Η νέα γενιά του Civic Type R προσφέρεται από την Honda αποκλειστικά με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν ρωτήθηκε για την απόφαση αυτή ο Yuji Matsumochi, ο επικεφαλής μηχανικός της Honda, δήλωσε πως το αυτόματο κιβώτιο ήταν πολύ βαρύ για να μπει στο νέο τους μοντέλο.

Διάβασε επίσης: Ο λόγος που το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις απολήξεις εξατμίσεων

Το Civic Type R χρειάζεται ένα ελαφρύ σύστημα μετάδοσης της κίνησης, επειδή είναι προσθιοκίνητο και χρειαζόμαστε ελαφριά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Έτσι επειδή ο κινητήρας μας έχει λίγο αυξημένο βάρος, έπρεπε η μετάδοση να είναι πιο ελαφριά. Αν τοποθετούσαμε ένα αυτόματο κιβώτιο ή ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που θα άντεχε έως και 400 Nm ροπής, θα έπρεπε να είναι βαρύ και πολύ μεγάλο σε διαστάσεις. Έτσι θα είμαι πολύ βάρος στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου.

  • Paneas Vl

    Αν το βγάλουν τετρακίνητο όμως, το βάρος από το πίσω διαφορικό, θα αντισταθμίσει το παραπάνω βάρος του κιβωτίου;;; Και αν γίνει τετρακίνητο, θα μείνουν στα 320 άλογα ή θα το πάνε 400 για να αντισταθμίσει το συνολικό βάρος;;; Ε;;; Κυρία Honda???

    • charris

      μετα θα πρεπει να αλλαξουν και ονομα……..

    • Paneas Vl

      Ας το πει RR, όπως το CBR… :D

  • Mrdesperado32

    Η χοντα θα κρατησει για πιο μετα μια σκληροπυρηνικη εκδοση.αυτο ειναι το μονο σιγουρο.μολις βγαλει η νw την 40η εκδοση της γκολφω.θα ξηλωσουν το μισο αμαξι θα πεταξουν και ενα διπλοσυμπλεκτο θα γραψουν και ενα μουγκεν πισω και ετοιμο

  • μονόδισκο αλουμινένιο έχει. υπερδιπλάσιο βάρος ένα διπλοσύμπλεκτο σειριακό. σε προσθιοκίνητο. λογικότατο μου φαίνεται. άλλωστε, αν είναι από τα καλά της χόντα το κιβώτιο, χαίρεσαι να αλλάζεις σχέσεις, ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς έχει ρεβ μάτσινγκ.
    Περιττό το βρίσκω το αυτόματο προσωπικά σε αυτού του είδους το χοτ χατς.

  • Κώστας

    αφου το βαρος ειναι θεμιτό σε ενα αμαξι !!
    που εισαι ρε Homo??
    τι λενε τα γιωτόμπαλα??