Η Formula 1 αποτελεί την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα motorsports διαθέτουν πολλές κατηγορίες και το ζήτημα είναι πως η Formula 1 έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος, με το άθλημα πλέον να έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε κατηγορία αντοχής, καθώς η λέξη «διαχείριση» αφορά σχεδόν τα πάντα, γεγονός που δεν αρέσει σε οπαδούς και οδηγούς.

Ο Fernando Alonso θα πάρει μέρος τα 500 μίλια της Indianapolis, κάνοντας μάλιστα δοκιμές τις προηγούμενες ημέρες. Ο Ισπανός πήρε ένα καλό δείγμα από τα μονοθέσια των IndyCar και πλέον εκφράζει τις διαφορές μεταξύ των δύο μονοθεσίων, τονίζοντας ότι τα IndyCar είναι πιο διασκεδαστικά, μιας και είναι λιγότερα περίπλοκα από αυτά της Formula 1.

Σε ρωτούν αν είσαι έτοιμος μέσα σε ένα μονοθέσιο και λες ναι. Βάζεις μπροστά και φεύγεις. Βάζουν καύσιμο, ελαστικά και φεύγεις. Στη Formula 1, σου παίρνει περίπου 6 λεπτά για να βάλεις μπροστά το μονοθέσιο, επειδή κάνουν συνέχεια ελέγχους. Υπάρχει πολλή τεχνολογία εκεί, ηλεκτρονικά, το υβριδικά σύστημα που πρέπει να συνδεθεί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το brake-by-wire, και όλα αυτά που σε καθυστερούν. Έτσι, εδώ είναι πιθανώς διασκεδαστικό, επειδή βάζεις μπροστά και τρέχεις.

Εκτός από αυτό, τα μονοθέσια της Formula 1 είναι πιο προβλέψιμα κι εύκολα στην οδήγηση, αφού η εξέλιξή τους είναι τόσο μεγάλη που δεν είναι τόσο εύκολο να υποπέσεις σε κάποιο λάθος.

Μάλλον η 130R είναι η ταχύτερη στροφή της Formula 1, εκεί που περνάς με 320 ή 330 χλμ/ώρα. Αισθάνεσαι διαφορετικά. Στη Formula 1, η αίσθηση του τιμονιού με όλη αυτή τη βοήθεια που έχουμε, φαίνεται λίγο πιο εύκολο. Επίσης, η κάθετη δύναμη και ο εξευγενισμός της Formula 1 σού δίνει περισσότερη πρόσφυση και κάνει το μονοθέσιο πιο προβλέψιμο.

Εδώ τα πράγματα είναι πιο ωμά. Όλα είναι πιο αγωνιστικά. Είναι σίγουρα ταχύτερα και διαφορετικά. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, όλοι ξεκινήσαμε από τα karts. Όλοι ξεκινήσαμε από μικρές κατηγορίες που πιθανώς θα σου λείψουν όταν μπαίνεις στη Formula 1 κι έχεις τα πάντα υπό έλεγχο, κάθε χιλιοστό και κάθε δέκατο. Εδώ έχει να κάνει περισσότερο με τον οδηγό, σε διαφορετικές φάσεις της στροφής ή σε διαφορετικές διαδρομές.

  • δεν ξερω αν η δηλωση σου ηταν σε αυτο το υφος που το διαβασα…..αλλα αν το ειπες ετσι οπως το καταλαβα….αντε αγορι μου σπασε το συμβολαιο σου και πανε μεταγραφη στα indy !!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Ασχετο αυτα τα μάτια τι χρώμα τα θεωρούμε..Hazel?

  • George Irene Ferrari

    Οταν τρεχεις με τη φετινη McLaren-Honda,ολα σου φαίνονται πιο διασκεδαστικά!!!!!

  • F1fan

    Για να ειμαι ειλικρινης,περιμενα κατι τετοιες δηλωσεις απο τον Ισπανο…Χωρις να εχει κανει αγωνα ομως,ειναι δυσκολο να κρινει :/ Παντως στο test που εκανε(2εκ τον ειδαν!!!),ειχε κι ενα “bonus”,double kill 2 περιστεριων :p

  • Maleas George

    Προφανώς είναι πιο διασκεδαστικό το να μπορείς να ολοκληρώσεις το γύρο σχηματισμού, αλλά πέρα απ’ αυτό δεν βλέπω κάτι διασκεδαστικό στο να τρέχεις στο οβάλ γύρω γύρω… Γνώμη μου πάντα

  • filip

    Προσωπικά, εχω την εντύπωση πως για όποιο θεμα και αν συζητά, σε οτιδήποτε κι αν αναφέρεται, προσπαθεί συνεχώς να μας πείσει πως δεν έκανε μ@λ@κι@ που έφυγε απο την Φερραρι.
    Ουτε τον εαυτό του δεν πείθει χαχαχα

  • Emmanouel

    Αν έφτασες να κάνεις γύρω γύρω όλοι και να το θεωρείς καλύτερο απο την F1 εμένα μόνο κατάντια μου δείχνουν αυτές οι δηλώσεις!!!

  • gv

    χαχχαχααχ οχι πως δε θα το λεγε!

  • Christos Dimou

    Αν ήταν ανταγωνιστικη η McLaren…… .

  • και φυσικα τα λεει γιατι δεν ξερει τι γινεται στα αλλα μονοθεσια … αν ηταν πχ στην μερκ θα έμπαινε μεσα θα εβαζε μπρος και θα τελειωνε τον αγωνα πρωτος ολα τοσο απλα … αλλα εχει μπλεξει με τα τζαπωνια οποτε προβλεπομενες οι δηλωσεις …

  • Spider

    Σε όλα όσα λέει έχει δίκιο. Τώρα βέβαια αν η McLaren ήταν ανταγωνιστική,δεν νομίζω ότι θα τα έλεγε,γιατί απλά δεν θα έτρεχε στo Ιndy. Παρα ταύτα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Όποιον οδηγό αγώνων και να ρωτήσεις, για το που θα ήθελε να είναι,όλοι στην F1 θα απαντούσαν.

  • Mika

    Στη F1, κι ειδικα στη Mclaren κανουν ενα εκατομυριο ελεγχους για να αποκλεισουν απο τι ΔΕΝ θα μεινουν!!!
    :p