Ένα μεγάλο μέρος της κυριαρχίας της Mercedes από το 2014 μέχρι και το 2016 οφείλεται το power unit. Οι Γερμανοί εργάστηκαν αρκετά χρόνια πάνω σε αυτό, δαπανώντας πολλά χρήματα και το αποτέλεσμα ήταν ο κορυφαίος κινητήρας στο grid. Ferrari και Renault δεν ήταν αρκετά κοντά πέρυσι, αλλά κυρίως η Scuderia έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τη διαφορά από τον M08 EQ Power+, ενώ η Renault από την πλευρά της βελτίωσε σημαντικά το δικό της power unit σε όλους τους τομείς.

Ποια είναι, όμως, η ιεραρχία στους κινητήρες; Είναι μπροστά η Mercedes ή μήπως ο 062 έχει είναι στο ίδιο επίπεδο; Αν ρωτήσεις τον Sergio Perez, ο κινητήρας της Mercedes δεν έχει το πλεονέκτημα των περασμένων ετών, αφού η Ferrari βελτίωσε όσο χρειαζόταν το power unit της. Όσο για τη Renault, ο οδηγός της Force India θεωρεί ότι είναι κοντά στην κορυφή, ενώ η Honda είναι μόνη της στην τελευταία θέση, μακριά από τον ανταγωνισμό.

Πιστεύω πως σίγουρα η Ferrari είναι στο ίδιο επίπεδο της Mercedes. Η Renault είναι λίγο-πολύ εκεί. Το μοναδικό πλεονέκτημα της Mercedes είναι απέναντι στη Honda. Οι Ferrari και Renault έχουν κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα για να φτάσουν τη Mercedes. Η Renault είναι μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για τη Formula 1. Έχουν κάνει ένα εντυπωσιακό βήμα.

Παρόλο που η VJM10 δεν έχει την ανταγωνιστικότητα που θα ήθελαν οι Ινδοί, η ομάδα του Silverstone βρίσκεται στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Ο βασικότερος αντίπαλος είναι η Williams, γι’ αυτό και ο Perez ελπίζει ότι το πακέτο που ετοιμάζει η ομάδα του για τη Βαρκελώνη θα βελτιώσει σημαντικά την ταχύτητα της VJM10, παράλληλα με τη μείωση του βάρους.

Θα δούμε στη Βαρκελώνη τι μπορούμε να κάνουμε σε σχέση με τους άλλους. Είμαστε στην τέταρτη θέση, έτσι δείχνουμε να είμαστε καλά. Έχουμε πάρει ευκαιρίες από τους άλλους, σίγουρα δεν έχουμε τον ρυθμό που θα θέλαμε, αλλά, μόλις τον έχουμε, τα πράγματα θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερα.