Η BMW Z8 ήταν στην παραγωγή από το 1999 μέχρι το 2003, και συνολικά βγήκαν από το εργοστάσιο 5.703 αυτοκίνητα. Εξ’αυτών οι 555 φορούσαν το σήμα της Alpina, που παρότι πρακτικά είναι ένας βελτιωτής, στην Γερμανία θεωρείται ως ανεξάρτητος κατασκευαστής.

Η Z8 της BMW κάτω από καπό φορούσε έναν 4,9-λίτρων V8 κινητήρα (S62), ο οποίος απέδιδε 400 άλογα και 500 Nm ροπής, ενώ συνδυαζόταν μόνο με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η Alpina, όμως, θέλοντας να μετατρέψει το αυτοκίνητο από sportscar, σε grand tourer έκανε αρκετές τροποποιήσεις. Ποιες ήταν αυτές;

Καταρχήν, στην θέση του παραπάνω κινητήρα τοποθέτησε έναν άλλον V8, χωρητικότητας 4,8-λίτρων με κωδική ονομασία M62, ο οποίος προερχόταν από την Alpina B10 V8 S (E39), ενώ αυτός, πλέον συνδυαζόταν με ένα 5-τάχυτο αυτόματο Steptronic κιβώτιο της BMW. Η ιπποδύναμη του έφτανε τα 375 άλογα και τα 519 Nm, με την τελευταία να ήταν διαθέσιμη σε πολύ χαμηλότερες σ.α.λ, σε σχέση με το “μαμά” μοντέλο, καθώς ο σκοπός του αυτοκίνητου ήταν οι πιο ήρεμες μετακινήσεις.

Οι αλλαγές δεν σταματούσαν εκεί, καθώς η Alpina είχε τοποθετήσει νέες, πιο μαλακές αναρτήσεις, και οι 18άρες ζάντες με τα -σκληρά- run-flat ελαστικά είχαν αντικατασταθεί με νέες, 20άρες ζάντες και συμβατικά ελαστικά, με πιο μαλακά πλαϊνά.

Στο εσωτερικό είχε τοποθετηθεί ακόμα πιο μαλακό Nappa δέρμα, ενώ νέος ήταν και ο πίνακας οργάνων, με την υπογραφή της Alpina. Τέλος, καινούριο ήταν το τιμόνι, το οποίο διέθετε τα απαραίτητα κουμπιά για τις αλλαγές των ταχυτήτων, με το ποια σχέση ήταν επιλεγμένη να το εμφανίζει μια ειδική οθονίτσα πίσω από το τιμόνι.

Όπως κατάλαβες, μια από αυτές της 555 Z8 της Alpina βρίσκεται προς πώληση στην Αμερική. Είναι βαμμένη στο κλασικό ασημί χρώμα, με το εσωτερικό της να είναι επενδυμένο με κόκκινο δέρμα. Από το 2003 έχει διανύσει μόλις 23.832 χλμ., και γι’αυτο αναμένεται να πουληθεί σε μια τιμή ανάμεσα στα 215.000 με 245.000 δολάρια.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Απλά τέλεια!

  • Bon Viveur

    το πιο ωραίο αμάξι που έχει βγάλει η bmw

    • manowar

      Συμφωνω αλλα μετα απο τον πινακα ζωγραφικης με 4 ροδες 507 https://uploads.disquscdn.com/images/748568d555459003604dbb7578013911b779de74382912c51bf792fe630b03c0.png και ας μην χωρας να μπεις αν εισαι 2 μετρα παλουκαρι

    • Bon Viveur

      Επειδή έχει τύχει να δω απο κοντά και τα δύο, το Ζ8 είναι μία μοντέρνα έκδοση του 507. Αλλά για τα δικά μου γούστα το Ζ8 έδειχνε πιο ωραίο, πιο αρμονικό.
      …καλά για τους χώρους δεν το συζητάμε, ούτε τα στρουμφάκια δεν χωράνε. :P

    • manowar

      Γμσετα..ετσι ηταν ολα τα ροαντστερ παντα τα χαιροντουσαν οι πιο κοντοι εγω που ειμαι μετριο υψος δεν χωραω στα παλια ροαντστερ φαντασου οι πιο ψηλοι..μλκια αυτο τωρα τελευταία βεβαια αυτο εχει εξαλειφθει εχουν χωρους τα καινουρια

    • Bon Viveur

      Οι χώροι έχουν μεγαλώσει λίγο αλλά όχι σε σημείο που να πεις οτι χωράς άνετα. Η αλήθεια είναι οτι δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Ένα roadster απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό. Γιατί οικειοθελώς να θέλεις να χάσεις τους μισούς πελάτες σου;…

    • manowar

      Ο σχεδιαστης φιλε θυσιαζει πολλα για την εξωτερικη εμφανιση αυτος ειναι ενας απο τους κυριους λογους πρεπει να δείχνει πολυ χαμηλο και δυναμικο εγω στο τελευταίο ζ4 μπαινω ανετα γιατι ειμαι 1.85 μέτριο υψος αλλα οι πολυ ψηλοι δεν χωρανε εννοειται

  • Mika

    Πολυ ομορφη η ατιμη…

  • manowar

    Ενα απο τα πιο κομψα αυτοκινητα στον πλανητη καθαρα απο αποψη σχεδιασμου

  • giorgos

    πανεμορφη η ατιμη ναι αλλα μεγαλη ξενερο το καντραν των οργανων στο κεντρο :'(

  • giorgos

    πανεμορφη η ατιμη ναι αλλα μεγαλη ξενερο το καντραν των οργανων στο κεντρο :'(