41 χρόνια μετά το πρώτο Golf GTI, η Volkswagen στο φετινό meeting Wörthersee GTI την επόμενη εβδομάδα θα παρουσιάσει το up! GTI που φορά τον 1.000αρη TSI EA211 κινητήρα απόδοσης 115 ίππων με 230 Nm ροπής, με το Up! GTI να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 197 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 997 κιλά, φορά σπορ ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στιλιστικά εξοπλίζεται με επιθετικό bodykit με αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 17″, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, καρό επενδύσεις, σπορ δερμάτινο τιμόνι, σπορ πεντάλς, όπως και νέο λεβιές ταχυτήτων.

Με συμπαγείς διαστάσεις, χαμηλό βάρος, σπορ χαρακτηριστικά και τα κλασσικά GTI διακριτικά (κόκκινες λωρίδες στη γρίλια, μαύρους καθρέπτες, μαύρα διακοσμητικά), οι πωλήσεις του Volkswagen up! GTI θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2018. Θα προσφέρεται στα χρώματα “tornado red”, “pure white”, “dark silver”, “black pearl”, και τέλος το “costa azul”, που είναι ένα νέο μπλε.

  • LJ

    Τελειο φαινεται!!!! Μοναδικη παραφωνια οι 17αρες που ειναι τελειως αχρειαστες but anyway…

    Περασαν πολλα για να μου αρεσει ειναι κουβαgen. To αγοραζα χτες!

    • Mika

      Χαχαχα, συμφωνω μαζι σου!!!

    • jim_1

      Και ελπίζω να έχει τουλάχιστον 40 λίτρα ρεζερβουάρ και όχι 35.Κάτι πολύ σημαντικό για την αυτονομία.

    • Yiannis Kontopoulos

      Για σκέψου πριν αγοράσεις!!!

  • Γιώργος Βαρδου

    Ήθελε τουλάχιστον 130 άλογα, να είναι ανάλογο του 500

  • UltraB

    Δεν μου αρέσουν οι επιδόσεις του για τα κιλά του.

    Περίμενα καλύτερες επιδόσεις δεδομένου ότι τα Ibiza – Polo είναι 300 κιλά πιο βαριά και παίζουν στα ίδια επίπεδα.

    Edit: Μερικά από τα specs που έχετε βάλει είναι λάθος. Λέω και εγώ…

  • Mika

    Στο βιντεο λεει πως η τελικη του ειναι 197, οχι 182, πραγμα που ακουγεται πιο λογικο για τα αλογα και τα κιλα του..
    Συμπαθητικο σαν πακετο, βεβαια να δουμε και ποσο θα κοστιζει..
    Σαν ανταγωνιστης του ειναι το Twingo GT, Smart Forfour Brabus……

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έχει τη φάση του! Δείχνει σπορτίφ.

  • μπα..και παλι δεν με πειθει………..

  • ZafMio

    Τώρα μένει και η PSA, να βάλει στα C1-108 τον 1,2 με τα 110 άλογα. Να θυμηθούμε τις παλιές καλές εποχές των VTS-Rallye!!

    • Yiannis Kontopoulos

      Ιεροσυλία!!! Rallye ήταν μόνο το 205 και το 106!!!

  • a_f_a

    ταβλάκι…
    φράγκα να έχεις, να το παρεις να παιζεις μέσα στη πόλη. να ειχε και dsg (ανανεωμένο αξιοπιστο) να έχει άλλα γουστα και ευκολία…

  • Spyros

    Παρατήρησε κανείς άλλος ότι το Up! είναι πιο ογκώδες απ’ το Golf; Μιλάμε γι’ αυτοκίνητο δύο ολόκληρες κατηγορίες κάτω…

    • αυτο συμβαινει σχεδον σε ολα τα μοντελα…..πλεον εχουν μεγαλωσει ολα τοσο πολυ..που σε σχεση με τπους προκατοχους τους..εχουν αλλαξει πλεον κατηγορια !!!

      πχ το 1996 αγοραζες GOLF για να εχεις τους Χ χωρους…..πλεον τις ιδιες αναγκες σου τις καλυπτεις με το νεο POLO !!

    • Spyros

      Έτσι είναι. Και δυστυχώς τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν όλο και περισσότερο, ενώ το πρόβλημα χώρων στις πόλεις εντείνεται. Διαβάζω κάθε δελτίο τύπου που γράφει ότι “το νέο τάδε αμάξι θα είναι μεγαλύτερο απ’ τον προκάτοχό του” και χαλιέμαι. :/

  • Yiannis Kontopoulos

    H τιμή θα είναι σίγουρα όσο του 500. Οπότε γιατί να το προτιμήσω;
    Έλεος και με αυτές τις καρώ ταπετσαρίες στα καθίσματα. Δεν είναι όλα Golf GTi mk1

  • enigma

    Είχε βγάλει και στο παρελθόν το lupo σε έκδοση gti με το μοτέρ του polo….

  • Dimitris

    άκουσα για τιμή 18 και χιλιάρικα……αν ισχύει αυτό η VW παίζει με την νοημοσύνη μας…Και πάλι όμως θα πήγαινα για Twingo. Πισω κίνηση, κινητήρας πίσω, πυραυλάκι!

  • το θελω…