Η Lotus μας κολάζει βραδιάτικα, παρουσιάζοντας μας την Exige Cup 380, την ελαφρύτερη και πιο αεροδυναμική έκδοση της Exige Sport 380 που έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τόσο την οδήγηση σε δημόσιους δρόμους, όσο και στις πίστες.

Μόλις 60 Lotus Exige Cup 380 θα κατασκευαστούν και κίνηση το μοντέλο παίρνει από τον 3,5-λίτρων κομπρεσοράτο V6 κινητήρα απόδοσης 380 ίππων με 410 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με κοντές σχέσεις, με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, με το μοντέλο μόλις 1.057 κιλά (1.110 κιλά η Sport 380 και 998 κιλά η Race 380) με την μείωση του βάρους να προέρχεται από την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων (μπροστά splitter, κάλυμμα κινητήρα, οροφή, διαχύτη, πλαϊνές εισαγωγές, αεροτομή). Το νέο αεροδυναμικό πακέτο είναι σε θέση να παράγει 200 κιλά κάθετης αεροδυναμικής δύναμης στα 282 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας, 40% περισσότερο σε σχέση με την Sport 380.

Υπάρχει roll bar που ενισχύει το αλουμινένιο πλαίσιο, σύστημα ελέγχου ευστάθειας με 4 ρυθμίσεις (ανάμεσά τους οι επιλογές Race και Off). Επίσης και το σύστημα traction control είναι ρυθμιζόμενο με έξι ρυθμίσεις, που επιτρέπει ρύθμιση μεταξύ 0 και 12% στο σπινιάρισμα των τροχών. Τα αμορτισέρ της Nitron είναι ρυθμιζόμενα, όπως και οι μπροστά και πίσω αντιστρεπτικές της Eibach, προκειμένου ο οδηγός να μπορεί να ρυθμίσει το αυτοκίνητο καταλλήλως για κάθε πίστα.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα ελαφρύτερο πακέτο που αντικαθιστά τα πάνελ των θυρών, την κονσόλα HVAC και τους αεραγωγούς με μέρη από carbon (-1 κιλό), ενώ μια εξάτμιση τιτανίου είναι διαθέσιμη, εξοικονομώντας ακόμη 10 κιλά.

Η Lotus Exige Cup 380 στην Αγγλία ξεκινά από τις £83.000 και στην Γερμανία από τις 109.900 ευρώ.

  • πολυ ακραιο και λιτο για το γουστο μου !!!
    δεν θα παρω ευχαριστω !!!
    αλλα θα ηθελα να το εχει ο γειτονας για να το κανω κοζι !!! :-D

    • Renesis1

      Είναι το άτιμο πανέμορφο, αλλά αμάξι καθαρά πίστας, σπαρτιάτικο σαλόνι, στην πόλη απλά θα υποφέρεις σε κάθε λακούβα και σάουνα το καλοκαίρι.. Όπως λες είναι για οφθαλμόλουτρο!

    • manowar

      Ωραιο ειναι,,, αλλα λεφτα για να παρω λοτους,,,,, ουτε γ@μημενος στην μεση της εθνικης οδου απο 2 αρκουδες γκριζλι

    • DarkV12Tdi

      Λεξικό Manowar vs Λεξικό Homoakatastatous :P :)

    • manowar

      Σχολες μας διαβαζεις και προκόψες αμεσως 😂

    • DarkV12Tdi

      Τhnx :P :)

    • Mika

      και να βγαζεις σελφι, παραδεξου το!
      :p

  • Anestis Genk

    Εκτός από την ομορφιά (και την ματαιοδοξία ίσως) δεν βλέπω άλλο λόγο να το πάρεις. Είναι αμάξι πίστας που σου δίνει την δυνατότητα να πας στην πίστα οδηγόντας αντί για τρέιλερ, απλά αυτό.
    Η Elise, ακόμη και η 1.6 σε καλύπτει κατά 95%, σε δρόμο και πίστα.
    Ίσως αυτά τα αμάξια να δίνουν μεγάλο περιθώριο κέρδους στην Lotus, εγώ πάντως θα προτιμούσα να βγάζει λιτά και φτηνά στην απόκτηση και συντήρηση οδηγοκεντρικά αμάξια.

    • Gerasimos Spanodimitris

      Ναι, μπορείς να έχεις μια Elise SC και ένα Caterham r300 ή κανα Westfield S2000 με αυτά τα λεφτά. Και το καθένα για εκεί που είναι καλύτερο.

      Αν όμως θες ένα για όλα, αυτό είναι το καλύτερο.
      https://ph-classic-prod-images.s3.amazonaws.com/nimg/36140/Exige_380_cup_006-L.jpg

  • gv

    χαχα απιστευτοι μειωνουν μειωνουν αλλα ποσο κατω να παει αν δεν φτιαξουν καινουριο πλαισιο!
    οπως και να εχει η προσπαθεια και η επιμονη τους ειναι αξιεπαινη :)

    • Gerasimos Spanodimitris

      Και αποδίδει αφού έπεσαν και οι χρόνοι που γυρνάει στο Hethel

  • edurakias

    Eksoterika poli maximo esoteriko tragiko opos panta..

  • manowar

    Εγω το μονο δημιουργημα που θελω κολασμενα αυτην την στιγμη στη γη απανω ειναι η αγγελινα ματαλιωτακη..ποια λοτουςςςς

  • όχι δεν τη θέλω… έχω βαρύνει και έχω βαρεθεί. αυτά είναι για τους νέους.

  • Mika

    Εκπληκτικη!!!!
    Tην ηθελα σε συνδυασμο με το σπιτι πισω, με μεγαλο προφανως γκαραζ, και να πεταγομαι στην πολη για milk and cookies.