Η StoreDot είναι μια ισραηλινή startup εταιρία που υπόσχεται να βάλει τέλος στο άγχος αυτονομίας των ηλεκτρικών μοντέλων. Η εταιρία αναπτύσσει μπαταρίες που φορτίζουν πολύ γρήγορα και η μπαταρία που ετοιμάζει για τα αυτοκίνητα, είναι σε θέση να φορτίσει πλήρως μέσα σε μόλις 5 λεπτά, δίνοντας αυτονομία μεγαλύτερη από 300 μίλια (482 χλμ).

Η StoreDot ονομάζει την τεχνολογία της FlashBattery και χρησιμοποιεί στρώματα από νανοϋλικά και διάφορες οργανικές ενώσεις που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί σε μπαταρίες μέχρι σήμερα. Η εταιρία ισχυρίζεται πως η FlashBattery είναι ασφαλέστερη από τις μπαταρίες ιόντων-λιθίου καθώς δεν είναι εύφλεκτη και έχει υψηλότερη θερμοκρασία καύσης. Σύμφωνα με τους Ισραηλινούς τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα εξοπλίζονται με την μπαταρία τους θα τα δούμε στην αγορά σε τρία χρόνια από σήμερα.

  • ωχ…..αλλο ενα καστρο κατα των ηλεκτρικων παει να γκρεμιστει !!! :-D

    • Anestis Genk
    • διαφωνω!!! σκεψου τι λεγανε πριν 15+ χρονια για την ιπποδυναμη..και πλεον 1000ρι βγαζει αξιοπιστα 120+ps….
      θελω να πω..οτι σε μια 15 ετια που θα υπαρχει σοβαρη εξελιξη θα δουμε πραματα…..που σημερα τα θεωρουσαμε απιθανα !!!

    • DJ_D

      Τι λέγανε πριν 15 χρόνια;
      Γιατί είχες και 225 άλογα από 1,8 λίτρα πριν 15 χρόνια.

    • τοτε τα ειχε μονο η VW…..πλεον τα εχουν ΟΛΟΙ..αυτο λεω….και αμα πας λιγο πιο πισω τα πραματα ηταν ακομα χειροτερα…
      σαφως και υπηρχαν και παλιοτερα οι εξαιρεσεις…..αλλα οπως θελω να πω δεν ηταν ο κανονας…..

  • teddy boy

    Αν όντως ισχύει θα “χεσ…” στο τάλιρο. Κολλητάρια με τον Elon Mask θα γινουν!

  • Mika

    Sounds too good to be true!!!
    Αν ισχυει,ειναι καταπληκτικο…

    • αν …υποθετικα μιλαμε……σημερα ολα τα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν..ειχα μια τετοια μπαταρια…..τι αρνητικο θα εβρισκες να πεις ????

    • Mika

      Μονο τη μπαταρια, μ ολα τα αλλα ιδια?
      Τιμη αγορας, βαρος και αγνωστη πραγματικη διαρκεια ζωης των μπαταριων…Μαζι με το κοστος αντικαταστασης τους, που παραμενει ιδιαιτερα υψηλο…Εχουμε ακομα δρομο μπροστα μας, οπως βλεπεις…

    • τιμη αγορας ???? πες μου 2 μοντελα για να στο αναλυσω…. ενα ηλεκτρικο και ενα βενζινης….
      οταν λες βαρος ???

    • Mika

      Eνα ηλεκτρικο ειναι αρκετα πιο βαρυ απο ενα συμβατικο αυτοκινητο, βενζινης η diesel, εκτος αν καταφυγει σε χρηση ανθρακονηματος, που ομως θα ανεβασει πολυ και τη τιμη του…

    • πιο φθηνη συντηρηση ενα συμβατικο οχημα απο ενα ηλεκτρικο ???????
      οι τιμες τους ακομα ειναι ακριβες γιατι δεν ειναι σε ”μαζικη” παραγωγη !!! πχ δες τι συνεβαινε με τα αυτοματα κιβωτια…..και πλεον ειναι πιο φθηνα απο τα μηχανικα αναλογα το μοντελο !!

      το βαρος δεν ειναι τοσο μεγαλο για να σε κανει να μην το προτιμησεις…ναι ειναι πιο βαρια……αλλα δεν κανει την διαφορα για τον μεσο αγοραστη !!!

      αμα φτασεις να κανεις 500 χιλιομετρα με 3 ευρω…(αν ισχυουν αυτες οι χρεωσεις στο ρευμα) πραγματικα θα το σκεφτεις σοβαρα να δωσεις το οποιο καπελο στην τιμη….

      οπως ειπα και πριν…..που σε αυτο συμφωνω μαζι σου…..η διαρκεια ζωης των μπαταριων…ειναι κατι που δεν το ξερουμε….και μονο γιαυτο κραταω μικρο καλαθι!!

