Έφτασε η στιγμή για την επίσημη παρουσίαση της νέας Porsche 911 GT2 RS, της ταχύτερης και πιο δυνατής έκδοσης παραγωγής της 911 που κατασκεύασε ποτέ η Porsche.

1Κινητήρας

Το αυτοκίνητο φορά έναν 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων και 750 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.470 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, με το πισωκίνητο αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Ο 3,8-λίτρων bi-turbo κινητήρα προέρχεται από την 911 Turbo S αλλά προκειμένου να δυναμώσει κατά 120 άλογα φόρεσε μεγαλύτερα τούρμπο, σύστημα ψύξης ψεκασμού νερού για καλύτερη ψύξη και βελτιωμένη απόδοση, νέα ελαφριά εξάτμιση από τιτάνιο, που ζυγίζει περίπου 7 κιλά λιγότερο από αυτή της 911 Turbo και προσφέρει πιο έντονο ήχο, με το 7-τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων να έχει νέες ρυθμίσεις.

2Σασί

Η Porsche 911 GT2 RS έχει αλλαγές στο σασί, ενώ διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, το σύστημα PSM με Sport λειτουργία, Ultra High Performance (UHP) ελαστικά διαστάσεων 235/30 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω, με την ακραία αεροδυναμική και την μεγάλη πίσω αεροτομή να βελτιώνουν τον χειρισμό της. Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά στον βασικό εξοπλισμό, η οροφή από μαγνήσιο, με το καπό να είναι από ανθρακονήματα, ενώ από CFRP (carbon-fibre reinforced plastic) είναι κατασκευασμένα τα εμπρός πτερύγια, τα ανοίγματα στα φτερά, τα καλύμματα των καθρεπτών, η αεροτομή και οι πίσω αεραγωγοί.

3Weissach πακέτο

Η Porsche προσφέρει το Weissach πακέτο στον πρόσθετο εξοπλισμό το οποίο μειώνει το βάρος επιπλέον κατά 30 κιλά. Το πακέτο διαθέτει αρκετά ακόμη μέρη κατασκευασμένα από CFRP και τιτάνιο, όπως για παράδειγμα: οροφή, κάλυμμα χώρου αποσκευών, αντιστρεπτικές ράβδοι, coupling rods και στους δύο άξονες και ζάντες από μαγνήσιο.

4Εσωτερικό

Στο εσωτερικό τα πάντα είναι επενδυμένα με κόκκινο Alcantara και μαύρο δέρμα, ενώ δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα carbon μέρη. Το τιμόνι διαθέτει μεγάλα paddles αλλαγής ταχυτήτων, ενώ στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας συναντάμε το Porsche Communication Management (PCM) που φέρει και τις λειτουργίες Connect Plus και Porsche Track Precision.

Το πρόσθετο πακέτο Chrono επεκτείνει τις λειτουργίες του PCM μιας και μπορεί να προβάλει τις επιδόσεις του οδηγού σε μια πίστα, έχοντας παράλληλα και χρονόμετρο, ενώ παράλληλα με τη χρήση του Porsche Track Precision, επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει με μεγαλύτερη ακρίβεια τον χρόνο που πετυχαίνει κατά τη διάρκεια ενός γύρου μέσα σε πίστα.

5Ειδικός χρονογράφος

Η Porsche Design θέλοντας να γιορτάσει τη παρουσίαση της νέας 911 GT2 RS παρουσιάζει έναν νέο χρονογράφο ο οποίος θα πωλείται έναντι 9.450 ευρώ αποκλειστικά και μόνο στους κατόχους της 911 GT2 RS.

Ο χρονογράφος είναι κατασκευασμένος από ελαφρύ τιτάνιο και carbon και διαθέτει τη λειτουργία flyback. Τι είναι αυτή; Στους παραδοσιακούς χρονογράφους, πρέπει να πατήσεις το κουμπί τρεις φορές προκειμένου να μετρήσεις διαδοχικά χρονικά διαστήματα. Στο πρώτο πάτημα σταματάς τον χρονογράφο, στο δεύτερο τον επαναρυθμίζεις και στον τρίτο επανεκκινείς την διαδικασία μέτρησης. Στους χρονογράφους με λειτουργία flyback αυτές οι διαδικασίες γίνονται αυτόματα.

Τιμή

Η νέα 911 GT2 RS ξεκινά στη Γερμανία από τις 285.220 ευρώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η πιο ΠΥΡΑΥΛΟΣ 911 του σήμερα! Τα σπάει!

    • Moby Dick

      Μετά την 911 GT1 είναι σίγουρα η πιο ακραία 911 όλων των εποχών που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στους δρόμους! Νομίζω οτι θα έχουμε εγκεφαλικά στο nurburgring γιατί ένας χρόνος κάτω απο 7 είναι εφικτότατος.

  • freedoom1013

    Καταραμένη φτώχεια!

  • teddy boy

    Τιν τούτο ρεεεεε, αχχχχχ και βαααχχχ

  • Grekko

    Αφού είναι πιο γρήγορη από την gt3 rs, γιατί δεν την είπαν gt4 rs ,όλο μπέρδεμα με τις Porsche, δεν ξέρεις ποια είναι, λέει fl κ ψάχνεις τις διαφορές!

    • Moby Dick

      Στην Porsche τα νούμερα οσον αφορά τις ονομασίες στις GT 911 πάνε ανάποδα. Η GT2 είναι πιο γρήγορη, πιο ακραία και πιο δυνατή απ’ την GT3 και αντίστοιχα η GT1 είναι πιο γρήγορη, πιο ακραία και πιο δυνατή απ’ την GT2. Δεν υπάρχει κανένα μα κανένα μπέρδεμα.

