H Aston Martin παρουσίασε την σχεδόν τελική έκδοση παραγωγής της Valkyrie, του hypercar που ετοιμάζει μαζί με την Red Bull Advanced Technologies, με τον φουτουριστικό σχεδιασμό να είναι αυτός που κλέβει αρχικά τις εντυπώσεις.

Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο 2019 και σύμφωνα με τον Miles Nurnberger, επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της εταιρίας, το 95% του εξωτερικού θα είναι ίδιο με αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες. Οι σχεδιαστές εξέλιξαν τον σχεδιασμό του πρωτότυπου, δίνοντας βάση στην μεγιστοποίηση της αεροδυναμικής, με τα φωτιστικά σώματα να αντλούν έμπνευση από την Formula 1 και να είναι 30-40% πιο ελαφριά σε σχέση με τα φωτιστικά σώματα των υπολοίπων μοντέλων της Aston Martin που πωλούνται σήμερα στην αγορά. Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, το hypercar θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης.

Για να καταλάβεις την λεπτομέρεια που έδωσαν οι μηχανικοί της Aston Martin ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά, το σήμα της εταιρίας που βρίσκεται στο μπροστά μέρος είναι κατασκευασμένο από ένα ειδικά χαραγμένο αλουμίνιο πάχους μόλις 70 microns ή αν προτιμάς 30% πιο λεπτό από το πάχος της ανθρώπινης τρίχας, ενώ είναι κατά 99,4% πιο ελαφρύ από ένα κανονικό λογότυπο της εταιρίας. Επίσης η Valkyrie έχει το μικρότερο τρίτο φως φρένων που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής με πλάτος 5,5 mm και ύψος 9,5 mm.

Για πρώτη φορά βλέπουμε και το εσωτερικό του hypercar. Όντας μινιμαλιστικό συναντάμε παντού carbon, αγωνιστικού σχεδιασμού αποσπώμενο τιμόνι με ενσωματωμένη OLED οθόνη, όπως επίσης και 3 ακόμη οθόνες, με τις δύο να λειτουργούν ως καθρέπτες, μιας και αντί για τους κλασσικούς καθρέπτες συναντάμε κάμερες. Το κάθισμα του οδηγού θα είναι μοναδικό, αναλόγως τα χαρακτηριστικά του οδηγού, με τις ζώνες ασφαλείας να είναι τεσσάρων σημείων. Η Aston Martin θα σαρώνει τρισδιάστατα το σώμα του οδηγού, προκειμένου να δημιουργήσει το κάθισμα του ανάλογα με τον δικό του σωματότυπο. Αυτό σημαίνει πως αν κάποιος ιδιοκτήτης χάσει ή πάρει βάρος, τότε δεν θα κάθεται σωστά στο κάθισμα και θα χρειαστεί να ξαναγίνει 3D σάρωση για να δημιουργηθεί ένα νέο κάθισμα. Η βρετανική εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλ και το τιμόνι.

Να θυμίσω πως το hypercar φορά έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth 6,5-λίτρων, που επωφελείται από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην F1. Θα αποδίδει 1.130 άλογα, εκ των οποίων τα 1.000 από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα 130 από το υβριδικό σύστημα (KERS) προερχόμενο από την Rimac, που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής.

Παράλληλα, το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.030 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει καλύτερη αναλογία κιλών/ίππων από το 1:1. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο που θα κατασκευάσει ειδικά για το μοντέλο η Ricardo, με την εταιρία να ισχυρίζεται ότι θα πιάνει τα 0-320 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτ, με τα 320-0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμου, των 4,5 G.

Το σασί είναι carbon MonoCell παραγωγής Multimatic, με την Bosch να είναι υπεύθυνη για τις ECU, το ESP αλλά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της AM-RB 001. Τα φρένα είναι της Alcon, με τους δίσκους να προέρχονται από την Surface Transforms. Τέλος τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα θα είναι παραγωγής της βρετανικής Wipac.

Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει (συμπεριλαμβανομένων των πρωτοτύπων) έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Θα υπάρξουν επιπλέον 25 αποκλειστικά για την χρήση εντός πίστας, οι οποίες θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή, με την Aston Martin να αναφέρει ότι αυτό θα είναι τόσο γρήγορο όσο ένα LMP1 μονοθέσιο, ενώ η έκδοση πίστας θα πλησιάζει τους χρόνους ενός μονοθεσίου της Formula 1. Το κόστος του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το 2019. Τέλος η Aston Martin δεν ενδιαφέρεται για την ώρα να σημειώσει ρεκόρ στο Nurburgring.

