O Fernando Alonso εγκατέλειψε στον χθεσινό αγώνα του Μπαχρέιν, με τον Ισπανό πιλότο να δηλώνει στους ανθρώπους της ομάδας του πως ποτέ στη ζωή του δεν έχει αγωνιστεί με πιο αδύναμο κινητήρα. Ο θυμός του Alonso δεν μπορούσε να κρυφτεί σχετικά με τον κινητήρα της Honda και ο ίδιος είπε στους μηχανικούς του μέσω του ασυρμάτου:

Πως με προσπερνούν; Βρισκόταν 300 μέτρα πίσω μου και τελικά με προσπέρασαν στην ευθεία. Δεν έχω αγωνιστεί με λιγότερη δύναμη στη ζωή μου. [Μπιπ] ήταν, τι, 300 μέτρα πίσω μας στην ευθεία.

Μετά τον αγώνα, ο Alonso έδειξε πιο ήρεμος στις συνεντεύξεις του, λέγοντας πως ένοιωθε το αυτοκίνητό του λιγότερο ανταγωνιστικό σε σχέση με τα GP σε Μελβούρνη και Σαγκάη.

Δεν απολαύσαμε αυτόν τον αγώνα, επειδή χάναμε πάρα πολύ έδαφος στην ευθεία. Νομίζω ότι ήμασταν κοντά σε κάποια σημεία του αγώνα, αλλά ποτέ δεν είχαμε τον ρυθμό που είχαμε στην Κίνα και στην Αυστραλία. Ήμασταν λίγο πιο αργοί σήμερα, έτσι πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε.

Νομίζω πως και στη Ρωσία δεν θα τα πάμε καλά, μιας και εκεί η δύναμη του κινητήρα είναι σημαντική. Ξέρουμε τις αδυναμίες μας.

Σχετικά με τον ομόσταυλο του, τον Stoffel Vandoorne, που δεν ξεκίνησε καν τον αγώνα λόγω προβλήματος στο MGU-H, ο Alonso είπε:

Ο Stoffel ήταν τόσο άτυχος το Σαββατοκύριακο που δεν κατάφερε να συμμετάσχει στον αγώνα. Είναι εκπληκτικό.

Η γερμανική Bild θέλει τον Alonso να μιλά με την Renault προκειμένου να αλλάξει στρατόπεδο και να αφήσει την McLaren και να επιστρέψει στην αγκαλιά των Γάλλων, ενώ η ισπανική Marca έγραψε πως ο Alonso έχει υπογράψει προσύμφωνο με την Porsche προκειμένου να τρέξει στο Le Mans και στο WEC το 2018.

  • gronholm89

    Δωσεεεεεεεεεεε

  • F1fan

    Το ”GP2 engine” δεν βλεπω να αργει να ξαναακουστει :p.Παντως,στο Τwitter καπου ακουσα πως ο Ισπανος επανενεργοποιησε τη προσυμφωνια με την Porsche για το 2018,για να τρεξει στο Le Mans…
    https://twitter.com/3cincuentayseis/status/853941876638068741

    • Renesis1

      Έτσι όπως πάνε τα πράγματα με τη McLaren Honda, αναμενόμενο..

    • F1fan

      Τον περιμενα να κυνηγησει καμια κενη θεση σε Mercedes,Ferrari πρωτα,αλλα ισως ειναι κι αρκετα απογοητευμενος κι ψαχνεται αλλου :/

    • Renesis1

      Αν θες τη προσωπική μου γνώμη, πάντα πίστευα οτι δεν γίνεται αυτό το σενάριο. Και εξηγώ..

      Ferrari – Έφυγε δυσαρεστημένος με την εξέλιξη του μονοθεσίου και δήλωσε καπάκι (στην αρχή) οτι η McLaren είναι η καλύτερη ομάδα στην οποία έχει δουλέψει..

      Mercedes – Σε ομάδα που είναι ο Hamilton δύσκολο να πάει και 2 οι λόγοι για αυτό. Λέγεται οτι αυτός διέρρευσε στη Ferrari οτι η McLaren της έκανε κατασκοπεία τότε, όταν κατάλαβε οτι προωθούσαν σαν 1ο οδηγό το Lewis. 2ον, η Mercedes έδειξε οτι στο οδηγικό της δίδυμο επιλέγει πάντα τη λογική 1ος και 2ος οδηγός. Για αυτό και πήρε Bottas και όχι μεγαλύτερο όνομα και για αυτό έδωσε εντολή στο Φινλανδό να κάνει στην άκρη στο Bahrein.

      Red Bull – Μια ομάδα που πάντα ποντάρει σε νέους οδηγούς και στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και οι 2 ταλεντάρες.

      Για αυτό πιστεύω, οτι η μόνη λύση για αυτόν πλέον είναι η Porsche στο πρωτάθλημα αντοχής..

    • Neos

      συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      ειναι σε τοσο υψηλο επιπεδο κ εχει τοσο εκρηκτικο χαρακτηρα,που αυτην την στιγμη δν χωραει σε καμια ομαδα,καθως ολοι οι “μεγαλοι” εχουν νουμερο 1 οδηγο κ αποκλειεται να δεχτει να ειναι νουμερο 2(οπως ο κιμι)

      δυστυχως πηρε ενα ρισκο να παει σε μια νεα,υποσχομενη ομαδα(οπως ο χαμιλτον στην μερκ) αλλα δν του βγηκε οπως του λουις.
      κριμα γτ χαραμιζεται

    • F1fan

      Εχεις απολυτο δικιο,κι λογικα θα καταληξει στην Porsche ή αντε να παει κι στα Ιndycar,αμα του αρεσει η εμπειρια απο τα Indy500

    • LJ

      Δεν νομιζω να παει στα Indy full-time. Μεχρι το Indianapolis 500 and thats it.

    • LJ

      Δεν νομιζω να παει στα Indy full-time. Μεχρι το Indianapolis 500 and thats it.

    • F1fan

      Never say never with Alo :p

    • Mitsos Ribopaido

      Θα μπορούσε γουιλιαμς στην θεση του μποτας αλλα ο στρολλ δινει πολλα !!

    • rantaplan

      Με πελατιακό κινητήρα είναι δύσκολο να πάρει τίτλο, κάπου διάβασα πως ο μάνατζερ έχει συνομιλίες με Renault.

    • Mitsos Ribopaido

      Τουλάχιστον να μην ρεζιλεύεται με το μπρικι αυτο

    • Nerazzuro21

      Την είδηση αυτή την έβγαλε η Marca. Μάλιστα οι Ισπανοί το προχώρησαν και ανέφεραν ότι έχει υπογράψει ήδη προσύμφωνο με την Porsche. Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
      Πάντως ο Alonso είπε ότι την επόμενη χρονιά θα διεκδικεί νίκες και όχι 5-6 θέση. Αν τον πιστέψουμε, τότε το 2018 σίγουρα δεν θα τον βρει στο Woking.

