1Αγώνας

Ένα εύκολο απόγευμα είχε ο Lewis Hamilton, παίρνοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη στο Silverstone, την πέμπτη συνολικά, την τέταρτη φετινή και την 57η της καριέρας του. Στη δεύτερη θέση ο Valtteri Bottas, οδηγώντας εξαιρετικά. Εντελώς αντίθετα τα πράγματα για τη Ferrari, με τους Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel να έχουν κλατάρισμα στους τελευταίους γύρους. Παρ’ όλα αυτά, ο Raikkonen ανέβηκε στο βάθρο.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, με τον Daniel Ricciardo να τερματίζει πέμπτος, παρόλο που ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid. Ο Nico Hulkenberg ακολουθεί στην έκτη θέση, μπροστά από τους Sebastian Vettel, Esteban Ocon, Sergio Perez, και τον Felipe Massa που ολοκληρώνει την δεκάδα. Μετά από τον σημερινό αγώνα, η διαφορά των Vettel και Hamilton είναι μόλις ένας βαθμός. Για να δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 51 γύροι του Βρετανικού Grand Prix:

Ο ουρανός ήταν και πάλι γεμάτος με σύννεφα και οι θερμοκρασίες ήταν στους 21°C στον αέρα και τους 27°C στην άσφαλτο. Οι 10 πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν οι: Hamilton, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Ocon, Vandoorne, Bottas και ο Grosjean. Από αυτούς, μόνο ο Bottas είχε τα μαλακά ελαστικά στοχεύοντας σε μια διαφορετική στρατηγική. Προβλήματα για τον Palmer στον γύρο σχηματισμού, με τον Βρετανό να ακινητοποιεί την R.S.17 εκτός πίστας, έτσι είχαμε δεύτερο γύρο σχηματισμού.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton έφυγε καλά, όπως και ο Raikkonen, όμως ο Verstappen άσκησε πίεση στον Vettel και του πήρε την τρίτη θέση. Στην πέμπτη θέση ο Hulkenberg, μπροστά από τους Ocon, Bottas, Perez, Vandoorne και τον Massa που ήταν στη δέκατη θέση. Επαφή μεταξύ των Kvyat και Sainz, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να βγει εκτός αγώνα και να έχουμε καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας στον δεύτερο γύρο.

Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον πέμπτο γύρο και ο Hamilton κρατήθηκε εύκολα στην πρώτη θέση, ενώ τις θέσεις τους διατήρησαν και οι οδηγοί πίσω του. Στον πρώτο γρήγορο γύρο, ο Hamilton πήρε εφτά δέκατα από τον Raikkonen, δείχνοντας ότι, με αυτόν τον ρυθμό, δύσκολα θα τον απειλήσει κάποιος. Ο Bottas προσπέρασε τον Ocon και ανέβηκε στην έκτη θέση, έχοντας τον Hulkenberg μπροστά του, που δεν αναμενόταν να αποτελέσει εμπόδιο για τον Φινλανδό.

Πράγματι, ο Bottas ανέβηκε στην πέμπτη θέση, τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, ο οποίος ήταν ταχύτερος από τον Verstappen και προσπαθούσε να επιτεθεί στον Ολλανδό. Ο οδηγός της Ferrari άνοιγε την πίσω πτέρυγα, ωστόσο γνώριζε και ο ίδιος πως δεν είναι εύκολο να περάσεις τον Verstappen. Αυτό ήταν προς όφελος του Bottas, ο οποίος σιγά-σιγά τους πλησίαζε, την ώρα που οι αγωνοδίκες έδιναν ποινή διέλευσης στον Kvyat.

Ο Ricciardo προσπέρασε τον Alonso για την 13η θέση, όσο μπροστά ο Hamilton έγραφε νέο ταχύτερο γύρο, παίρνοντας μισό δευτερόλεπτο από τον Raikkonen. Ο Βρετανός δεν το έβαζε κάτω και, με νέο ταχύτερο πέρασμα, απομακρύνθηκε κατά 9 δέκατα από τον Raikkonen σε μόλις έναν γύρο. Εκπληκτική μάχη μεταξύ των Verstappen και Vettel στον 14ο γύρο. Ο Γερμανός πέρασε για πολύ λίγο, ο Ολλανδός βγήκε εκτός πίστα και τελικά κράτησε την τρίτη θέση.

Όλα αυτά ωφελούσαν τον Bottas, που είχε πλησιάσει στο 1 δευτερόλεπτο, αλλά ακόμα δεν είχε το δικαίωμα να ενεργοποιεί το DRS. Ο Vettel είχε επίσης απομακρυνθεί ελαφρώς από τον Verstappen, αλλά ο Γερμανός ήταν πιο γρήγορος και μπορούσε να μπει ξανά σε ζώνη DRS. Ο Hamilton κέρδισε άλλα 4 δέκατα στον 17ο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά στα 4,8 δευτερόλεπτα, έχοντας μια καλή διαφορά για να απαντήσει σε ενδεχόμενη προσπάθεια undercut της Ferrari.

Δίχως να μπορεί να περάσει, ο Vettel μπήκε για αλλαγή στον 19ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα σε 2,9 δευτερόλεπτα. Ο Γερμανός βγήκε στην έκτη θέση, μπροστά από τις Force India, με τον Verstappen να μπαίνει στον επόμενο γύρο. Ο Ολλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα σε 3,4 δευτερόλεπτα και βγήκε πίσω από τον Vettel, στην έκτη θέση. Ο Bottas είχε ανέβει τρίτος και πλέον είχε καθαρό δρόμο μπροστά του για να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε.

Στα 8 δευτερόλεπτα η διαφορά των Hamilton και Raikkonen, στον 21ο γύρο, με τον Hamilton να γράφει πολύ γρήγορα περάσματα. Το ίδιο γρήγορος και ο Bottas, κερδίζοντας 1,2 δευτερόλεπτα από τον Raikkonen στον 23ο γύρο. Βέβαια, οι δυο τους απείχαν 10 δευτερόλεπτα, αλλά πλησίαζε πάρα πολύ γρήγορα, γράφοντας ταχύτερα περάσματα, όταν ο συμπατριώτης του ήταν τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο πιο αργός. Ο «Iceman» μπήκε για τη δική του αλλαγή στο τέλος του 24ο γύρου, για τη μαλακή γόμα. Βγήκε στην τρίτη θέση, με τον Hamilton να μπαίνει κι αυτός στον αμέσως επόμενο γύρο.

Ο Hamilton έβαλε τα μαλακά σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα και βγήκε οριακά μπροστά από τον Bottas, σημειώνοντας στη συνέχεια τον ταχύτερο γύρο. Ο Ricciardo είχε ανέβει στην έκτη θέση, ωστόσο απείχε 20 δευτερόλεπτα από τον Verstappen που ήταν στην πέμπτη θέση, πίσω από τις δύο Ferrari. Πέντε δευτερόλεπτα χώριζαν τους Raikkonen και Vettel, με τον Φινλανδό να είναι ελαφρώς πιο αργός από τον team-mate του.

Είχαμε φτάσει στον 30ο γύρο και ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά, κάνοντας πλέον και λίγη διαχείριση, αφού η διαφορά από τον τρίτο Raikkonen ήταν στα 14 δευτερόλεπτα. Ο Bottas συνέχιζε να κινείται στο 1:32, θέλοντας να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται με αυτά τα ελαστικά, για να βάλει τα πολύ μαλακά στο τέλος και να πιέσει τον Vettel.

Η αλλαγή για τον Bottas ήρθε στο τέλος του 32ου γύρου, με την πολύ μαλακή γόμα να μπαίνει στην W08 σε μόλις 2,1 δευτερόλεπτα. Βγήκε στην τέταρτη θέση, πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Μέσα και ο Ricciardo, με τον Αυστραλό να βγαίνει στη 10η θέση, πίσω από τον Perez. Εγκατάλειψη για τον Alonso, κάτι που καθόλου δεν απασχολούσε τον Bottas, ο οποίος πήρε 1,1 δευτερόλεπτο από τον Vettel στον πρώτο του γρήγορο γύρο.

Πιο πίσω, ο Ricciardo πέρασε τις δύο Force India και ανέβηκε στην όγδοη θέση, ενώ ούτε ο Magnussen μπόρεσε να αντισταθεί στον οδηγό της Red Bull, έχοντας πλέον μπροστά του τον Hulkenberg, στα 11 δευτερόλεπτα. Η Ferrari ανέβασε τον ρυθμό της και ο Bottas έριξε τον δικό του, κερδίζοντας λιγότερο χρόνο από τον Vettel. Ο Hamilton ανέφερε μερικές παραμορφώσεις στα ελαστικά, αλλά η διαφορά των 12 δευτερολέπτων του επέτρεπε να κάνει διαχείριση, ενώ ο ίδιος συνέχιζε να σημειώνει ταχύτερα περάσματα από τον Raikkonen.

