Ένα νέο διαφημιστικό σποτ της Audi που κυκλοφόρησε στην Κίνα, έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων από εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν ότι συγκρίνει τις γυναίκες με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Το σποτ δείχνει μια γυναίκα να διακόπτει την τελετή του γάμου του γιου της και αρχίζει να “ψάχνει” τη μέλλουσα γυναίκα του. Την παρατηρεί προσεκτικά, αγγίζει τη μύτη, τα αυτιά της και κοιτάζει το εσωτερικό του στόματός της. Ο γιος της προσπαθεί να την σταματήσει, αλλά η μητέρα κάνει ένα νεύμα με το χέρι της προς το ζευγάρι. Και ενώ οι δύο νέοι ανασαίνουν με ανακούφιση, η πεθερά κοιτάει εκ νέου τη νύφη, αυτή φορά για να στο στήθος της.

Η διαφήμιση κλείνει με την φράση “Μια σημαντική απόφαση πρέπει να λαμβάνεται με προσοχή”, προσκαλώντας τους θεατές να επισκεφθούν τον ιστότοπο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το διαφημιστικό σποτ που μεταδόθηκε σε κινηματογράφους και σε θέατρα όλης της Κίνας, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημοσιεύματα αναφέρουν πως χιλιάδες άνθρωποι την χαρακτήρισαν «αηδιαστική» και «ρατσιστική», ενώ χιλιάδες άλλοι πολίτες ανακοίνωσαν ότι θα κηρύξουν εμπάργκο στην Audi, αν δεν ζητήσει συγγνώμη.

Εκπρόσωπος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσε ότι το θέμα ερευνάται και τόνισε ότι η διαφήμιση είναι ευθύνη του τμήματος μάρκετινγκ της τοπικής κοινοπραξίας.