Αυτό αναφέρουν δύο πηγές, καθώς η ιαπωνική εταιρεία αντιμετωπίζει δισεκατομμύρια δολάρια σε υποχρεώσεις, που απορρέουν από τη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έτσι, την ερχόμενη Δευτέρα η Takata θα υποβάλει αίτηση για προστασία πτώχευσης στο επαρχιακό δικαστήριο του Τόκιο, με την εταιρία να αναζητά δάνεια “γέφυρας” δεκάδων δισεκατομμυρίων γιεν, από τη τράπεζα Sumitomo Mitsui Financial Group Inc.
Η Takata δεν θα κατασκευάζει αερόσακους μετά την πτώχευσή της, και σύμφωνα με αναφορές, η αίτηση πτώχευσης είναι μέρος του σχεδίου της εταιρίας με την Key Safety Systems Inc, μια αμερικάνική εταιρία που θα εξαγοράσει την ιαπωνική εταιρία παραγωγής ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με το Reuters, η Key Safety Systems θα εξαγοράσει την Takata μονάχα αν η δεύτερη κηρύξει πτώχευση, με εκπροσώπους των δύο εταιριών να μην σχολιάζουν την είδηση.
Να θυμίσω πως στα τέλη του περασμένου Δεκέμβρη, η Takata και οι αρχές των ΗΠΑ συμφώνησαν ώστε η ιαπωνική εταιρία να πληρώσει πρόστιμο 1 δισ. δολαρίων λόγω του σκανδάλου με τους ελαττωματικούς αερόσακους της. Οι προβληματικοί αερόσακοι της ιαπωνικής εταιρείας συνδέονται με τον θάνατο 16 ατόμων και τον τραυματισμό ακόμη 184. Από το 1 δισ, τα 25 εκατ. δολάρια θα χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή ποινικών προστίμων, τα 125 εκατ. δολάρια για την αποζημίωση των θυμάτων, ενώ τα υπόλοιπα 850 εκατ. δολάρια θα δοθούν ως αποζημιώσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν υποστεί ζημιές από τις μαζικές ανακλήσεις που μέχρι σήμερα ξεπερνούν τα 51 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως.