Η Formula 1 αποτελεί την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα motorsports διαθέτουν πολλές κατηγορίες και το ζήτημα είναι πως η Formula 1 έχει χάσει την αίγλη του παρελθόντος, με το άθλημα πλέον να έχει μετατραπεί ουσιαστικά σε κατηγορία αντοχής, καθώς η λέξη «διαχείριση» αφορά σχεδόν τα πάντα, γεγονός που δεν αρέσει σε οπαδούς και οδηγούς.

Ο Fernando Alonso θα πάρει μέρος τα 500 μίλια της Indianapolis, κάνοντας μάλιστα δοκιμές τις προηγούμενες ημέρες. Ο Ισπανός πήρε ένα καλό δείγμα από τα μονοθέσια των IndyCar και πλέον εκφράζει τις διαφορές μεταξύ των δύο μονοθεσίων, τονίζοντας ότι τα IndyCar είναι πιο διασκεδαστικά, μιας και είναι λιγότερα περίπλοκα από αυτά της Formula 1.

Σε ρωτούν αν είσαι έτοιμος μέσα σε ένα μονοθέσιο και λες ναι. Βάζεις μπροστά και φεύγεις. Βάζουν καύσιμο, ελαστικά και φεύγεις. Στη Formula 1, σου παίρνει περίπου 6 λεπτά για να βάλεις μπροστά το μονοθέσιο, επειδή κάνουν συνέχεια ελέγχους. Υπάρχει πολλή τεχνολογία εκεί, ηλεκτρονικά, το υβριδικά σύστημα που πρέπει να συνδεθεί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το brake-by-wire, και όλα αυτά που σε καθυστερούν. Έτσι, εδώ είναι πιθανώς διασκεδαστικό, επειδή βάζεις μπροστά και τρέχεις.

Εκτός από αυτό, τα μονοθέσια της Formula 1 είναι πιο προβλέψιμα κι εύκολα στην οδήγηση, αφού η εξέλιξή τους είναι τόσο μεγάλη που δεν είναι τόσο εύκολο να υποπέσεις σε κάποιο λάθος.

Μάλλον η 130R είναι η ταχύτερη στροφή της Formula 1, εκεί που περνάς με 320 ή 330 χλμ/ώρα. Αισθάνεσαι διαφορετικά. Στη Formula 1, η αίσθηση του τιμονιού με όλη αυτή τη βοήθεια που έχουμε, φαίνεται λίγο πιο εύκολο. Επίσης, η κάθετη δύναμη και ο εξευγενισμός της Formula 1 σού δίνει περισσότερη πρόσφυση και κάνει το μονοθέσιο πιο προβλέψιμο.

Εδώ τα πράγματα είναι πιο ωμά. Όλα είναι πιο αγωνιστικά. Είναι σίγουρα ταχύτερα και διαφορετικά. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, όλοι ξεκινήσαμε από τα karts. Όλοι ξεκινήσαμε από μικρές κατηγορίες που πιθανώς θα σου λείψουν όταν μπαίνεις στη Formula 1 κι έχεις τα πάντα υπό έλεγχο, κάθε χιλιοστό και κάθε δέκατο. Εδώ έχει να κάνει περισσότερο με τον οδηγό, σε διαφορετικές φάσεις της στροφής ή σε διαφορετικές διαδρομές.