Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ινδία να μην έχουν καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Να πω την αλήθεια, σχεδόν όλα όσα έχει δοκιμάσει ο οργανισμός Global NCAP έφεραν απογοητευτικά αποτελέσματα.

Στην λίστα με τα αυτοκίνητα “σκοτώστρες”” προστίθεται και το Dacia Duster, που στην χώρα της Ινδίας πωλείται με τα σήματα της Renault. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δοκιμάστηκε στην πιο βασική έκδοση που είναι διαθέσιμη στην χώρα, η οποία δεν διαθέτει αερόσακους, με αποτέλεσμα να βαθμολογηθεί με 0 αστέρια για τους εμπρός επιβάτες, και 2 αστέρια για τα παιδιά πίσω.

Μετά το απογοητευτικό αποτέλεσμα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε από τον Global NCAP να δοκιμάσει μια άλλη έκδοση του Duster, η οποία διαθέτει έναν αερόσακο οδηγού, και αυτό σημείωσε 3 αστέρια για την προστασία των ενήλικων επιβατών.

Ωστόσο, οι ιθύνοντες του οργανισμού ασφάλειας αποφάσισαν να διερευνήσουν περαιτέρω το SUV, καθώς ο αντίστοιχος Latin NCAP είχε δοκιμάσει μια παρόμοια έκδοση του Duster (το οποίο και στην Λατινική Αμερική πωλείται με τα σήματα της Renault) πριν από δύο χρόνια, και είχε αποσπάσει 4 αστέρια.

Διαπιστώθηκε, ότι το ινδικό Duster διαθέτει μικρότερο αερόσακο, από αυτό που προσφέρεται στο μοντέλο της Νότιας Αμερικής, και αυτό όπως καταλαβαίνεις επηρεάζει την ασφάλεια των επιβατών.