  • xtra

    εξαιρετικο !
    Επιτελους , η aston το παει (και) σε αλλο επιπεδο , απο τα jamesbond-εμμονικα κυριλε sportcars με την πολυ συμβατικη τεχνολογια , σε ενα ουσιωδες , εστιασμενο και ενδιαφερον hypercar.

    Η vulkan δεν μου αρεσε καθολου , οκ , ειχε μια oldscoolιά και βαρβατιλα, αλλα και μια βαρεμαρα για οσους ζητουν το καινουριο και το ριζοσπαστικο.

    Μ’αρεσουν ακομα και οι καλυμμενοι τροχοι, σκιζει λεμε !

    • manowar

      Απο την αρχη μεχρι εκει που λες συμβατικη τεχνολογια,,,φωτογραφια με εβγαλες μπαγασα..👍

  • DimiE92

    Το γεγονος οτι ειναι τοσο φουτουριστικο το σχεδιο και παρολα αυτα θυμιζει αστον απο την πρωτη κιολας ματια ειναι αξιο λογου. Παντως φαινεται τοσο κενο απο κατω που ειναι σαν να του λειπει κατι :P

    • φαινετε τοσο κενο στις φωτογραφιες που εχουν τραβηχτει απο το επιπεδο του αυτοκινητου.. οταν το κοιτας εσυ επειδη ειναι τοσο χαμηλο δεν θα βλεπεις κενο .. αν προλαβει δηλαδη να το δεις … αλλα ενα πραγμα που μοιζει με αυτοκινητο σπορ με καμπυλες και αεροτομες αναμεσα σε 4 ροδες … για δεις το κενο θα πρεπει να ξαπλωσεις στο οδοστρομα …

  • Νικόλαος244turbo

    Μου θυμίζει το Caparo T1…”αυτοκίνητο F1 για το δρόμο” αλλά στην πιο φουτουριστική του εκδοχή!
    Well done!

  • Anestis Genk

    Δεν είναι όμορφο ούτε μέσα ούτε έξω αλλά αν κάνει 4.5G και έχει ωραίο μοτέρ χαλάλι.
    Τα A-Pillars πολύ ογκώδη.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ρε π0υ$τh μου ειναι πολυ ασχημο!

  • Κούκος

    Απλά μαγικό !!! Αν είχε και το σηματάκι της McLaren μπροστά θα ήταν και πιο ΄΄ομορφο΄΄ ;-p
    Πέρα από την πλάκα νομίζω ότι είναι ένα θαύμα αεροδυναμικής και μηχανικής…

  • πραγματικα οσο γρηγορο ειναι…τοσο ασχημο ειναι και εξωτερικα και εσωτερικα !!!
    δηλαδη τωρα θα με εχουν καλεσει σε ενα GALA και θα παω με αυτο ??????
    και δεν θα προτιμησω την μπλε veyron μου…..η την λαχανι AVENTADOR…..η την κοκκινη 488 ?????
    δεν νομιζω !!!!

    • Renesis1

      Και πολύ καλά θα κάνεις.. Η Βαλκυρία άλλωστε σχεδιάστηκε και προορίζεται αποκλειστικά για πίστα, εκεί που δεν μετράει τόσο το design, αλλά οι χρόνοι.

      Από την άλλη κάτι μου λέει οτι όταν περάσει στη παραγωγή, θα τη δούμε σύντομα σε κάποιο βίντεο να βαράει 1η-2α σταμάτα, στα στενά του Λονδίνου..

    • απο τη στιγμη που ειναι road legal….δεν ειναι μονο για την πιστα…..αλλιως θα ηταν μια ειδικη κατασκευη τυπου P1 GTR…FXX K !!!
      οποτε για μενα ναι παιζει ρολο και το παρουσιαστικο της και η ανεση της…….που τινει να θεωρηθει ULTRA FAIL !!!!

    • Renesis1

      Συμφωνούμε. Να προσθέσω μόνο οτι road legal στα χαρτιά ναι, αλλά το όλο αυτοκίνητο φτιάχτηκε (και το φωνάζει εμφανισιακά) με κύριο γνώμονα την αεροδυναμική και μόνο, άρα πίστα και ξερό ψωμί! Για αυτό η συγκεκριμένη “UF” σχεδίαση.. :)))

    • δεν διαφωνουμε !!! :-)

  • gv

    δε θέλω να φανώ ιερόσυλος, πραγματικά μπράβο στους ανθρώπους που το έφτιαξαν αλλά για να πούμε την αλήθεια είναι κακάσχημο!
    χαχα :Ρ
    αλλιώς όμως δε θα ήταν τόσο καλό..
    παντως βλέπω ακόμη έχουν αυτές τις παράξενες ζάντες..
    τα αυτοκίνητα που θα παραδοθούν θα έχουν αυτές άραγε η άλλες?
    πόσες δυνατότητες εξατομίκευσης θα έχει?

  • να φτιάχνεις το σήμα στα 70 microns για να γλυτώσεις βάρος αντί να μην το βάλεις ή να βάλεις αυτοκόλλητο. ναι, οκ, κάποιοι θα ψαρώσουν ίσως, εγώ το βρίσκω λίγο πομπώδες. εντάξει μας έπεισες, το καταλάβαμε.

    • Fotis

      Το αυτοκόλλητο είναι πιο χοντρό από 70 μικρά. Πρέπει να είναι γύρω στα 100-150μm.

  • vukostas E93

    Διαστημικό!! Σε εμφάνιση και τεχνολογία, προφανώς και σε ταχύτητα. Αριστούργημα μηχανικής. Μπράβο και πάλι μπράβο…

  • jonjon

    Ώραια πράγματα! Ο πήχης έχει ανέβει επικίνδυνα! Η Mclaren την καινούργια f1 πρεπει να δώσει πόνο για κερδίσει τις εντυπώσεις.

  • Φωτόνιον

    Όταν είδα την φωτογραφία από μακριά μου θύμισε τον Ντόλαντ Ντακ… Δεν μου έχει ξανατύχει σε αυτοκίνητο αυτό το πράμα…
    Πάντως φαίνεται ότι ό,τι θυσιάζει σε ομορφιά το δίνει πίσω σε ουσία, οπότε μπράβο!

  • Thanases Drivas

    Πάνω από 150 άλογα/λίτρο από ατμοσφαιρικό παραγωγής, και με μεγαλούτσικο μέγεθος κυλίνδρου! Δηλώνω εντυπωσιασμένος και αναμένω τεχνικές λεπτομέρειες.

    • απ’όσο γνωρίζω ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σαν βάση τον 2,4-λίτρων V8 της Cosworth, που χρησιμοποιηθηκε στην F1 από Williams, Lotus, Marussia, Virgin, HRT από το 2010 μεχρι κ το 2013…
      δηλαδή ο τελευταίος της εταιρίας για την F1

  • freedoom1013

    Διαστημικό και ακραίο! Περιμένουμε βίντεο από τις πτήσεις του!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Χωρις λογο υπαρξεις αλλα με εξωπραγματικα νουμερα!
    Γιαβνα ειναι ενα αμαξι street legal δεν θα επρεπε να εχει τουλαχιστον αεροσακους?

  • nik715

    Τέρας μηχανικής και επιδόσεων αν και αρκετά άσχημο (αλλά για 4,5 G χαλάλι)

  • Nikpap

    Πολυ πρωτοτυπη “science fiction” σχεδιαση που ξεφευγει σε μεγαλο βαθμο απο τις καθιερωμενες νορμες…επισης εξαιρετικο μηχανολογικα…αλλα ειναι ουσιαστικα μια επιδειξη δυνατοτητων-ενισχυση brand name απο τη μια και ματαιδοξιας απο την αλλη (των αγοραστων). Φανταζομαι οι πρωτοι πελατες ειναι απο τα εμιρατα..

  • thymios tsilimparis

    Ο πνευματικός διάδοχος της εξίσου εξωπραγματικής στην εποχή της McLaren F1.
    Είναι ξεκάθαρο οτι σχεδιάστηκε για την απόλυτη κορυφή.
    Δεν κρύβω οτι θέλω πάρα πολύ να δω μια αντίστοιχη κίνηση απ τη Φερραρι

  • Mika

    Εγω τη θεωρω εξαιρετικη!!! Ξεφευγει απο τη πεπατημενη σχεδιαστικα, και γι αυτο μ αρεσει πολυ..
    Ειναι ενα αγωνιστικο δρομου με σχεδιαση science fiction!!!!
    Oι μηχανολογικες του δυνατοτητες πραγματικα εντυπωσιαζουν..Αναμενουμε τις πρωτες οδηγικες εντυπωσεις σε δρομο μα κυριως πιστα!