    • F1fan

      Αμα ειναι απο την Marca,τοτε ναι,καποιες επιφυλαξεις χρειαζονται…Αυτο που ειναι σιγουρο,ειναι πως ο Alonso εχει φτασει στα ορια της ανοχης του κι ”ψαχνεται” παντου για να βρει ενα top μονοθεσιο!

    • rantaplan

      Πως και δεν το κάνει φέτος για το Le Mans? Ευκαιρία είναι.

    • F1fan

      Φετος προηγηθηκαν τα Indy500,λογικα ισως επειδη η Honda εχει καποια συναφεια-σχεση με την Andretti Motorsport.

    • Spider

      Περισσότερο πήγε γιατί η McLaren έχει σχέση με τους Andretti (Μario & Michael). O Michael ήταν οδηγός της κάποτε (1993), ενώ η ομάδα του είναι μία από τις καλύτερες (μαζί με την Penske και την Chip Ganassi Racing) στα indycars.
      Η Ηonda τόσο βρίσιμο που έχει φάει,έαν μπορούσε θα τον έστελνε στον Άρη,όχι στα indycars….

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει rookie car (3ο αγωνιστικό) για το Lemans φέτος όπως πέρσι που του έγινε η πρόταση να αγωνιστεί και δεν τον άφησαν. Λογικά, αν σταματήσει απ’την F1 το 2018, θα έχει μια μονιμη θέση στην μια απ της δυο 919.

  • Κυριακος

    Κρίμα να περνούν τα χρόνια σε αυτό το επίπεδο για έναν από τους καλύτερους οδηγούς της f1. Η Honda μας ξαφνιάζει όλους με την απόδοση της. Μια τεράστια εταιρεία με τόσους πόρους και να μένει τόσο πίσω σε απόδοση και αξιοπιστία. Το καλύτερο γι αυτόν είναι να πάει στην renault η οποία όπως φαίνεται ανεβαίνει και πολύ γρήγορα μάλιστα

  • Gestione Sportiv@

    Καταρχάς, να ξεκαθαρίσω πως από τα μέσα του 2016 πίστευα σε μία πολύ καλύτερη συνεργασία μεταξύ των McLaren και Honda.
    Εξηγούμαι και λέω, ότι ήθελα ένα καλοσχεδιασμένο μονοθέσιο από την ομάδα του Woking και έναν αρκετά αξιόπιστο κινητήρα από την ομάδα του Milton Keynes (δεν λέω για κινητήρα αντίστοιχο της Mercedes ή της Ferrari), αλλά να είναι τουλάχιστον σε ένα επίπεδο να για ανταγωνίζεται τους κινητήρες του Viry Chatillon.
    Αντίθετα όμως, η χρονιά (μέχρι τώρα) θυμίζει αρκετά 2015 με τους κινητήρες να μην μπορούν ολοκληρώσουν GP και ταυτόχρονα να υστερούν κατά πολύ και σε κάποιες περιπτώσεις να βλέπουμε να βρίσκονται σε επίπεδα κινητήρα Ferrari 2016, κινητήρες τους οποίους φοράει η Sauber.
    Επιπλέον, η MCL32 εμφανίζει αρκετές αστοχίες και δεν είναι το μονοθέσιο, το οποίο με σιγουριά δεν το χαρακτηρίζεις κορυφαίο, αν και μία πιο σίγουρη δυναμική για τα σασί και την αεροδυναμική όλων μονοθεσίων θα έχουμε στην Ισπανία.
    Ειλικρινά, εύχομαι σε επόμενα στάδια η ομάδα της McLaren-Honda να βελτιωθεί μέσα στην χρονιά και να διεκδικήσει πολλά περισσότερα από τα αποτελέσματα που παίρνει ή μάλλον από αυτά που ΔΕΝ παίρνει!!!!!!!
    Στη McLaren είναι όλοι μαζί και ο ψωριάρης μόνος του…………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/e61dc29fc55d2f62db6961296d33ee197dc8385f40ff04e341cfa51c9edb11e8.jpg

    • Nerazzuro21

      Καταλαβαίνω ότι εσείς στα ψηλά δεν ασχολείστε με εμάς στο πίσω μέρος του grid :P
      Αν ο φετινός κινητήρας της Honda βρισκόταν στο επίπεδο του περσινού κινητήρα της ομάδας σου θα ήταν καλά τα πράγματα. Δυστυχώς, οι Ιάπωνες κατάφεραν κάτι μοναδικό. Ο φετινός κινητήρας της Honda υπολείπεται σε δύναμη ακόμα και από την περσινή μονάδα ισχύος των Ιαπώνων. Δεν το λέω εγώ. Ο Hasagawa το λέει.

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, καταλαβαίνω ότι στην πρώτη παράγραφο του σχολίου δεν εννοείς αυτό που γράφεις, αλλά τρολλάρεις.
      Ξέρεις πολύ καλά, ότι αυτό που γράφω το εννοώ και δεν το γράφω απλά να το γράψω.
      Τώρα σε αυτό που γράφεις, για τον κινητήρα των Ιαπώνων το διαβάζω και δεν μπορώ να το πιστέψω!!!!!!
      Επιπλέον, η silly season θα είναι μεγάλη με τις τελευταίες ειδήσεις να μιλάνε για συζητήσεις του Alonso με την Renault, καθώς από την Παρασκευή έχουμε συνέχεια πληροφορίες για πιθανή μετακίνηση του Ισπανού στο Enstone

    • Nerazzuro21

      Εννοείται ότι τρολλάρω.
      Και εγώ δεν θέλω να πιστέψω ότι τα πράγματα είναι τόσο χάλια αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι η πραγματικότητα ξεπερνά κάθε φαντασία.
      Τώρα για τις φήμες που αναφέρεις. Όπως έγραψα και πιο πάνω, αν ο Ισπανός αποχωρήσει από το Woking (προσωπικά το θεωρώ δεδομένο) η μόνη ρεαλιστική εναλλακτική είναι να επιστρέψει στη Renault.

    • Mika

      Εκτος αν παρει sabbatical for a year, να τρεξει WEC, μεχρι να φτιαξει τον κινητηρα η Honda και να επιστρεψει δυνατος….Λεμε κανα καλαμπουρι, γιατι εκει μας κατηντησαν….