Στον 40ο γύρο, ο Bottas βρισκόταν 2,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, γυρνώντας κάτω από το 1:32. Ο Hamilton μπροστά είχε πανομοιότυπο γυρολόγιο με τον Raikkonen, δίχως να υπάρχει λόγος για να πιέσει, και το ενδιαφέρον είχε επικεντρωθεί πλέον στο αν ο Bottas θα μπορέσει να φτάσει τον Vettel. Ο Bottas απείχε πλέον 1,2 δευτερόλεπτα και όλα έδειχναν ότι σε λίγο ο Φινλανδός θα έμπαινε σε ζώνη DRS.

Δέκα γύρους είχε στη διάθεσή του ο Bottas, αλλά επιτέθηκε αμέσως στα φρένα για την Stowe, βγήκε εκτός πίστας και δεν κατάφερε να περάσει, αλλά ο Vettel αποκόμισε ένα μεγαλοπρεπές μπλοκάρισμα από όλο αυτό. Στον επόμενο γύρο, ο Bottas ήταν πολύ πιο κοντά, περνώντας εύκολα στην Stowe, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.

Ο Bottas ήταν 9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, αλλά έγραφε ταχύτερους γύρους και πλησίαζε πολύ γρήγορα τον συμπατριώτη του. Πέντε γύροι έμεναν για το τέλος και η διαφορά των δύο ήταν στα πέντε δευτερόλεπτα. Μπροστά, ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο, όσο ο Ricciardo μπορούσε να φτάσει και να προσπεράσει τον Hulkenberg, ο οποίος άκουγε ότι είχε πρόβλημα και ότι έπρεπε να πιέσει όσο περισσότερο γινόταν.

Κλατάρισμα για τον Raikkonen δύο γύρους πριν από το τέλος. Μπήκε για να αλλάξει ελαστικά και να βγει στην τέταρτη θέση πίσω από τον Vettel, καθώς ο Verstappen μπήκε επίσης για αλλαγή. Το δράμα δεν είχε τελειώσει εκεί! Κλατάρισμα και για τον Vettel, που μπήκε για αλλαγή, αλλά είχε πέσει στην έβδομη θέση!

Η καρώ σημαία έπεσε, με τον Hamilton να παίρνει εύκολα τη νίκη, τον Bottas να κάνει μια εξαιρετική εμφάνιση και να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, ενώ ο Raikkonen έγινε ο τρίτος οδηγός του βάθρου.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 28-30 Ιουλίου, στο Hungaroring της Ουγγαρίας.

2Αποτελέσματα

3Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 177
2 Lewis Hamilton Mercedes 176
3 Valtteri Bottas Mercedes 154
4 Daniel Ricciardo Red Bull 117
5 Kimi Raikkonen Ferrari 98
6 Max Verstappen Red Bull 57
7 Sergio Perez Force India 52
8 Esteban Ocon Force India 43
9 Carlos Sainz Toro Rosso 29
10 Nico Hulkenberg Renault 26
11 Felipe Massa Williams 23
12 Lance Stroll Williams 18
13 Romain Grosjean Haas 18
14 Kevin Magnussen Haas 11
15 Pascal Wehrlein Sauber 5
16 Daniil Kvyat Toro Rosso 4
17 Fernando Alonso McLaren 2
18 Jolyon Palmer Renault 0
19 Marcus Ericsson Sauber 0
20 Stoffel Vandoorne McLaren 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber 0

4Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 330
2 Ferrari 275
3 Red Bull 174
4 Force India 95
5 Williams 41
6 Toro Rosso 33
7 Haas 29
8 Renault 26
9 Sauber 5
10 McLaren 2
  • F1fan

    Well,τι ηταν αυτο??Πολυ αλλοκοτο κι οι 2 Ferrari να παθαινουν το ιδιο μεσα σε 2 γυρους…Ευκολα ο Ham,Bottas πολυ καλος,οι Ferrari με αυτο το θεμα καταστραφηκαν ολα,ο Max το παλεψε οσο μπορουσε,επισης πολυ/καλος ο Ricciardo.Εντυπωσιακος ο Hulk,F.I καλουτσικα,Massa μετρια,η Williams εχει πεσει πολυ…Τελος,η STR με οδηγους απο τα Lidl δεν παει πουθενα…

    • georgekaras

      καλα αυτο με το lidl ηταν γελοιο απλα

    • F1fan

      Τα παιδια δεν το εχουν…Ειναι επικινδινοι πλεον…

    • georgekaras
    • F1fan

      :D

    • Christos-

      Σε τι έφταιξε ο Sainz?

    • Spider

      Έλα ρε φίλε τώρα. Ολόκληρη Red Bull, με 2 ομάδες στην F1,τόσα παγκόσμια πρωταθλήματα,τεράστιο πρόγραμα νέων οδηγών,κορυφαία στελέχη,τρελά λεφτά και χορηγούς που φεύγουν από αλλού για να πάνε εκεί, και την βγάζει με οδηγούς από τα lidl??????
      ´Η τηλεφώνησέ τους και ενημέρωσέ τους ότι οι οδηγοί τους δεν το έχουν και είναι επικίνδυνοι ή δείξε λίγο περισσότερη αυτοσυγκράτηση όταν γράφεις τέτοια πράγματα…

    • F1fan

      Mατια εχω,κι εχω δει τις ταλενταρες της STR φετος,κι τα ελαχιστα(…) ατυχηματα που εχουν δημιουργησει.Σε πολλους αγωνες μπλεκονται σε ατυχηματα,με δικια τους ευθυνη ως επι το πλειστον.Κι οι 2 αποτελουν διαρκη κινδυνο για τους αλλους.

    • Stelios Argyropoulos

      Αδερφέ καθόλου γελοίο… Απλά όπως πήγε από την redbull στην TR μετά θα πάει να πουλάει ποδήλατα…

    • Akis-F1 FAN

      Ο Σαινζ μια χαρά είναι…η ρώσικη τορπίλη έχει το θέμα…

    • Ferrarακιας

      Έχει φάει καμιά ποινή η μπάμπουσκα ή όχι?

    • Akis-F1 FAN

      Είναι 3 βαθμούς μακρια από race ban…

    • Ferrarακιας

      Mακάρι να τον γλυτώσουμε.
      Θα αρχίσω να αναπολώ Πάστορα μου φαίνεται.:Ρ

    • sotirisb

      O Vettel δεν ήταν?

    • Akis-F1 FAN

      Ήταν…αλλά πραγμτικά θέλω να μου εξηγήσεις τι σχέση έχει αυτό…

    • sotirisb

      Συγγνωμη νόμισα σε άλλο σχόλιο πιο πάνω απαντούσες τώρα το προσεξα. Δικό μου λαθος.

    • Akis-F1 FAN

      No problem ;-P

    • F1fan

      Κι αυτος φετος ειναι κακος,δες Μπαχρειν & Καναδα με τα παιδικα του λαθη…

    • nikos

      για τον ρώσσο θα συμφωνήσω για τον ισπανό είναι λίγο άδικο! αναρωτιέμαι αν θυμάται κανείς την πρώτη χρονιά του φετελ

    • F1fan

      Κοιτα,φετος ο Ισπανος εχει κανει οτι κι ο Maldonado στο Bahrain το 2014 κι ο Grosjean στο Spa το 2012…Απλως,για καλη του τυχη δεν ειχε τοσο καταστροφικες συνεπειες(πχ δεν φλιπαρε ο Stroll).Κι το πιο ασχημο ειναι πως δεν μαθαινει απο τα λαθη του,ουτε τα παραδεχεται!!Κι περυσι πεταξε εναν οδηγο εκτος πιστας επειδη δεν κοιταξε τους καθρεπτες (Αλονσο Mexico) κι φετος εκανε το ιδιο,με αποτελεσμα να βρισκεται εκτος ελεγχου,με κινδυνο να παρεσερνε κι αλλους οδηγους(οπως κι το εκανε).Τετοια συμπεριφορα για εναν φερελπι οδηγο,μονο κακο στην φημη του κανει.

    • nikos

      δεν θα διαφωνήσω σε τπτ όλοι έχουν άσχημες στιγμές ομως, ο τετράκης θυμαμαι στουκες με αλόνσο, γουέμπερ όταν ηταν σην tr μετά κοβαλάινεν, κουμπιτσα, μπατον, γουεμπερ όταν ηταν στην rb. φυσικά δεν ηρεμησε ποτέ αλλά πήρε 4 με έναν πυραυλο. ο ισπανός αδικεί τον εαυτό του και ισως αδικείται κ από το μονοθεσιο ο χρόνος θα δείξει για την αξία του

    • F1fan

      Δεν ηταν ”kamikaze” rookie o Vettel.Μπορει οπως ολοι οι rookies vα εκανε τα λαθη του(πχ επεσε πανω στον Webber κατω απο SC στο Fuji to 2007),αλλα δεν ηταν τοσο επικινδυνος.Ολοι θα εχουν λαθος στιγμες,αλλα απο τα λαθη μας καποτε μαθαινουμε,κι ο Sainz φαινεται πως δεν το κανει αυτο…Αμα υπηρχε sausage kerb στην στροφη 3 στον Καναδα φετος,τα πραγματα θα ηταν πολυ ασχημα για οποιον οδηγο μαζευε…

  • georgekaras

    Ενταξει τι να πουμε ,οσο κρατησε κρατησε για την Φερραρι τελειωσε το πρωταθλημα

    • Nerazzuro21

      Αν και είναι νωρίς ακόμα η Scuderia φαίνεται να χάνει, για ακόμα μία φορά, το πρωτάθλημα της εξέλιξης.