    • Mika

      Ενα τυπικο σερβις με αλλαγη λαδιων και φιλτρων, θα ειναι πιο φτηνο υποθετω απο ενα σερβις ηλεκτρικου το οποιο θα μπορεις να κανεις μονο στην αντιπροσωπεια, με τις αναλογες χρεωσεις στις εργατοωρες, ενω για το πρωτο εχεις απειρες επιλογες, και σε ανεξαρτητα συνεργαζομενα συνεργεια.
      Συν καποια αναλωσιμα σε ενα ηλεκτρικο οπως λαστιχα και φρενα, παιζει να τα αλλαζεις πιο συχνα λογω αυξημενου βαρους, και ροπης κινητηρα εφοσον το πατας…
      Εσυ μιλησες μονο για τη φορτιση της μπαταριας, που ειναι μεγαλο μειον σημερα….
      Αν οι αλλοι παραμετροι τεινουν να συγκλινουν, πχ η τιμη αγορας πεσει, οι σταθμοι φορτισης γινουν οσα τα βενζιναδικα, η τεχνολογια των μπαταριων προχωρησει, ωστε αυτα να γινουν ελαφρια χωρις εξωτικα υλικα, τοτε μπορει να ξανασυζησουμε σε πιο ουσιωδη βαση…Προς το παρον η πολυ φτηνη χρηση δεν αποτελει το ισχυροτερο κινητρο, αφου υπαρχουν ακομα μεγαλες διαφορες στους αλλου τομεις…Ειδικα σ αυτο που ανεφερα, τα 10-11-12 χιλιαρικα διαφορα ειναι σημαντικο ποσο, που οσα χιλιομετρα κι αν κανεις, δεν το αγνοεις ευκολα..Δεν τα δινει κανεις τοσο ευκολα αν δεν συγκλινουν κι οι αλλοι παραγοντες, προτιμα να τα εχει καβατζα…..

    • παντως σε οσα αρθρα εχω διαβασει αναφερουν πως η συντηρηση θα ειναι αισθητα πιο οικονομικη…….και στο μελλον ειμαι σιγουρος πως θα υπαρξουν και συνεργεια που θα ασχοληθουν με αυτα τα μοτερ……..

      αυτο το βαρος που αναφερεις παντως δεν το θεωρω τοσο μεγαλο που να φθειρει τοσο πολυ τα αναλωσιμα……

      τα 10.000 ειναι σημερα η διαφορα……που ακομα και αυτη..με την σημερινη χρεωση κιλοβατωρας και τιμη λιτρου συμφερει αμα γραφεις αρκετα χιλιομετρα γιατι θα την κανεις αποσβεση σε μια 4ετια χονδιρκα με καμια 15.000 χιλιομετρα τον χρονο !!

    • Mika

      Μονο αν σκεφτεσαι τοσο μακροπροθεσμα και ξερεις πραγματικα ποσα χλμ κανεις το χρονο…Εδω πολλοι δεν ξερουν αν θα εχουν δουλεια του χρονου, και μπορει να καθονται, κι αυτοι και το αυτοκινητο…Οποτε πρεπει να ειναι απολυτα συνειδητοποιημενος για να δωσεις τα 10-12 παραπανω χιλιαρικα τωρα….

    • αν φοβασαι να μην εχεις δουλεια του χρονου…δεν αγοραζεις καν αυτοκινητο…..ολες οι αγορες εχουν βαση οταν γινοντε κατω απο λογικη σκεψη !!!!

      αλλιως οπως ελεγε και ο παππους μου…οι μαγκιες πληρωνοντε !!! :-D

    • Mika

      Μη το λες αυτο, μπορεις να εχεις σταθερη δουλεια, και μια μερα η εταιρια να πει τελος, και να πας σπιτι σου….Ας μη το πιασουμε αυτο τωρα,αλλα απειρα τα παραδειγματα σε ολους μας, δυστυχως..
      :-(

    • μα αυτο σε λεω…….. αν εχεις σταθερη δουλεια που να σε σηκωνει ενα ”ακριβο” ηλεκτρικο θα το αγορασεις……αν οχι απλα δεν το κανεις…..
      τωρα αν φοβασαι ..με αυτο το σκεπτικο δεν πρεπει να βγεις και απο το σπιτι γιατι μπορει να παθεις κακο απο 1000 πραματα……

    • το βαρος δεν ειναι απαραιτητα πιο μεγαλο στα ηλεκτρικα, καθώς δεν εχουν το μοτερ καυσης (οπως τα hybrid), και το ηλεκτρικό μοτερ ειναι πολυ ελαφρυ, και η συντήρηση ειναι πιο μικρη καθώς δεν εχεις φιλτρα, λαδια, μπουζι, ιμαντες και τα συναφή τα οποια ολο θελουν αλλαγμα, οι σημερινές μπαταριες κρατάν για 300.000χλμ και αυτές που θα βγουν στο μελλον περισσότερο, οποτε πιθανων πρωτα θα αλλαξεις αυτοκίνητο και οχι μπαταρια.