Ο νυν, ο πρώην CEO και ο πρόεδρος της VW ερευνώνται για πιθανή χειραγώγηση στην αγορά μετοχών

Σχετικά άρθρα

Τι και αν έχουν περάσει περισσότεροι από 20 μήνες από τότε που ήρθε στη δημοσιότητα το Dieselgate; Τα προβλήματα για την VW δεν δείχνουν να έχουν τελειώσει μιας και δημοσίευμα του Bloomberg υποστηρίζει πως ο νυν CEO (Matthias Muller), ο πρώην CEO (Martin Winterkorn) και ο νέος πρόεδρος της VW (Hans Dieter Potsch) ερευνώνται για πιθανή χειραγώγηση της αγοράς μετοχών.

Συγκεκριμένα οι αρχές ερευνούν τους τρεις ισχυρούς άνδρες της VW για το αν ενήργησαν υπερβολικά αργά προκειμένου να ενημερώσουν τους μετόχους της Porsche SE, της εταιρίας που κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό των μετοχών της VW (άνω του 52%), σχετικά με το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι Winterkorn και οι Muller ερευνώνται σχετικά με μια ενδεχόμενη χειραγώγηση του μετοχικού κεφαλαίου της VW, μιας και οι δυο τους έχουν γίνει και στο παρελθόν αντικείμενο σχετικής έρευνας. Εκπρόσωπος της VW δεν σχολίασε το δημοσίευμα, ενώ εκπρόσωποι της Porsche SE και του Matthias Muller υποστήριξαν πως δεν γνωρίζει κάτι για τη συγκεκριμένη έρευνα.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Hans Dieter Potsch, κατά την ετήσια γενική συνέλευση της εταιρίας αποκάλυψε πως το VW Group δεν θα δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της εσωτερικής έρευνας σχετικά με τα αίτια δημιουργίας του Dieselgate, που διεξάγει για λογαριασμό της το δικηγορικό γραφείο Jones Day. Όπως εξήγησε ο πρόεδρος της VW, ο λόγος που δεν θα βγει στη δημοσιότητα το πόρισμα της έρευνας είναι καθαρά για νομικούς λόγους μιας και υποστήριξε πως η αυτοκινητοβιομηχανία του θα μπορούσε να αντιμετωπίσει “βαριά πρόστιμα” εάν δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της έκθεσης. Ωστόσο πολλοί επενδυτές της VW δεν εντυπωσιάστηκαν από την ανακοίνωση του Potsch, υποστηρίζοντας πως ο μόνος τρόπος η VW να κερδίσει πίσω την χαμένη εμπιστοσύνη είναι η δημοσιοποίηση της έκθεσης.

Τέλος η VW έχει ανακοινώσει από τον Νοέμβριο του 2016 πως θα καταργήσει 30.000 θέσεις εργασίας μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια προκειμένου να εξοικονομήσει 3,7 δισ. ευρώ ετησίως. Από αυτούς, οι 14.000 βρίσκονται στη Γερμανία, με τους 7.000 να έχουν υπογράψει ήδη συμβάσεις πως θα βγουν στη σύνταξη και να μην αντικαθίστανται από νέους, ενώ επιπλέον 2.200 εργαζόμενοι θα τους ακολουθήσουν. 4.500 συμβάσεις ορισμένου χρόνου δεν θα ανανεωθούν. Συνολικά 23.000 θέσεις εργασίας θα διαγραφούν, αλλά θα δημιουργούν 9.000 νέες θέσεις εργασίας με τους υπαλλήλους να εργάζονται σε θέματα όπως η ψηφιοποίηση και η ηλεκτρική κινητικότητα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...