    • georgekaras

      H καταντια ειναι μεγαλη αμα υπηρχε υποβιβασμος στην Φορμουλα θα ηταν πρωτη η Honda .Αναρωτιεμαι πως το τριο αυτο Μακλαρεν χοντα και αλονσο θα αντεξει ακομα μερικους αγωνες ?Πειτε μου ?Εαν τωρα το παω με τα εαν και τα θα κοιταξτε τι προκειται να γινει.Λεμε τωρα οτι φτανει Καναδας και μετα Ιουλης και η μακλαρεν δεν τερματιζει ακομα .Δεν θα πρεπει να πεσουν κεφαλια εκει μεσα ?Καποιος δεν πρεπει να παρει την ευθυνη για την δισφυμιση τοσων ανθρωπων μεχρι τωρα ?Ειναι τοσο σιγουροι στην Χοντα οτι σε λιγα χρονια θα πετανε και δεν τους νοιαζει που δεν μπορουν να συρουν το ονομα τους ουτε σε αυτοκολλητο.Για μενα η χρονια δεν θα βγει και με τους 3 μαζι de facto .Και δεν μου αρεσει ο Αλονσο αυτο που κανει επρεπε να τον ειχαν διωξει.Σε οτι λεειι ναι εχει δικιο δεν αντιλεγω .Αλλα εισαι σε μια ομαδα φιλε στηριξε την ακομα και στο πατο τι δηλωσεις απο δω και απο κει ειναι ?Ποιος το παιζει δηλαδη?Δεν ειναι ομαδικο πνευμα αυτο και το μπαχαλο γινεται ακομα πιο μεγαλο γιατι ολο αυτο το στηριζει η μακλαρεν και τον αφηνουν να τα λεει .Δειγμα ποσο μικρη εχει καταντησει την ομαδα ο σχεδιασμος της τα τελευταια χρονια.Οταν ο Prost μιλησε τοτε τον διωξαν στην Φερραρι ας δειξει την ευθυξια ο αλονσο να αφησει τα μυρια και να μην καθεται πανω τους αλλιως βουλοκερι στο στομα γιατι μονο κακο κανει και δεν βγαζει πουθενα .Ειναι σαν να χτυπας εναν μισοπεθανο ανθρωπο αυτο που κανει ο Αλονσο γι αυτο η να βοηθησει ή να φυγει .Τα ιδια ισχυουν για τον Ζακ που ok ειναι νωρις να κρινουμε εναν ανθρωπο σε τοσο λιγο καιρο αλλα με το να κανουμε ενα μονοθεσιο πορτοκαλι δεν λυνονται τα προβληματα που εχουν .Οσο για την Honda Iαπωνικο δημοσιο την καταντησαν την εταιρια στην Φορμουλα .Ειναι πολυ ασχημο να υπαρχουν προβληματα σε καθε τομεα της Μακλαρεν

    • Nerazzuro21

      Δυστυχώς έχεις δίκιο σε όλα.
      Ενώ, αρχικά, οι Ιάπωνες έλεγαν ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα ήταν έτοιμος για τις δοκιμές εξέλιξης του Bahrain και αν όλα πήγαιναν καλά θα τον έφερναν στη Βαρκελώνη, Τώρα λένε ότι απλά θα δοκιμάσουν κάποιες ιδέες και αρνούνται να προσδιορίσουν πότε θα φέρουν το 2ο spec. Ίσως να πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Καναδά σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες. Ο Brown επίσης είπε ρεαλιστικά να μην περιμένουμε μεγάλη βελτίωση από τη Honda πριν το μέσον της σεζόν.
      Ο Alonso μου θυμίζει τη συμπεριφορά του στον τελευταίο του χρόνο στη Ferrari, όταν τα έχωνε στους πάντες. Και μετά αναρωτιέται γιατί δεν μπορεί να βρει θέση σε κορυφαία ομάδα. Η McLaren τον αφήνει γιατί ο Ισπανός τα χώνει αποκλειστικά στη Honda και η Macca μένει στο απυρόβλητο. Επίσης δεν μπορεί να λέει κάνε ότι θες όταν ο μηχανικός του τον ρωτάει για τη στρατηγική. Ξέρει πως έχει η κατάσταση. Αν δεν γουστάρει ας πάρει ένα sabbatical μέχρι το τέλος της σεζόν. Αλλά τα 40 είναι γλυκά.

    • LJ

      Ολοι ξερουν τον Αλονσο και την συμπεριφορα του. Εγω θα το θεσω διαφορετικα απο εσας: αν δεν αρεσει στην ομαδα η συμπεριφορα του Ισπανου ας τον διωξει. Γτ δεν το κανει?

      Αντιθετα του χανει ολα τα χατιρια για να μεινει. Εγω συμφωνω με αυτη την τακτικη ΑΝ, ΑΝ ξαναλεω υπαρχει καποια προοπτικη για κατι καλυτερο μεσα στον χρονο ή του χρονου. Αν δεν υπαρχει και εχουν καταλαβει οτι αυτο θα τους παρει περισσοτερα χρονια τοτε δεν υπαρχει λογος να τον κρατουν.

      Το θεμα ειναι να ξερουμε που βρισκομαστε και νομιζω δεν εχουμε ιδεα. Εχω παρει το μερος της Honda πολλες φορες αλλα σε αυτη την περιπτωση νομιζω οτι κυριως η Honda δεν ξερει που βρισκεται.

    • Nerazzuro21

      @Mika12345:disqus ενδιαφέρουσες δηλώσεις του Ojjeh σε Γαλλικό μέσο:

      Mansour Ojjeh says McLaren and Honda are working feverishly to get out of a “crisis”, because either side “cannot continue like this”. Ojjeh is a major, long-time and normally low-profile shareholder of the once-great British team, but he was in Bahrain last weekend and not shy to let his opinion be known about the current McLaren-Honda situation.

      “The disappointment is huge, even for Honda,” he told the French magazine Auto Hebdo. “We were promised a lot and are the first ones to be disappointed to offer so little. They (Honda) have given their mea culpa, but that doesn’t make us look better,” he added.

      The very latest rumour is that McLaren is drafting in the services of Mercedes, to collaborate with Honda on rapidly improving its dire 2017 power unit. “We work on different scenarios, of which I cannot speak right now,” Ojjeh said. “But we are spending a lot of time and energy and meetings on finding a solution. And fast. We have a culture of victory and we cannot continue like this.”

      Ojjeh also referred to reports that, after the Indy 500 this year, the next challenge for Fernando Alonso to take on will be winning the fabled Le Mans 24 hour. “Fernando is a great driver who has suffered for two years,” he said.

      “He wants the triple crown. I told him that he is crazy to go to Indianapolis, but we spoke to Juan Pablo Montoya who told us not to worry, that he will adapt easily. Fernando also wants to win Le Mans. In a personal capacity I would very much like McLaren to return to Le Mans, but Fernando wants to do it in LMP1. For the moment the priority is a good engine in F1,” Ojjeh added.

    • LJ

      Σωστα και ορθα αυτα που λεει και εχει τα δικια του, αλλα θα ηθελα να κανω παλι τον δικηγορο του διαβολου και να πω οτι και η Honda πρεπει να ενιωθε απογοητευση οταν της εβαζαν βετο στο να δινει κινητηρες και σε αλλη ομαδα με οτι συνεπαγοταν με αυτο.

      ΥΓ: Δλδ δεν καταλαβα, θα τους βοηθησει η Merc να κανουν καλυτερο τον κινητηρα τους?

