Ο οδηγός αυτού του Opel Astra μπήκε με περισσότερα χιλιόμετρα σε μια στροφή στο Nurburgring, με αποτέλεσμα η υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να πέσει πάνω στις μπαριέρες και να ανατρέπεται.

Ο οδηγός του δεν φαίνεται να τραυματίζεται σοβαρά από το περιστατικό, μιας και βγαίνει μόνος του από το αυτοκίνητο.

  • Giannisk

    Έφυγε ευθεία το αστρα αλλά έδειξε άριστη παθητική ασφάλεια.

  • Mrdesperado32

    ειπαμε τα opc δε στριβουν και το συγκεκριμενο δεν αποτελει εξαιρεση…μακαρι οι γαλλοι να το διορθωσουν

    • GiorisFullThrottle

      Καταρχας δεν ειναι opc…..Τη διαφορα χλμ σε σχεση με το ρενω δε τη βλεπεις ……

    • manowar

      Opc ειναι..δεν ξερεις εσυ?

    • Mrdesperado32

      Δεν ειπα οτι ειναι opc.αναφερομαι γενικοτερα και οτι το συγκεκριμενο δεν ειναι εξαιρεση

    • Gd

      Opc και Γαλλοι…..αν δεν τρολλαρεις εισαι τεζα ασχετος..

    • Mrdesperado32

      εχεις καταλαβει οτι την αγορασαν οι γαλλοι την οπελ?και θα φορανε γαλλικα μοτερ?σχετικε εσυ

    • Gd

      Μονο μοτερ θα δινουν ειδημονα…προσεχε τι διαβαζεις

    • Mrdesperado32

      δειξε μου που λεει μονο μοτερ και οι ειρωνιες να περισσευουν.

    • Gd

      Υπαρχει αρθρο στο site που μιλαει για τα μοτερ του νεου corsa που θα ειναι peugeot. Και εκτος αυτου το οτι αλλαζει ιδιοκτησιακο καθεστως μια εταιρεια δεν σημαινει οτι αλλαζει και η ιδια…να ξερουμε τι λεμε

    • Mrdesperado32

      ναι το ειδα το αρθρο αλλα δεν λεει ΜΟΝΟ μοτερ.ουτε εσυ ουτε εγω ξερουμε αν βαλει χερι και στο στησιμο του αυτοκινητου.η ιστορια εχει δειξει οτι ολες οι εταιρειες που εξαγοραζονται αλλαζουν ειτε προς το καλο ειτε προς το κακο.εφοσον μπαινουν και μηχανικα συνολα αλλης εταιρειας αλλαζει σιγουρα

  • Anestis Genk

    Η Opel παραδοσιακά είναι υποστροφική για να εμπνέει ασφάλεια. Από όταν διάβασα εκείνο το άρθρο για τις μπαριέρες που πληρώνεις χρυσάφι, αντί να βλέπω τι ζημιές έπαθε το αμάξι βλέπω τι ζημιές πάθαν οι μπαριέρες.

    • manowar

      Το προηγουμενο μοντελο ηταν υποστροφικα το νεο μοντελο ομως δεν ειναι..το τουμπαρισμα αυτο εγινε για τον λογο που γίνονται τα περισσοτερα δηλαδη τα ορια αυτοκινητου οδηγου χιλιομετρων κτλ κτλ..η λογική που ειναι διαθήκη απο τους παλιους μας τι λεει εδω :ολα τα αυτοκινητα εχουν ενα οριο αμα το περασεις τοτε το τιμονι αρχιζει και σε γραφει στα @@ του

    • Anonymous

      Το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι το ποσο θα κοστισε το ατυχημα ! Παιζει το κοστος για τις ζημιες στην πιστα να ειναι μεγαλυτερο απο το αμαξι !

  • panos

    υποδειγμα παθητικης ασφαλειας κ σε ρεαλιστικες συνθηκες, μακαρι να μη βαλει το
    χερι της η peugeot κ τα ψευτισει, η υποστροφη που συντηρειται απο αδαεις κ haters
    ειναι ρετσινια που εχει κολλησει στα οπελ απο προηγουμενες γενιες opc, με υπεθυνη την αποτομη εκρηξη ροπης κατα το αργο ξυπνημα του σαλιγκαριου λογω του μεγαλου lag που ειχαν εκεινη την εποχη τα τουρμπο μοτερ σε συνδυασμο με την ελλειψη μπλοκε διαφορικου, τωρα στα opc εχει εξαλειφθει το φαινομενο της υποστροφης επειδη εχουν πιο ομαλες καμπυλες ροπης κ ισχυος,κ μπλοκε διαφορικο..

    • manowar

      Γνωστος κλαψερ προσπαθειες βγαλει απο μυγα ξυγκι επιδη καρπαζα αφανεια 10 ετη τωρα ..οβερ…χαχαχα
      Περαν της πλακας αυτο που λες ειναι τερμα σωστο ο γερμανος σέβεται την ασφαλεια πανω απο ολα του πελατη του ουτε στην μεση μοιραζουν οι καροτσες να γινεται τροπετο εκει στα καλα καθουμενα ουτε τουμπαρουνε ουτε κολλανε τα γκαζια μαζικα σε ολόκληρη παραγωγή ενος σαπιοψευτομοντελου ουτε γίνονται χαρτονια σε ενα τρακαρισμα..σχολιο βγαλμενο απο manowar ατοφιο βγαλμενο απο αληθειες να πονανε μεχρι το μεδουλι
      Υ.γ αν βαλει το χερι του ο γαλλος σε θεματα ποιοτητας κατασκευης τα οπελ θα αρχισουν να σκορπανε ολα μεσα και γίνονται κουδουνιστρες στον χρονο απανω.δεν πιστευω ο γερμανος που ξερει καλυτερα απο ολους πως να φτιαξεις ενα ποιοτικο αυτοκίνητο να αφησει τον γαλλο να αγγίξει τετοιους τομεις..ο γαλλος το μονο που θα κανει ειναι οτι μπορει να μεγαλωσει τα ορια Του αυτοκινήτου στις στροφες λογο παραδοσης στα εμπροσθιοκινητα

    • panos

      η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι αυτοκινηταδες japan fans δεν νοιαζονται κ πολυ για την ασφαλεια, γτ πολλοι απο αυτους ηταν πρωην η ειναι μηχανοβιοι με γιαπωνεζικες μηχανες, με νοοτροπια οτι αφου πανω στην μηχανη ειναι εντελως εκτεθειμενοι, στα αυτοκινητα αισθανονται ασφαλεις αφου εχουν γυρω τους λαμαρινες, εστω κ ψευτικες, κ αμα εχουν κ την νοοτροπια του καμικαζι αστα να πανε, κ απο μουσαμα να ειναι το αμαξι τους, δεν τους νοιαζει καθολου, αρκει που δεν βρεχονται. Για το κλισε οτι τα οπελ δεν στριβουν που αναπαραγουν οι ασχετοι κ οι haters προσθετω οτι εχω οδηγησει πολλα τουρμπο, τα παλια μολις ξυπναγε το σαλιγκαρι με τερμα
      στριμμενο τιμονι πηγαιναν ευθεια, κ δεν ηταν κανενα απο αυτα οπελ,
      τι να λεμε τωρα..

    • panos

      η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι αυτοκινηταδες japan fans δεν
      νοιαζονται κ πολυ για την ασφαλεια, γτ πολλοι απο αυτους ηταν
      πρωην η ειναι παποβιοι, μηχανοβιοι με γιαπωνεζικες μηχανες κ
      προφανως παπια, με νοοτροπια οτι αφου πανω στην μηχανη ειναι
      εντελως εκτεθειμενοι, στα αυτοκινητα αισθανονται υπερασφαλεις
      αφου εχουν γυρω τους λαμαρινες, εστω κ ψευτικες, κ αμα εχουν
      κ την νοοτροπια του καμικαζι αστα να πανε, ακομα κ απο πλαστικο
      υφασμα νιτσεραδας να ειναι το αμαξι τους, δεν τους νοιαζει καθολου,
      αρκει που δεν βρεχονται. Για το κλισε οτι τα οπελ δεν στριβουν που
      αναπαραγουν οι ασχετοι κ οι haters προσθετω οτι εχω οδηγησει
      πολλα τουρμπο, τα παλια μολις ξυπναγε το σαλιγκαρι με τερμα
      στριμμενο τιμονι πηγαιναν ευθεια, κ δεν ηταν κανενα απο αυτα
      οπελ, τι να λεμε τωρα..

