Η Lotus μετά τις teasers φωτογραφίες παρουσίασε την Evora GT430, το πιο δυνατό street-legal μοντέλο της. Διαθέτει carbon προφυλακτήρες, carbon splitter, carbon πλαϊνά πάνελ, carbon οροφή και carbon αεροτομή, με την αεροδυναμική της να παράγει 250 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 305 χλμ/ώρα.

Ζυγίζει 1.258 κιλά, 26 λιγότερα από την Evora Sport 410 και κίνηση παίρνει από τον κομπρεσοράτο V6 3,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 436 ίππων με 440 Nm ροπής. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, με την εξάτμιση τιτανίου, το Torsen μπλοκέ διαφορικό και το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να είναι στον βασικό εξοπλισμό.

Η Lotus έχει τοποθετήσει Ohlins TTX ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ελατήρια της Eibach, με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 19″ μπροστά και 20″ πίσω, φορώντας Michelin Pilot Sport Cup 2S ελαστικά 245/35 και 295/30 αντίστοιχα.

Στην πίστα δοκιμών της εταιρίας στο Hethel, έχει σημειώσει χρόνο 1:25.8, 3 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 3-Eleven. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από την άνοιξη του 2018 και η παραγωγή της θα περιοριστεί σε μόλις 60 μονάδες.

  • charris

    μαγκνιφισεντ…!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Για καποιο λογο ο κοσμος δεν υπολογιζει την lotus και δεν ξερω γιατι. Ας μου πει καποιος εναν λογο να μην παρεις αυτο το αμαξι.

    • charris

      γιατι για χρονια ολοκληρα φοραγε τουοτα,,,,
      αν απο αυριο φοραει κανα tsi να δεις ποσο αγαπητη μαρκα θα γινει…..

      bytheway αν η elise ειχε ηλεκτρικα παρθυρα ισως την ειχα ηδη….απο το σχολειο την ονειρευομαι….

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μα ακριβως επειδη φορουσε toyota. Ηξερες πως αν και βρετανικο δεν θα σου εμενε!

    • Demetris Katsaris

      Είναι καθαρά αμάξι πίστας που κάνει και για δρόμο. Ειδικά τα else υπόλοιπουνταν πολλές στάνταρτ ανέσεις που έβρισκες σε αμάξια παρόμοιας κατηγορίας. Για αυτό το λόγο κυρίως δεν τα βλέπεις συχνά

  • Φωτόνιον

    Κουκλάκι! Καρτ των 400+ ίππων… Τι να πούμε κι εμείς οι κοινοί θνητοί με τα καρούλια μας :-)

  • Mika

    Mπομπα!!!