Η Renault-Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο 100 Mw αποθήκευσης ηλεκτρικού ρεύματος στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα νέο project της Γαλλο-Ιαπωνικής εταιρίας, που θέλει να εισέλθει στην αγορά αποθήκευσης ενέργειας, προκειμένου να ανταγωνιστεί τις εταιρίες κοινής ωφέλειας.

Το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να τροφοδοτεί με ενέργεια 120.000 σπίτια ή να υποκαταστήσει το φυσικό αέριο ή το κάρβουνο στη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση σε ηλεκτρικό ρεύμα τις ώρες αιχμής.

Πριν μερικές ημέρες η Renault ανακοίνωσε πως θα δώσει νέα ζωή στις χρησιμοποιημένες μπαταρίες των ηλεκτρικών της μοντέλων, μιας και θα τις χρησιμοποιεί ως μονάδες αποθήκευσης ενέργειας για οικιακή χρήση. Η γαλλική εταιρία θα συνεργαστεί με την PowerVault, προκειμένου να προσφέρουν μια δεύτερη ζωή στις χρησιμοποιημένες μπαταρίες των ηλεκτρικών της μοντέλων, οι οποίες θα λειτουργούν ως αποταμιευτήρες ενέργειας στα σπίτια, έχοντας διάρκεια ζωής περίπου 10 χρόνια.

  • SAMURAI-66

    Να προσφερει ο ιδιωτικος τομεας στην επενδυση της ενεργειας καλο ειναι και βοηθαει της υποδομες του κρατους να ανταπεξελθουν στην οποια επιβαρυνση του δικτυου προσφεροντας πιθανον και καλυτερες τιμες μεσα στην ανταγωνιστικη κοινωνια,και εδω το εγχειρημα των γαλλο-ιαπωνων φαινεται να ακολουθει τον σωστο δρομο.
    Θα βοηθησει επισης τα μεγιστα την επεκταση των ηλεκτροκινητων οχηματων κανοντας τα περισσοτερο οικια στον ενδιαφερομενο και ισως τιμολογιακα ανεκτα για να αποκτησεις ευκολοτερα.
    Φτανει να μην εξελιχθουν οι νεες μοναδες που θα ενεργοποιηθουν σε φωλιες σκανδαλων και φοροδιαφυγης με μοναδικο σκοπο να κερδισουν ποσα τεραστια και να την κανουν μετα με ελαφρα πηδηματακια οπως συνεβει στην ελληνικη πραγματικοτητα με την energa-hellas power!
    Βεβαια αντιστοιχα σκανδαλα υπαρχουν πολλαπλασια τον αριθμο και στο εξωτερικο τοσο σε αμερικη οπως και στην ευρωπη που ειναι σχεδον το κατεστημενο στον ευκολο πλουτισμο εδω και δεκαετιες και πρεπει να τα γνωριζουμε.
    Παντα υπαρχουν τα φαινομενα κακοπροαιρετου παρεμβατισμου σε αφθονια μαλιστα σαν πρωτη ειδηση και χρειαζεται προσοχη απο τους πελατες για να μην βρεθουν κρεμασμενη χωρις να φταινε.

  • Christos Dimou

    Κάτι το αναμενόμενο η κίνηση αυτή απο τη Renault που αποκτά πρόσβαση σε μία τεράστια βάση από συσσωρευτες που οι πελάτες της αγορασαν, επιδοτουμενοι απο τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

    Το ίδιο συμβαίνει και αλλού βέβαια και οσοι ανεβηκαν νωρις στο συγκεκριμένο τρένο έχουν τη δυνατότητα να μπουν και στην συγκεκριμένη αγορά.

    Για να δούμε την αντίδραση των εταιρειών ηλεκτρικής ενέργειας.