    • manowar

      Για ολα μιλανε αλλα να μιλανε για κρατηματα δυνατότητες πιστας απο αυτοκινητα μη αγωνιστικα οι τζαπανεοι αυτο ξεπερναει τα ορια επιστημονικής μλκιας δες εδω μια ξεφτισμενη μεταχειρα ε36 γρια με ενα καρο χιλιομετρα στην πλατη πως ντροπιαζει μια τελευταίου τυπου κατασκευη γ@μ@ω τ@ο κτλ κτλ…δεν μιλαω για το Μ2 που του εριξε πτσα που πηγαινε συννεφια..
      https://youtu.be/tEP9vl9AuVA
      ετσι για να μην ξεχνιόμαστε 2 χρονια μελετες για να βγαλουν ενα αμαξι που σε πιστα μπορει να στρίψει το ιδιο ικανα με ενα αρχαιο γερμανικο αυτοκινητο..
      Κλαψτε

    • panos

      για το crx vtec ειδες να μιλαει κανεις? Οσοι ξερουν ηταν ενα αυτοκινητο σκοτωστρα απο ολες τις αποψεις, σε κρατηματα, γυριζε για πλακα κ δεν μαζευοταν με τιποτα, αφου εκτος απο
      την δυστροπη συμπεριφορα του, δεν βοηθουσε την κατασταση ουτε το τιμονι του επειδη ειχε απειρες στροφες, φρενα αγνωστη λεξη κ απο παθητικη αν ηταν χαρτινο θα ηταν πιο ασφαλες, οποτε συμφωνα με την νοοτροπια που λεει οτι τα χαρακτηριστικα καταργημενων μοντελων μιας εταιρειας διατηρουνται αυτουσια κ στα τρεχοντα μοντελα της, τοτε ολα
      τα honda ειναι σκοτωστρες, παντως εχω ακουσει οτι το crx εραβε το ατιμο κ οτι ηταν κ αξιοπιστο..

  • SAMURAI-66

    Τωρα που εχει γαλλικο αιμα επιτελους και θα βρει την υγεια του το γνωστο προβληματικα μετριο πρωην brand του βορρα θα του μεταλαμπαδευσουν σιγουρα και τα γνωστα χαρακτηριστικα τους στην συμπεριφορα για να εμπνεουν ασφαλεια οπως αυτοι ξερουν σαν κορυφαιοι στον χωρο οι της peugeot-citroen…..αντε μηπως και να δουν θεου προσωπο!

    • panos

      αμφιβαλω αν εχεις αφησει ποτε γκαζι πανω σε στροφη με peugeot
      ( οχι αυτα που κυκλοφορουν τωρα, λιγο πιο παλια ) για να δεις πως
      θα συμπεριφερθει, κ επειδη το πιο πιθανο ειναι να μη το εχεις κανει,
      σε πληροφορω οτι αν το κανεις θα γυρισει κ θα σε δαγκωσει η ουρα
      του πριν προλαβεις να πεις toyotagate, κ η ειρωνεια ειναι οτι μιλας για
      οδικη συμπεριφορα ενω εισαι φανατικος οπαδος των γιαπωνεζικων κ
      ειδικα της της τογιοτα, που μεχρι προσφατα τις βαρκες της αν τις
      πιεζε καποιος, στην πρωτη στροφη εβγαιναν απ τον δρομο, αλλα αυτο
      ευτυχως δεν συνεβαινε κ τοσο συχνα, γτ τα αυτοκινητα της τογιοτα
      συνηθως τα προτιμουν παπουδια, θειτσες, γιαγιαδες κ ταριφες..

    • Αννίβας

      To peugeot 106 rallye ήταν απόλυτο στο όριο αλλά τα opel ακόμα είναι η χαρά του πεζοδρομίου.
      Τα GTi της Opel είναι σαν τα τραγούδια της Βίκυ Λέανδρος δεν θυμάσαι κανένα. Τα GTi peugeot μπορεί να τα μισείς αλλά θα τα θυμάσαι. Οπός και άλλα γαλλικά.

    • panos

      μαλλον μπερδεψες την αισθηση του τιμονιου με
      την υποστροφη, γτ τα οπελ μια χαρα στριβουν, αλλα
      η αισθηση τους τιμονιου τους δεν ειναι απο τις
      καλυτερες, επισης δεν μιλαω μονο για το peugeot 106,
      γτ κ αλλα peugeot στο ασε γυριζουν για πλακα..

    • Αννίβας

      Όχι δεν μπερδεύω την αίσθηση του τιμονιού και αν και δεν έχω οδηγήσει όλα τα σπορ peugeot έχω διαβάσει εδώ και πολλά χρόνια πολλά ειδικά περιοδικά και αυτό που έλεγαν ήταν ότι η ουρά σε βοηθούσε να τοποθετηθείς.
      Τα opel δεν είχαν ποτέ ένα 205 gti ,106 rallye, 306 gti.
      Μπορείς να έχεις άλλη γνώμη αλλά μάλλον για μένα τα gti της opel δεν είχαν ποτέ προσωπικότητα και υπερστραν.
      306gti”Ανάρτηση, διάσταση τροχών και απόδοση κινητήρα σε απόλυτη αρμονία. Αν χρειάζεται μπορείς φυσικά να ρυθμίσεις με το γκάζι. Η απόκριση είναι ακαριαία. Πατάς και αφήνεις μόνο και μόνο για αυτή τη σπάνια αίσθηση. Και τον ήχο. Σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά της ουράς, στο δεξί πόδι έχεις ένα δεύτερο σύστημα διεύθυνσης.”
      308 gti”Το όριο βέβαια είναι εξαιρετικά ψηλό, αλλά η πιο σταθερή ουρά σε κάνει να πιστεύεις ότι αν πιέσεις λίγο ακόμη δεν θα πλασαριστεί με τα τέσσερα αλλά θα υποστρέψει”.
      http://www.drive.gr/posts/classic/dokimi-peugeot-306-gti-6-vs-308-gti-270

    • panos

      σου ειπα οτι μπερδευεις την αισθηση του τιμονιου με την υποστροφη επειδη ειπες οτι τα οπελ ειναι η χαρα του πεζοδρομιου, γτ τα οπελ δεν ειναι πεζοδρομιοκυνηγοι,
      αυτος ο ορος ταιριαζει σε κατι παλια hyundai scoupe που
      με στριμμενο το τιμονι τους, αυτα ηθελαν να πηγαινουν
      ευθεια, εχω προσωπικη εμπειρια απο peugeot κ μιλαω
      για απλα μοντελα, στο αφημα σε στροφη ηταν σαν να
      τραβαγες χειροφρενο, που σημαινει οτι αν δεν εκανες
      αναποδο τιμονι κ γρηγορα μαλιστα, γυριζε η ουρα τους για πλακα, για γνωστες ηταν παντως διασκεδαστικη
      συμπεριφορα που βοηθουσε μαλιστα στο πλασαρισμα,
      ενω στις ιδιες συνθηκες με οπελ η ουρα εμενε βιδωμενη στην ασφαλτο, οποτε η συμπεριφορα των οπελ μπορει να μην
      ηταν διασκεδαστικη κ παιχνιδιαρα αλλα ηταν πιο safe για τον
      μεσο οδηγο, αυτο δηλαδη που ηθελε η οπελ..

    • Αννίβας

      Και εγώ είχα 307 και για να το έχει τώρα ο πατέρας μου μάλλον δεν έκανα σβούρες ούτε εγώ ούτε αυτός.
      Δηλαδή πιστεύεις πως τα opel είχαν καλύτερη οδική συμπεριφορά από τα peugeot.
      Σεβαστή η άποψη σου .
      αλλά θα πρέπει να είσαι από τους ελάχιστους που πιστεύουν αυτό.
      Για μένα η Opel είναι η εταιρία που πουθενά δεν υστερούσε αλλά και πουθενά δεν ξεχώριζε.
      Και ίσως το χειρότερο gti ήταν το Rover 220 Turbo.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    • panos

