Ένα μεγάλο μέρος της κυριαρχίας της Mercedes από το 2014 μέχρι και το 2016 οφείλεται το power unit. Οι Γερμανοί εργάστηκαν αρκετά χρόνια πάνω σε αυτό, δαπανώντας πολλά χρήματα και το αποτέλεσμα ήταν ο κορυφαίος κινητήρας στο grid. Ferrari και Renault δεν ήταν αρκετά κοντά πέρυσι, αλλά κυρίως η Scuderia έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τη διαφορά από τον M08 EQ Power+, ενώ η Renault από την πλευρά της βελτίωσε σημαντικά το δικό της power unit σε όλους τους τομείς.

Ποια είναι, όμως, η ιεραρχία στους κινητήρες; Είναι μπροστά η Mercedes ή μήπως ο 062 έχει είναι στο ίδιο επίπεδο; Αν ρωτήσεις τον Sergio Perez, ο κινητήρας της Mercedes δεν έχει το πλεονέκτημα των περασμένων ετών, αφού η Ferrari βελτίωσε όσο χρειαζόταν το power unit της. Όσο για τη Renault, ο οδηγός της Force India θεωρεί ότι είναι κοντά στην κορυφή, ενώ η Honda είναι μόνη της στην τελευταία θέση, μακριά από τον ανταγωνισμό.

Πιστεύω πως σίγουρα η Ferrari είναι στο ίδιο επίπεδο της Mercedes. Η Renault είναι λίγο-πολύ εκεί. Το μοναδικό πλεονέκτημα της Mercedes είναι απέναντι στη Honda. Οι Ferrari και Renault έχουν κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα για να φτάσουν τη Mercedes. Η Renault είναι μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για τη Formula 1. Έχουν κάνει ένα εντυπωσιακό βήμα.

Παρόλο που η VJM10 δεν έχει την ανταγωνιστικότητα που θα ήθελαν οι Ινδοί, η ομάδα του Silverstone βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Ο βασικότερος αντίπαλος είναι η Williams, γι’ αυτό και ο Perez ελπίζει ότι το πακέτο που ετοιμάζει η ομάδα του για τη Βαρκελώνη θα βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητα της VJM10, παράλληλα με τη μείωση του βάρους.

Θα δούμε στη Βαρκελώνη τι μπορούμε να κάνουμε σε σχέση με τους άλλους. Είμαστε στην τέταρτη θέση, έτσι δείχνουμε να είμαστε καλά. Έχουμε πάρει ευκαιρίες από τους άλλους, σίγουρα δεν έχουμε τον ρυθμό που θα θέλαμε, αλλά, μόλις τον έχουμε, τα πράγματα θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερα.

  • F1fan

    Ενδιαφερουσες δηλωσεις απο τον Perez.Νομιζω λιγο πολυ ηταν κοινος τοπος πως η Ferrari ειχε φτιαξει εναν ιδιαιτερα δυνατο κινητηρα,αλλα δεν θεωρουσα τον κινητηρα της Renault τοσο δυνατο.Αφου η Renault εκανε την τοσο αναμενομενη προοδο,τοτε το σασι της RBR δεν ειναι κατι special,εξ ου κι η τεραστια αλλαγη που αναμενεται στο σασι της RBR απο Ισπανια!!!Κι ας ειμαι λιγο αισιοδοξος,μακαρι να πετυχει το μεγαλο upgrade στο σασι κι η RBR να αναμειχθει κι αυτη στην μαχη για την κορυφη!

  • Akis-F1 FAN

    Στις κατατακτήριες νομίζω είναι εμφανές ότι ακόμα μπορούν να βρουν το κάτι παραπάνω για τον κρίσιμο γύρο στο Q3…δεν ξέρω βέβαια αν αυτό το “πλεονέκτημα” το έχουν και οι πελατειακές ομάδες, γιατί αυτό το δίνει μια ειδική χαρτογράφηση που μπορεί να την έχει μόνο η Μερκ.

    • Mika

      Πρoφανως δεν το εχουν αλλιως θα μπορουσαν οι Williams να ειναι πιο ψηλα απο τις Red Bull,και να αναμιχθουν με τις Ferrari…
      :p

    • Akis-F1 FAN

      Καλά τόσο πολύ δεν παίζει αλλά θα είχαν ένα πλεονέκτημα…

  • George Liverpool

    Αργα η γρηγορα θα γινοταν και αυτο,αλλα αν θες ρε sergio,σου δινουμε κινητηρα honda.

  • Anestis Genk

    Το ενδιαφέρον θα είναι να δούμε τι θα παιχτεί με τα λάδια.

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν θα απορήσω αν αποχωρήσει η μερκ επειδη ισως δεν θα περνει πρωταθλήματα..Η φερραρι φερνει αλλαγες σχεδον σε καθε αγώνα και κανει και πολύωρες δοκιμές.. Η RB αλλαζει ολο το σασι στην βαρκελώνη και η ρενω φέρνει αλλαγες στο κινητήρα στο μονακο..Νομίζω θα έχει μεγάλη διαφορά.
      Οσο για τα λαδακια.. Θα πέσει γελιο

    • Anestis Genk

      Πάντως για την ώρα και να αποδειχτεί πως καίει(έκαιγε) λάδι, δεν νομίζω πως είναι τυπικά παράνομο.

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι θα δικαιολογηθεί πως ειναι λόγω πίεσης και ακραίας χαρτογράφησης και δεν ελέγχεται..Αλλα καλου κακου το μπουλο απο του χρονου

  • manowar

    Ιτλογερμανικη κοντρα υπερτεχνολογιας κλασσικη περιπτωση..
    αυτο το παραθυράκι που ανοίχτηκε πρεπει να το εκμεταλλευθεί ο βεττελ ο μονος οδηγος που οδηγαει τοσο γρηγορα με σταθεροτητα στους αγωνες οσο ο χαμιλτον ποστευω εγω

  • kostas

    Μαλλον η δικια σας version δεν ειναι και τοσο καλη (εξαλλου και η McLaren το 2014 ειχε πολλα παραπονα απο τον κινητηρα Mercedes). Με την ακραια χαρτογραφηση στις δοκιμες μισο δευτερο εξτρα κερδιζουν!