    • georgekaras

      ε ναι ρε φιλε τα πραγματα ασχημα απο τον Καναδα ξεκινησαν ολα και το χειροτερο ειναι οτι αλαζεις επικεφαλη στο τομεα των κινητηρων μεσα στην σεζον?Πανε καλα?ποσο χειροτερο θα ηταν να εχουμε απλα εναν πιο σταθερο σχεδιασμο ?Μετα το Μονακο τρωμετα περσινα πασατεμπο καθε Κυριακη μεσημερι

  • Βασιλης

    Ποιος μας γκαντεμιασε ετσι σημερα????Απιαστος ο ham πολυ καλος ο bottas πολυ καλη αμυνα ο verstappen….ας ελπισουμε η ομαδα μου να φερει καποια αναβαθμιση στην ουγγαρια και να εχει ενα ποιο καθαρο αγωνα

  • kostas

    Απιστευτες οι Μερκ. Και σε quali και σε αγωνα απιαστες. Φερραρι ασχετα απο την γκαντεμια στους τελευταιους γυρους απλα δεν ειχε pace πουθενα στον αγωνα και ας ηρθε αναβαθμιση… Δυστυχως πιο πιθανο ειναι να κοντραρει ο Μποτας τον Χαμιλτον παρα ο Φεττελ!

    • Red Flag

      αναβάθμιση του κ@λου!

    • georgekaras

      τωρα θα αναβαθμισουμε τις ζαντες

    • Βασιλης

      Θα συμφωνησω οτι σε αυτον τον αγωνα η ferrari απλα δεν μπορουσε αλλα σκεψου στον προηγουμενο αγωνα πως ηρθε το αποτελεσμα που η ferrari ηταν εκει….εχουμε δρομο ακομα αλλα μεχρι τα τωρα δεδομενα η merc εχει το πανω χερι

  • GiorisFullThrottle

    Παραμενεις αχρηστη pirelli

    • αν το λαστιχο εσκαγε στον Λιουις……νομιζω ομως πως θα το ευχαριστιοσουν….. ;-/

    • GiorisFullThrottle

      H pirelli θα ηταν κ παλι αχρηστη αλλα θα το ευχαριστιομουν σιγουρα!!!!

    • σκεψου καποιοι μακλαρενικοι/μερσεντικοι αυτοι τη στιγμη το χαιροντε ακομα !!!!! :-P

    • Spider

      Και Goodyear και Bridgestone και Michelin έχουν ανατιναχθεί, χρόνια τώρα στους αγώνες. Όλοι άχρηστοι είναι?

  • Red Flag

    Μονος του ο ΗΑΜ. Δυνατή η Mercedes.. Φοβερός αγώνας από τον Bottas. Από 9ος – 2ος, πετούσε στο τέλος με τα SS.

    Πανωλεθρία Ferrari. Δεν ξέρω τι εκαναν στον κινητήρα αλλα εχω την αισθηση οτι αντι να κλείσουν τη διαφορά, την άνοιξαν. Παρα πολύ κακή διαχείριση ελαστικών.. ενα από τα πλεονεκτήματα που είχε η Ferrari με τα ελαστικά φαινεται να το χάνει και αυτο εντελώς.

    Τραγικός αγώνας από Seb ακόμα και πριν την αστοχία στο ελαστικό. Αθλια εκκίνηση (κοιτούσε τους καπνους από τα φρένα και ξεχαστηκε?). Απογοητευτική η μάχη με τον Verst. Είχε την ταχύτητα και δεν μπορουσε με το τίποτα να τον περάσει. Ειναι πολύ καλός ο Μαξ αλλα και πάλι δε δικαιολογείται.

    Μπράβο στον Kimi για εν αξιοπρεπεστατο βάθρο… O Kimi που δεν το’χει πλέον κλπ..!

    • georgekaras

      εδω βαλαν παλι το παλιο πτερυγιο στο shark fin

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ρε φίλε όχι και τραγικός…η εκκίνηση τον κατέστρεψε που μπλέχτηκε με τον Κιμι στην στροφή 3…μετά το πάλεψε όσο μπορούσε…δεν είναι καθόλου εύκολο να περάσεις τον Μαξ…

    • Red Flag

      Μεταξύ μας.. :) Εχω τρελα με τον Seb.. αλλα η αληθεια να λεγεται, ειχε πολυ κακη μερα. Οχι στην εκκίνηση δε μιλαω στις στροφες. Μιλαω για την εκκινηση. Μαλλον μαστουρωσε απο τους καπνους και κοιμηθηκε λίγο.Μετα ναιι δεν ειναι ευκολο να περασεις τον Max, αλλα οταν εχεις τοσους γύρους περιθώριο με καλυτερο ρυθμο……πρεπει να τον περασεις! (Υποτίθεται οτι πας να παρεις το πρωταθλημα, μην ξεχνιόμαστε..)

    • Akis-F1 FAN

      Ίσως επειδή έχεις τρέλα με τον Σεμπ είσαι πολύ αυστηρός…μια θέση χαμένη στην εκκίνηση, δεν είναι τραγική εκκίνηση…απλώς την πάτησε γιατί πέρασε μπροστά ο Μαξ που παίζει πολύ σκληρή άμυνα…από κει και πέρα πόσες μα πόσες φορές έχουμε δει μονοθέσια να μην μπορούν φέτος να περάσουν και ας έχουν καλύτερο ρυθμό….τα πιο @ρχιδάτα προσπεράσματα φέτος τα έχει κάνει ο Σεμπ…αν δεν μπορούσε να περάσει αυτός αμφιβάλλω ότι θα μπορούσε και κανείς άλλος…

    • Red Flag

      Μαζί σου για τα προσπερασματα, αν και βαζω και τον Ricci πολύ κοντά σε αυτό.
      Αυτο λεω για την εκκίνηση, μονο που εσυ το λες “την πάτησε”, εγω το λεω “πολυ κακή εκκίνηση”.. Δεν το λεω για τη χαμενη θεση, αλλα για τη διαφορα στην αντίδραση και την επιταχυνση. Τον περασε σφαίρα ο μικρός από δίπλα. Anyway..

    • Akis-F1 FAN

      Ήταν κακή εκκίνηση αλλά ουσιστικά τον είχε ξαναπεράσει πριν μπλεχτεί στην στροφή 3…γι αυτό λέω την πάτησε….γιατί αυτό του χάλασε και όλο τον αγώνα μετα.

  • Yiannis P

    Τίποτα η Ferrari σήμερα, το απόλυτο μηδέν, σαν να ήταν αγώνας του 2016. Και είχαμε και αναβαθμισμένο κινητήρα. Καλά κρασιά δηλαδή. Ως εδώ ήταν, τώρα θα ανοίγει η διαφορά οπότε πάλι πρωτάθλημα η Merc φέτος (Χάμιλτον). Φτιάξτε ρε ένα μονοθέσιο για πρωτάθλημα τόσα χρόνια. Έλεος δηλαδή με τους ανίκανους. H Brawn GP και η Red Bull από το πουθενά φτιάξανε μονοθέσια και έπαιρναν πρωταθλήματα για πλάκα…..

    • Βασιλης

      Ποια ομαδα υποστηριζεις?

    • Yiannis P

      Ferrari

    • Βασιλης

      Φαινεται….οταν νικουσε ο vettel φανταζομαι ελεγες ομαδαρα και το πρωταθλημα το εχουμε κλτ…..εχει τελειωσει κατι???τελειωσε το πρωταθλημα σημερα???οχι τοτε πως περιμενεις μια ομαδα να κανει καλη δουλεια αμα δεν την πιστευουν οι οπαδοι της??υποστηριζω φερραρι απο το 2005 οταν πρωτο ειδα φ1 και δεν εχω σταματησει ποτε να πιστευω…

    • kostas

      Οσο και να την πιστευουμε τα τελευταια χρονια εντος της χρονιας δεν εχουμε καθολου εξελιξη…

    • Βασιλης

      Αυτο ναι ρε φιλε να το δεχτω…αλλα δεν γινεται να ειμαι κωλοτουμπας οπαδος και οταν νικαει να λεω ομαδαρα παμε δυνατα και οταν χανει να τους λεω αχριστους…..δηλαδη αν το παμε ετσι η mclaren δεν θα επρεπε να εχει καν οπαδους

    • Thanos

      Αχ Μακα όσο μας πληγώνεις τόσο μας πωρώνεις.
      Χονταρα βάρα κι άλλο αντεχουμεεεεε. :D :D :D

    • georgekaras

      Απλα φετος τελειωσε στην Βρετανια και περσι στην Βαρκελωνη ειχα βγει να το πω και βγηκα αληθινος και τωρα αληθινος θα βγω ακομα και αν με κραξετε και καλα οτι ειναι νωρις

    • Yiannis P

      Δηλαδή να είμαι ονειροπόλος; Πιστεύεις ότι τώρα δεν θα αυξάνεται η διαφορά; Η Merc είναι έτσι και αλλιώς μπροστά και σιγά σιγά που βρίσκουν το σωστό setup θα είναι άνετα μπροστά και σε ρυθμο αγώνα, γιατί στις κατατακτήριες είναι έτσι και αλλιώς μπροστά. Και να λέω πάμε Ferrari, scuderia κτλ θα τρέχει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο;; Μη τρελαθουμε. Η Merc έχει πολύ ομάδα και η λογική λέει ότι θα το πάρει το πρωτάθλημα.

    • Βασιλης

      Ενταξει τοτε ρε φιλε κανε κωλοτουμπες τι να σου πω….αμα εισαι οπαδος κωλοτουμπας συνεχισε το…αλλα αν υπαρχει μια περιπτωση να το παρει η ferrari φετος θελω να μαθω πως θα νιωσεις και τι θα πεις….δεν ειπα να ειμαι ονειροπολος απλα δεν θα κατσω να τους βρισω και τα τους πω οτι ειναι ανικανοι…δηλαδη αν νικησει ο vettel στην ουγγαρια και παθει κλαταρισμα ο hamilton τοτε να ειναι ικανοι?μην τρελαθουμε

    • Yiannis P

      Δεν είναι ανίκανοι δηλαδή που χρόνια τώρα μια ομάδα με την ιστορία της Ferrari δεν έχει πάρει πρωτάθλημα και έχει πάρει μια που πουλάει σπέρμα ταύρου σε αναψυκτικά;; Δεν μου αρέσει να ισοπεδώνω και να απαξιώνω αλλά τα πήρα άσχημα σήμερα. Φιλικά πάντα.

    • Βασιλης

      Που ηταν αυτοι οταν η ferrari πηρε 5 συνεχομενα?πουθενα….το οτι φετος βλεπουμε μια αλλη φερραρι ειναι γεγονος αλλα σκεψου οτι ατυχιες θα συμβουν σε πολλους αγωνες….σημερα εκατσε σε εμας αυριο μπορει στον ham και αν σε τετοιο σεναριο νικησει ο vettel θα ειναι 26 βαθμους μπροστα….δεν εχει χαθει κατι ακομα ειναι λες και αρχιζει το πρωταθλημα ξανα απο σημερα απο το 0

    • Yiannis P

      Εγώ όμως δεν περιμένω να πάρω πρωτάθλημα από ατυχίες. Είδες ότι με αναβαθμισμένο κινητήρα κιόλας και μας έκαναν πλάκα. Φέτος η Merc είναι συνέχεια μπροστά στις κατατακτήριες. Πρέπει να γίνουν πολύ μεγάλα βήματα προόδου στην εξέλιξη γιατί φαίνεται ότι η Merc παίρνει κεφάλι, στην εξέλιξη ξαναλέω. Τα τυχαία γεγονότα συμβαίνουν μέσα στους αγώνες, δε διαφωνώ, αλλά θα σε ευνοούν πάντα;; Για να πάρεις πρωτάθλημα θέλεις μονοθέσιο.

    • Βασιλης

      τα τυχαια γεγονοτα θα ευνοησουν και εσενα και την merc…το οτι σαν ferrari υστερουνε στην εξελιξη εντος χρονιας το ξερουμε απλα εχει δρομο ακομα…η αναβαθμιση ειχε ως στοχο την μειωση της καταναλωσης και οχι την αυξηση της υποδυναμης…θα δειξει φιλε αν και πιστευω οτι στις κλειστες πιστες θα εχουμε το πανω χερι αν οχι θα ειμαστε στα ισια σιγουρα

    • Yiannis P

      Μακάρι και ελπίζω να μην χαλάσαμε την πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών που έχουμε μέχρι τώρα και να ήταν απλά κάτι μεμονωμένο το σημερινό…

    • Akis-F1 FAN

      Και να γίνει κάτι τέτοιο όμως στην Ουγγαρία πχ που λες, δε θα αλλάξει την ισορροπία δυνάμεων….θα είναι απλώς μια συγκυρία….παρά τις αναβαθμίσεις το μονοθέσιο έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τη Μερκ…εντάξει υπερβολή που τους είπε ο Γιάννης άχρηστους, αλλά η αλήθεια είναι ότι για άλλη μια χρονιά η Μερκ φαίνεται να τους έχει βάλει τα γυαλιά…

    • Βασιλης

      Για αυτο περιμενω μια αντεπιθεση στην εξελιξη γιατι δεν τους παιρνει για ακομα μια χρονια χαμενη….εκει που υστερει η ferrari ειναι στην εξελιξη εντος της χρονιας….κανει τεραστια αλματα τον χειμωνα αλλα δεν μπορουν να το συνεχισουν μεσα στην χρονια…απλα πρεπει να παρουν καποιες αποφασεις αμεσα οσο προλαβαινουν

    • Akis-F1 FAN

      Ποιά αντεπίθεση ;; Την κάναμε την αντεπίθεση και φύγαμε κυνηγημένοι…φάνηκε και εδώ και στην Αυστρία ότι χάνουμε κυρίως από τον κινητήρα…φέραμε αναβάθμιση και πάλι πλάκα μας έκαναν….είναι απογοητευτικό πόσο άνετα μας περνάνε τα Μερκ στην ευθεία και πόσο ζορίζεται η φερραρι να περάσει εστω και την rbr…..σε λίγο που θα αρχίσουν να έρχονται και οι ποινές από τα πέμπτα στοιχεία να δεις τι θα γίνει…

    • παντως η Brawn GP δεν πηρε πρωταθλημα για πλακα……στο τελος αγχωθηκε και πολυ μαλιστα..ευτυχως το πρωταθλημα δεν ειχε 2 αγωνες ακομα…..

    • Yiannis P

      Ναι η Brawn όντως.

  • Thanos

    Οσο καλη αρχη και να εκανε η Φερραρι στο πρωταθλημα δεν υπαρχει περιπτωση να κρατηθει με την Μερσεντες στην εξελιξη. Χρονια τωρα εχουν προβλημα.
    Ο Φετελ πιστευω βλεπει πως δυσκολα μπορει να κοντραρει στα ισια Χαμιλτον και Μποτας και του βγαινει θυμος. Κιμι αιωνια γκαντεμης.
    Οραιοι οι οδηγοι τις Ρεντ Μπουλ.
    Μακλαρεν τα κανανε μανταρα με την στρατηγική στον Στοφελ στον πρωτο αγωνα που δειχνει επιτελους σημαδια ζωης και χασανε τον βαθμο απο το Μασσα. Προβλημα στην αντλια βενζινης ο Αλονσο μαλλον,”low fuel pressure” ειπε η ομαδα.

  • Giannis-F1

    Απογοητευση η Ferrari.Κριμα.Ολο το 3ημερο ηταν ασχημο.Η αναβαθμιση δειχνει ανυπαρκτη δυστυχως. Μαζι με το συμβαν στον τελευταιο γυρο με τα ελαστικα ηρθε και εδεσε. Κριμα και για τους 2 οδηγους. Αντιθετα η merc πετουσε και εφερε το καλυτερο αποτελεσμα .Απλησιαστος ο Hamilton και πολυ ωραιος ο Bottas, που το προσπερασμα στον Vettel ηταν ψυχοπλακωτικο. Πολυ καλα για Ves-Hulk και Ricci που εκανε damage limitation.

  • και καπως ετσι οι βρετανοι ξεχναν τι ειπαν για το λονδινο/μυκονο..και εχουν παλι θεο τον Λιουις !!!!! ειδικα η αφιερωση στο τελος θα τους κανει να τα ξεχασουν ολα !!!!

    και καπως ετσι πηρε φωτια το πρωταθλημα μεσα στο κατακαλοκαιρο !!!!!
    τα μερσεντες πραγματικα απλησιαστα…..
    τα φερραρι να κανουν κανα ευχελαιο……
    δυνατα τα ρεντ μπουλ !!!!

    • kostas

      Ποια φωτια; Τελειωσε το πρωταθλημα! Μονο αμα μπορεσει ο Μποτας και τον αφησουν να κοντραρει τον χαμιλτον!

    • μαθηματικα το πρωταθλημα εχει παρει φωτια !!!!

    • georgekaras

      ρε και στην γυμναστικη να παρει φωτια παλι το χασαμεε

    • Βασιλης

      Να καλεσουνε τον πατερ κλεομενη να ριξει καμια κλοτσια στα merc χαχαχα

  • Maleas George

    Εννοείται ότι θα πάθαινες λάστιχο στον τελευταίο γύρο Kimi, αυτή είναι η ιστορία της καριέρας σου… Άνετα 2ος μέχρι αυτό αν και άπιαστος ο Ham. Το περίεργο είναι ότι το έπαθε και ο Vettel. Τι ήταν, κάποιο θραύσμα ή η κλασσική αχρηστία της Pirelli? Παίρνει φωτιά το πρωτάθλημα, καθώς και ο Bottas πλέον έχει λιγότερο από μια νίκη διαφορά. Ωραία μάχη Vettel-Verstappen, τέτοια θέλουμε να βλέπουμε.

    • sotirisb

      Πιθανότατα ρυθμίσεις της μπροστινής ανάρτησης της Ferrari

    • georgekaras

      αυτο λεω παλι σκατα τα καναμε

    • Red Flag

      Ωραια ηταν απο μια οπτική. Απο τη δική μου τον ξεφτίλισε ο Μαξ τον Seb. Ηταν πολύ πιο πάνω στο ρυθμό και δεν μπορουσε να τον περασει. Τραγικά πραγματα..Κρίμα.

    • Maleas George

      Συμβαίνουν αυτά, είναι δύσκολο να περάσεις, ειδικά τον Max. Είναι ο πιο refuse to pass οδηγός, και πολλές φορές με δόλιες μεθόδους. Σήμερα ήταν καθαρή μάχη πάντως.

    • Red Flag

      είναι πολυ καλός αλλα και παλι δε δικαιολογείται με καθαρη διαφορα στο ρυθμό. Αντε οχι στον 1ο γυρο, οχι στον 2ο, ε καποια στιγμη πρεπει να τον περασεις. Ναι καθαρη μαχη και μπραβο στον Max εδειξε ακόμη μια φορα το ταλέντο του.

    • Βασιλης

      εγω βασικα φετος εχω παρατηρισει κατι αλλο….μπορει η ferrari να εχει καλο σασι αλλα δεν με πιθει ο κινητηρας καθολου….δεν επρεπε με drs να περασει ανετα τον verstappen???ισως εκει υστερει πλεον η ferrari

    • Red Flag

      Καλα οι RB είναι σαφώς βελτιωμένες και ας αντιμετωπίζουν τοσα προβλήμετα αξιοπιστίας. Στον κινητήρα δε θυμάμαι αν εχει κανει αναβαθμιση η Renault. (??) Παντως σίγουρα η αναβάθμιση της Ferrari μεχρι τωρα λειτουργεί αρνητικά. Παρόλα αυτα εστω και αγκομαχώντας με το DRS τον έπιανε, αλλα δεν μπορουσε με το τιποτα να περασει. Ενω σε ρυθμο του εριχνε καμποσα δέκατα.

    • Akis-F1 FAN

      Ρε φίλε δε γίνεται να το λες έτσι αυτό…θυμάσαι τη Μελβούρνη ;; Τότε που η rbr ήταν αιώνες πίσω από φερραρι-μερκ και ο Χαμ με φρέσκη γόμα ( είχε βγει μόλις από τα πιτ ) δεν τον πέρασε ποτέ τον Μαξ…

    • Red Flag

      Δε θυμαμαι ακριβως το σκηνικό, αν ήταν οντως η ιδια φάση παλι μου φαινεται ασχημο εκ μερους Χαμ. Γιατι ειπε κανεις οτι ο Lewis δεν εχει κακες στιγμές????

      Και τελοσπάντων ασε με να εχω την αποψη μου και να ασκω κριτική οταν ο Seb εχει ασχημους αγώνες. :)

      Τον υποστηρίζω χρόνια τωρα, δεν εχει αλλαξει μεχρι τωρα αυτο δε θα αλλαξει μετα απο εναν κακο αγώνα.

    • Akis-F1 FAN

      Ήταν ίδιο σκηνικό και χειρότερο γιατί ο Μαξ είχε 20φευγα γύρους πιο φθαρμένα ελαστικά…σήμερα είχαν τα ίδια….δεν είπε κανεις να μην ασκείς κριτική…είχε έναν κακό αγώνα ο Σεμπ αλλά εσύ τον ισοπέδωσες…άθλια εκκίνηση, τον ξεφτίλισε ο Μαξ…άμα τους κρίναμε όλους τόσο αυστηρά θα έπρεπε να είναι μόνο καντήλια τα σχόλια ;-P

    • Red Flag

      Δε νομίζω οτι ειναι αυστηρη η κριτική για εναν υποψήφιο πρωταθλητη.. Αλλα ακομα και να ειναι, τι να κανουμε.. πορωνομαι.. και στα καλα και στα ασχημα. (Υ.Γ. δες το βιντεο της εκκινησης απο πανω)

    • Akis-F1 FAN

      Μαζί σου αλλά δε θυμάμαι να έκανες τέτοια κριτική στον Χαμ σε Αυστραλία, Ρωσία, Μονακό, Μπακου και Αυστρία πχ….και αυτός υποψήφιος πρωταθλητής είναι…γι αυτό σου λέω μου φάνηκε υπερβολικό…τέσπα δεν έχει σημασία έτσι κι αλλιώς ;-P

    • rantaplan

      Είναι και διαφορετική πίστα στη Μελβούρνη με πολύ μεγαλύτερη δυσκολία να προσπεράσει κάποιος, και πίσω από τον Giovinazzi να ήταν δεν πυστεύω να πέρναγε και αν πέρναγε θα το έκανε με δυσκολία.

    • Akis-F1 FAN

      Διαφορετική η πίστα, αλλά και οι συγκυρίες…τότε η rb ήταν πολύ πιο πίσω από τη Μερκ απ΄ ότι είναι τώρα από τη φερραρι…συν ότι ο Χαμ είχε φρεσκα λάστιχα τότε και ο Μαξ φθαρμενα…

  • Σήμερα ήταν καλύτερη η Μερσεντές και συγχαρτητίρια στον Μπότας.Εγώ θα περιμένω την Ουγγαρία για να δώ εάν όντος έγινε καλύτερη η Μερσέντες ή η Φερράρι είχε άσχημο Σ/Κ.Το πρωτάθλημα δέν τελείωσε ακόμη.

  • Nerazzuro21

    Επίδειξη ισχύος από τη Mercedes. Βόλτα στο πάρκο για τον 44, εξαιρετικός ο Bottas και 1-2 για τα ασημένια βέλη.
    Πανωλεθρία για τη Ferrari που βάζει φωτιά στο πρωτάθλημα. Πάντως και πριν τα κλαταρίσματα η Scuderia έδειχνε ανίκανη να ανταγωνιστεί τη Mercedes του 44.
    Με καλύτερη στρατηγική μπορούσε βάθρο ο Max, εξαιρετικός ο 5ος Ricci που εκκινούσε προτελευταίος.
    Πολύ καλή η Renault με τον Hulkenberg, σταθερά ψηλά τα FI, στους βαθμούς ο Massa.

    Επιτέλους καλή εμφάνιση από τον Van, που ίσως να ήταν στους βαθμούς με καλύτερη στρατηγική. Ακόμα μια εγκατάλειψη για τον Alonso.

  • sotirisb

    Ανελέητοι Mercedes και Hamilton, Bottas, η Ferrari και ο superstar της αρχίζουν να το χάνουν από την πιεση. Μόνοι τους θα το χάσουν το πρωτάθλημα μου φαίνεται. Ας μη ξεχνάμε ότι ο Vettel έχει πάρει ήδη τέσσερα turbo.

    • Red Flag

      εχει παρει 4 turbo , κανενα δεν εχει χαλασει όμως.. ετσι λενε τουλαχιστον.

    • Mitsos Ribopaido

      Ισχύει

  • Giannisk

    Είδα μόνο το δεύτερο μισό του αγώνα. Από αυτό έκρινα ότι η Ferrari ήταν τραγική με τον Vet να είναι λίγος και τον Kimi όπως πάντα φιλότιμο και γκαντέμη. Δεν είναι τυχαία η αστοχία του ίδιου ελαστικού στα ίδια μονοθέσια. Οι Merc τι να λέμε? Άπιαστες. Οι υπόλοιποι στα γνωστά.

  • edurakias

    NAI MORI MYKONARA GIATREYTRA!!!!!!

    • Red Flag

      Ολοι στο NAMMOS παιδιά!! και νεκρούς ανασταίνει! :p

  • Akis-F1 FAN

    Βαρετός αγώνας γενικά, με πολύ δράμα στο τέλος. Εύκολη νίκη για Χαμ, εξαιρετικός αγώνας από Μποττας, απίστευτη κ@λοφαρδία γενικά για τη Μερκ με αυτά που έπαθαν οι φερραρι. Κιμι πολύ καλός αγώνας, έχασε τη 2η θέση με το κλατάρισμα. Σεμπ καταστράφηκε στην αρχή που ήταν πίσω από τον Μαξ, ήρθε και το κλατάρισμα στο τέλος….πάει ο αγώνας…Ρικι φοβερός και αυτός, ο Μαξ στο τσακ τη γλίτωσε με το πιτ στοπ στο τέλος…η φερραρι ήθελα να ξερα κοιμόταν ρε π@στη μου ;;; Χουλκ και αυτός πολύ καλός αγώνας, ο Βαντουρν οριακά εκτός βαθμών.

