Λιγότερο από μια ημέρα μετά τη χθεσινή διαρροή, η BMW παρουσίασε επίσημα την 6-Series Gran Turismo, το μοντέλο που αντικαθιστά την 5-Series GT.


H 6-Series GT έχει μήκος 5.019 mm (+87 mm από την 5-Series GT), με το ύφος της να μειώνεται κατά 21 mm σε σχέση με την 5-Series GT, φτάνοντας τα 1.538 mm, με το πίσω μέρος να είναι χαμηλότερο κατά 64 mm σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το πλάτος παρέμεινε στα 1,9 μέτρα. Φορά LED φωτιστικά σώματα στον βασικό εξοπλισμό, με τις πόρτες να μην έχουν πλαίσια παραθύρων, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 610 λίτρα και μπορεί να φτάνει έως και τα 1.800 με την ηλεκτρονική αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Έχει μεταξόνιο 3.070 mm, αεροδυναμικό συντελεστή 0,25 Cd, με την πίσω αεροτομή να ανοιγοκλείνει αυτόματα.

Η νέα 6-Series Gran Turismo, βασίζεται στην CLAR πλατφόρμα της BMW που παρέχει “εξαιρετική ακαμψία” και μειωμένο βάρος κατά μ.ο 150 κιλών. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και ένα σύστημα με 5 συνδέσμους στο πίσω μέρος, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονοπίστονες πίσω ενώ οι δίσκοι είναι φυσικά αεριζόμενοι. Αξίζει να σημειωθεί πως η πίσω αερανάρτηση βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και είναι σε θέση να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος έως και 20 mm, αλλά και να την μειώνει κατά 10 mm.

Προχωρώντας στο εσωτερικό, βλέπουμε ότι η BMW εξόπλισε τη νέα 6άρα GT με την τελευταία έκδοση του iDrive συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που κάνει χρήση μίας μεγάλης οθόνης αφής 10,25 ιντσών και επιτρέπει τον χειρισμό του συστήματος με την φωνή, χειρονομίες ή συμβατικά, αγγίζοντας την οθόνη. Επίσης, η Γερμανική εταιρία τοποθέτησε την τελευταία έκδοση του Head-Up Display της. Αυτό έχει κατά 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής και παρέχει πληροφορίες για τη σήμανση στο δρόμο, ραδιοφωνικούς σταθμούς, οδηγίες για την πλοήγηση και διάφορες προειδοποιήσεις από τα συστήματα υποβοήθησης. Εκτός από τα συστήματα που έχουμε συνηθίσει να βρίσκουμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η BMW εξόπλισε την 6-Series GT και με τα ανανεωμένα –και προαιρετικά φυσικά– Active Cruise Control και Steering και Lane Assist με περισσότερες λειτουργίες. Έτσι “από στάση και έως τα 210 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο μπορεί να απαλλάξει τον οδηγό από τα καθήκοντα της επιτάχυνσης, της επιβράδυνσης ή της αλλαγής κατεύθυνσης όπως αυτός επιθυμεί”.

Ο οδηγός κάθεται ψηλότερα, με τους τρεις πίσω επιβάτες να μπορούν να ρυθμίσουν τα καθίσματά τους ηλεκτρικά. Κατά το λανσάρισμά της, η 6-Series GT θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, που έχουν κατά μέσο όρο 15% λιγότερες εκπομπές σε σχέση με τους κινητήρες της 5-Series GT.

Η BMW 630i Gran Turismo φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 258 ίππων και 400 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση αναλόγως με το μέγεθος των ζαντών κυμαίνεται μεταξύ 6,2-6,6 λίτρων/100 χλμ, εκπέμποντας 142-152 γρ/χλμ CO2.

H BMW 640i Gran Turismo/BMW 640i xDrive Gran Turismo εξοπλίζεται με τον 3,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,4/5,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση αναλόγως με το μέγεθος των ζαντών κυμαίνεται μεταξύ 7,0-7,4 λίτρων/100 χλμ (7,7-8,2 λίτρα η τετρακίνητη έκδοση), εκπέμποντας 159-169 γρ/χλμ CO2 (177-187 η τετρακίνητη έκδοση).

Τέλος η BMW 630d Gran Turismo/BMW 630d xDrive Gran Turismo εξοπλίζεται με έναν 3,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 268 ίππων και 620 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,1/6,0 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση αναλόγως με το μέγεθος των ζαντών κυμαίνεται μεταξύ 4,9-5,3 λίτρων/100 χλμ (5,5,-5,9 λίτρα η τετρακίνητη έκδοση), εκπέμποντας 129-139 γρ/χλμ CO2 (144-154 η τετρακίνητη έκδοση).

Και οι τρεις συνδυάζονται με 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο. Το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει τον Σεπτέμβριο στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν τον Νοέμβριο.

  • paparoach

    Οι φωτογραφίες το αδικούν… είναι ακόμα πιο άσχημο απότι φαίνεται!

  • http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/203/626/67c.png
    τί να του πει το νέο σιβικ

  • gv

    ο ορισμος της σχεδιαστικης χλιαροτητας..
    καλυτερα να παρω suv..
    αν και εγω ειμαι πιο πολυ υπερ των υπερυψωμενων τετρακινητων wagons οπως το V90 cross country..
    αν επαιρνα suv θα ηθελα να εχει πραγματικες ικανοτητες εκτος δρομου αλλιως τζαμπα βαρος και τζαμπα ογκος..

  • Bad Belmondo

    Nicht schlecht, το δέχομαι γι’αυτό που είναι! Το μόνο που δεν κολλάει είναι το όνομα! Μπάχαλο τα έχουν κάνει!

  • οπως και να εχει,… ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι την λενε 6 και οχι 5 … αυτοι αραγε το εχουν καταλαβει ;;;

    • Bad Belmondo

      Κάποιοι λένε ότι ονομάστηκε 6άρα επειδή οι ζυγές Σειρές τιμολογούνται λίγο πιο πάνω από τις μονές! Αν το καλοσκεφτείς, το ίδιο συμβαίνει και με τις 2 Active/Gran Tourer!

    • ισως πρεπει η bmw να ονομαζει τους κουβαδες τις διαφορετικα πχ οπως τα 4χ4 sub τα ξεκιναει με το Χ τους κουβαδες θα επερπεπε να τους ξεκιναει απο το NΟ, BMW NO2 BMW NO6 κ.λ.π. .. δηλαδη οχι bmw …

    • Bad Belmondo

      Εμένα μου ακούγεται σαν τύπος χημικού στοιχείου!

  • Mika

    Ιδιομορφη προταση, για τα δεδομενα της BMW. Better and smoother tha 5 GT, αλλα και παλι, δυσκολοχωνευτη..