Όπως πιθανώς γνωρίζεις, η οικογένεια του Prius αποτελείται από τρία μοντέλα: το γνωστό σε όλους μας 5-θυρο hatchback, ακολουθεί το Prius v – μια πολυμορφική έκδοση του μοντέλο, και τέλος το Prius c – ένα μοντέλο στο μέγεθος του Yaris, με επίσης πολυμορφικές ιδιότητες.

Αυτό πωλείται ως Aqua στην Ιαπωνία, και θεωρείται το πιο επιτυχημένο μοντέλο τα τελευταία 20 χρόνια, ενώ με τα στοιχεία μέχρι τον Ιανουάριο του 2017, το Aqua/Prius c είναι το δεύτερο best-seller υβριδικό της Toyota, μετά το κανονικό Prius, με 1.380.100 μονάδες παγκοσμίως, με την Ιαπωνία να απορροφά 1.154.500 μονάδες, όντας το κορυφαίο νέο αυτοκίνητο στην Ιαπωνία για τρία χρόνια στη σειρά, από το 2013 έως το 2015.

Το Aqua κυκλοφόρησε στις αρχές του 2012, για να δεχτεί κάποιες μικρές αλλαγές στη MY2015 έκδοση, και πριν λίγες μέρες υπέστη ένα ελαφρύ facelift. Οι αλλαγές είναι μικρές, και εντοπίζονται στη νέα μάσκα, στη νέα γρίλια, στα LED φωτιστικά σώματα, στο νέο καπό, στους νέους προφυλακτήρες, στη shark-fin κεραία και στα νέα πίσω φωτιστικά σώματα.

Το μοντέλο διατίθεται και σε έκδοση crossover, με την συγκεκριμένη να διαθέτει κατά 20 χλστ. ψηλότερο αμάξωμα, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, ξεχωριστές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ενώ προσφέρεται με διχρωμία στα πρότυπα του νέου Aygo.

Στο εσωτερικό υπάρχουν μαύρες με γκρι επενδύσεις για την βασική έκδοση, ή μαύρες με καφέ για τις ακριβότερες εξοπλιστικά εκδόσεις, που συνδυάζει δέρμα με ύφασμα.

Μηχανικά τίποτα δεν έχει αλλάξει κάτι, και έτσι το Prius c/Aqua φορά τον τετρακύλινδρο DOHC 1.500αρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 75 ίππων με 111 Nm ροπής που συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα Toyota Hybrid System II (THS II) 61 ίππων και 169 Nm ροπής, που αποδίδουν συνολικά 100 άλογα. Ο ηλεκτροκινητήρας του μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για 4 χλμ με μέγιστη ταχύτητα 40 χλμ/ώρα, με την μέση μικτή κατανάλωση, σύμφωνα με τον ιαπωνικό JC08 κύκλο μετρήσεως, να ανέρχεται στα 2,63 λίτρα/100 χλμ. για την απλή έκδοση και 2,9 λίτρα/100 χλμ για την crossover.

To Aqua κοστίζει στην Ιαπωνία από ¥1.785.240 (€14.350), ενώ η crossover έκδοση θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο από ¥2.062.800 (€16.600).

  • SAMURAI-66

    Η μοδα των crossover επηρεασε και της μικρες κατηγοριες και θα ηταν απιθανο στο πλεον εμπορικο οχημα στην ιαπωνια να μην κανει την εισοδο και στο δικο του ονομα.
    Και ειναι η αληθεια πως του πανε η ποδιες και τα προστατευτικα στην εικονα του και θα το βοηθησουν να γινει και παλι αναρπαστο σε αυτη την εκδοση.

  • ZafMio

    Αυτό το αμάξι, η μοίρα του το ‘χει, να είναι άσχημο ακόμα και μετά από τόσα φ/λ… Αλλάξτε το πχια!!