Θα έχεις παρατηρήσει πως πλανάται μια περίεργη αίσθηση στον αέρα που περιβάλλει τα supercars. Κάτι η χρηστικότητα, λίγο η ευχρηστία (σε σύγκριση με το μαρτυρικό παρελθόν), περισσότερο η πρόοδος των ηλεκτρονικών που τα έχουν καταστήσει πιο προσιτά στον μέσο οδηγό, συντελούν στην πεποίθηση πως πλέον ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι δεν έχει το απόλυτο κουμάντο. Άλλοι υποστηρίζουν ότι ακόμα και η ιπποδύναμη έχει περάσει σε δευτερότριτη μοίρα, βλέποντας την Lamborghini Huracan Performante να κάνει ρεκόρ στο Nordschleife έχοντας “μόλις” 63o άλογα.
Ευτυχώς για τους “παλαιοημερολογίτες” των επιδόσεων, πολλοί Αμερικανοί δεν νοιάζονται για εξελιγμένα συστήματα τετρακίνησης, ενεργές αεροδυναμικές και άλλα τέτοια του Διαβόλου. Άλογα, άλογα, ΑΛΟΓΑ και χαμηλό βάρος, μόνο. Καλή ώρα η AC Cobra που θα δεις εντός ολίγου να “κόβει” το αίμα του ιδιοκτήτη της. Επειδή τα 425 άτια της αυθεντικής προφανώς δεν φτάνουν ούτε για “ζήτω” πλέον (τι ακούμε, ωρέ;), οι περισσότερες ρέπλικες που ετοιμάζουν οι διάφορες εταιρίες συνήθως ξεκινάνε από τα 600. Ποιος ο λόγος να μην είσαι πλεονέκτης, όμως; Γιατί να μην πάρεις το “γαϊδούρι” αξιοπιστίας που είναι ο 5,0-λιτρος Coyote της Ford (τον βρίσκεις κάτω από το καπό της Mustang GT και Shelby GT350) και να πουσάρεις τους 8 κυλίνδρους του με έναν κομπρέσορα-γίγα; Μέσα σε όλα, να πεις όχι σε ψεκασμό νίτρο; Αμαρτία είναι.
Η εν λόγω Cobra αποδίδει 800 ίππους, προερχόμενοι από τα σπλάχνα του Coyote, συνεπικουρούμενοι από επιπλέον 160 όταν θες να θυμηθείς το παλιό The Fast And The Furious, το ορθόδοξο. Το πότε θα πατήσεις το μαγικό κουμπί είναι αντικείμενο σκέψης και σύνεσης, όπως διαπίστωσε ο οδηγός της σε ένα “άνοιγμα” με μια 991 Turbo S. Γενικά, το πίσω μέρος δεν φαίνεται υπόδειγμα σταθερότητας (πώς θα μπορούσε, κιόλας;) αλλά δεν εμποδίζει το βάρους 1.088 κιλών roadster να περνάει το 400αρι στα 260 χλμ/ώρα.