Δεν χρειάζεται να περιμένουμε δύο μήνες μέχρι το νέο Renault Megane RS να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, μιας και ήδη διέρρευσαν τα επίσημα σκίτσα ευρεσιτεχνίας του μοντέλου, μαζί με αυτά του ανανεωμένου Megane GT, που αποκτά νέους προφυλακτήρες, διαφορετικά γραφικά στους προβολείς και πλαϊνές ποδιές.

Το γαλλικό hothatch μοντέλο ντύνεται με επιθετική περιβολή με νέους προφυλακτήρες, μεγάλες εισαγωγές αέρα, LED προβολείς ομίχλης, διαφορετικά γραφικά στους προβολείς, διαχύτη και τραπεζοειδή κεντρική απόληξη εξάτμισης.

Το νέο Megane RS θα εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, 4CONTROL, με την γαλλική εταιρία να είναι η πρώτη που προσφέρει αυτή τη τεχνολογία στη hot hatch κατηγορία. Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν ρυθμίσει έτσι το σύστημα ώστε να επιτύχουν εξαιρετική ευελιξία και σταθερότητα στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, το Mégane RS θα διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, με το Cup chassis να έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018 και κίνηση θα παίρνει από τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo κινητήρα που φορά το Alpine A110, ο οποίος στην περίπτωσή του Megane RS θα αποδίδει 300+ άλογα, αντί των 252 ίππων του Alpine. Θα προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

  • DarkV12Tdi

    από το προφίλ Α pillar έως πίσω παράθυρα,τελείωμα πίσω κολόνας με την 5η πόρτα θυμίζει A – klasse,Ζάντες από Corsa OPC . κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ :)

  • teddy boy

    Κάτι δεν μου πάει καλά._

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Διακριτικότητα… πολύ όμορφο πάντως, αλλά δείχνει λιγότερο σπορ σε σχέση με το προηγούμενο.

    • Κυριακος

      Εγώ θα λεγα το προηγούμενο πιο διακριτικό.. Σκέψου το αυτό με το κίτρινο χρώμα της ρενο. Πάντως μ αρέσει πολύ. Μαζί με το i30 είναι τα δύο ομορφοτερα hothatch

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Σίγουρα σε κίτρινο μόλις το δούμε θα είναι από τα ομορφότερα μικρομεσαία GTI. Η νέα τάση πάντως να είναι 5θυρα όλα προς όφελος της πρακτικότητας είναι λίγο κάπως σε σχέση με τα πιο σπορ 3θυρα… Διακριτικό εννοώ ότι από εμφάνιση θα μπορούσε να ήταν ακόμα περισσότερο σπορ (όπως το Focus RS)… αλλά και πάλι καλό φαίνεται. Moυ άρεσε πάντως περισσότερο το προηγούμενο.

  • SAMURAI-66

    Ωραια παρουσια δυνατη κινητηρες και η κεντρικα τοποθετημενη εξατμιση το κερασακι στο συνολο που δινει ποντους ομορφιας!
    Γουσταρω!

  • Smartass

    Fabricado.

    • τωρα τρολαρεις και τους γαλλους ?? η κολλησε το γκαζι στο πληκτρολογιο σου και το γραφεις παντου ?????

    • Smartass

      Στο συγκεκριμένο άρθρο trollάρο τα σχόλια των εγκάθετων!!

    • ποιοι ειναι οι εγκαθετοι εδω ???

    • Mika

      Κολλησε η καραμελα, παιδι μου!!!

  • Renault

    Το megane μου 2ης γενιάς μ αρέσει πιο πολύ. Νομίζω η 4η γενιά έχει γερμανοποιηθεί κάπως εξωτερικά… Μέσα όμως μου αρέσει. Στα συν ο κινητήρας που με 1,8 δεν φορολογίσε στο θεό λόγω των τελών. Και αφού θα πιάνει τα 300+ άλογα καλύτερα που δεν έβαλαν 2000 κυβικά.

  • thymios tsilimparis

    Τούμπανο.
    Τώρα όσον αφορά το 5θυρο αμάξωμα, εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί. Στα 37 μο νομίζω οτι θα επέλεγα έτσι κι αλλιώς 5θυρο. Δεν είναι οι πόρτες που κάνουν απαραίτητα τον χαρακτήρα. Απ την άλλη υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα 3θυρων μεταχειρισμένων που πωλούνται λόγω έλευσης παιδιού…
    Άλλωστε η μια και μοναδική “δ” είχε 5θυρο αμάξωμα….

  • Mika

    Περιμενω το τελικο προιον, αλλα αυτο που βλεπω μ αρεσει πολυ…