    • Nerazzuro21

      Συμφωνούμε. Είτε αρέσει σε κάποιους φίλους της ομάδας είτε όχι για την κατάσταση που έχει περιέλθει η McLaren από το 2014 και μετά έχει ευθύνες ΚΑΙ ο Ron Dennis.
      Για το υστερόγραφο, η φήμη αυτή βγήκε επειδή στην Κίνα ο Brown συνομιλούσε με τον Andy Cowell της Mercedes. Κανείς δεν ξέρει το αντικείμενο της συζήτησης. Όλοι υποθέσεις κάνουν.

    • LJ

      BTW, μαθαινεις νεα απο το Sakhir ε? Ολο προβληματα εχουμε στις δοκιμες. Εχει καταντησει ανεκδοτο η κατασταση!

    • Nerazzuro21

      Τα έμαθα. Τα κακά νέα ταξιδεύουν γρήγορα. Από το πρωί έχουν κάνει μόνο 2 γύρους επειδή ο αναβαθμισμένος κινητήρας που έφεραν στις δοκιμές παρουσίασε διαρροή νερού στο ERS. Έχουμε καταντήσει ο περίγελος της F1.

    • Mika

      Καμια ταπα θα φταιει παλι!!!
      :p

    • georgekaras

      ναι τι παιζει εκει κανεναν χρονο εχουν?

    • Γιάννης

      Μόνο που ποτέ επί Ron η McLaren δεν είχε τόσο χάλια απόδοση όσο αυτή που έχει σήμερα… Οι Ιάπωνες τα έκαναν μαντάρα, είναι ξεκάθαρο αυτό, και σε αυτό μόνο ο Ron δε φταίει. Και δε νομίζω ότι ακόμα και ο πιο ορκισμένος εχθρός της McLaren θα μπορούσε να φανταστεί ότι οι Ιάπωνες θα τα έκαναν τόσο θάλασσα. Πέρυσι στο Μονακό ο ίδιος ο Hasegawa έλεγε ότι «του χρόνου θα δείτε έναν κινητήρα που θα τρίβετε τα μάτια σας». Ο Ron φταίει για αυτό;…

      Θα μπορούσαμε να ρίξουμε ευθύνες στον Ron εάν οι Ιάπωνες έφερναν έναν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αξιόπιστο κινητήρα που θα μπορούσε η ομάδα να τον δουλέψει στα άκρα χωρίς να σπάει, ώστε να δοκιμαστεί το σασί, και εάν ΤΟΤΕ βλέπαμε ότι το σασί έχει αδυναμίες, τότε θα μπορούσαμε να ρίξουμε ευθύνες και στον Ron. Τώρα με -20% από την ήδη ισχνή δύναμη του κινητήρα, τί να πούμε για το σασί και τον Ron;…

      Δεν κάνω το δικηγόρο του Ron, αλλά θέλω να είμαι ακριβοδίκαιος. Εκεί που πιστεύω ότι φταίει είναι στο γεγονός ότι τόσα χρόνια δεν ενεργοποίησε το πρόγραμμα παραγωγής κινητήρων F1, τη στιγμή που ο ίδιος είχε δηλώσει ότι με «πελατειακό» κινητήρα δεν παίρνεις πρωτάθλημα ποτέ, γιατί ο κατασκευαστής (που είναι ταυτόχρονα και ανταγωνιστής σου) ποτέ δε θα σου δώσει έναν κινητήρα με τα specs και την υποστήριξη που θα έχει για τον εαυτό του.

    • Γιάννης

      Μόνο που ποτέ επί Ron η McLaren δεν είχε τόσο χάλια απόδοση όσο αυτή που έχει σήμερα… Οι Ιάπωνες τα έκαναν μαντάρα, είναι ξεκάθαρο αυτό, και σε αυτό μόνο ο Ron δε φταίει. Και δε νομίζω ότι ακόμα και ο πιο ορκισμένος εχθρός της McLaren θα μπορούσε να φανταστεί ότι οι Ιάπωνες θα τα έκαναν τόσο θάλασσα. Πέρυσι στο Μονακό ο ίδιος ο Hasegawa έλεγε ότι «του χρόνου θα δείτε έναν κινητήρα που θα τρίβετε τα μάτια σας». Ο Ron φταίει για αυτό;…

      Θα μπορούσαμε να ρίξουμε ευθύνες στον Ron εάν οι Ιάπωνες έφερναν έναν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αξιόπιστο κινητήρα που θα μπορούσε η ομάδα να τον δουλέψει στα άκρα χωρίς να σπάει, ώστε να δοκιμαστεί το σασί, και εάν ΤΟΤΕ βλέπαμε ότι το σασί έχει αδυναμίες, τότε θα μπορούσαμε να ρίξουμε ευθύνες και στον Ron. Τώρα με -20% από την ήδη ισχνή δύναμη του κινητήρα, τί να πούμε για το σασί και τον Ron;…

      Δεν κάνω το δικηγόρο του Ron, αλλά θέλω να είμαι ακριβοδίκαιος. Εκεί που πιστεύω ότι φταίει είναι στο γεγονός ότι τόσα χρόνια δεν ενεργοποίησε το πρόγραμμα παραγωγής κινητήρων F1, τη στιγμή που ο ίδιος είχε δηλώσει ότι με «πελατειακό» κινητήρα δεν παίρνεις πρωτάθλημα ποτέ, γιατί ο κατασκευαστής (που είναι ταυτόχρονα και ανταγωνιστής σου) ποτέ δε θα σου δώσει έναν κινητήρα με τα specs και την υποστήριξη που θα έχει για τον εαυτό του.

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ σε όλα με αυτά που λες. Όταν μιλάω για ευθύνες του Ron δεν αναφέρομαι στο σασί. Μόνο για το 2016 μπορούν να βγουν κάποια συμπεράσματα για το σασί. Τι κριτική να κάνει κανείς στο σασί του 2015 και του 2017 όταν το μονοθέσιο μετά βίας κάνει κάποιους γύρους;

      Μιλάω κυρίως για τον τρόπο που χειρίστηκε τις συζητήσεις με νυν και υποψήφιους χορηγούς και την απαγόρευση στη Honda για προμήθεια κινητήρων σε κάποια μικρή ομάδα.
      Πρόσφατα είχα διαβάσει ότι κάποιοι από τους ιστορικούς χορηγούς της ομάδας αποφάσισαν να αποχωρήσουν λόγω της αδιαλλαξίας του Ron να ρίξει τις απαιτήσεις του για τη διαφήμισή τους στο μονοθέσιο. Δυστυχώς δεν μπορείς να απαιτείς συμφωνίες επιπέδου κορυφαίων ομάδων όταν η υψηλότερη βαθμολογική θέση της ομάδας σου την τελευταία τετραετία είναι η 5η θέση.