    Υ.Γ. Δυστυχώς βλέπω το πρωτάθλημα να πηγαίνει περίπατο…το μονοθέσιο έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τη Μερκ και η τύχη δε μας θέλει…

    • LΕΟΝταρης

      Οσο αναφορα τους οδηγους που υποστηριζουμε τωρα ισοφαριστηκαν παντως οι ατυχιες.Ασχετως ποσοι ποντοι χαθηκαν για τον καθενα.Το να κλαταρει καποιο ελαστικο ειναι απο τις ατυχιες που λες οτι συμβαινει που κ που,να ξεχασουν ομως να κουμπωσουν σωστα τη π@απαρια το προστατευτικο του κεφαλιου και χρειαστει pit για κουμπωμα,ποτε :P

    • Akis-F1 FAN

      Από θέμα ατυχίας ναι, αν και από το κλατάρισμα χάνεις πιο πολύ χρόνο….από θέμα πάνως καθαρά αγωνιστικής απόδοσης έχει χάσει πιο πολλούς βαθμούς ο φεττελ…

    • LΕΟΝταρης

      Η ατυχια ειναι ατυχια κ καταλαβαινεις τι εννοω οτι επαθε κατι που συμβαινει μια φορα στα 20(?) χρονια…Και εχασε κ πρωτια ετσι οχι τεταρτη θεση κ με το drive through του φετ θα ταν αλλιως οι βαθμολογιες.Το 2ο σκελος της απαντησης σου δεν το καταλαβαι
      νω,αν εννοεις δεν απεδιδε καλα το αυτοκινητο,εγω διαφωνω θεωρω πιο σταθερη την S.F.(οχι γρηγοροτερη,ωστοσο αρκετα γρηγορη).

    • Akis-F1 FAN

      Δεν εννοούσα την απόδοση το αυτοκίνητου…αν και ( ειδικά στους τελευταίους αγώνες ) η Μερκ είναι ανώτερο αυτοκίνητο. Μιλούσα γενικά για το πόσους πόντους έχει χάσει ο καθένας μέσα στη σεζόν, που όμως δεν χάθηκαν από την απόδοση του οδηγού, αλλά από ποινές-ατυχίες…

      Υ.Γ. Δε θα έλεγα την φερραρι πιο σταθερή…η Μερκ ( Μποττας ) ήταν πάντα εκεί, ο Χαμ δεν ήταν.

    • LΕΟΝταρης

      Ποινες ατυχιες δηλαδη εχει ο φεττελ παραπανω απο τον χαμ????? :Ο
      Σε ειπα πιο σταθερη δεν ειπα πιο γρηγορη προσεξα τι εγραψα,αν μπορει να τρεξει 9,9 θα παει.Η Μερκ εχει αγωνες που ειναι στο 7 κι αλλες που ειναι στο 10.Παντως στο Υ.Γ. σου θα συμφωνησω γιατι κι εγω σαν οπαδος του τον κραζω πολυ που σε αρκετους αγωνες ειναι μετριος-χαλαρος.

    • Akis-F1 FAN

      Ναι έχει χάσει πιο πολύ από ποινές-ατυχίες…στο Μπακου ο ένας με την ποινή και ο άλλος με το head rest χάσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο στα πιτ…αλλά ο φεττελ με παλιό κινητήρα και με μονοθέσιο που που έφαγε 1 sec στις κατατακτήριες τερμάτισε μπροστά….το κλατάρισμα χθες κόστισε στον φεττελ πάνω κάτω το ίδιο με τις 5 θέσεις του Χαμ στην Αυστρία…αλλά στην Κινα το sc έριξε τον φεττελ αυτόματα από τη 2η στην 6η θέση……αν θες δε βάζω και την Ισπανία επειδή ήταν μ@λακία της φερραρι και όχι ατυχία-ποινή…

      Edit: Ξέχασα τον Καναδά με την σπασμένη αεροτομή που τον έριξε τελευταίο…

    • LΕΟΝταρης

      Στο μπακου ο χαμ επρεπε να βγει πρωτος κι ο φετ με το ανεπαναληπτο επρεπε να βγει 4ος.Το 1 σεκ που εχανε απο παλιο κινητηρα το κερδισε με τη ζημια που φτιαχναν με τα κατσαβιδια στον διαχυτη της μερκ.Ο φετ αλλαξε κ αεροτομη ανετος ωραιος στη κοκκινη σημαια ενω ο διαχυτης δεν αλλαζει.Το κλαταρισμα χθες σε ειπα ειναι απο αυτα που λες οτι τυχαινουν το head rest…Ελα τωρα…Τα Sc δεν ηξερα οτι σημαινουν ατυχια.Ισπανια κ γενικα λαθη ομαδος ασχολιαστα.Στα του καναδα σε συγκρινω την 13η σειρα εκκινησης στο Μονακο παρακαλω.

    • Akis-F1 FAN

      Πρόσεξε όμως…συγκρίνουμε καθαρά απόδοση οδηγού…οπότε στο Μπακού αφού έχασαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο στα πιτ ήταν στην ίδια κατάσταση…δεν υπάρχει έπρεπε να τερματίσει εκεί ο ένας και εκεί ο άλλος…έχασαν το ίδιο χρόνο και οι 2….και απ΄ ότι καταλαβαίνω πρέπει να παρακολουθείς χρόνια F1, δε νομίζω να πιστεύεις στα αλήθεια ότι ένα μικροχτύπημα στον διαχύτη που το επισκεύασαν κιόλας κοστίζει 1 sec τον γύρο. Επίσης, το sc όταν από 2ο σε ριχνει 6ο έτσι απλά τι είναι ; ατυχία δεν είναι ; Στο Μονακό ο Χαμ δεν έβρισκε ρυθμό, δεν του έφταιγε κανείς…ο Μποττας ήταν στα 4 εκατοστά από την pole…όπως και για τα λάθη της ομάδας…αφού μιλάμε μόνο για απόδοση οδηγού φυσικά και μετράνε…είναι πόντοι χαμένοι από λάθος της ομάδας όχι του οδηγού.

    • LΕΟΝταρης

      Ναι παρακολουθω χρονια F1 και αυτο που εγινε να βρισκει οποτε επιθυμει δεκατα ο lewis για 15 γυρους κ ξαφνικα μετα να μην μπορει να περασει δεν με φαινεται φυσιολογικο γι αυτο πιστευω πως υπηρχε θεμα με τον διαχυτη(βεβαια ειναι αξιος συγχαρητηριων κ ο φετ που εκανε φοβερη δουλεια οταν βρεθηκε μπροστα του,ασχετως τα αν κτλ).Εσυ μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δεν του εκανε ζημια ιση ή τουλαχιστον κοντα στο sec?Υποθεσεις κανουμε πιστευω…Οσο αναφορα τα sc ξερεις πως σε εκεινον τον αγωνα βγηκε 2ος(λογω δυναμικοτητας μονοθεσιων ειναι ευκολο για τους 4 να αναρριχηθουν)δεν νομιζω να πιστευεις πως διεκδικουσε νικη,ειναι απο τις πιστες οπως οι χθεσινες που ο χαμ βρισκει παντα κατι παραπανω απο τους αλλους οπως κ χθες,οποτε πηρε οτι καλυτερο μπορουσε δεν εχασε κατι.Οπως το ιδιο συμβαινει με τον σεμπ που “εχει” οπως ολοι οι οδηγοι καποιες πιστες καλυτερα απο καποιες αλλες.Για μενα ξαναλεω ειναι το ιδιο ατυχοι και οι δυο ο σεμπ με μεγαλυτερο πεισμα κ διψα,ο χαμ με σκαμπανεβασματα κ μια μερκ που αν βρεθει σε μερα διαλυει τους παντες (βλ μποττας).

    • Akis-F1 FAN

      Για τη ζημιά στο διαχύτη στο λέω σίγουρα, γιατί είχα κοιτάξει προσεκτικά και η ζημιά δεν ήταν καν στο διαχύτη…ήταν κάτω από το crash stracture της FIA…εκεί είχε γίνει μια σχισμή ουσιαστικά…κάτι τέτοιο πάνω από 1 δέκατο δεν κοστίζει. Σε πίστα όπως το Μπακού ειδικά, που δεν έχει γρήγορες στροφές, για να χάνεις κοντά στο 1 sec ανά γύρο από τέτοιου είδους ζημιά πρέπει να έχει ξηλωθεί όλο το πάτωμα του μονοθεσίου. Στην Κινα δε γίνεται να είσαι σίγουρος για τίποτα, ο Σεμπ είχε πολύ καλό ρυθμό…από την 6η θέση σκέψου και τερμάτισε 6 sec πίσω από τον Χαμ…άσε που χωρίς το sc πιθανόν ο Χαμ θα έβγαινε πίσω του γιατί τα σλικ που έβαλε ο φεττελ δούλευαν καλύτερα και έγραφε ταχύτερα sectors αμέσως πριν βγει το sc…εντάξει δε σου λέω ότι είναι ο κακομοίρης της χρονιάς, αλλά αν τα βάλεις κάτω ρεαλιστικά έχει αντιμετωπίσει πιο πολλά θέματα μέσα στη χρονιά…μένει να δούμε τι θα γίνει στο υπόλοιπο μισό…

    • LΕΟΝταρης

      Ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε :P
      Ναι ολα ο χρονος θα τα δειξει.

