Η Ferrari F40 και η Porsche 959 Komfort κοντράρονταν σε επιδόσεις στα τέλη της δεκαετίας του 1980. Στο φετινό Concorso d’Eleganza Villa d’Este στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας, ο οίκος RM Sotheby’s θα βγάλει στο σφυρί δύο τέτοια αυτοκίνητα.

Η F40 είναι ένα από τα σημαντικότερα και πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της Ferrari. Το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να εορταστούν τα 40 της χρόνια της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν εκείνο που πήρε την τελευταία έγκριση από τον Enzo Ferrari προτού αυτός φύγει από τη ζωή. Εξωτερικά, είναι βαμμένη στο πιο αναγνωρίσιμο χρώμα της Ιταλικής εταιρίας, το Rosso Corsa και πατάει στις κλασσικές πεντάστερες ζάντες. Στο σπαρτιάτικο εσωτερικό κυριαρχούν μόνο τα κόκκινα bucket καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι, το κλασσικό χτένι, τα τρία αλουμινένια πεντάλ και άφθονο γυμνό carbon. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο biturbo V8 των 2,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 478 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Η θρυλική 959 Komfort του 1988 έχει διανύσει μόλις 12.875 χλμ στο κοντέρ και ο αρχικά ο λόγος κατασκευής της 959 ήταν διότι η Porsche προκειμένου να λάβει μέρος με την Group B Rally έκδοση του αυτοκινήτου θα έπρεπε να δημιουργήσει τουλάχιστον 200 μονάδες road-legal οχημάτων. Έτσι λοιπόν το supercar εξοπλίστηκε με έναν επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2.85 λίτρων και απόδοσης 450 ίππων, σειριακά turbo, 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, ABS και ρυθμιζόμενη ανάρτηση καθ ύψος και απόσβεση, ενώ έχει γίνει χρήση Αλουμινίου, Carbon Kevlar και άλλων συνθετικών υλικών για την κατασκευή ενός ελαφρύτερου αμαξώματος. Το 1986, η Porsche 959 πήρε τα σκήπτρα του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, φτάνοντας τα 195 mph (314 χλμ/ώρα), ρεκόρ που το διατήρησε για έναν μόνο χρόνο, με την F40 να γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που σπάει το φράγμα των 200 mph (322 χλμ/ώρα).

Εσύ ποιο από τα δύο αυτοκίνητα θα διάλεγες να βάλεις στο γκαράζ σου;