Σύμφωνα με το αφεντικό της Ferrari, τον Sergio Marchionne, η ιταλική εταιρία πάντα θα προσφέρει έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα στη γκάμα της, κλείνοντας την πόρτα στην μετάβαση σε κάποιον V12 turbo κινητήρα. Ωστόσο ο Marchionne είπε πως λόγω των αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών ρύπων, ο V12 κινητήρας της ιταλικής φίρμας θα συνδυαστεί με ένα υβριδικό σύστημα.

Σύμφωνα με τον Marchionne, τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα στα supercars δεν έχουν τον παραδοσιακό ρόλο τους, στον περιορισμό των ρύπων δηλαδή, αλλά η Ferrari θέλει με αυτούς να αυξήσει και την απόδοση του κινητήρα εντός πίστας.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari, Michael Leiters, o V12 κινητήρα της 812 Superfast που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, είναι πολύ κάτω από την ισχύουσα νομοθεσία εκπομπών ρύπων Euro6b, ενώ σε ότι αφορά το Euro6c, o Leiters το χαρακτήρισε πρόκληση, αλλά έχουν ήδη μια λύση. Σε ότι έχει να κάνει με τη νομοθεσία ULEV (Ultra-Low-Emission-Vehicle) που θα τεθεί σε ισχύ από το 2021, η λύση θα δοθεί με έναν υβριδικό V12 κινητήρα.

  • η ferrari θα εχει .. εμεις ομως οχι …

  • αυτο τωρα δεν ειναι ”παραποιηση” της μετρησης των εκομπων ρυπων ???
    πχ αμα βαλω σε εναν κινητηρα euro4 ενα υβριδικο συστημα που για 50 χιλιομετρα κινει το αυτοκινητο με ρευμα…..δεν τον κανει τον κινητηρα οικολογικο……απλα για 50 χιλιομετρα δεν παραγει ρυπους !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Γιατί ρε λίγα είναι για 50χιλιόμετρα να μην παράγει καθόλου ρύπους;;
      H συντριπτική πλειοψηφία των ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ μετακινήσεων, γίνεται σε αυτά τα χιλιόμετρα.
      Υβριδικό-ηλεκτρικό πρέπει να είναι το μέλλον και ας έχουν και 7.000 κυβικά μηχανές ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.
      Πολύ λιγότερους ρύπους θα είχαμε από ερπετά των 1000 κυβικών.

    • δεν το διατυπωσα σωστα……
      κακο δεν ειναι…….κακο ειναι οτι ο κινητρας εσωτερικης καυσης παραμενει ρυπογονος.. αυτο θελω να πω !!!!

    • αν ειναι ρυπογονοι οι κινητηρες εσωτερικης καυσης τοτε τι ειναι τα τζακια και τα καλοριφερ που χρισιμοποιουν σε ολων τον κοσμο… ολο αυτο ειναι υποκρισια ενα ψεμα και κολπο του μαρκετινγκ για δημιουργια νεων αναγκων … απλως το λεω δεν το θεωρω λαθος .. δουλευει κοσμος εξελισεται η τεχνολογια αλλα πρεπει να σταματηση η υπερβολη με τις εκμπομπες ρυπων γιατι και οι μπαταριες εχουν και αυτες ενεργειακο αποτύπωμα και νομιζω μεγαλυτερο και ποιο ρυπογονο απο τους λιγο παλαιοτερους κινητηρες δηλ euro 5 k euro 6

    • ασφαλως και οι αγελαδες εχουν πιο μεγαλη ευθυνη για το φαινομενο του θερμοηπιου……το ιδιο και τα τζακια…..και τα αεροπλανα…..και τα βαπορια…..
      το ζητημα ειναι το μιλαμε για τα αυτοκινητα……

  • manowar

    Αμην