Όταν ο Valtteri Bottas υπέγραφε το συμβόλαιο της Mercedes, οι περισσότεροι από εμάς πιστέψαμε ότι ο πρώην οδηγός της Williams θα πάρει έστω και άτυπα το νούμερο δύο της ομάδας. Ο Lewis Hamilton είναι ξεκάθαρα ο νούμερο ένα οδηγός, καθώς διεκδικεί τον τίτλο μαζί με τον Sebastian Vettel σε μια δύσκολη μάχη, μιας και η Ferrari έκανε φέτος το μεγάλο βήμα.

Στο Μπαχρέιν φάνηκαν τα πρώτα σημάδια, με τον Hamilton να χάνει χρόνο πίσω από τον Bottas και τελικά να τερματίζει πίσω από τον Vettel, που πήρε τη δεύτερη νίκη. Εν όψει του Ρωσικού Grand Prix, τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ομάδα, αλλά οι δύο οδηγοί ξεκαθαρίζουν ότι δεν αρέσκονται στα team orders. Όμως, ο Hamilton υποστηρίζει ότι κάποιες φορές είναι απαραίτητα, με στόχο πάντα το καλό της ομάδας.

Δεν τα θέλω, ποτέ δεν τα ήθελα, και τα team orders είναι πάντα ένα περίεργο πράγμα, δύσκολο για να κρίνουμε. Είναι κάτι που ποτέ δε μου άρεσε. Αλλά, είναι στους κανονισμούς μας, και η προσέγγισή μας είναι ότι τα team orders χρειάζονται για να κερδίσεις τον αγώνα. Θα πρέπει να προσπαθούμε και να δουλεύουμε ως ομάδα, αλλά μόνο σε ειδικές περιστάσεις.

Είναι δύσκολο κάθε φορά και δεν είναι το καλύτερο πράγμα να ακούς. Νομίζω ότι απλά θα πρέπει να αξιολογήσεις τη στιγμή, ποια είναι η θέση σου και αν είσαι σε καλή θέση και πότε συμβάλλεις πραγματικά στο αποτέλεσμα της ομάδας ή όχι. Στη συνέχεια παίρνεις την απόφαση.

Ο Bottas υποστηρίζει πως δεν υπάρχει και δεν πρόκειται να υπάρξει νούμερο ένα οδηγός, αλλά παραδέχεται πως, αν χρειαστεί, θα δώσει τη θέση του στον Hamilton, αφού οι δύο οδηγοί καλούνται να παίρνουν τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς σε κάθε αγώνα.

Δεν είχαμε κάποια συζήτηση, επειδή πιστεύω ότι δε χρειάζεται κάτι τέτοιο. Η ομάδα ποτέ δεν είχε νούμερο ένα και νούμερο δύο οδηγό, και δεν σχεδιάζει να το κάνει. Πάντα προσπαθεί να δίνει ίσες ευκαιρίες και στους δύο οδηγούς, αλλά τα τελευταία χρόνια η διαφορά με τη δεύτερη ομάδα ήταν μεγαλύτερη, έτσι τώρα η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να κοστίσει βαθμούς.

Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει νούμερο ένα οδηγός. Αν έχω κάποια θέματα στον αγώνα για κάποιον λόγο, μια διαφορετική στρατηγική ή αν ο Lewis κολλήσει πίσω μου, τότε θα κάνω στην άκρη. Το κάνουμε αυτό για την ομάδα και ο στόχος είναι να πάρουμε τους περισσότερους βαθμούς για την ομάδα. Πάντα ήμουν ομαδικός παίκτης, αλλά δε σχεδιάζουμε κάτι μελλοντικά σχετικά με τα team orders. Φέτος, η ομάδα πρέπει να είναι προσεκτική και πιο έξυπνη, επομένως θα πάρω κάθε δυνατό βαθμό στον αγώνα.

  • Akis-F1 FAN

    Καλά για τον Μπόττας δεν έχω κάτι να πω καθώς δεν έχω καταλάβει ακόμα αν προσπαθεί να πείσει εμάς ή τον εαυτό του ότι δεν τον έχουν για νο2 οδηγό. Αλλά ο Χαμ να λέει ότι είναι κατά τον team orders μετά τον τελευταίο αγώνα ;;

    • Red Flag

      Και αυτοι το ξέρουν και όλοι το ξέρουν. Αλλά εφόσον η ομάδα επιμένει οτι είναι πολιτική της να μην εχουν No2 προς το παρον, λογικό και οι οδηγοι να δηλώνουν το ίδιο. Εξαλλου είπε οτι φέτος που δεχονται πίεση απο τη Ferrari πιθανά να αλλαξουν τα πράγματα..

    • Costas

      Ο Hamilton ειναι σπουδαιος οδηγος αλλα πολυ λιγος εξω απο το μονοθεσιο. Δηλωσεις μονο για τα social media και για να φτιαξει το προφιλ του. Το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα περυσι στο μπακου που αλλα ελεγε στις καμερες για την εισοδο των πιτς και αλλα στη συνεδριαση των οδηγων.

  • Mika

    Κι οι δυο ειναι “εναντια”, αλλα κι οι δυο καταλαβαινουν ειναι για το καλο της ομαδας, οποτε θα τα ακολουθουν!!
    :p

    • Nerazzuro21

      Όπως το ακολούθησε ο Ham πέρυσι στον τελευταίο αγώνα; :P

    • Mika

      ;-)

  • Mitsos Ribopaido

    Ειδικα ο χαμιλτον ειναι σίγουρα κατα….Γελάει και ο παπαγάλος του

    • Mika

      Δυο κακασχημα μπουλντογκ εχει!
      :p

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα σωστός! Ήταν έκφραση του κοντοπα αυτή π πα βέβαια :p