      Επίσης θεωρώ λάθος ότι δεν άφησε τη Honda να προμηθεύσει μια δεύτερη ομάδα. Δεν είπε κανείς να επιτρέψει να πάρει η RBR κινητήρες αλλά νομίζω ότι θα ήταν προς όφελος της McLaren η Honda να προμήθευε και π.χ. τη Sauber. Ίσως να μην έκανε μεγάλη διαφορά στη βελτίωση του κινητήρα αλλά όσο περισσότερα δεδομένα παίρνει ένας κατασκευαστής τόσο το καλύτερο.

    • Γιάννης

      Σε ότι αφορά στην προμήθεια της Honda σε άλλη ομάδα με κινητήρες, η ίδια η Honda δε «διευκρίνισε» ποτέ (άμεσα ή έμμεσα) ότι εννοούσε μη ανταγωνιστικές ως προς τη McLaren ομάδες (αν και με τον κινητήρα που είχε δώσει στην ίδια τη McLaren, έκανε, ουσιαστικά, ΟΛΕΣ τις ομάδες ανταγωνιστικές της McLaren…).

      Ο Ron προφανώς (δική μου υπόθεση είναι αυτό) δεν ήθελε να φύγουν ανθρώπινοι (τουλάχιστον) πόροι της Honda από την εξέλιξη του κινητήρα για τη McLaren για να πάνε σε άλλες ομάδες, με ότι αρνητικό αυτό συνεπαγόταν για το ρυθμό επίλυσης των προβλημάτων στους κινητήρες που έδινε η Honda στη McLaren. Υπάρχει φυσικά και το «επιχείρημα» των περισσότερων δεδομένων όταν ο κινητήρας μπαίνει σε περισσότερα μονοθέσια, αλλά από την άλλη υπάρχει και το «επιχείρημα» ότι δεν έφαγε 3 χρόνια η McLaren όλο το αγγούρι για να πάει μετά μια άλλη ομάδα να πάρει τον κινητήρα που εξελίχθηκε στην πλάτη της McLaren, και να τον «χρησιμοποιήσει» εναντίον της…

      Σε ότι αφορά στις συμφωνίες, εδώ είναι καθαρά θέμα τέχνης marketing. Ο Ron εκτιμούσε ότι οι απαιτήσεις της McLaren θα έπρεπε να είναι πάντα υψηλές διότι αλλιώς η ομάδα «αυτοϋποβιβαζόταν» σε μια κατώτερη «κατηγορία» στα μάτια των χορηγών, από την οποία δε θα ήταν καθόλου εύκολο να ανέβει ξανά, και είχε τη λογική ότι το McLaren group ήταν κερδοφόρο χάρη στα supercars (τομέας που χάρη στον ίδιο εξελίχθηκε όπως είναι σήμερα, μην το ξεχνάμε αυτό, αφού μέχρι το 2007 δεν υπήρχε πρακτικά τίποτα) και επομένως μπορούσε να κρατηθεί και χορηγικά στις απαιτήσεις που είχε πάντα. Φυσικά αυτό έχει και τα υπέρ και τα κατά του, αλλά είναι καθαρά θέμα επιλογών. Ο Αμερικανός επέλεξε να φέρει άμεσα κέρδη στους ‘Άραβες μετόχους (γι΄αυτό άλλωστε ανέλαβε) χωρίς να κοιτάξει περισσότερο μακροπρόθεσμα. Το αρνητικό αυτής της επιλογής θα το δούμε σε βάθος χρόνου.

    • georgekaras

      Eγω που δεν ειμαι οπαδος την Μακλαρεν δεχομαι την στηριξη σε ενα πλανο .Κλεισαν τοσα χρονια συμβολαιο και το πραγμα χειροτερευει οποτε 2 οι δρομοι .Σπας συμβολαιο με Χοντα και παιρνεις απλα ενα πακετο μπας και μαζεψεις κανενα χορηγο ή ας βγει η Μακλαρεν να στηριξει την Χοντα .Εγω βλεπω μια Μακλαρεν απαθειας που ο μονος που απλα φαινεται ζωντανος ειναι ο Αλονσο επειδη κανει την προδωμενη γκομενα .Ειναι σαν να εχουν χαθει τα αποδυτηρια και ο αλονσο καθεται και παιζει

    • LJ

      Το συμβολαιο δεν σπαει ετσι.

      Για την απαθεια που λες πρπει να θυμηθεις οτι μονο λιγοι μηνες εχουν περασει απο την φυγη Dennis και την αναλυψη ηγεσιας απο τον Zak. Συν το οτι η δομη ειχε φτιαχτει για τον Capito. Γενικοτερα ενας χαμος οποτε ποιος να παρει αποφασεις εκει μεσα?

    • georgekaras

      Toν ξεχασα τον JOST αστο θα δειξει ο χρονος

  • Akis-F1 FAN

    Θυμάμαι κάτι δηλώσεις του το 2015 που έλεγε ότι μόνο η McLaren μπορεί να νικήσει τη Μερκ στο μέλλον και κλαίω στα γέλια…πάντως ακούστηκε ότι χθες δεν είχε πρόβλημα το μονοθέσιο αλλά εγκατέλειψε επίτηδες.

    • filip

      Στο skysports είπαν, με πηγές απο Ισπανία μεριά, πως ο ιδιος εχει ξεκαθαρίσει πως αν δεν ειναι στους βαθμούς θα το παρατάει λιγο πριν το τέλος.
      Δεν ξερω για το οδηγικό του ταλέντο αλλα, αν ισχύει αυτό, ειναι δειγμα μικροτητας. Δεν ξέρει να χάνει, και μάλιστα απο δικες του επιλογές. Νομιζω ολοι θυμούνται σχετικες δηλώσεις του και για την ομαδα απο την οποια αποχώρησε και γι αυτήν που πήγε.
      Για μενα δεν ειναι κοντός μονο σε μπόι.

    • Akis-F1 FAN

      Λίγο πολύ όλοι τον ξέρουμε τον Ισπανό…μεγάλος οδηγός αλλά πιθανώς και το μεγαλύτερο τσογλάνι του γκριντ ( αν και ο Μαξ πάει να τον κοντράρει σε αυτό με κάτι περίεργες δηλώσεις τελευταία ). Πέρυσι όταν ήταν εκτός βαθμών ζήταγε να εγκαταλείψει και φέτος αν παρατηρήσεις εγκαταλείπει πάντα μετά από κάποιο κρίσιμο προσπέρασμα, οπότε πολύ πιθανόν να ισχύουν οι φήμες του sky sports που λες. Αν όντως είναι έτσι, είναι κρίμα…τόσο μεγάλος οδηγός μα και τόσο μικρός αθλητής.

    • filip

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Παρα το όποιο οδηγικό ταλέντο, για μένα τέτοια χαρακτηριστικά βαρύνουν περισσότερο στην γενικότερη αξία ενος αθλητή.
      Ο μικρος βέβαια εχει και άλλοθι την ηλικία του, αλλα δυστυχώς φαίνεται να ειναι της ίδιας σχολής.

