To πνεύμα του Ferruccio Lamborghini δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα προσφιλές στους αγώνες. Σε αντίθεση με τον “αιώνιο αντίπαλο” Enzo Ferrari, τα αυτοκίνητα του Lamborghini είχαν σκοπό τις επιδόσεις και τις συγκινήσεις στον δρόμο. Από τότε, βέβαια, πέρασαν πολλές δεκαετίες και σήμερα φαίνεται πως ο “μαινόμενος ταύρος” είναι έτοιμος να τα κάνει “λαμπόγυαλο” στις 24 Ώρες του Le Mans.

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Stefano Domenicali, η ιταλική φίρμα εξετάζει το ενδεχόμενο συμμετοχής στην κατηγορία GTE με μια ριζικά αναβαθμισμένη εκδοχή της Huracan GT3, η οποία αγωνίζεται στο Trofeo Lamborghini και σε διάφορα άλλα πρωταθλήματα μέσω ιδιωτικών συμμετοχών. Η συγκεκριμένη κατηγορία αποδεικνύεται η αγαπημένη του Group VAG, καθώς -εκτός της Huracan- υπάρχουν ακόμα η Bentley Continental GT3, το Αudi R8 LMS και η Porsche 911 GT3-R. Στα “μεγάλα σαλόνια”, ωστόσο, συμμετέχει μόνο η Porsche με την 911 RSR. Ενδεχόμενη είσοδος της Lamborghini θα την φέρει αντιμέτωπη με την ετεροθαλή αδερφή εκ Γερμανίας και, κυρίως, την Ferrari 488 GTB. Μεταξύ άλλων, θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον περσινό νικητή της κατηγορίας στο Le Mans (Ford GT), τον φετινό (Aston Martin Vantage) και τον άλλοτε κυρίαρχο (Chevrolet Corvette). Mε δυο λόγια, αναμένεται να γίνει πανικός.

Ο Domenicali δεν τρομάζει από τον έντονο ανταγωνισμό. Πώς θα μπορούσε, εξάλλου, όταν διετέλεσε αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia Ferrari επί μια επταετία (2008-2014). Παρόλο το πάθος του για τους αγώνες, ο Ιταλός ήταν ξεκάθαρος με τις προτεραιότητες της Lamborghini για το εγγύς μέλλον:

Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός πως τα αυτοκίνητά μας έχουν τόση πέραση στην κατηγορία GT3. Θέλουμε να ανέβουμε σκαλί και να ανταγωνιστούμε την Porsche και την Ferrari στη GTE, όμως όλα θα εξαρτηθούν από την Urus. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει άλλο πλάνο στο μυαλό μας, πέραν του επιτυχημένου λανσαρίσματός της. Εφόσον πάνε όλα κατ’ευχήν και το super-SUV κερδίσει την αγορά, θα καταπιαστούμε με το project Le Mans.