  • georgekaras

    Καλα η Ποπαρα μολις τωρα ειναι στην κοσμαρα της ψαχνει να πει οτι καταπανωθηκε ο Φετελ απο τον Φερσταπεν και απο τον Μποτας δηλαδη ο Μποτας τι να πει που ηταν 9ος πφφφφφφφφφφ ζεστες στην Αγια Παρασκευη

  • F1Faith01

    και καπως ετσι η πιρελλι βαζει φωτια στο πρωταθλημα οδηγων. συγχαρητηρια στους ιταλους. ξαφνικα η σοφτ με 2 μπλοκαρισματα δεν μπορει να βγαλει 30 γυρους αλλα η ουλτρασοφτ σε αλλους αγωνες να βγαζει 47 για πλακα. Γελοιο πραγματικα

    • georgekaras

      δεν φταει η Πιρελι πιστευω οτι το φορτιζε η Φερραρι παρα πολυ και για αυτο ειχε παρομοια συμπεριφορα

    • F1Faith01

      Στον μαξ γιατι ειπαν στο τελος οτι τον εβαλαν για πιτστοπ για να μην παθουν τα ιδια?

    • georgekaras

      δεν ξερω φιλε αλλα ο Μποτας μας ξεφτιλιζε με 30 γυρους γομα ισως λεω τα πιο ηπια σχεδια αεροδυναμικα σε αυτη την πιστα δεν τα καταπωνησαν οσο πιο επιθετικοι σχεδιασμοι οπως η Φερραρι και η Ρεντ Μπουλ παραδοσιακα

    • F1Faith01

      εμενα απο ολο αυτο μου φαινεται οτι τα ελαστικα της πιρελλι παρουσιαζουν ανωμαλιες.

    • georgekaras

      οτι ειναι ανωμαλα ειναι συμφωνω και επαυξανω αλλα σημερα πρεπει να ειχαμε και ποσοστο ευθυνης θα δειξει η βαλιστικη ερευνα μεσα στην βδομαδα γιατι ηταν λες και μας πυροβολησαν

  • Thanos

    Θα κοιτάει τα εισιτήρια για Μύκονο πάλι το κλαρίνο και τους ρίχνει μπιφτέκι.
    Κλαιω με τις φάτσες των Φινλανδων
    Θεος Λιουις

    https://uploads.disquscdn.com/images/ecb0915fe709c6c8bcdbc629be4c95b011c3161080e2e0784e2632aacdc94cd4.jpg

  • Christos-
  • Giannisk

    Ίσως με την σημερινή εμφάνιση, να εξηγείται η απομάκρυνση του υπεύθυνου εξέλιξης των κινητήρων της Ferrari.

    • georgekaras

      Να δω με τον αλλον θαυματα και να μην το πιστεψω (not) λες και την εχει ο Κοκκαλης ειναι η Φερραρι

    • Spider

      Λες την τελευταία εξέλιξη,αντί για την Ferrari να την έδωσε στην Mercedes ο υπεύθυνος και να τον πήρε χαμπάρι ο πουλοβεράκιας??????????????????

    • Giannisk

      Εκτός εάν κατάλαβαν ότι με την τελευταία εξέλιξη δεν παίρνουν πρωτάθλημα και τον έστειλαν.

    • Spider

      Δεν ξέρω αν η αναβάθμιση αυτή ήταν 50 ίπποι, αλλά εάν ήταν όντως 50 ίπποι τότε η Mercedes μοιάζει να βρήκε 80-90. Και επειδή τέτοια άλματα δεν είναι πλέον και τόσο εύκολα, για αυτό λέω μήπως η αναβάθμιση πήγε αλλού….

    • Mitsos Ribopaido

      Πολύ 007

    • Spider

      Χιούμορ κάνουμε φίλε μου, χιούμορ.

    • Mitsos Ribopaido

      Το ξέρω αλλα το φαντάζομαι και θα ήταν τρελο :P ΠΆΝΤΩς δεν βρήκαμε 50 ίππους ..ουτε 20 δεν βρηκαμε..

    • Red Flag

      Εγω Μήτσε βαζω το χερι στη φωτιά οτι χασαμε 20.. :p εκτός αν δεν τον είχαν στο full.

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτο ακούστηκε.. Για safe..ξερανε ισως οτι δεν μπορουν και τον παιζουνε Light? Τραγικο

    • Akis-F1 FAN

      Μωρέ μην χάσαμε κιόλας…τέτοια απόδοση που είχαμε…

    • Spider

      Κοίτα,ποτέ δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος με αυτά τα θέματα και αυτό γιατί δεν είναι μόνο θέμα τι κάνεις εσύ αλλά και τι κάνουν οι άλλοι. Δηλαδή αν πήραμε 50 εμείς και 80 η Mercedes,δεν κάνουμε τίποτα. Έπειτα είναι και θέμα πίστας, ομάδας αλλά και οδηγών. Ο Hamilton αυτήν την στιγμή είναι ο καλύτερος συνολικά οδηγός στην F1 και ένας από τους καλύτερους ever, ενώ η ομάδα του έχει φοβερή οργάνωση,προγραμματισμό και σύστημα. Άσε που η εξέλιξη στην Mercedes είναι διαρκής. Πάντως η αποχώρηση του υπεύθυνου κινητήρων της Ferrari εμένα μου βρωμάει..

    • Mitsos Ribopaido

      giati spider?

    • Spider

      Γιατί είναι η συνολική διαφοροποίηση της εικόνας. Στην αρχή της χρονιάς,το μονοθέσιο της Ferrari είχε το καλύτερο πάτημα, έφερνε άμεσα τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας και ο κινητήρας της ήταν σχεδόν ισάξιος με της Mercedes,ενώ η χρήση “εκτυπωμένων” εξαρτημάτων και μία καινούργια τεχνολογία που ανέπτυσαν,υπόσχοταν ότι θα περνούσαμε μπροστά. Και ξαφνικά ο υπεύθυνος των κινητήρων φεύγει (απολύεται, μετακομίζει, κανείς δεν ξέρει) και η εικόνα αντιστρέφεται. Κοίτα, δεν έχω στοιχεία, αλλά δεν απολύεις τον υπεύθυνο των κινητήρων σε μία τόσο κομβική στιγμή, ούτε του κάνεις μετάθεση σε άλλο τμήμα της FCA-όπως ειπώθηκα ανεπίσημα, έτσι χωρίς λόγο. Τί μπορεί να είναι ποιό σημαντικό από τα PU της F1 για των μηχανικό εξέλιξης κινητήρων της Ferrari??? Για μένα μόνο τα χρήματα θα ήταν…

    • Mitsos Ribopaido

      Συμφωνώ αλλά όταν περνεις τόσο δεν δίνεις μυστικά έτσι εύκολα γιατί δεν σ ενδιαφέρει ..κάποιον λογικό τουλάχιστον όχι κάποιο σκουπίδι

    • kostas

      Καλα ισαξιο κινητηρα δεν ειχαμε στην αρχη, παντα ηταν οι μερκ μπροστα, απλα το αμαξι πατουσε πολυ καλα. Στους τελευταιους αγωνες δειχνουν οι Μερκ να εχουν παραπανω προσφυση. Ειναι λες και γινομαστε χειροτεροι αντι να βελτιωνομαστε!

    • kostas

      Ουτε 5 αλογα δεν ειχε αυτη η αναβαθμιση, αφου στην ευθεια δεν μπορουσαμε να περασουμε την rb ενω ο μποτας μας περασε σαν σταματημενους!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Πιο εύκολα από το αναμενόμενο η νίκη του Lewis, πολύ καλός αγώνας για τον Bottas που από 9ος πήγε 2ος.
    Άτυχος ο Kimi που μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα έχασε τη 2η θέση που άξιζε, άτυχος και ο Seb που αν και δεν είχε καλό αγώνα και αυτός λόγω κλαταρίσματος έχασε 3 θέσεις.
    4-5 για τους 2 ταύρους, φάνηκε πως δεν μπορούν να συναγωνιστούν τα Ferrari που έλεγαν, πολύ καλή άμυνα από τον Max και τρομερός Ricci που από τελευταίος βρέθηκε 5ος.
    Hulkenberg σε δικό του αγώνα χωρίς να απειλείται έφτασε μέχρι την 6η θέση με την αναβαθμισμένη γενικά Renault.
    Ακολούθησαν οι 2 Force India χωρίς να εμπλακούν σε μάχη μεταξύ τους.
    Δεν ξέρω τι έγινε αλλά εκεί στην Pirelli πρέπει να το κοιτάξουν το θέμα, ξαναεμφανίζεται το θέμα των κλαταρισμάτων και ειδικά ο Kimi τα είχε 25 γύρους και δεν πίεζε πολύ.

