Δύο από τα χαρακτηριστικά των φετινών μονοθεσίων είναι το Shark Fin και το T-Wing. Οι σχεδιαστές βρήκαν κενά στους κανονισμούς, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τη σταθερότητα στο πίσω μέρος. Το βασικό μέλημα για μια ομάδα είναι η ανταγωνιστικότητα, θυσιάζοντας έτσι την εμφάνιση για την ταχύτητα.
Τα παράπονα του κόσμου ήταν πολλά, με τις ομάδες να εκφράζουν την επιθυμία τους για τροποποιήσεις στους κανονισμούς, ώστε να υπάρξει απαγόρευση. Αυτό τελικά αποφασίστηκε σήμερα, μετά από τη συνεδρίαση του Strategy Group στο Παρίσι. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση:
Αλλαγές στους κανονισμούς γύρω από το κάλυμμα του κινητήρα, έτσι οι σχεδιασμοί που ενσωματώνουν T-Wing και Shark Fin θα περιοριστούν αυστηρά.
Εκτός από την εμφάνιση, το T-Wing ευθύνεται και για τη ζημιά στο πάτωμα του Max Verstappen κατά τη διάρκεια του FP2 στο Μπαχρέιν, όταν έφυγε από την W08 του Valtteri Bottas, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την άποψη της Red Bull για απαγόρευση από την επόμενη σεζόν.