Τέλος τα Shark Fins και T-Wings από το 2018

Σχετικά άρθρα

Δύο από τα χαρακτηριστικά των φετινών μονοθεσίων είναι το Shark Fin και το T-Wing. Οι σχεδιαστές βρήκαν κενά στους κανονισμούς, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τη σταθερότητα στο πίσω μέρος. Το βασικό μέλημα για μια ομάδα είναι η ανταγωνιστικότητα, θυσιάζοντας έτσι την εμφάνιση για την ταχύτητα.

Τα παράπονα του κόσμου ήταν πολλά, με τις ομάδες να εκφράζουν την επιθυμία τους για τροποποιήσεις στους κανονισμούς, ώστε να υπάρξει απαγόρευση. Αυτό τελικά αποφασίστηκε σήμερα, μετά από τη συνεδρίαση του Strategy Group στο Παρίσι. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση:

Αλλαγές στους κανονισμούς γύρω από το κάλυμμα του κινητήρα, έτσι οι σχεδιασμοί που ενσωματώνουν T-Wing και Shark Fin θα περιοριστούν αυστηρά.

Εκτός από την εμφάνιση, το T-Wing ευθύνεται και για τη ζημιά στο πάτωμα του Max Verstappen κατά τη διάρκεια του FP2 στο Μπαχρέιν, όταν έφυγε από την W08 του Valtteri Bottas, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την άποψη της Red Bull για απαγόρευση από την επόμενη σεζόν.

ΠηγήFIA

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr