Η Toyota κατάφερε να κερδίσει και τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς για το πρωτάθλημα αντοχής WEC, στη πίστα του Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, μετά τη νίκη που πήρε στον 6ωρο αγώνα του Silverstone.


Συγκεκριμένα η Toyota κατάφερε να κάνει το 1-2, κάτι που είχε να το πετύχει από τον 6ωρο αγώνα της Σαγκάη το 2014. Νικητές σήμερα ήταν οι Buemi/Davidson/Nakakima, οι οποίοι κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 1,992 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Conway/Kobayashi. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Porsche 919 Hybrid των Bernhard/Bamber/Hartley (+35,2 δευτ), με την 919 Hybrid των χθεσινών νικητών των κατατακτηρίων, Jani/Lotterer/Tandy να τερματίζει 4η. Το τρίτο TS050 των Sarrazin/Kunimoto/Lapierre τερμάτισε 5ο, 2 γύρους πίσω από τους νικητές.

Στη κατηγορία LMP2 κέρδισαν οι Rusinov/Thiriet/Lynn με Oreca 07, ενώ στην LMGTE Pro την καρό σημαία την πήραν οι Sam Bird και Davide Rigon με Ferrari 488 GTE. Τέλος στη κατηγορία LMGTE-Am κέρδισαν οι Paul Dalla Lana, Pedro Lamy και Mathias Lauda με Aston Martin Vantage V8.

Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, ο θρυλικός 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans στις 17/18 Ιουνίου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα του Spa μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

  • SAMURAI-66

    Στην toyota ειναι πλεον καλα διαβασμενοι και τρεχουν για την νικη…. https://uploads.disquscdn.com/images/113cd9a4c87b5fd92d052b73587088427fb435fb72bd1a7d5d7a018586ef7ced.jpg μπραβο τους!!!
    …………..

  • Moby Dick

    Πολύ καλό run απ’ την Toyota σήμερα που δεν απειλήθηκε πολύ σε κανένα σχεδόν σημείο του αγώνα. Η Porsche συνέχισε και σήμερα να τεστάρει το αεροδυναμικό πακέτο της ελάχιστης κάθετης δύναμης, που θα χρησιμοποιήσει στο Lemans.
    Τα σπουδαία τον Ιούνιο.

    • αν κερδισει το LE MANS αλλα χασει στους υπολοιπους αγωνες…..θα θεωρουμε την φετινη χρονια πετυχημενη η αποτυχμενη ?

    • Moby Dick

      H Τοyota θέλει πολύ το Lemans. Αν έχανε το πρωτάθλημα και κέρδιζε το Lemans θα ήταν ευχαριστημένη. Πρωτάθλημα έχει ξανα πάρει έτσι κι αλλιώς αλλά το Lemans λείπει απ’ το παλμαρέ της. Γενικά οι κατακτήσεις Lemans μένουν στην ιστορία στους αγώνες αντοχής και οχι τόσο τα πρωταθλήματα.

    • manowar

      Τον ειδες τον αγωνα ?σε κραταγε σαν μλκα πανω απο το μονιτορ εχει αρχισει να εχει περισσοτερο ενδιαφερον απο f1 μ φαινεται ?

    • Moby Dick

      Είδα το μεγαλύτερο μέρος. Περισσότερο ενδιαφέρον απ’ την F1 έχει εδώ και πολύ καιρό το WEC, οχι τώρα… Η F1 it’s just a joke!

    • δηλαδη αν ΤΟΥΟΤΑ κερδισει το πρωταθλημα αλλα χασει το πρωταθλημα θα ειναι ”αποτυχημνεη” η χρονια ???

      απο την αλλη…μιας και η Porsche ειναι η πολυνικης ομαδα στο lemans….αμα τον κερδισει αλλη μια φορα…αλλα χασει το πρωταθλημα….αυτο δεν θα ειναι αποτυχια ?

    • Renesis1
    • Moby Dick

      Σου είπα, η Toyota θα θεωρήσει επιτυχημένη την χρονιά αν κατακτήσει το Lemans, γιατί δεν το έχει πάρει ποτέ (ακόμα και αν χάσει το πρωτάθλημα).

      Η Porsche ως πιο μεγάλη ομάδα πρέπει πάντα να κερδίζει τα πάντα. Για την Porsche θα θεωρηθεί αποτυχία αν δεν κερδίσει και πρωτάθλημα και Lemans. Aν τους ρωτήσεις όμως διλημματικά τι θα προτιμούσατε να κερδίσετε απ’ τα δύο, θα σου έλεγαν δίχως δεύτερη σκέψη, το Lemans!

    • ωραια !!! το κραταω αυτ για το τελος του πρωταθληματος !!!

    • mixalhs7

      Απ όλους τους αγώνες στο πρωτάθλημα αντοχής το LeMans πάντα είχε το μεγαλύτερο ειδικό βάρος γιατί είναι ο μόνος 24ωρος αγώνας στο καλαντάρι!
      Άρα όποιος κέρδιζε στις 24 ώρες είχε και το ”καλύτερο” αγωνιστικό. Τουλάχιστον απο μαρκετινιστικης άποψης!

      Παράδειγμα όλοι θυμούνται πως η μαζντα κέρδισε το λεμανς αλλά κανείς δε θυμάται πως συνολικά στο πρωτάθλημα είχε το χειρότερο αγωνιστικό εκείνη τη χρονιά ή όλοι ξέρουν πως η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει κερδίσει ακόμα το Λεμανς και η κατάκτηση του πρωταθληματος που πέτυχε πριν 3 χρόνια πέρασε στα ψιλά γράμματα ;)

  • Mrdesperado32

    Αμπαλοι οι ιαπωνες στα τετρατροχα..αφου το λεει ο σουπερ γνωστης ετσι θα ναι

    • manowar

      Πηρατε 2 αγωνες μετα απο 30 χρονια συναιχομενης καρπαζοεισπρακτοροκαταστασης και βγηκες απο την τρυπασου?χαχαχαχαχαχ ναι ρε ο ιαπωνας το χει στα λεμανς εχει παρει 7 αγωνες σε 20 χρονια..?

    • Mrdesperado32

      α ειναι υπο δοκιμη η πορσε?ακομα τα αεροδυναμικα τεσταρουν.αλλες δικαιολογιες θα βρειτε για να δικαιολογησετε τους γερμανους?μεχρι στιγμης φετος στα μονα που συναντιεται ιαπωνας γερμανος σαν ομαδες ειναι στο wec.προς το παρον ο ιαπωνας τους παταει.στη f1 η χοντα ειναι προμηθευτρια κινητηρων και οχι αυτονομη ομαδα.κανω λαθος?

    • αντε να μπω και γω στο τρολαρισμα…..καμια δικαιολογια για την NISSAN θα μας πειτε ??? :-P

    • Renesis1
    • για τη NISSAN οι αντιδρασεις ειναι ιδιες με αυτες της HONDA στην F1……
      απλα δεν υπαρχουν…προσπαθουν να περασουν σρτην αφανεια !!!! :-P

      y.g το ιδιο ισχυει ασφαλως και για ερωτηση περι ΤΟΥΟΤΑ στην F1 !!! :-D

    • Mrdesperado32

      εγω αποτυχιες δε δικαιολογω.οταν κατι ειναι σκατα ειναι σκατα.αλλοι οπου χεζουν οι γερμανοι πανε και τρωνε και λενε και ευχαριστω

    • στις αποτυχιες μαζι σου !!!! αλλα εισαι κομματακι υπερβολικος να πεις αυτο για την πορσε στο wec !!!

    • Mrdesperado32

      δεν ειπα κατι για την πορσε.ειπα απλα οτι μεχρι στιγμης το εχει η τουοτα το πανω χερι.δε μιλαω γενικα για φετο μιλαω

    • George Liverpool

      Ενταξει,εγω wec παρακολουθω ελαχιστα,αλλα τοσα χρονια το τσαι που ριχνει η audi και η πορσε δε χωνευεται,ειδικα στο le mans.Για τη honda στην f1,ας μην μιλησουμε καλυτερα.Ως φιλος της mclaren,η κατασταση δεν παλευεται.Αυτο ελειπε,να προσπαθειτε εσεις να δικαιολογησετε την κατασταση στην f1.

    • Herc

      Δεν ακυρωνεται ομως η HONDA και η ιστορια τις στην F1, επειδη δεν τα παει καλα τον τελευταιο καιρο.Υπαρχουν πολλα παραδειγματα κατασκευαστων, που απο την κορυφη βρεθηκαν στα ταρταρα.Π.χ η καποτε κραταια στο WRC CITROEN, τα τελευταια χρονια παραπαιει.Ειναι η σκια του εαυτου της.

    • George Liverpool

      Η citroen ειναι σκια του εαυτου της,λογω της αποσυρσης του loeb.Κι επειδη οπως ειπα ειμαι φιλος της mclaren και αρκετα υπομονετικος θα ελεγα(τουλαχιστον με τα θετικα νεα που διαβασα προσφατα),ειμαι διατεθιμενος να κανω κι αλλη υπομονη.Δεν προσπαθησα να ακυρωσω την ιστορια της honda,αλλα η κατασταση τωρα ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ.Τα μονοθεσια παλευουν να τερματισουν σε καθε αγωνα,κι αυτο στο 3ο χρονο συνεργασιας.Ας μη λεμε οτι να ‘ναι….

    • Mrdesperado32

      το τσαι το ριχνει ο ενας στο αλλον γτ οι ιαπωνες δε συμμετειχαν για χρονια.τωρα δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα και περυσι στις λεπτομερειες κερδισε το λεμαν η πορσε.βασικα η τουοτα το εχασε

    • manowar

      Ο ιαπωνας τους παταει?χαχαχα βγαζει ματι οτι πονας ψηλε…εκτιθεσαι για wec-lemans μιλαμε ξερουνε την λεξη ιαπωνα εκει μεσα?η χοντα στην f1 ειναι φιασκο ο αλονσο δεν το λεει καθε τοσο?η κανω λαθος δεν τον φτανουν τα αλογα ουτε τελευταιος να τερματίσει..η πιλοταρα τα λεει εχουμε τουλαχιστον 10 αρθρα με αυτο το θεμα που σε ενα μπηκεςκαι σε αυτο τι εγραψες?να σ θυμησω? (Δεν ασχολειται η χοντα με f1 ετσι οπως εγινε) χαχαχαχα πως εγινε ρε ?ταχυτερη και πιο οικονομική απλα δεν εχουν ηχο..μην τα θεμε ολα δικα μας..ειναι αθορυβοι πυραβλοι και οι ιαπωνες δεν εχουν βρει τροπο να φυασουν τους ιταλογερμανους τα αδερφια τους στον αξονα παλια..απο τους 3 του αξονα εχουν μεινει οι ακαματιδες..

    • Mrdesperado32

      φιλε εχεις πραγματικα προβλημα κατανοησης των σχολιων η το κανεις επιτηδες για να αλλαξεις το νοημα.εγω ειπα οτι η χοντα πρεπει να φυγει αν δε μπορει γτ τσαμπα ξεφτυλιζεται γτ ετσι και αλλιως η f1 δεν ειναι στην αιγλη της.αυτο ειπα.μη γραφεις οτι να ναι.καταντας κουραστιος καθε φορα να σου εξηγω τι γραφω.διαβασε το καλα και ηρεμα γτ ετσι πως κανεις χανεις τη μπαλα

    • George Liverpool

      Αυτο θεωρω πως δεν προκειται να συμβει.Εχουν κανει πολυ μεγαλη επενδυση για να φυγουν τωρα,ειδικα με τετοιο εξευτελισμο.

    • Mrdesperado32

      αν νομιζουν οτι μπορει να βλετιωθουν ας μεινουν.αν οχι ας φυγουν.εχουν χαλασει εκατομμυρια και ακρη δεν εχει βγει.οποτε αν ειναι αμπαλοι και ανετοιμοι ας φυγουν

    • manowar

      Παλι κανεις πως δεν καταλαβαινεις για να ξεφυγεις και να αλαξεις την κουβεντα αλλα ξερεις πολυ καλα οτι μιλας με εμενα σ ξαναλεω η f1 σε τεχνολογια ειναι πιο προχωρημένη απο οτι παλια η εξέλιξη ειναι αυτη ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι ΕΞΕΛΙΞΗ στην οποια η χοντα δεν μπορει να ακόλουθισει και να αντιμετωπίσει τους αντιπαλους της.ειναι απλο το αν χασανε τον ηχο τους δεν λεει τιποτα για καποιους..

    • Mrdesperado32

      αλλαξες τα λεγομενα μου και γι αυτο σου εγραψα τιι ειπα πραγματικα δε θελω να παω τη κουβεντα αν αξιζει η οχι η φορμουλα πλεον σα θεαμα και γενικα.αυτο δε το λεω εγω αλλα ολοι σχεδον οι φανατικοι της.αυτο ειναι ασχετο με τη χοντα και οτι δε μπορει να ακολουθησει.ο χω πει και θα το λεω αν ειναι ανικανοι ας φυγουν γτ ρεζιλευονται.εμενα δε με ενδιαφερει μια εδω και χρονια η φορμουλα.δεν ειναι κριτηρια μου αν μια εταιρεια ειναι καλοι απ τους αγωνες.προιον καλο για τους απλους οδηγους θελω να βγαζουν καλα.αυτα τα κοιτανε οι οπαδοι και κολλημενοι των καθε ομαδων.εγω παντα υποστηριζα οδηγους και οχι ομαδες

    • manowar

      Δεν θα κατσω να διαβασω το κατεβατο εχω απαντησει απο πανω

    • manowar

      Η αλλη ερωτηση ειναι απλη απαντησε μου εδω μην κανουμε πολλα σχολια..ποια ειναι η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον πλανητη για σενα παντα η μεγαλυτερη απαντησε περιμενω γραψε απλα την φιρμα…

    • Mrdesperado32

      στο τι μεγλυτερη?σε οικονομικο μεγεθος?σε μεγεθος παραγωγης?σε τεχνολογια?σε αξια?σε τι?

    • manowar

      Το λεει η λεξη η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ για μενα ειναι η vw για σενα ποια ειναι?

    • Mrdesperado32

      δεν υπαρχει για μενα και για σενα ..τη πραγματικοτητα να κοιταμε.σε ολες σχεδον τις κατηγοριες η Toyota ειναι η καλυτερη εταιρεια αυτη τη στιγμη στν πλανητη.και απο αξια συμφωνα με το forbes..η vw ειναι 4-5η σε αυτο τον τομεα.σε παραγωγη παλι ειναι η καλυτερη συμφωνα με τα στοιχεια.οι πωλησεις ειναι αλλο θεμα.η vw σαν εταιρεια και οχι σα γκρουπ δε συγκρινεται με την τουοτα.πουλαει τα ισα αυτοκινητα .σα γκρουπ ειναι λιγες χιλιαδες μπρστα αλλα με μια ντουζινα εταιρειες μαζι.οποτε καλυτερη και μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια οχι για μενα αλλα γτ ετσι ειναι,ειναι η τουοτα.

    • manowar

      Η τουοτα ειναι η μεγαλυτερη ε?φαντασου μηχανολογικα που εχουν φτασει οι γερμανοι για να περνει απο αυτους κινητηρες η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανία μιας που λες για φορμπς θα ξετεις και κατι δηλωσεις τουοτα τυπου:οι Βαυαροί εχουν εξελίξει μηχανικα πολυ τους ντιζελ κινητηρες οποτε θεωρούμε οτι το καλυτερο ειναι το να παρουμε τα 1.6 συνολα,,συν τα 6κυλινδρα που τα θεωρουν επισης κορυφαία στο παρατριχα ειναι το σουπρα και το μοτερ του που θα γαζωνει την κατηγορια ειναι το γνωστο βαυαρικο 6κύλινδρο..οι μεγαλυτεροι περνουν απο τους καλυτερους

    • Mrdesperado32

      κατσε να δουμε αν θα παρει μοτερ και βλεπουμε.ο 2jz ειναι ο καλυτερος εξακυλιδρος που εχει βγει ποτε.λες να μη ξερουν να φτιαχνουν τουρμπισμενους εξακυλινδρους οι ιαπωνες?γι αυτο σου λεω οτι ειναι πισω οι γερμανοι.αυτοι εξελισσουν ακομα ντιζελ πανε για καταργηση και οι αλλοι εχουν 20 χρονια υβριδικα που ειναι καλυτερα απο ντιζελ οπως και υδρογονου οπου οι γερμνοι ακομα βγαζουν προτοτυπα ενω η τουοτα εχει ηδη 4 χρονια που κυκλοφορησε κανονικα υδρογονου.οταν μιλαμε για τεχνολογιες αυτες ειναι….και εει η τουοτα ειναι πολυ μπροστα

    • manowar

      Τι κατσε να δουμε ρε τα μοντελα που πουλαβε σαν ζεστο ψωμακι τα ντιζελακια τους φοραγανε μοτερ αλλα μπαβαριαν η μεγαλυτερη φιρμα οπως λες περνει μπτερ γερμανικά και βαζει..απο κει καταλαβαινω πολλά εγω..?

    • Mrdesperado32

      πουλανε τα ντιζελ της τουοτα?που ακριβως??στην αμερικη που κανει εκατομμυρια πωλησεις η τουοτα εχει diesel?το μονο αμαξι που εχει κινητηρα της bmw ειναι το αουρις και το avensis.το αουρις πουλαει περισσοτερα υβριδικα και τον 1.2t βενζiνης.μονο το avensis να χει πουλησει ελαχιστα dielel 1.6.η τουοτα δε ασχολειται πια με τα παροχημενα ντιζελ.οταν τα λεγε η τουοτα για τα ντιζελ οι γερμανοι γελουσαν.τωρα τρεχουν να προλαβουν μπας και βγαλουν και αυτοι κανα υβριδιο και ηλεκτρικο.για δες τα ι8 και ι3 τι μοτερια ηλεκτρικα εχουν?την επιτομη της τεχνολογιας.εσυ ασχολησου με μπουρουχες.εδω μιλαμε για εξελιξη και υπερτεχνολογια.

    • manowar

      Τι αν πουλανε τα ντιζελ της τουοτα??
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Χαχαχαχαχααχαχαχαχα
      Χαχαχαχαχαχαχαα
      Οχι ρε ιδεα σου καθολου..οσο για σουπρα ειμαι σιγουρα πλεον τα πραγματα για το 3λιτρο..
      Αν βγαλει διλιτρο θα παιξει με λεξους μοτερ..το 3λιτρο ομως εχει φυγει εχουν φυγει οι παραγγελίες

    • Mrdesperado32

      πουλανε μονο τα 1.4 d4d που ειναι τουοτα.τα 1.6 κακες πωλησεις.

    • manowar

      Συνελθε η μεγαλυτερη εταιρια σου αγοραζει γερμανικα μοτερ κακες πωλήσεις και της πτσας το 9μερο..δεν το χεις εχεις στριμωχτει παλι σε αφησα να πεις την μεγαλυτερη φιρμα π εχεις μεσα στο μυαλο σου και αυτη αποδεδειγμένα αγοραζει γερμανικη τεχνολογια μηχανολογικα οχι μονο 1.6 αλλα και στο καλυτερο αυτοκινητο της γερμανικη μηχανη θα βαλει..κλαψε ελευθερα τώρα αλλωστε αυτος ηταν και ο σκοπος της ερώτησης μου ετσι για να ειναι εδω γραμμενα να φαίνονται εδω δημόσια..μεε πολυ κακια βλοσυροτητα ετσι..δεν θα σβηστούν αυτα ολοι θα μαθουν ακομα και οι εντελψς ασχετοι πως η τουοτα εχει αυτοκινητα που εχουν μπεμβε μηχανη..μονο που το λεω γελανε και οι πετρες..ποιος να το περιμενε..εκει φαινεται οτι οι βαυαροι δεν κανουν εκπτώσεις στην ποιοτητα

    • Mrdesperado32

      δεν εχεις καταλαβει τι σου γινεται…η τουοτα θεωρησε τους ντιζελ ξεπερασμενους και δεν ασχοληθηκε.αγορασε εοιμους απ την bmw.οπως η mercedes απ τη renault..ειναι πολυ πισω η bmw σε τεχνολογια.και τα ηλεκτρικα που εχει japane ειναι…εσυ με τη ρενο και τη πεζο εμεινες να φτιαχνεις ντιζελ…που να την πιασεις την τουοτα σε τεχνολογια ρεεεεεεε??ετσι θα σας εχουν δουλους για να φτιαχνετε μπουρουχες γτ απο ηλεκτρικα υβριδικα υδρογονου δεν εχετε ιδεα.η επιτομη της bmw ι8 ρευματαιαπωνιικα εχει.οποτε οι ιαπωνες παιρνουν ντιζελ πο σενα και εσυ παιρνεις ρευματα απ αυτους…ποιος ειναι πιο πισω τεχνολογικα?ο ενας παιρνει γτ δεν ασχολειται με ξεπερασμενες τεχνολογιες και ο αλλος παιρνει γτ ειναι ανικανος.τι να λεμε τωρα

    • manowar

      Εισαι παντελως ασχετος και κλαψουριζεις και κανεις πως δεν το μαρτυρας αλλα το ξερεις οτι η bmw ειναι η κορυφαια στα μοτερ .η τουοτα θα βαλει στο σουπρα το κορυφαιο μοτερ 6κυλινδρων γιατι δουλευει σαν ατμοσφαιρικο στις ψηλες κανενα δεν δουλευει ετσι η μεγαλυτερη για σε εσενα εταιρια βαζει bmw γιατι εμπρακτα συναιχως βραβεύονται τα μοτερ της δεν επιλεγουν τυχαια..στα ντιζελ παλι κορυφαια ειναι εχει αποδείξει οτι ειναι υπεράνω σκανδαλων με τους μικροτερους ρυπους.οι ιαπωνες ειναι πολυ πισω ακομα οταν θα καταφερουν να βγαλουν μοτερια με αποδοση 500 αλογων και να μην ρυπαινει και να λειτουργει τοσο τέλεια οταν φτασουν οι ιαπωνες εκει παρε με τηλ..τωρα ομως βαλε στα τουοτα bmw μοτερ και σωπασε γιατι αρκετη ρομπα εχετε γινει με αυτα και με αυτα..οι λατρης των σουπρα κλαίγονται..ακαματιδες και στους αγωνες και παντου 5τοι και καταυδρωμενοι

    • Mrdesperado32

      Τα μονια αμαξια ππυ εχεις με τεχνολογια ειναι τα i..εκει τα.πηραν απ τα τζαπονια ολα.εσυ ασχολησου με μπουρουχες…

    • manowar

      Σ εχω ξαναπει εκτίθεται το 3λιτρο water injection ει αι το καλυτερο 3.0λιτρο 6ακυλινδρο μοτερ με 500 αλογα το κυνηγανε πολλοι αλλα τελικα μονο η τουοτα θα το χει..εισαι ασχετος ψαξε δες την λειτουργία του και μετα μιλαμε..λες λεςστο τελος θα μ πεις οτι το λεξους κουβαλαει τεχνολογία που εχει μοτερ.20ετιας 8κυλινδρο βουβαλομοτερ..να μας τρελανεις τελείως

    • manowar

      Εκτίθεται λες οτι η τουοτα δεν ασχολειται με ντιζελ επιδη δεν μπορεις να μ απαντησεις οσα ντιζελ πουλαει η τουοτα δεν πουλανε δε ποσότητα ολα τα ευρωπαϊκά ντιζελ μαζι..ειστε ψευτες εσεις οι jdm επιδη ειστε στην υπο την σκια ν της γερμανοιταλικης υπερτεχνολογιας κανετε πως δεν βλεπετε το προφανες

    • Mrdesperado32

      Οτι να ναι παλι…γερμανοιταλικη ακουω…τουλαχιστον απο τοτε που βγηκε η τζουλια και μοιπασε πονο εβαλες λιγο μυαλο.

    • manowar

      Εισαι ψευτης 10 βαθμους της κλιμακας ριχτερ σχολιακια απλα να γεμιζουν μια απαντηση διχως νοημα και εδω μεσα οι παλιοι και η παρεα μπυ και γενικα οσοι με ξερουν ,,απλα με ξερουν ως ιταλογερμανακια..η τζουλια καλο αμαξι αλλα οι υπερβολες οτι ειναι 100 χρονια μπροστα και τετοια δεν ισχύει..αν δεν εισαι παιδακι ξερεις μερικα πράγματα καταλαβαίνεις οτι ειναι ενα 3λιτρο με περισσότερα αλογα και μια πιο σύγχρονη αναρτηση μετα η bmw δεν κοντραρεται με την τζουλια αυτα τα λετε εσεις..η bmw ανεκαθεν εβγαζε τα πισταδιλα της μοντελα που ηταν και απολυτα μηχανήματα πιστας και μετα εβγαζε και τα απλα..αλλα και τα απλα γ@μανε..η Μ3 σενταν η ανανεωμενη παρι μπαρες με την ιουλια παρολο τα 60 λιγοτερα αλογα και αυτο δείχνει οτι η μπεμβε εκτος οτι ειναι κορυφαια κατασκευάστρια μοτερ ειναι και γκουρου στο στήσιμο..

    • manowar

      Ο 2jz τι ειναι ο καλυτερος 6ακυλινδρος που εχει βγει ποτε?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα για να φτασει τα βραβεια που εχουν παρει τα βαυαρικα 6κυλινδρα straight Six πρεπει να ξαναγενηθει 3 φορες..

    • Mrdesperado32

      τα βραβεια που δινουν οι χαρτογιακαδες τα θεωρεις κριτηρια για το αν ενα μοτερ ειναι καλο?το καλο μοτερ φαινεται στην πραξη και μετα απο χρονια.τα βραβεια η Bmw τα επαιρνε οταν το μοτερ δεν ειχε κλεισει χρονο.σαν 2jz εξακυλινδρο δε θα βγει ποτε.25 χρονια και ακομα το σκαλιζουνε διχως αυριο και δε κανει κιχ.γενικα οι ιαπωνες εχουν αφησει ιστορια σε 4κυλινδρα και 6κυλινδρα.ολοι το αναγνωριζουν αυτο και ειδικα οι βελτιωτες και οι κατοχοι.

    • manowar

      Μην το ξαναπεις οτι το 2jz ειναι το καλυτερο μοτερ γιατι κατι θα πεσει εκει να σε πλακωσει και δεν σε βγαζουν ουτε 20 εκαβιτες..
      Αλλο οτι εχουν βγει πολλα παρτς για βελτιωση και αλλο το καλυτερο μοτερ μην κλαψουριζεις λεγοντας τετοιες μπουρδες .οι χαρτογιακαδες ξερουν ενα τσουβαλι γραμματα περισσοτερα απο οτι ξερεις εσυ σε τετοιους τομεις..

    • Mrdesperado32

      δεν ειναι τα parts που εχουν βγει..ειναι οτι τι μοτερ αυτο αντεχει σχεδον τα παντα.τα υλικα κατασκευης οτι οτι καλυτερο υοπρχε τοτε.μυθικο μοτερ….τα βραβεια των γερμανων εχουμε μαθει πως τα εχουν παρει τοσα χρονια και για μενα δε παιζουν ρολο.βραβειο ειχε παρει και ο thp to 2007.αλλα ηταν οτι πιο σαπιο εχω οδηγησει ποτε.ρημαδι.αυτο με τα βραβεια κατι παιδακια τα δινουν σημασια.τα βραβεια δινονται στο δρομο μετα απο χρονια.

    • manowar

      Πολλα μοτερ αντεχουν αυτο που λες ειναι παιδικα ονειρα να ειχαμε να λεγαμε,,και το 18αρι της vw η το 2λιτρο ντιζελ σηκωνει 1.800 αλογα και αντεχει 30ετιες,,τι εχει να λεει οτι ειναι το καλυτερο μοτερ?βρες αλλη μλκια να πειςαυτο ειναι πολυ κουφο..υπαρχουν χαρχαλες που αντεχουν το tunning και διαμαντια πχ φεραρρι f50 που δεν βελτιώνονται αλλα ειναι κορυφαια..αυτο αν το πεις δημοσια χωρις ιντερνετ και nicknames θα γινεις περιγελος

    • Mrdesperado32

      δεν ειναι μονο το φτιαξιμο.το μοτερ αυτο ειναι αλεξισφαιρο…δεν ειναι πολλα μοτερ που αντεχουν τοσο.τωρα μου βαλες και ντιζελ στη συζητηση?τι αλλο θα πεις.ολος ο πλανητης το παραδεχεται αυτο το μοτερ μονο εσυ δε το βλεπεις.πανε πες οτι δεν ειναι μυθικο μοτερ ο 2jz θασε περασουν για μουρλο.αυτο και του s2000 ειναι θρυλικα μοτερ στις κατηγοριες τους.κορυφη που λεμε.στο φτιαξιμο φαινεται απ οτι υλικα ειαι φτιαγμενο το μοτερ και ποσο βασταει χωρις να ανοιχτει.βαλε ενα εξακυλινδρο της bmw οποιον θες και βαλε τα ιαπωνικα διαμαντια.μαντεψε ποιο θα γινει κονσεβρα στο πρωτο ανοιγμα.αλογα βγαζει και η κουτση μαρια.μοτερ που αντεχουν τα παντα βγαζουν μονο οι ιαπωνες.αποδεδειγμενα

    • manowar

      Τιποτα δεν ειναι ο 2jz..ειναι εμα μοτερ 3.3 330 αλογα τουρμπο 100 αλογα στο λιτρο με υπετροφοδοτες και απλα βαση το μπλοκ του δηλαδη ειναι αγωνιστικο γιαυτο σηκωνει πολλα αλογα ακριβως το ιδιο συμβαίνει και με το skyline αυτα που λες ειναι καγκουριες αποδεδειγμένα ο ιαπωνας ειναι πολυ πισω σε τεχνολογια απο ιταλο και γερμανό και αυτο φαινεται οταν ερθει η δυσκολη στιγμη να υπηρετήσει την υπερτεχνολογια που εννοειται οτι υπαρχει στους αγωνες..τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε ξαναλεω γιατι κανεις πω; δςν καταλαβαινεις το 2λιτρο d το παλιο της vw ειναι αλεξίσφαιρο και αλεξικεραυνο μαζι 30 χρονια βελτιωμενα βρισκεις και ζουν ακομα 30 χρονια μοντιφα απανω στο μοτερ και δουλευει..αλξισφαιροαλιξικεραυνο αεροδιαστημικης τεχνολογιας..αφου παιζεις με της λεξεις…αλεξης..

    • Mrdesperado32

      Καγκουρας εγω?εσυ ξηλωσες ολοκλορο αμαξι για να γραψεις χρονους.εσυ το χεις πειραξει και τωρα λες αυτα ριναι καγκουριλικια?θες και τα λες η σου ξεφευγουν?

    • manowar

      Το να ξυλωσεις το αμαξι δεν ειναι καγκουρια csl το εχω κανει μου λειπει η οροφη και τα πλαστικα τζάμια..οτι εχω βαλει ειναι απο το εργοστάσιο δεν εχει να κανει με καγκουριες αστοχησες λες οτι να ναι για να ξεφυγεις απο το προφανες..ο κοσμος το χει τουμπανο και εσεις κρυφο καμαρι ρεεεεε..τουοτα με την υπογραφη του γερμαναρα ρεεεε..που να σας το ελεγαν και να το πιστεύατε

    • Mrdesperado32

      πρωτα πηρες εσυ τεχνογνωσια και υπερτεχνολογια απ τα τζαπονια για να φτιαξεις υβριδικο και ηλεκτρικο και μετα θα παρουν τα τζαπονια απο τη bmw.αν παρουν τελικα και δε γιει κατι αλλο

    • manowar

      Χαχαχα α ρε ανιδεε.. τι μλκια θα γραψεις ακομα για να μην μαρτυρισεις και καλα οτι δεν ξερεις που βρίσκεται η bmw σε αυτα ,,,,,δηλαδη στην κορυφη..η bmw εβγαλε πρωτη τα υδρογόνα πολυ πιο πριν την Τουοτα..τα ηλεκτρικα και τα plug in ειναι αρχαια τεχνολογία παρμενη απο τον πορσε με το αμιγως ηλεκτρικο όχημα αργοτερα οι βρετανοι εβγαλαν ενα plug in και αργοοοοτερα η Τουοτα..στην τουοτα δεν ανήκει καμια πατεμτα οποτε μην τρως τα νυχια σου απο το αγχος ..οσο αφορα αυτο π λες η bmw απο ιαπωνια μονο μπαταριες περνει ο ηλεκτροκινητήρας πχ της Bosh εχει ιαπωνικες μπαταριες χεστηκαμε..και το δικο μου φοραει στερεο alpine ιαπωνικο..ε και?εδω σου λεεω τα αυτοκινητα της τουοτα φορανε bmw μηχανη..ξανα γιατι κλαις οταν το βλεπεις γραμμένο..
      Τα αυτοκινητα της ΤΟΥΟΤΑ φορανε κινητήρες BMW….χαχαχαχα μονο που το βλεπω γραμμενο γελαω με τα χαλια σας..?

  • edurakias

    Petagane ta toyota saronei fetos makari na exoun tyxi sto 24oro tou Leman kai i niki tha erthei .. i ferrari fenete fetos oti arxizei kai kseklidonei ton grifo pou legete TURBO…

    • Renesis1

      Με βάση αυτά που είδαμε στους 2 αγώνες, λογικά η Toyota έχει πάρα πολλές ελπίδες στο φετινό LeMans. Και το “δικαιούται” αν θυμηθούμε την έκβαση του περσινού αγώνα στη La Sarthe..

    • Moby Dick

      Φίλε μου δεν είναι έτσι. Περισσότερες ελπίδες φέτος στο Lemans έχει η Porsche και αυτό γιατί στους δύο πρώτους αγώνες δοκίμασε το αεροδυναμικό πακέτο που θα χρησιμοποιήσει στο Lemans, σε δύο πίστες που χρειάζεσαι ακριβώς το αντίθετο πακέτο (αυτό που χρησιμοποίησε η Toyota).

      Γενικά στο Lemans δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα γίνει, αλλά θα έδινα περισσότερες ελπίδες στην Porsche.

    • amdnord

      σωστα, το #9 toyota ειχε το aero του λεμαν φανταζομαι (η κατι κοντα σε αυτο) ενω τα αλλα 2 ηταν ραμμενα για το σπα.

      Ειναι δυνατη φετος η toyota, και κανεις απτους 2 δεν ειχε προβληματα ως τωρα οποτε αν ολα πανε καλα θα εχουμε συναρπαστικο αγωνα τον ιουνιο (οσο γινεται αυτο με 2 κατασκευαστες)

    • Moby Dick

      Σωστά. Το αυτοκίνητο της Toyota που θα τρέξει με το πακέτο του Lemans και έτρεξε με αυτό και στο ΣΠΑ, έχασε απ’ τις Porsche. Aπλά το σημειώνω.

    • Renesis1

      Σίγουρα η Porsche είναι η κραταιά δύναμη τα τελευταία χρόνια, όπως και η Audi παλαιότερα, κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Και όπως ανέφερες, όντως το αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποίησαν πάει σφαίρα για αξιοποίηση στο LeMans.

      Για αυτό και είπα οτι η Toyota έχει πολλές ελπίδες και όχι σιγουριά.. Η άποψή μου βασίζεται στο οτι πέρυσι είχανε το συνολικό πακέτο για τη νίκη, έφτασαν μια ανάσα και η ατυχία τους χτύπησε πολύ σκληρά στο τελευταίο γύρο. Όντως στο LeMans δεν υπάρχει τίποτα το σίγουρο και όλα κρίνονται πραγματικά στα τελευταία μέτρα..

  • gv

    ειναι πολυ νωρις να το λεμε αλλα δε βλεπω να χανει το πρωταθλημα φετος η τογιοτα..
    ειναι πολυ γρηγοροι μονο με ατυχία η αυτοκτονια θα το χάσουν..
    βεβαια για αξιοπιστια ποτε δε μπορεις να εισαι βεβαιος στο wec..
    πιστευα παντως πως η πορσε έχει ανωτερους οδηγους αλλα προς το παρον δεν ειναι αρκετο η απλα δεν ισχυει..

    παντως αν ημουν δημοσιογραφος θα ρωτουσα τη τογιοτα:
    αν υπηρχαν μονο 2 επιλογες,πρωταθλημα αλλα απωλεια λε μαν ή απωλεια του πρωταθληματος αλλα νικη στο λε μαν τι θα διαλεγατε?
    εγω προσωπικα το πρωτο..

  • Mika

    Εφυγαν τα κυκλακια και χαλαρωσαν τα ξαδερφια τους στη Πορσε….
    :p
    Ας ξυπνησουν πριν να ειναι αργα!Δεν ειναι δυνατον στους δυο πρωτους αγωνες να μην εχει σωστο αεροδυναμικο πακετο και να σκεφτεται κυριως το LeMans….
    O Webber θα τρεξει επιτελους εκει, η θα καθεται να κοιταζει?

    • Moby Dick

      Μέσα σε τόσες λίγες γραμμές έγραψες ενα σωρό ασυναρτησίες.

      1ον) Ο Webber έχει αποσυρθεί απ’ τους αγώνες απο πέρσι.

      Και 2ον) Πάντα στους δύο πρώτους αγώνες η Porsche φοράει το αεροδυναμικό πακέτο του Lemans. Και φυσικά σκέφτεται το Lemans γιατί είναι ο σημαντικότερος αγώνας.

      Τους δύο πρώτους αγώνες τους χρησιμοποιεί πάντα σαν προετοιμασία για το Lemans, μην στοχεύοντας σε νίκη, μιάς και Silverstone και Spa απαιτούν αεροδυναμικό πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης, ενώ το Lemans, ελάχιστης.

    • Mika

      1) Eυχαριστω για την ενημερωση, μου ειχε διαφυγει αυτο
      2) Μπορει να εγραψα ασυναρτησιες,αλλα οι δικες σου ειναι μεγαλυτερες. Κι εξηγουμαι.
      Νομιζα πως η Πορσε οπως κι εσυ εχεις δηλωσει εδω κατα καιρους κατεβαινει παντα με σκοπο τη νικη, σ ολους τους αγωνες που συμμετεχει.Το Λεμαν ειναι ενας αγωνας με ιδιαιτερη λαμψη κι ιστορια,αποτελωντας τιμη για καθε εταιρια να το κερδισει,αλλα δεν παυει να ειναι ενας απο τους αγωνες ενος ολοκληρου πρωταθληματος. Οποτε, το δοκιμαζουμε το πακετο για εκεινο το αγωνα, αλλα χανουμε τους δυο πρωτους γιατι τρεχαμε μ αλλες ρυθμισεις, αποτελει αφελη δικαιολογια. Η Πορσε οφειλε να εχει αναλογα εφοδια/αεροδυναμικα πακετα, και για εκεινους τους αγωνες, οπως επραξε η Τοyota…Καλο ειναι να ανοιγουμε τους οριζοντες μας και να βλεπουμε τη πραγματικοτητα, οχι οπως μας εξυπηρετει η μας τη σερβιρουν καποιοι….Για Πορσε μιλαμε, με πορους και δυνατο ανθρωπινο δυναμικο.
      Αν παρει το Λεμαν, που ειναι ενας μονο αγωνας, και εμπεριεχει ρισκα, και χασει το πρωταθλημα απο τους Ιαπωνες, λογω λανθασμενων επιλογων, θα ειναι επιτυχημενη η χρονια της???Φυσικα κι οχι…Δεν θα υποστει αναλογη κριτικη για τις επιλογες της? Εννοειται…
      Στο τελος ξυριζουν το γαμπρο λενε. Και μπορει να τα καταφερει. Αλλα ως τοτε, δεν χαιδευουμε αυτια…..

    • Moby Dick

      Δεν ξέρω αν δεν καταλαβαίνεις ή αν κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις. Δεν ξέρω επίσης αν εγώ φταίω που δεν το καταλαβαίνεις (μπορεί να μην το εξηγώ καλά).

      Η Porsche κέρδισε και το πρωτάθλημα του 2015 και το πρωτάθλημα του 2016 και το Lemans του 2015 και το Lemans του 2016 ακολουθώντας αυτήν την τακτική, θυσιάζοντας και στις δύο αυτές χρονιές τους δύο πρώτους γύρους.

      Είναι θέμα στρατηγικής και επιλογής, διότι οι βαθμοί του Lemans πιάνονται διπλοί και γι αυτό αφιερώνουν ολόκληρη την προετοιμασία τους σ’ αυτόν τον αγώνα.

    • Mika

      Καταλαβαινω μια χαρα, και δεν χρειαζεται να γινεσαι εριστικος για να κανεις μια κουβεντα….Πιστευω να μπορεις να συνομιλεις, και χωρις αυτα…(αναφερομαι στις ασυναρτησιες, που το ξεκινησες στραβα).
      Αυτο που λες προφανως κι εγινε. Απλα δεν εχω δει κανενα εως τωρα, να το διαφημιζει ετσι…Ποτε πχ τοσα χρονια ο υπευθυνος Μοtorsport της Audi, δεν εβγαινε να πει κοιταμε το Λεμαν και θα κατεβουμε στους πρωτους αγωνες με τη προσοχη μας στραμμενη εκει…Προσπαθω να καταλαβω λοιπον, αυτη ειναι η επισημη θεση της Πορσε, εξαρχης???
      Γιατι πιο κατω λες, η Πορσε ως μεγαλη ομαδα πρεπει να κερδιζει τα παντα….Και συμφωνω…
      Μου φαινεται λανθασμενο να μη παει σε αγωνες με τα σωστα εφοδια, εποφθαλμιοντας στο μεγαλο τυρακι….Το οποιο μπορει να ειναι λαμπερο κι ωραιο, αλλα εμπεριεχει παντα το ρισκο να μη το πετυχεις…
      Αυτο καυτηριαζω. Οπως και να εχει, για μενα η τακτικη αυτη, δεν ειναι σωστη. Αν της βγει, με γεια και χαρα της, θα παρει τα μπραβο της απ ολους μας…
      Κι αν θες και την χοντροκομμενη γνωμη μου, δεν καθεσαι να κανεις μαγκες τους οποιοδηποτε αλλους, λεγοντας περιμενετε και θα δειτε τι θα παθετε…Οχι, κοιτας να τους κερδιζεις/πατας κατω, οπου κι οποτε τους βρεις…

    • Moby Dick

      Συγνώμη αν φάνηκα εριστικός δεν είχα τέτοια πρόθεση.

      Είναι επίσημη θέση της Porsche αυτό, το ανακοινώνουν πάντα απ’ την αρχή της season οτι θα θυσιάσουν τους δύο πρώτους αγώνες δοκιμάζοντας το πακέτο του Lemans.

      http://www.porsche.com/uk/motorsportandevents/motorsport/generalinformation/archive/racereports/?pool=motorsport&id=4e081089-1a97-4c10-ae02-0207ba0581fb&lang=en

      κάνω και copy paste το σημείο απ΄ το δελτίο τύπου πριν τον πρώτο αγώνα της season στο Silverstone.

      Fritz Enzinger, Vice President LMP1: “

      It was a very deliberate decision before we came here to focus our aerodynamics completely on Le Mans.

      Τα υπόλοιπα που έγραψες δεν τα καταλαβαίνω. Η Porsche επι δύο χρονιές τα πήρε όλα. Και πρωτάθλημα και lemans. Tι ακριβώς στηλιτεύεις; Που δεν νίκησε ΟΛΟΥΣ τους αγώνες;

    • amdnord

      μεσα σε ολα αυτα και το γεγονος οτι φετος εχουν μονο 2 αερο πακετα για ολη τη σεζον, ενω μεχρι περσυ αν δεν κανω λαθος ειχαν 3 (ισως και παραπανω? δεν θυμαμαι), καθως και το εξτρα αμαξι για τετοιου ειδους δοκιμες, το οποιο κιολας τους εδωσε το λεμαν το 2015.

    • Mika

      Κανεις, οσο φανατικος κι εαν ειναι, δεν μπορει να εχει την απαιτηση να κερδισει ΟΛΟΥΣ τους αγωνες….Δεν τρεχει μονη της αλλωστε…Αυτο ομως που εχει απαιτηση ενας φαν απο μια εταιρεια τετοιου βεληνεκους ειναι να τρεχει σε καθε αγωνα με τα καλυτερα εφοδια για τη νικη, οχι να επιλεγει συνειδητα αγωνες οπου θα χτυπησει πρωτη θεση. Αυτο καυτηριαζω…
      Η Τoyota εχει 2/2 εως τωρα, και θα παει στο LeMans με αλλο πακετο για το 3/3. Αυτο τιμα την προσπαθεια της….Κι οσο κι αν δεν την υποστηριζω, με κανει να τη σεβομαι. Αντιθετως, η λογικη της Πορσε, ακομα κι αν κρυβεται πισω απο δικαιολογιες κοστους λογω dieselgate (??) δεν με ικανοποιει…
      That’s all.

    • mixalhs7

      Απο τότε που επανήλθε μέχρι σήμερα μόνο πέρσι κέρδισε μια φορά σε αγώνα προ Λεμανς για τον ίδιο λόγο έχοντας ουσιαστικά το προπέρσινο πρωτότυπο.
      Φέτος ειδικά με περιορισμένο μπάτζετ ήταν μονόδρομος η στρατηγική τεσταρισματος αυτού του πακέτου σε αντίθεση πχ με την ΤΟΥΟΤΑ που κατέβασε 3 πρωτότυπα με το rookie car να τεστάρει κι αυτό το δικό της πακέτο.
      Αν δεν κάνω λάθος φέτος υπήρχαν αλλαγές στην κατηγορία άρα το τεσταρισμα είναι επιβεβλημένο!

      Νομίζω πως στρατηγικά οι ομάδες έχουν να κάνουν δυο πράγματα
      1) να τεστάρουν αρχικά το πακέτο που θα τους δώσει το πλεονέκτημα στο ΛεΜανς
      2) μετα το ΛεΜανς να εχουν ετοιμο το αλλο πακετο που θα τους δωσει νικες στους υπολοιπους αγωνες δηλ το πρωταθλημα.