    • Grekko

      ?????

  • VictorRav4

    Στην γερμανια παιρνεις με 285.000 gt3 rs με 700 αλογα και στην Ελλαδα για να παρεις την gt3 rs με 500 αλογα θες 301.000. Φανταστειτε ποσο θα πιασει η gt2 rs με τους ελληνικους φορους.

  • ak156

    Και πάλι προτιμώ την 911 gt3 rs…

  • Philby

    Θέλεi o λαός ακραία 911; καλά κάνουν και τη φτιάχνουν αλλά αλλάξτε όνομα. Πλέον δε σημαίνει τίποτα!

  • manowar

    Πφφφφφφφ γ@@μω τα βασανα… Πω πω πω .. Πακετο γεισακ λεει απο τιτάνιο και μπετο τι λεει εκει;;; Κατι τέτοια βλεπω και δεν με περνει ο υπνος . Εχουν βαλει κι αυτα τα κωλο σύστηματα στις πορτες των τραπεζων που ουτε μια ληστεία δεν μπορείς ν κανεις… Πω πω πω η καριολα πως ειναι ετσι.. Φωθια

  • Mika

    Μας RSεσει πολυ!!!!

  • Μαχητής Σαολίν
    • At the heart of this high-performance sports car is a 515 kW (700 hp) biturbo flat engine.
      βρες μου έναν μηχανικό της Porsche, που να τον χαρακτηρίζει boxer…έχω ρωτήσει τους πάντες σε εκθέσεις και σε εκδηλώσεις. και προφανώς όχι Άγγλους…αλλά ο κολλημένος ο ξερόλας ο Έλληνας ξέρει καλύτερα!

    • Μαχητής Σαολίν

      ο συγκεκριμένος κολλημενος ξερολας τυχαινει να ειναι automotive engineer.

      επιπεδος ηταν της 917 ο 12-κυλινδος και της Ferrari Testarossa

      https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news-pictures-570x/there-s-a-big-difference-between-a-boxer-and-flat-engine-85305-7.jpg

      το site της Porsche λεει στα Γερμανικα boxer, αλλα ο γκαζοφονιας Ελληναρας ξερει καλυτερα!

    • Μαχητής Σαολίν

      Quelle seiner natürlichen Autorität: der 6-Zylinder-Biturbo-Boxermotor tief im Heck, 4-Ventil-Technik, die variable Turbinengeometrie (VTG) mit großen Ladern und neu konzipiertem Ladeluftsystem, Benzindirekteinspritzung (DFI), VarioCam Plus. Und eine Kraftübertragung ausschließlich über die Hinterachse.

    • mixalhs7

      Ποια η διαφορά μεταξύ boxer motor που περιγράφει η εταιρεία και flat 6 που χρησιμοποιειται συνήθως απ τους δημοσιογραφους στα ανα το κοσμο reviews?

    • Μαχητής Σαολίν

      Σε έναν flat κινητήρα οι μπιέλες δένουν στο ίδιο κομβίο και ομοαξονικά, δηλ. ένα κομβίο για δύο αντικριστούς κυλίνδρους (οπότε και με διαφορετική σειρά ανάφλεξης). Όπως δηλ. σε έναν κινητήρα διάταξης V, οπότε δικαιολογημένα θα μπορούσε να μιλήσει κανείς για έναν επίπεδο V με περιεχόμενη γωνία 180 μοιρών (η Ferrari είχε τέτοιο V12 κινητήρα στην Berlinetta της δεκαετίας του 1970, νωρίτερα η Lancia Flavia, το Citroen 2CV κ.α.).

      Στους boxer, κάθε μπιέλα «δένει» πάνω ξεχωριστό κομβίο (δηλ. δύο κομβία ανά δύο κυλίνδρους) και τα έμβολα παλινδρομούν πάντα ανά ζεύγη. Έτσι, σε ένα ζεύγος αντικριστών κυλίνδρων, πάντοτε τα έμβολα φτάνουν την ίδια στιγμή στο ΚΝΣ ή στο ΑΝΣ εξισορροπώντας πλήρως τις δυνάμεις και την λειτουργία του μοτέρ.

      Πηγη στα ελληνικα:
      https://www.caroto.gr/2016/07/22/%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CF%80%CF%8C%CE%BE%CE%B5%CF%81-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%AF/

  • mixalhs7

    Το αξιοσημείωτο είναι αυτό που διάβασα κάπου, πως αυτή η έκδοση δεν θα είναι περιορισμενης παραγωγής.
    Ολα τ’άλλα ήταν αναμενόμενα (εκτός της κάπως πρόωρης παρουσίασης της)

    • Moby Dick

      Δεν θα παραχθούν μόνο 1000 κομμάτια;

    • mixalhs7

      Καπου ειδα πως δεν θα ειναι limited edition αλλα οσα μπορει να παραξει το GT department. Οπως εγινε με την cayman GT4, απ οτι καταλαβα.
      Unlike the last GT2 RS, this car won’t be a limited production series, meaning Porsche will make as many as its production capacity allows.
      http://www.roadandtrack.com/new-cars/a10244618/porsche-911-gt2-rs-first-look-specs/

  • Κώστας

    Eτσι για να μπουν μερικα γατακια στη θεση τους

  • Yiannis P

    Αυτά τα λουριά που έχουν για χερούλια πάντως, εδώ μου κάθονται. Δηλαδή πόσο ζυγίζουν δύο κανονικά χερούλια από αλλουμίνιο;;;