    • Nerazzuro21

      Ο εκπρόσωπος της Honda ουσιαστικά επιβεβαίωσε τη συγκεκριμένη φήμη. Είπε ότι δεν έχουν κάποια εξήγηση για την εγκατάλειψη του Alonso αλλά από τη στιγμή που ο οδηγός ένοιωθε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα έπρεπε να σταματήσουν και να ελέγξουν το μονοθέσιο.

    • Akis-F1 FAN

      Ε ήταν αρκετά φανερό και τελικά επιβεβαιώθηκε. Εσένα που είσαι και fan της ομάδας πώς σου φαίνεται η συμπεριφορά του Ισπανού ; Οκ είναι χάλι ο κινητήρας, αλλά είναι απαράδεκτο να εγκαταλείπεις επίτηδες 2 γύρους πριν από το τέλος του αγώνα επειδή έτσι γουστάρεις και να δυσφημείς και άλλο την ομάδα σου, λέγοντας ότι υπάρχει πρόβλημα με το μονοθέσιο.

    • Nerazzuro21

      Καταλαβαίνω την αγανάκτηση του Ισπανού αλλά υπάρχουν και όρια. Σε τι θα βοηθήσει το να εγκαταλείπει επίτηδες; Να πιέσει ακόμα περισσότερο τη Honda; To πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη πίεσης προς τους Ιάπωνες. Το αντίθετα θα έλεγα. Ίσως η τόσο μεγάλη πίεση λόγω και της παρουσίας του Ισπανού κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να τον ρωτάει ο μηχανικός του για την κατάσταση των ελαστικών για να εξετάσουν κάποια εναλλακτική στρατηγική και ο Ισπανός να του απαντάει κάνε ότι θες. Είναι αυτή στάση επαγγελματία; Στην τελική, αν δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση ας σηκωθεί να φύγει.

    • Nerazzuro21

      Καταλαβαίνω την αγανάκτηση του Ισπανού αλλά υπάρχουν και όρια. Σε τι θα βοηθήσει το να εγκαταλείπει επίτηδες; Να πιέσει ακόμα περισσότερο τη Honda; To πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη πίεσης προς τους Ιάπωνες. Το αντίθετα θα έλεγα. Ίσως η τόσο μεγάλη πίεση λόγω και της παρουσίας του Ισπανού κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να τον ρωτάει ο μηχανικός του για την κατάσταση των ελαστικών για να εξετάσουν κάποια εναλλακτική στρατηγική και ο Ισπανός να του απαντάει κάνε ότι θες. Είναι αυτή στάση επαγγελματία; Στην τελική, αν δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση ας σηκωθεί να φύγει.

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό ακριβώς ! Δεν είναι συμπεριφορά αυτή…και το τόσο αρνητικό κλίμα δε βοηθάει καθόλου. Και να φανταστείς ότι και τρελά φράγκα του σκάνε και του κάνουν και όλα τα χατήρια.

    • filip

      Οσο η ομαδα βρίσκεται σε αυτο το επίπεδο, μάλλον πρέπει να το πάρουν απόφαση πως ουσιαστικά δεν έχει τίποτα να τους προσφέρει (τυπικά έχει).
      Ισως πρέπει να απαλλαγούν απο αυτόν, και να προσγειωθουν στην σκληρη πραγματικότητα αν θέλουν να ανακάμψουν κάποια στιγμή.

    • Akis-F1 FAN

      Όντως…το να τον κρατάνε και να τον πληρώνουν τόσα χρήματα θα είχε νόημα μόνο αν ήταν να πάνε για πρωτάθλημα του χρόνου ή σε 2 χρόνια το πολύ…αλλα στην κατάσταση που βρίκονται τώρα αυτό είναι απίθανο. Οπότε μιλάμε για πεταμένα λεφτά.

    • filip

      Δεν το λεω μονο για το οικονομικό, που δεν ειναι καθολου ασημαντο βέβαια. Τοσος αρνητισμος και τόσα νεύρα πως να βοηθήσουν την ομάδα, τι feedback να πάρουν από αυτόν;
      Ακομα και στα team radios κανει “δηλώσεις” για τα μίντια. Η ομαδα χρειάζεται εναν έμπειρο οδηγό. Αυτος δεν είναι οδηγός “οδΕΓΩς” είναι :P
      (ελληναρας σαν τον Κιμι χαχαχα)
      Οπως είπε η γερόντισσα: “αν ζήσεις αρκετά βλέπεις παντού τις ιδιες “φάτσες” ” χαχαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Όπως τα λες…σ΄αυτή τη φάση με τη συμπεριφορά που έχει περισσότερο κακό παρά καλό κάνει στην ομάδα.

    • ξεχνατε ομως πως ο αλονσο συγκεντρωνει ολοι αυτην την διμοσιοτητα ολα τα βλεματα πεφτουν απανω σε αυτον και τις δηλωσεις του ,… και αυτο μπορει να μην κανει καλο στην χοντα αλλα κανει καλο σε ολους τους αλλους… διαφορετικα κανεις δεν ασχολιοταν …

    • ξεχνατε ομως πως ο αλονσο συγκεντρωνει ολοι αυτην την διμοσιοτητα ολα τα βλεματα πεφτουν απανω σε αυτον και τις δηλωσεις του ,… και αυτο μπορει να μην κανει καλο στην χοντα αλλα κανει καλο σε ολους τους αλλους… διαφορετικα κανεις δεν ασχολιοταν …

  • φερραρι και μερκ δυσκολο να παει αν και ποτε μην λες ποτε … οπως ειδαμε οι νεοι οδηγοι δεν ειναι ετοιμοι για τα σημερινα μονοθεσια και υπαρχουν λιγοι παλιοι διαθεσιμη γιαυτο επεστρεψε ο μασσα που παει πολυ καλα ως τωρα … γιαυτο και η μερκ επελεξε μποττας … αν η μερκ ή η φερραρι με καποιες επιφιλαξεις χασουν τον κατασκευαστων θα οφειλετε και στην αδυναμια του δευτερου οδηγου οποτε η επιλογη για το 18 του αλονσο φανταζει ιδανικη .. δεν ξερω φυσικα με τη λεφτα θα γινει αυτη .. η επομενη ομαδα που θεωριτικα εχει δυνατοτητες πανω απο την red bull αυτην την στιγμη δειχνει οτι ειναι η ρενο οποτε και εκει μπορει να παει το 18 … εκτος και αν δεν τον αφησουν οι ιαπωνες και συνεχισουν την προσπαθεια και δουμε κανα θαυμα …

    • Mitsos Ribopaido

      Renault ¨η γουιλιαμς πιστευα εγω

  • Sciroccomaniac

    Fernando αγορι μου, πιο αδυναμος κινητηρας και απο της Minardi του 2001, με την οποια αγωνιζοσουν;;; :p
    Κανε την με ελαφρα οσο ειναι καιρος…
    Μην περιμενεις παλι 5 χρονια οπως στη Ferrari να σου δωσουν ενα αξιοπρεπες, λεμε τωρα, μονοθεσιο.