      τα οπελ εχουν αυτο που λενε ασφαλη οδικη συμπεριφορα,
      δλδ δεν φερνουν σε δυσκολη θεση τον οδηγο τους, παραδειγμα αν περασεις το οριο τους θα αρχισουν να υποστρεφουν, σε αυτη την φαση ο οδηγος απο ενστικτο
      αφηνει το γκαζι κ το αμαξι επανερχεται μονο του, η οδικη συμπεριφορα εχει πολλες παραμετρους, μια ειναι κ το κρατημα, το οποιο μπορει να μετρηθει, πχ μεγιστη ταχυτητα
      σε μια συγκεκριμενη στροφη, ( η κινηση σε κυκλο ), μεχρι να αρχισει να χανεται η προσφυση, οποτε επειδη η οδικη συμπεριφορα ειναι γενικος ορος, δεν μπορει να δοθει ασφαλης απαντηση, παντως τα οπελ εχουν καλο κρατημα, γτ εχουν φαρδια λαστιχα, επισης μπορει σε μια κατηγορια το αμαξι μιας Α εταιρειας να εχει καλυτερη συμπεριφορα απο μιας Β εταιρειας, ενω σε αλλη κατηγορια να ισχυει το αντιθετο, αλλο παραδειγμα για το οτι ορος οδικη συμπεριφορα δεν δειχνει ολοκληρη την εικονα ειναι η δοκιμασια σε σλαλομ. Η alfa romeo giulia τεινει να γινει σημειο αναφορας οδικης συμπεριφορας, το audi a5 ομως μπορει κ περναει το τεστ με μεγαλυτερη ταχυτητα απο την giulia, κ νομιζω οτι τα audi γενικα δεν εχουν κ πολυ καλη αισθηση τιμονιου..
      Ευχομαι επισης να εχουμε καλη εβδομαδα.

    • GiorisFullThrottle

      Καλα ρε τοσα χρονια τρωτε καρπαζιες απο τους μετριους????Μαθε μπαλιτσα αγορινα….

    • manowar

      Οι κορυφαιοι δεν ειναι γερμανοι που μαζι με ιαπωνες γλεντανε και γαλλους?διορθωσε με αν κανω λαθος γιατι εσυ μπορει να βλεπεις διαφορερετικο μηχανοκίνητο αθλητισμο …χε χε χε χε χε τις πετρες με τις μασελες δεν στις ποσταρω τωρα περιμενο το σουπρα..χε χε ζε ?

  • Nikpap

    Αντε παλι με την οπελ και την υποστροφη…στη συγκεκριμενη στροφη εχουν αγορασει μπαριερες ολες οι μαρκες…

  • Bon Viveur

    ελπίζω το επόμενο του αμάξι αν έχει καλύτερο χρώμα απο αυτό το άθλιο κίτρινο

    • DimiE92

      Οντως

  • giorgos

    Και γαμω τα δυστυχηματα !!!!
    ευτυχως που δεν επαθε κατι τελος καλο ολα καλα (οχι για το αστρα)

  • Mika

    Βλεποντας το βιντεο πολλες φορες και συγκρινοντας το με το μπροστινο Megane RS, δεν ηταν θεμα υποστροφης, για εμενα ειναι φανερο πως μπηκε με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα σ αυτη τη στροφη, και προφανως ηταν αδυνατο να στριψει οτι κι αν εκανε..Μαλλον το καταλαβε πολυ αργα, πλακωθηκε στα φρενα μηπως και, αλλα δεν γινοταν…
    Αγρια φαση η τουμπα, ευτυχως ολα καλα…
    Τωρα, με βαση αυτα που διαβασαμε σε αλλο αρθρο,και το αμαξι εβγαλε αχρηστο και θα πληρωσει τις μπαριερες και το γερανο…Αλιμονο του…Και βρεγμενος,και δαρμενος..

  • 13b_maniac

    Θα δωσει τωρα ο ανθρωπος ενα νεφρο για να το φτιαξει το αμαξι και αλλο ενα για την πιστα (τα αναλυσαμε τα εξοδα τρακαρισματος σε αλλο αρθρο)

  • cfu

    ποσο θα πανα τα μπικικινια για την πιστα αραγε????
    το αμαξι παιζει να μην το κάλυψη η σαφαλεια.αν δεν κανω λαθος δεν σε καλυπτουν για ατυχηματα σε πιστα,οποτε του βγηκε πολυ ξινή η βολα

  • Γιώργος Εμπέρ

    Eχουμε και λεμε:

    Αλλο αμαξι (Αυτο παει σκουπιδια)
    Μπαριερες
    Βαση για μπαριερες
    Φορτηγο μεταφορας των μπαριερων
    Γερανος μεταφορας του αυτοκινητου (η οτι απεμεινε τελως παντων)
    Αυτοκινητο ασφαλειας που θα ερθει στον τοπο του δυστυχηματος

    Λες και ευχαριστω που βγηκες ορθιος απο μεσα. Οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα θα σε εβαζαν να πληρωσεις και το ασθενοφορο!