  • LJ

    Τι κατάντια ειναι αυτη η McLaren, ούτε ενα pit stop καλο δεν μπορούμε να κάνουμε.

    • Mika

      Τα εχουμε φτιαξει ολα τα αλλα, αυτο μας μαρανε!
      :p :p

    • LJ

      Όχι αλλά αυτο ειναι κατι που μπορεί σχετικά εύκολα να φτιαχτεί σε σχέση με τα υπόλοιπα.

  • georgekaras

    Που ειναι o Gestione να μαθουμε κανενα νεο εκ των εσω για τα χαλια μας?

    • Red Flag

      επαθε λαστιχο και ο Gestione μαλλον!

  • Anestis Genk

    Τραγική η Pirelli !!!

    • nikos

      Να σου πω την αληθεια? Προσωπικα δεν θελω να εχουμε λαστιχα που να αντεχουν 40 γυρους. Θελουμε να ανακατευεται η τραπουλα και φυσικα ολα σε σχεση με το οδηγικο στυλ του καθενος. Και για χθες καπου κανανε λαθος στις ρυθμισεις στη φερραρι ισως και λαθος πιεσεις..

    • Anestis Genk

      Εγώ θεωρώ πως γίνεται να έχουμε καλά λάστιχα για όλο τον αγώνα. Δλδ υπάρχει η τεχνολογία, αλλά οπισθοδρομούν την τεχνολογία για να ανακατεύουν την τράπουλα. Ναι ανακατεύεται η τράπουλα αλλά εγώ προσωπικά δεν θέλω να βλέπω αγώνες που πάνε τραινάκι και οι μόνες προσπεράσεις είναι στα πιτ. Οι προσπεράσεις στα πιτ μου είναι αδιάφορες.

  • Fαν1ς

    Πολύ άσχημος αγώνας από τις Ferrari… Χάμιλτον και γενικότερα Mercedes κυρίαρχοι! Η αναβάθμιση έδειξε να μην δίνει κάτι….. Θα δούμε στην πορεία του πρωταθλήματος αν βρει κάτι αλλά πλέον είμαστε πολύ πίσω! Πρέπει να γίνουν στην διακοπή βήματα τεράστια όσο αφορά την εξέλιξη! Θα δούμε….

  • Ferrarακιας

    Άνετα ο Hamilton και πολύ καλός ο Bottas για την Mercedes.
    Κακή McLaren,δυνατός Hulk για Renault.
    Καλή Force India,μέτρια η Williams,όπως και η Haas,άσχημα η Sauber.
    Στο πουθενά η Toro Rosso,εξαιρετική Red Bull.
    Τέλος,δεν ήταν η μέρα της Ferrari σήμερα.

  • Mitsos Ribopaido

    Τρέλα και κορδέλα… Μπράβο στην μερκ για την τρομερη εξέλιξη και τον μπότας που αξίζει να μείνει…
    Ραικκο ωραίος αγόρι μου.
    Φέτελ ατυχία ρε μάγκα..
    Πάμε στα της φερράρι…Μένεις πίσω απο φερστάπεν…Ξέρουμε οτι ειναι τομάρι και δεν θα σε αφήσει θα σε κλέισει… θα σε στείλει στο πύρ της κολάσεως… Οκ άστο αυτό…Μένεις πίσω του… τον αφήνεις έξω ενω δεν μπορεί.. Τον βάζεις στον 10ο γύρο..Με σόφτ. Εβγαινε μπροστά απο σαουμπερ.. Τέρματα μετα και ss..ΟΛΟ ΤΟ 3ΜΕΡΟ με σοφτ δεν υπήρχαμε..Δεν υπηρχαμε..ΤΙ πας να κάνεις? ..
    Για την πιρέλλι δεν σχολιάζω …λάστιχο απο τα λιντλ αλλα δικιά μας μαλακία που τα κρατάμε..
    Για το κινητήρα? για το shark fin τι να πω? ΤΙ στο διαολο κάνετε? Τρέχουμε τον κινητήρα σε safe mode γιατι δεν είμαστε σίγουροι για αξιοπιστία ακούστηκε απο canal+. Δεν θέλω να το πιστεύω αυτό..Δεν ειναι θεμα λαστίχου κύριοι.. ΕΙΝΑΙ θεμα μοτέρ… δεν υπήρχαμε.. δεν μπορουσε ο σεμπ να φτάσει τον κιμι..
    Για κοιτάξτε να φέρετε τπτ στη ουγγαρία..Α@@ιδια δεν έχετε? κανετε τον κλαρινογαμπρό μαγκα..Ήρθε στην μύκονο άρπαξε οτι ”μοχίτο” πρόλαβε και ήρθε και σας νίκησε…Τι να πώ..
    Μαρκιόννε less talk , more work..

  • Zero A6M

    Απογοητευση η Ferrari…..
    Εγω λεω απογοητευση η F1 εδω και χρονια….κυριοι λερες της FIA!

  • Kalathakia

    Από τον αγώνα του Silverstone γεννιέται ένας νέος μικρός Iceman!!!! Πρέπει να ομολογήσω πως λατρεύω τους φιλανδούς τελικά!! Ο Bottas εδώ και 1-2 χρόνια φαινόταν ότι αν του δοθεί ένα καλό αυτοκίνητο θα μπορέσει να βρίσκεται ψηλά σε κάθε αγώνα! Θεωρώ την κίνηση της Mercedes την καλύτερη του καλοκαιριού και πιστεύω πως του χρόνου θα άξιζε άλλο ένα συμβόλαιο και ένα πρωτάθλημα.

    Ο Μαξ φαίνεται πως δυσκολεύει τους πάντες στο να τον περάσουν και ίσως αυτό αποτελέσει κάποια στιγμή το εργαλείο του για ένα πρωτάθλημα.
    Η F.I. φαίνεται πως μπορεί σταθερά να μπαίνει στην 10άρα ενώ πολύ καλός και ο Hulk. Κάτι πρέπει να κάνει η Toro Rosso με τους οδηγούς της. Πλέον “μάχονται” μόνο μεταξύ τους και βγάζουν μόνοι τους τα ματάκια τους. Απαγοήτευση ο Wehlrein που αν και είχε τη μάχη του τον Ericcson, τερμάτισε τελευταίος.
    Ένα μεγάλο κρίμα για τον Alonso που πήρε έστω ένα P1 στο Q1, ξεκινούσε από το τέλος του Grid και έπρεπε να σταματήσει.

    Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει ο αγώνας της Ουγγαρίας μετά τις εξελίξεις στη βαθμολογία!

  • Nikpap

    Μεγαλη καρπαζα σημερα για τη ferrari …αξια της τυχης της εν μερει βεβαια…ο κιμι ετσι και αλλιως δεν φημιζεται για την τυχη του αλλα κριμα για τον σεμπ…ξερω οτι μπορουσε να περασει αλλα δεν ηθελε να ρισκαρει κατι με το “κ@λοπαιδο” και ετσι παρασυρθηκανε και οι δυο σε πρωιμες αλλαγες ελαστικων που τους καταστρεψανε…

    Απο τους υπολοιπους μπραβο στη δευτερη, μετα τον κιμι, συμπαθεια μου τον Ric που εδωσε παλι ρεσιταλ και στον hulk που εδειξε αξιοπροσεκτη σταθεροτητα.

  • καθαρα μπροστα η μερκ … φερραρι και ρεντ μπουλ καθαρα δευτερη και τριτη .. μολις ειδα τον κιμι λεω δεν μπορει τετοια ατυχια αλλα μετα η θεια δικη εστειλε και τον φεττελ μεσα και εδωσε μια 3 αξια θεση στον πολυ καλο σημερα κιμι … απο εκει και πισω κατι εδειξε σημερα η ρενο και φυσικα αλλη μια απογοητευση για μακλαρεν ..αν και πιστευω ο αλονσο εγκατεληψε για να μην κουρασει τον κινητηρα για να μην εχουν και αλλες ποινες για την ουγγαρια που ισως εκει κατι να ελπιζουν ..και ξαφνικα το πρωταθλημα αρχιζει παλι απο το τελος του 16

  • Mika

    Nομιζω ουτε ο πιο φαντασιοπληκτος δεν μπορουσε να προβλεψει το δραμα που επιφυλασαν οι 2 τελευταιοι γυροι.
    Ο Χαμιλτον φαινοταν απο την εκκινηση πως θα ειχε ενα ευκολο απογευμα,αλλα ο χαμος στο τελος δεν ηταν ευκολο να προβλεφθει!
    Παρολα αυτα, θα μπορουσε να ηταν χειροτερα για τη Φερραρι, αφου ο Κιμι εσωσε μια πολυ τιμητικη 3η θεση, κι ο Μπιμπερ δεν εγκατελειψε εντελως αλλα πηρε καποιους βαθμους..
    Highlight για μενα η αποκρουση του Μαξ στην επιθεση προσπερασμα του Φετελ,και το πως πηρε πισω αντρικια τη θεση του!
    Πολυ δυνατος ο Bottas, δεν τα παρατησε στιγμη..Οπως κι ο Rici φυσικα!!