  • F1fan

    Βρε λετε???Μου διεφυγε τελειως το πιθανο comeback στην Renault!
    https://twitter.com/f1writers/status/853976042213699586

    • Nerazzuro21

      Αν παραμείνει στην F1 είναι η μόνη ρεαλιστική επιλογή.
      O 44 ξέκοψε ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση ο Alonso να πάει στη Mercedes.
      O Vettel δεν πρόκειται να ανανεώσει με τη Ferrari σε περίπτωση επιστροφής του Ferni στο Maranello.
      H RBR έχει ήδη Max και Ricci και τον Sainz που περιμένει στη γωνία για να αρπάξει τυχόν ευκαιρία με αποχώρηση ενός από τους δύο.
      Σε ομάδες με πελατειακό κινητήρα δεν θα πήγαινε ποτέ. Μας μένει μόνο η Renault. Εκτός αν τρίβουμε τα μάτια μας με τη βελτίωση των Ιαπώνων κατά τη διάρκεια της σεζόν και αποφασίσει να παραμείνει στο Woking.

    • Mitsos Ribopaido

      Σιγουρα δεν θα πήγαινε ποτε?

    • Nerazzuro21

      Ποιο το νόημα να πάει π.χ. στην Williams; Να μπαίνει απλά στη δεκάδα; Δεν νομίζω να το κάνει. Βέβαια με τον Alonso ποτέ μη λες ποτέ. Κανείς δεν περίμενε ότι θα επέστρεφε στη McLaren μετά τα γεγονότα του 2007.

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς περιμένω να ΄δω τι θα γίνει ..

    • F1fan

      H Renault ειναι καλη επιλογη,ειναι αρκετα δυνατη φετος,ο Palmer ειναι κακιστος,αρα ευκολα τον διωχνει η Renault.Eχει κι τους δεσμους απο τα παλια καλα χρονια…Time will tell!

    • T/P

      δεν μαζευεται το πραγμα στο μοτερ της Honda… εχει θεμα με αποδοση , εχει το μικροτερο turbo απο ολα τα μονοθεσια , αξιοπιστια 0 το κυριοτερο , και μεγαλη καταναλωση, ουτε το MGU-K ειναι αποδοτικο , Το μονο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι να βαλουν τον περυσινο μιας και οι ιδιοι της Honda δηλωνουν πως μοτερ ηταν πιο δυνατο

    • Mitsos Ribopaido

      Έχουν μεγάλο προβλημα στο σκεπτικό τους..Δεν εχεις τεχνογνωσία.. Παρε την βρες την.. Η μερκ έδωσε την κατασκευή του μοτέρ (κομπρέσσορας- τούρμπο + την ιδεα της απόστασης) σε εξωτερικό τόπ συνεργάτη.. Η μερκ που στον κομπρέσσορα δεν παίζεται αλλα δεν εχει ν λέει.. Δεν μπορείς μόνος σου να τα κάνεις όλα..

    • Mika

      Tετοια βελτιωση θα ξεπερναει και το επος της Leicester στη περσινη Premier League!!!
      Oυτε στο Hollywood δεν γινονται αυτα λεμε!!!!
      :p
      Παντως πιο πιθανο θεωρω κι εγω να ανεβει σημαντικα η Renault παρα να ξαναγινουμε σοβαρη ομαδα εμεις…

  • Philby

    Η μόνη λύση για τη Honda είναι να εξαφανιστεί και να παριστάνει ότι η τριετία 2015-2017 δε συνέβη ποτέ.

  • Rebel

    Θα την πω τη βλακεία μου: για αντι-Κίμι ούτε λόγος ε;
    Του χρωστάει ένα καλό μονοθέσιο η Scuderia & αν κάποτε λέγαμε πως δεν υπάρχει πιθανότητα να επιστρέψει στη McLaren, γιατί να μην επιστρέψει και στη Ferrari;

    • georgekaras

      Ξανα ζεσταμενο φαγητο αλλα why not

    • Akis-F1 FAN

      Η Φερραρι δεν υπάρχει περίπτωση να υπογράψει 2 κορυφαίους μαζί και έτσι όπως πάει μέχρι τώρα το στορρυ με τον Σεμπ δεν παίζει να φύγει από το Μαρανέλλο ο Γερμανός.

    • Mitsos Ribopaido

      Είναι πολύ μικρός σαν αθλητής γενικά πλεον , αντι να κανει μουγκα και μεταξυ τους να τους γ@@@ει το σπιτι , αυτός παντου λεει @@ και φευγει απο ομαδες κυριλε αν δεν διεκδικει. Παει σε αλλη ομαδα και λεει η προηγουμενη γτπ ειναι ..Ε κατσε ρε μαγκα..

      Προσωπικα δεν τον θελω στην φερραρι ουτε για αναπληρωματικό… Μακρια.

  • manowar

    Εδω δεν βλεπω samurai ντεσπεραντο και σμαρταςς…πως γενεν ατο??

  • George Liverpool

    Υστερα απο 3 χρονια,αυτο που βλεπουμε ειναι απαραδεκτο.Με τοσο μεγαλες αλλαγες στους κανονισμους φετος,περιμεναμε να γινει το επομενο βημα στη συνεργασια αυτη.Δεν εγινε ποτε.Θεωρω πως η honda, ειναι μια μεγαλη εταιρια,η οποια εχει τους πορους,τις εγκαταστασεις και το ανθρωπινο δυναμικο για να ανατρεψει τη κατασταση.Το θεμα ομως ειναι,ποσο καιρο θα παρει αυτο και εδω αρχιζω να εχω τις αμφιβολιες μου.Δεν ξερω τι ειχαν οι ανθρωποι της sakura στο μυαλο τους,πειτε το αλλαζονεια,σιγουρια,αισιοδοξια χωρις καποια βαση,ομως στα δικα μου ματια φαινεται πως υποτιμησαν το μεγεθος της προκλησης που ειχαν μπροστα τους.Προσθεστε σε ολο αυτο και τις δυθιραμβικες δηλωσεις μεριδας του τυπου, που προετοιμαζαν το εδαφος για αναβιωση της δοξας των 80’s(παλι χωρις καποια βαση)και το γλυκο εδεσε.Ο Alonso,οσο κι αν μας φαινεται πως συμπεριφερεται αντιεπαγγελματικα,θεωρω πως μετα απο 2+ χρονια σε αυτη τη κατασταση,εχει δικιο που αντιδρα ετσι.Δεν γινεται ενας 2 φορες παγκοσμιος πρωταθλητης, να ειναι σε μια ομαδα με τοσο βαρυ ονομα και να μαχεται καθε 2ο Σ/Κ, γιανα μπει στους βαθμους.Η εκδικηση προς την υπεροψια των ιαπωνων,ειναι ενα πιατο που θα τους το σερβιρει οχι απλα κρυο,αλλα βγαλμενο απο καταψυξη.Τι θα γινει απο εδω και περα,δεν μπορω να ξερω.Δεν βλεπω να υπαρχουν ριζικες αλλαγες,ποσο μαλλον αλλαγη προμηθευτη.Σε μια συνεργασια ευθυνη φερουν και τα δυο μερη,ομως εδω υπαρχει μεγαλο πισογυρισμα στην αποδοση και η ομαδα δεν μπορει καν να αξιολογησει την αποδοση του chassis της.Αρα,για μενα,οτι κι αν ακουγεται για τη mclaren,δεν μπορει να επιβεβαιωθει κατω απο αυτες τις συνθηκες.Στο κατω κατω,οποιος γνωριζει στοιχειωδως 2-3 πραγματα για την ομαδα,δεν γινεται να νομιζει πως με αυτο το ανθρωπινο δυναμικο,τις εγκαταστασεις,την οργανωση και γενικοτερα το “mclaren spirit” που υπαρχει,οτι δεν μπορει να φτιαχτει ενα αξιοπρεπες chassis.Αυτο που ενοχλει εμενα και το εχω ξαναγραψει εδω,ειναι το πεισμα των ανθρωπων της honda να αρνουνται εξωτερικη βοηθεια.Η renault ζητησε βοηθεια απο την ilmor πχ.Οπως και να ‘χει,ως φιλος της ομαδας,θλιβομαι με αυτο που βλεπω.Εχουμε να δουμε νικη απο τη βραζιλια το 2012.Η οικονομικη κατασταση της ομαδας θα χειροτερευει χρονο με το χρονο,μεχρι που θα αρχισει να γινεται williams(αν και η williams ειναι σε απειρως καλυτερη κατασταση αυτη τη στιγμη).Ελπιζω σε κατι καλυτερο.

