Η Ford Ελλάδος ανακοίνωσε πριν λίγα λεπτά πως τα πρώτα Fiesta που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της εταιρίας στην Κολωνία της Γερμανίας, έρχονται τις επόμενες ημέρες στη χώρα μας. Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο έχουν επενδυθεί €293 εκατ. για τη νέα γραμμή παραγωγής του Fiesta, με την εταιρία να αναφέρει ότι από αυτήν θα βγαίνει ένα νέο Fiesta κάθε 68 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα στις αρχές Ιουλίου, για να μπει στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών από τα τέλη καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου. Το νέο Fiesta είναι μακρύτερο και πλατύτερο από αυτό που αντικαθιστά, έχοντας μήκος 4.040 χλστ., πλάτος 1.734 χλστ., ύψος 1.483 χλστ. και μεταξόνιο 2.493 χλστ.

Θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις, την Titanium, την Vignale, την ST-Line, και την Active, με ελαφριά crossover χαρακτηριστικά. Με αυτό το τρόπο η Ford σου προσφέρει περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, καθώς και ενισχύει τα οδηγικά χαρίσματα κάθε έκδοση ειδικά για κάθε στιλ οδήγησης.

Το νέο supermini της Μπλε Οβαλ θα διατίθεται σε νέες εκδόσεις, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, και πολλές τεχνολογίες. Το νέο Ford Fiesta διατίθεται με την τιμή να ξεκινάει από τα €12.990 για την έκδοση Trend με 85 άλογα, και φτάνει μέχρι τα €19.608 για την πολυτελής έκδοση Vignale, με τον 1.500άρη πετρελαίου απόδοσης 120 ίππων.


Διαθέτει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 5,53%, προκαταβολή 40% και χρόνο αποπληρωμής έως 48 μήνες και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. Αναλυτικά τις τιμές για κάθε έκδοση, μπορείς να δεις εδώ, ενώ περισσότερες πληροφορίες για το νέο Fiesta, μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Τέλος, αργότερα θα προστεθεί και το νέο Fiesta ST με τον ολοκαίνουργιο 1.500αρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 290 Nm ροπής που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα.

  • Interstellar

    τα 19000 δεν μου φαίνονται πολλά για την vignale!!! Εαν σκεφτεί κανείς ότι ένα Yaris κάνει 17000-18000!!!

    • antonis

      Γενικα η τιμές έχουν ξεφύγει, πιστευω ένα από τα πιο value for money για μένα ειναι το λεον, με 19000 παίρνεις το fr με 180 άλογα κ μια κατηγορία πάνω.

    • οι τιμες εχουν ξεφυγει για τα ονοματα τους…..αμα δεις πλεον αυτο που αγοραζεις…ειναι αυτο που πριν 10-15 χρονια το πληρωνες πχ για το focus…..

    • Interstellar

      Ναι αλλά πλέον τι εξοπλισμούς βλέπεις πάνω στα αμάξια σαν στάνταρ; δεν είναι όπως παλιά πάρε έναν αερόσακο και μια λαμπάδα δώρο!!!

    • antonis

      Αυτό ακριβως. εγω εχω το τελευταίο φιέστα 2 χρονια τωρα κ το μόνο μ παράπονο ειναι η ποιότητα στο εσωτερικό.

    • Interstellar

      και εγώ το έχω τι έχει το εσωτερικό; (εμενα ειναι fiesta van φαντάσου που δεν εχει και τα εξτρα μιας κουρσας)

    • antonis

      Μερικες φορές τρίζει ένα κομμάτι στο ταμπλό, επίσης όταν κάνει ζέστη κ πιάνεις να κλείσεις την πόρτα το χερούλι τρίζει παρα πολυ. Κ νομίζω βεβαια οτι φταίει το gloss φινίρισμα που εχει.

    • Interstellar

      εγώ το έχω 2 χρόνια έχω κάνει 63000χλμ με φορτώματα αλλά ακόμα δεν έχω τριγμούς βέβαια είμαι τύπος που θα περάσω από κακοτεχνίες του δρόμου όσο πιο σιγά μπορώ!

  • antonis

    ωραιο το φιεστα το μόνο που θελω να έχουν βελτίωση την ποιότητα του εσωτερικού.

  • Πάνος

    Σαν να ανέβηκαν οι τιμές… Επιτέλους όμως έχει εσωτερικό που το προσέχεις, γιατί η προηγούμενη οθόνη με τα 50 κουμπιά ήταν παρωχημενη…

  • ΝΙΚ

    αν δεν με χαλαγε στο παλιο το εσωτερικο δεν θα κοιταγα το καινουριο με την καμια γιατι εξωτερικα δεν υπαρχει σε ομορφια το παλιο και μπροστα αλλα ποιο πολυ ο κολος στο παλιο ειναι τερμα ομορφος το καινουριο βεβαια εχει φανταστικο εσωτερικο αλλα και απλησιαστες τιμες σε σχεση με το παλιο που τιμολογιακα αποτελει δελεαρ!!!!

  • gronholm89

    ST line, 3d, κοκκινο, ηλιοροφη και 1.5 TDCI 120.

    • Mika

      Οπως το ειπες, μπλε και 5D για μενα!

    • gronholm89

      Δεν μπορω να φανταστω πως θα πηγαινει το Fiesta με αυτον τον κινητηρα!!!!!

  • Mika

    Εχουν ανεβει οι τιμες, αλλα μαλλον δικαιολογειται (?) αυτο απο τον καλυτερο εξοπλισμο…Ενα απο τα αμαξια που θα παω να το δω απο κοντα οταν ερθει….
    Αναμενω συγκριτικο Fiesta 140αρι ST-Line vs Ibiza 1.5 FR…Το Ιμπιζακι ειναι δυο χιλιαρικα κατω, με παρομοιους εξοπλισμους, σημαντικη διαφορα σ αυτη τη κατηγορια…
    Παντως η τιμη του καλου χιλιαρη Ecoboost με τα 140 αλογα ειναι πολυ κοντα σ αυτη του νεου 1.5 diesel με τα 120 αλογα, οποτε ο τελευταιος δειχνει να εχει σημαντικο πλεονεκτημα!

  • jimdenin

    Το ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ είναι η 8 ετών εγγύηση. Τόση δεν δίνουν ούτε καν οι Ιάπωνες κατασκευαστές. Πρωτόγνωρο υπέρ για το αυτοκίνητο αλλά και τεράστιο δέλεαρ για κάθε υποψήφιο αγοραστή Ίσως και για΄αυτό οι κάπως τσιμπημένες τιμές. Όσο για την πολυτελή έκδοση τα έχει σχεδόν όλα.

  • potsgkenenafto potsgkenenafto

    Eρωτηση,εχει βαλει κανενας προγραμμα στο 1.0αρακι του,ειτε 100 ειτε 125 ps,επειδη βλεπω οτι αρκετοι δεν δισταζουν να βελτιωσουν τον ecoboost με stage 1 και μαλιστα μεχρι τα 135 πηγαινει ανετα με απλο remap και οχι απαραιτητα hardware upgrade.

    Ενδεικτικα παιζουν τσιπαρισματα απο bluefin,mountune,pumaspeed,e-tuners και διαφοροι αλλοι.