Δύο από τα χαρακτηριστικά των φετινών μονοθεσίων είναι το Shark Fin και το T-Wing. Οι σχεδιαστές βρήκαν κενά στους κανονισμούς, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τη σταθερότητα στο πίσω μέρος. Το βασικό μέλημα για μια ομάδα είναι η ανταγωνιστικότητα, θυσιάζοντας έτσι την εμφάνιση για την ταχύτητα.

Τα παράπονα του κόσμου ήταν πολλά, με τις ομάδες να εκφράζουν την επιθυμία τους για τροποποιήσεις στους κανονισμούς, ώστε να υπάρξει απαγόρευση. Αυτό τελικά αποφασίστηκε σήμερα, μετά από τη συνεδρίαση του Strategy Group στο Παρίσι. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση:

Αλλαγές στους κανονισμούς γύρω από το κάλυμμα του κινητήρα, έτσι οι σχεδιασμοί που ενσωματώνουν T-Wing και Shark Fin θα περιοριστούν αυστηρά.

Εκτός από την εμφάνιση, το T-Wing ευθύνεται και για τη ζημιά στο πάτωμα του Max Verstappen κατά τη διάρκεια του FP2 στο Μπαχρέιν, όταν έφυγε από την W08 του Valtteri Bottas, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την άποψη της Red Bull για απαγόρευση από την επόμενη σεζόν.

  • Giannis

    Θετική εξέλιξη. Τα μονοθέσια θα γίνουν πιο όμορφα και ίσως πιο εντυπωσιακά αφού θα δείχνουν περισσότερο το πλάτος τους.

    • antonis

      Ναι αλλά τι θελουμε πιο γρήγορα ή πιο όμορφα μονοθέσια; εγω προσωπικά προτιμο τ γρήγορα. Τα τελευταία χρονια όταν γινόταν κατι προτοτυπο μετα από λιγο το απαγόρευαν με αποτέλεσμα τα μονοθέσια να καταντήσουν αποστειρωμένα. Αν τα μονοθέσια ειναι καλυτερα με shark fins κ t wings τοτε ας τα έχουν.

    • Maleas George

      Συμφωνώ γενικά, αλλά απ’ ό,τι έχω ακούσει τα συγκεκριμένα κομμάτια δεν προσφέρουν σημαντικά σε απόδοση, οπότε δεν θα επηρεαστεί τόσο πολύ η ταχύτητα

    • antonis

      Ναι οκ αλλά έχουμε δει τις ομάδες να κυνηγάνε το χιλιοστό. Η μερκ για παράδειγμα στη Βαρκελώνη δοκίμαζε με Τ κ με χωρίς κ τλκ το έβαλε άρα για να το έκανε σίγουρα κατι θα κέρδισε από αυτό.

    • Giannis

      Η ταχύτητα σίγουρα είναι σημαντική αλλά παιζει ρολο και η εμφάνιση. Για μενα το θέμα είναι κατα ποσο συμβάλει το shark fin και το t wing σε ταχύτητα? Αν μιλαμε για 3-4 δέκατα στον γύρο δεν νομιζω να αξίζουν. Αν ειναι περισσότερο τοτε οκ θα είναι κρίμα να γίνουν πιο αργά.

    • antonis

      Για μένα δν παίζει κνν ρόλο η εμφάνιση όσο η ανταγωνιστικότητα κ το θέαμα. Τωρα αν μιλάμε για μερικά δέκατα οκ αλλά κ παλι εχει αποδειχτεί οτι κ το χιλιοστό μετράει.

    • thymios tsilimparis

      Εγώ δε θέλω πιο γρήγορα, θέλω πιο όμορφα και βασικά πάνω απ όλα θέλω μάχες. Τις προηγούμενες δεκαετίες είδαμε τεράστιες μαχες με πολύ πιο αργά μονοέσια.

      Έτσι κι αλλιώς αυτό που η Φ1 έχει γίνει μια τεράστια φτερούγα δε μου λεει κάτι.

    • antonis

      Όπως έγραψα κ στον Γιάννη για εμενα δν μετράει η ομορφιά δν ειναι πασαρέλα αλλά αγώνας όποτε αν ένα εξάρτημα πχ σου δίνει ένα καλύτερο μονοθέσιο ειμαι υπέρ του κ ας το κάνει κ σαν γκρεμλιν.

  • Mika

    Aπολυτως σωστη κινηση! Συμφωνω 100%

  • Mitsos Ribopaido

    Μου φαίνεται περίεργο που η red bull το εγκρίνει , θεώρησα οτι το δικο της σχήμα θα της έδινε Bonus αλλα προς το παρον είναι λίγο πίσω…Θελω να δω μονακο , νομίζω θα έχει φάγωμα με τους 3 τους εκει…
    Για την mahle και το συστημα της ξέρουμε τπτ? :P