    • Mika

      Εχεις απολυτο δικιο, σ οσα λες…Ο Αλονσο, εμφανως εκνευρισμενος, εμφανιζεται αυτη τη χρονια, οπως τη τελευταια του στη Φερραρι.Συνεχες κραξιμο στα team radios ωστε να τα ακουνε ολοι, και μετα στις συνεντευξεις…Μαλλον θα εξαντλησει το συμβολαιο του και θα την κανει για αλλου, ειτε για αλλη ομαδα F1 ειτε για WEC.
      To θεμα μας δεν ειναι ποιος θα τον αντικαταστησει οταν φυγει,αλλα τι θα γινει στην ομαδα, που παει απο το κακο στο χειροτερο. Εχει γινει πια μικρη ομαδα, οπως η Williams οπως ειπες..Αν κι η τελευταια,απο τη στιγμη που αλλαξε σε κινητηρες Mercedes πηρε τα πανω της και τουλαχιστον ειναι σταθερα στο midfield.
      Χρονος δεν υπαρχει, τα περιθωρια εξαντλουνται,κανεις δεν νομιζω πως μπορει να περιμενει αλλα 2-3 χρονια. Εγω τουλαχιστον δεν μπορω, απλα γιατι βλεπω πως δεν υπαρχει φως πουθενα. Ειτε ειναι υπεροπτες,ειτε δουλευουν με ρυθμους σαλιγκαριου, ειτε απλα ειναι ασχετοι με τις νεες απαιτησεις (μη ξεχναμε πως μπηκαν κι ενα χρονο αργοτερα τρομαρα τους στην Turbo F1) το αποτελεσμα ειναι το ιδιο..Εκθετουν το εαυτο τους και κυριως εκθετουν τη Μακλαρεν. Κατι πρεπει να αλλαξει,και συντομα…

    • George Liverpool

      Υπαρχει ενα οριο στο ποσα χρηματα μπορουν να ξοδευονται,ενω η ομαδα ειναι σε αυτη τη κατασταση.Το εχω ξαναπει,οτι δαπανωνται πολλα χρηματα,αλλα εαν υπηρχε φως στην ακρη του tunnel,δεν θα προεκυπτε τοσο μεγαλο προβλημα.Τωρα οπου τα παντα πανε στραβα,οι -ηδη λιγοι- χορηγοι θα αρχισουν να τη κανουν με ελαφρα αν συνεχιστει αυτο.Ηδη εχουμε δει χορηγους που συνεργαζονταν με την ομαδα για 10ετιες, να εχουν φυγει(tag heuer,mobil1 κα).Γι αυτο “φωναζω” και λεω να μην κραζουμε απο τοσο νωρις τον brown.Μιλαμε για την επιβιωση της ομαδας εδω,οσο κι αν ακουγεται υπερβολικο.Το mclaren group απο μονο του, δεν μπορει να υποστηριξει την ομαδα.Ας ελπισουμε ο alonso να παει καλα στο indy500,το μονοθεσιο θα εχει τα χρωματα της mclaren,μπας και υπαρξει καποιο ενδιαφερον για το brand name mclaren γενικα.Βεβαια,αν δεν συνοδευτει απο ανταγωνιστικοτητα στη πιστα,ενα event δεν θα αλλαξει και πολλα…

  • Γιάννης

    Μη στεναχωριέσαι Φερνάνδε, τώρα που έφυγε ο κακός Ron και έχεις στη θέση του έναν «αληθινό racer» όπως αποκάλεσες τον Αμερικανό χαρτογιακά, όλα θα πάνε κατ΄ευχή…

  • βρηκα γιατι δεν παει γρηγορα η χοντα … κανει προσομοιωσεις με αεροστατα και γελιους ανεμιστηρες χαχαχαχ
    https://www.youtube.com/watch?v=wQP0vH5im8U

  • Sensei Konstantinos

    Χοντα !! Ολο προσόντα !! :P

  • Sotos

    Το πράγμα έχει ξεπεράσει το οριακό σημείο! Οι ιθύνοντες της McLaren έχουν την υποχρέωση να αναλάβουν τις ευθύνες τους! Δεν πάει άλλο αυτό το πράγμα, αυτή η ξεφτίλα. Άμεση διακοπή με τη Honda και πληρωμή όλων των ρήτρων! Είναι μονόδρομος! Με το που γίνει η επιστροφή στη Mercedes, έστω και ως πελατειακός κινητήρας, αμέσως θα έρθουν και οι χορηγοί, αλλά και τα αποτελέσματα!

    Καλύτερα να παίρνεις νίκες μέσα στη χρονιά κι ας μην έχεις ελπίδες για πρωτάθλημα, παρά να είσαι τελευταίος, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή ο κινητήρας της Honda θα κάνει το ολικό “μπαμ” και θα οδηγήσει ξανά τη McLaren σε μέρες δόξας… Οπως βλέπετε, όχι μόνο δεν έρχεται αυτή η στιγμή, αλλά δεν έχει πάτο το βαρέλι της κατρακύλας…

  • thymios tsilimparis

    Έχω ξαναπεί τη γνώμη μου εδώ και καιρό. Θεωρώ οτι επόμενος προορισμός του Αλόνσο είναι η Ρενώ.

  • greg-f1

    αντε σπιτι σου τσογλανι