπορεί μόνο να ελπίζει στην καλή πορεία της δεύτερης γενιάς του ix35 Fuel Cell, εάν τα πράγματα είναι έτσι όπως παρουσιάζονται, καθώς δεν της επιτρέπεται άλλη αποτυχία σαν τις πωλήσεις του υδρογονοκίνητου ix35 Fuel Cell. Από το 2013 που κυκλοφόρησε στην αγορά, μόλις 544 μονάδες πουλήθηκαν παγκοσμίως, ενώ το 2016 πούλησε 242 αυτοκίνητα. Στην αγορά της Κορέας κοστολογείται στις €48.500, σχεδόν στη μισή τιμή του απελθόντος compact SUV, με την τιμή να φτάνει τις €26.905 με κρατικές επιδοτήσεις.